Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Vozu
2009-03-16, 18:58
Nevendaar under fire
Autor Wiadomość
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-03, 20:42   Nevendaar under fire

Mam pomysł. Może zrobilibyśmy system fanowski umiejscowiony w świecie Disciplesa? Ustaliłoby się czasy, mechanikę itp. sprawy? Co wy na to?

PS do moderów, jeżeli odpoweidź będzie negatywna lub w ogóle jej nie będzie to proszę skasować temat.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Ostatnio zmieniony przez MachaK 2008-05-05, 15:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-06-03, 22:06   

Niezłe, ale wymaga kupę roboty. Opisem świata i mapą mogę się zająć, ale tylko tym.
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-06-03, 22:16   

Na starym forum stworzenia czegoś w ten deseń podjął się Jemiel, projektu nie ukończył, ale można skorzystac już z tego, co wykoncypował.

http://disciples1.di.funp...32ba0aa9d598776
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-04, 07:06   

R'edoa napisał/a:
Niezłe, ale wymaga kupę roboty. Opisem świata i mapą mogę się zająć, ale tylko tym.


Dobra, zajmij się opisem świata, ja zrobię całą mechanikę.

Nagash ep Shogu napisał/a:
Na starym forum stworzenia czegoś w ten deseń podjął się Jemiel, projektu nie ukończył, ale można skorzystac już z tego, co wykoncypował.


Dziękuję za link, chętnie skorzystam z tamtych danych.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-06-04, 07:27   

Ale jest kicha z opisami bohaterów (przymiotami poszczególnych ras). To chyba do zmiany.
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-04, 07:30   

Ja będę pisała całą mechanikę od nowa. Zamierzam przejrzeć tamte ich wymysły i może coś wezmę. Ale na pewno nie będzie to kopia tamtego.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-06-12, 12:20   

Przepraszam, że nic jeszcze nie dałam. Pracuję nad tym, ale nie bardzo czas mam...
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-12, 16:50   

Przecież nikt nam za to nie płaci to możemy ociągać się tak długo jak trzeba będzie.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-06-20, 08:18   

Tak? Pocieszyłaś mnie, będę się lenić ;-)
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-23, 07:42   

Dobra, R'edoa, zaczynamy już pisanie. Mechanikę mam prawie całą w głowie jeno będę musiała tylko spisać (a tego będzie w olere), jakbyś mogła też zacząć już pisać.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-24, 09:48   

Mechanika
Rasy:
Ludzie(brak cech spec.)
Elfy(premia zr. lub cechmag. | premia do perc. kara w budowie kondycji i dośw.)
Krasnoludy(premia budowa kondycja kara cechmag.)
Atrybuty:
Od 1 do 20, podstawa dla graczy wynosi 10, od tego jest odejmowane i dodawane premie i punkty. Testy robione są k20. Podnoszone są tylko w warunkach częstego używania (konkrety pod koniec)
Budowa (ilość i jakość mięsni)
Kondycja (wydajność płuc serca i ukł odpornościowego)
Zręczność (szybkość i manewrowność palców)
Percepcja (Jakość zmysłów)
Intelekt (Zdolności intelektualne typa)
Cechy Magiczne (Zdolności magiczne typa)
Cechy specjalne:
Od 0 do 100. Początkowe Op. i Ob. wynosi 0. Początkowe szczęście wynosi 20. Szczęście używane tyle razy ile wynosi 10% wartości zaogrąglane w dół (czyli wstępnie 2 razy na sesję) i wykonywany jest test k100 czy szczęście dopisało (nie ważne czy się uda czy nie, jest liczone, że zostało wykorzystane). Przyznawane przez zdarzenia losowe podczas gry.
Opętanie (zawładnięcei osobnika przez demona, wymagane do niektórych klas i czarów. Daje pewne premie i kary Dojście do 100 oznacza pozbawienie własnej woli)
Obumarcie (zawładnięcie osobnika przez zjawę, wymagane do niektórych klas i czarów. Daje pewne premie i kary. Dojście do 100 oznacza pozbawienie własnej woli)
Szczęście (szczęście, nei trzeba wyjaśniać. Może być używane do każdej sytuacji, zwykle jest ostatnią deską ratunku)
Klasy:
Do ustalenia klasy. Klasy będą podzielone na podstawowe i zaawansowane, podstawowe wymagają tylko klasy wejściowej, czasami rasy i nauczyciela. Klasy zaawansowane wymagają dodatowych czynności (stopień opętania czy zabicie demona). Klasy zaawansowane są silnejsze niż podstawowe. koszt podniesienia klasy 500 doświadczenia.
Punkty życia:
Iloczyn budowy i kondycji.
Magia:
Do ustalenia czary.Osobnik zna pewną ilość zaklęcieć. Ma ograniczoną możliwość rzucania dowolnej ilości czarów na dzień (np. 5 razy dowolny czar słaby i 0,1 czarów potężnych). Mana używana jest tylko do rytuałów. Ilość czarów ograniczona jest przez Cechy magiczne (ilość równa jest kolejno, słabe 2\3 lekkie 3\4 średnie 1\2 silne 1\3 potężne 1\4). Jakośc czarów jest ograniczona przez Cechy magiczne (specyficzne dla każdego zaklęcia). Czarów nie może używać każdy (tylko wybrane klasy).
Umiejętności:
Do ustalenia umiejętności. Są procentowe. Rzuty k100. Ukazują konkretne zdolności osobnika. Podniesienie ich wymaga podwojonej liczby aktualnej wartości umiejętności punktów doświadczenia.
Atuty i przywary:
Do ustalenia. Wybierane tylko na wstępie, potem do zdobycia przez wypadki losowe.
Walka:
-bezpośrednia:szanse uderzenia 100%, szanse obrony są równe podwojonej ilości zręczności (max. 40%) obrażenia równe sumie obrażen broni i 3\4 wartości budowy.
-na odległość:szanse uderzenia równe podwojonej ilości zręczności i percepcji (max. 80%) obrona polega na ukryciu się za czymś dużym (np. tarcza) ogólnie 0%. Obrażenia są równe obrażeniom wartości broni i strzał.
Stany:
Zatrucie:obniżenie punktów życia, wartości budowy i kondycji. Obrona polega na teście kondycji raz dziennie, raz udany wycofuje zatrucie. Niektóre trucizmy są zbyt silne, wymagane są czary lub odtrutki (opis w truciznach)
Paraliż:brak możliwości ruchu. Zręcznośc zerowa. Obrona polega na teście intelektu wtedy gdy pozwala MG.
Skamienienie:brak możliwości ruchu. Zręczność zerowa. Obrona polega na teście intelektu i cech magicznych wtedy gdy pozwala MG.
Wściekłość:wkrzużenie się postaci. Obniżenie szans na uderzenie o 1\5 obrażenia zwiększone 2krotnie. Aktywowane przez naprawdę chamski manewr przeciwnika.
Zmęczenie:obniżenie wszystkich wartości postaci. Wymagany odpoczynek.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-24, 10:16   

MachaK, czy widziłaś podobny projekt na starym forum ?
_________________
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-24, 10:25   

A nie lepiej zrobić tego na podstawie np Icewind Dale ?
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-06-24, 11:04   

Ja nic kapuje przez te skróty których machak używa.
_________________
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-06-24, 11:34   

MachaK projekt Jemiela widziała, dałem jej link do niego.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-24, 12:55   

Mike xxx napisał/a:
widziłaś podobny projekt na starym forum ?


Tak widziałam i niektóre pomysły zamierzam zapożyczyć.

Cytat:
A nie lepiej zrobić tego na podstawie np Icewind Dale ?


Tzn. system d20? NEVER! Ten system pasuje pod D&D'ka, próby umieszczenia innych systemów pod to kończyły się zwykle klapą (wystarczy przypomniać Call of Cthulhu d20 i wiadomo, że beznadzieja).

Cytat:
Ja nic kapuje przez te skróty których machak używa


Zapewne chodzi ci o skróty z kXX. Kolejno
k2 kostka o kształcie monety
k4 czworościan
k6 zwykła kostka
k8 kostka ośmiościenna, wygląda jak 2 połączone ostrosłupy o podstawie kwadratu
k10 kostka 10 ścienna, połączone 2 ostrosłupy o podstawie 5 kąta
k20 kostka na wór kanciastej piłki
k100 takowej nie ma, jest to rzut 2 kostkami k10 gdzie pierwszy podaje liczbę dziesiątek a drugi liczba jednostek.
To co użyte pod rasami to skróty atrybutów

Pytanie jest, jak wam się na razie podoba?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-24, 13:14   

nie mam takich kostek :-/
_________________

 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-24, 17:40   

Cytat:
nie mam takich kostek :-/


Można kupić w pierwszym lepszym sklepie dla RPG'owców lub kolekcjonerów, przeciętna cena ok 16 złotych.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-06-24, 18:02   

Ba! Czasem i w zwyczajnej księgarni zestawy kości sprzedają!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-25, 19:11   

Dobra. Teraz do rzeczy. Klasy postaci jak zamierzam zrobić.
Podobnie jak w Warhammerze 4 główne typy klas
Wojownicy
Czaromiotacze
Rangerzy
Łotrzykowie
Każdy typ podzielić na klasy podstawowe i zaawansowane. Podstawowe to będą pierwsze 3 poziomy w D2 + neutrale + to co wymyślicie. Zaawansowane to będą jednostki od 4 wzwyż + to co wymyślimy.

Na razie zajmę się robieniem pod to co mamy w disciplesach, jeżeli macie jakieś pomysły -> dawać i gadać.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum