Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-03, 20:42 Nevendaar under fire
Mam pomysł. Może zrobilibyśmy system fanowski umiejscowiony w świecie Disciplesa? Ustaliłoby się czasy, mechanikę itp. sprawy? Co wy na to?
PS do moderów, jeżeli odpoweidź będzie negatywna lub w ogóle jej nie będzie to proszę skasować temat.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Ostatnio zmieniony przez MachaK 2008-05-05, 15:10, w całości zmieniany 2 razy
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-04, 07:06
R'edoa napisał/a:
Niezłe, ale wymaga kupę roboty. Opisem świata i mapą mogę się zająć, ale tylko tym.
Dobra, zajmij się opisem świata, ja zrobię całą mechanikę.
Nagash ep Shogu napisał/a:
Na starym forum stworzenia czegoś w ten deseń podjął się Jemiel, projektu nie ukończył, ale można skorzystac już z tego, co wykoncypował.
Dziękuję za link, chętnie skorzystam z tamtych danych.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-04, 07:30
Ja będę pisała całą mechanikę od nowa. Zamierzam przejrzeć tamte ich wymysły i może coś wezmę. Ale na pewno nie będzie to kopia tamtego.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-12, 16:50
Przecież nikt nam za to nie płaci to możemy ociągać się tak długo jak trzeba będzie.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-23, 07:42
Dobra, R'edoa, zaczynamy już pisanie. Mechanikę mam prawie całą w głowie jeno będę musiała tylko spisać (a tego będzie w olere), jakbyś mogła też zacząć już pisać.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-24, 09:48
Mechanika
Rasy:
Ludzie(brak cech spec.)
Elfy(premia zr. lub cechmag. | premia do perc. kara w budowie kondycji i dośw.)
Krasnoludy(premia budowa kondycja kara cechmag.)
Atrybuty:
Od 1 do 20, podstawa dla graczy wynosi 10, od tego jest odejmowane i dodawane premie i punkty. Testy robione są k20. Podnoszone są tylko w warunkach częstego używania (konkrety pod koniec)
Budowa (ilość i jakość mięsni)
Kondycja (wydajność płuc serca i ukł odpornościowego)
Zręczność (szybkość i manewrowność palców)
Percepcja (Jakość zmysłów)
Intelekt (Zdolności intelektualne typa)
Cechy Magiczne (Zdolności magiczne typa)
Cechy specjalne:
Od 0 do 100. Początkowe Op. i Ob. wynosi 0. Początkowe szczęście wynosi 20. Szczęście używane tyle razy ile wynosi 10% wartości zaogrąglane w dół (czyli wstępnie 2 razy na sesję) i wykonywany jest test k100 czy szczęście dopisało (nie ważne czy się uda czy nie, jest liczone, że zostało wykorzystane). Przyznawane przez zdarzenia losowe podczas gry.
Opętanie (zawładnięcei osobnika przez demona, wymagane do niektórych klas i czarów. Daje pewne premie i kary Dojście do 100 oznacza pozbawienie własnej woli)
Obumarcie (zawładnięcie osobnika przez zjawę, wymagane do niektórych klas i czarów. Daje pewne premie i kary. Dojście do 100 oznacza pozbawienie własnej woli)
Szczęście (szczęście, nei trzeba wyjaśniać. Może być używane do każdej sytuacji, zwykle jest ostatnią deską ratunku)
Klasy:
Do ustalenia klasy. Klasy będą podzielone na podstawowe i zaawansowane, podstawowe wymagają tylko klasy wejściowej, czasami rasy i nauczyciela. Klasy zaawansowane wymagają dodatowych czynności (stopień opętania czy zabicie demona). Klasy zaawansowane są silnejsze niż podstawowe. koszt podniesienia klasy 500 doświadczenia.
Punkty życia:
Iloczyn budowy i kondycji.
Magia:
Do ustalenia czary.Osobnik zna pewną ilość zaklęcieć. Ma ograniczoną możliwość rzucania dowolnej ilości czarów na dzień (np. 5 razy dowolny czar słaby i 0,1 czarów potężnych). Mana używana jest tylko do rytuałów. Ilość czarów ograniczona jest przez Cechy magiczne (ilość równa jest kolejno, słabe 2\3 lekkie 3\4 średnie 1\2 silne 1\3 potężne 1\4). Jakośc czarów jest ograniczona przez Cechy magiczne (specyficzne dla każdego zaklęcia). Czarów nie może używać każdy (tylko wybrane klasy).
Umiejętności:
Do ustalenia umiejętności. Są procentowe. Rzuty k100. Ukazują konkretne zdolności osobnika. Podniesienie ich wymaga podwojonej liczby aktualnej wartości umiejętności punktów doświadczenia.
Atuty i przywary:
Do ustalenia. Wybierane tylko na wstępie, potem do zdobycia przez wypadki losowe.
Walka:
-bezpośrednia:szanse uderzenia 100%, szanse obrony są równe podwojonej ilości zręczności (max. 40%) obrażenia równe sumie obrażen broni i 3\4 wartości budowy.
-na odległość:szanse uderzenia równe podwojonej ilości zręczności i percepcji (max. 80%) obrona polega na ukryciu się za czymś dużym (np. tarcza) ogólnie 0%. Obrażenia są równe obrażeniom wartości broni i strzał.
Stany:
Zatrucie:obniżenie punktów życia, wartości budowy i kondycji. Obrona polega na teście kondycji raz dziennie, raz udany wycofuje zatrucie. Niektóre trucizmy są zbyt silne, wymagane są czary lub odtrutki (opis w truciznach)
Paraliż:brak możliwości ruchu. Zręcznośc zerowa. Obrona polega na teście intelektu wtedy gdy pozwala MG.
Skamienienie:brak możliwości ruchu. Zręczność zerowa. Obrona polega na teście intelektu i cech magicznych wtedy gdy pozwala MG.
Wściekłość:wkrzużenie się postaci. Obniżenie szans na uderzenie o 1\5 obrażenia zwiększone 2krotnie. Aktywowane przez naprawdę chamski manewr przeciwnika.
Zmęczenie:obniżenie wszystkich wartości postaci. Wymagany odpoczynek.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-24, 12:55
Mike xxx napisał/a:
widziłaś podobny projekt na starym forum ?
Tak widziałam i niektóre pomysły zamierzam zapożyczyć.
Cytat:
A nie lepiej zrobić tego na podstawie np Icewind Dale ?
Tzn. system d20? NEVER! Ten system pasuje pod D&D'ka, próby umieszczenia innych systemów pod to kończyły się zwykle klapą (wystarczy przypomniać Call of Cthulhu d20 i wiadomo, że beznadzieja).
Cytat:
Ja nic kapuje przez te skróty których machak używa
Zapewne chodzi ci o skróty z kXX. Kolejno
k2 kostka o kształcie monety
k4 czworościan
k6 zwykła kostka
k8 kostka ośmiościenna, wygląda jak 2 połączone ostrosłupy o podstawie kwadratu
k10 kostka 10 ścienna, połączone 2 ostrosłupy o podstawie 5 kąta
k20 kostka na wór kanciastej piłki
k100 takowej nie ma, jest to rzut 2 kostkami k10 gdzie pierwszy podaje liczbę dziesiątek a drugi liczba jednostek.
To co użyte pod rasami to skróty atrybutów
Pytanie jest, jak wam się na razie podoba?
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-24, 17:40
Cytat:
nie mam takich kostek
Można kupić w pierwszym lepszym sklepie dla RPG'owców lub kolekcjonerów, przeciętna cena ok 16 złotych.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-25, 19:11
Dobra. Teraz do rzeczy. Klasy postaci jak zamierzam zrobić.
Podobnie jak w Warhammerze 4 główne typy klas
Wojownicy
Czaromiotacze
Rangerzy
Łotrzykowie
Każdy typ podzielić na klasy podstawowe i zaawansowane. Podstawowe to będą pierwsze 3 poziomy w D2 + neutrale + to co wymyślicie. Zaawansowane to będą jednostki od 4 wzwyż + to co wymyślimy.
Na razie zajmę się robieniem pod to co mamy w disciplesach, jeżeli macie jakieś pomysły -> dawać i gadać.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum