Rasy: Imperium vs. Przymierze
- 2x Mana życia i Gaju, 1x Śmierci, Piekielna, Runiczna.
- 4 punkty Respawnu przy każdej stolicy.
- 500 złota na początek.
Poziom Armii Neutralnych: Tu się można kłócić.. powiedział bym, ze każdym składem można to pokonać. (sprawdzajcie w edytorze, jednostki są osłabione)
Oczywiście testy tylko na modzie ligowym. Czekam na wnoszone przez was poprawki, opinie i komentarze.
Edit1: 1.01
- Za pokonanie Ogra w nagrodę dostaniemy Eliksir Zycia.
- Eliksir Odnowy za pokonanie Armii Goblinów w której znajduje sie Starszy Goblin.
- Eliksir Odnowy za pokonanie Armii stojacych przed miastami 3 poziomu.
Edit2 : 1.02
- Dodana rzeka by uniemożliwić przekształcanie terenu (wyrównane szanse dla obu stron)
Edit3:
- Dodana wersja mapy z rasami: Legiony Potępionych i Górskie Klany.
Edit4:
- Dodana wersja mapy z rasami: Legiony Potępionych i Hordy Nieumarłych.
Mapa ma ta sama wadę co początkowe wersje v6 z tą różnicą, iż tu jest ona na korzyść Przymierza. Chodzi mi o znacznie łatwiejsze zajmowanie terenów przez długouchy. Po stronie Imperium sama stolica czy nawet w połączeniu z najbliżej jej osadzonym miastem dają ludziom dostęp do jedynie dwóch źródeł many i jednego złota. Strona elfów jest pozbawiona bariery w formie rzeki dzięki czemu nawet gdy zajmować będą miasta w kierunku północnym mapy to samo przekształcenie terenu jakie ma ich stolica pozwoli na przejecie 50% mapy w kierunku południowym tym samym wszystkich umiejscowionych tam surowców.
Przetracę Ci kiedyś kark, mam ta mapę pobrać zastąpić p[poprzednią odpalić edytor i szukać zmian Nie można napisać w skrócie co zmieniłeś Ja te Twoje "UPY" będę kasował a co
Takie mapki to moim zdaniem w przypadku turnieju na pierwszy etap mogą być ale w lidze żeby się na nich wszystkie mecze odbywały to nie jestem zbytnio przekonany. Nie wiem czy nie są za małe, bo może być tak ze mecz się już w trzeciej turze rozstrzygnie.
Vog zapominasz, ze na mapach będą neturalne jednostki. Zwiedzalismy sobie pusta mapke. Poza tym dazymy do tego by na bitwie nie trzeba bylo tracic 10h...
Wiesz, ja potrafilem w dwie i pol godziny z Wiszem kiedys rozegrac 17 tur :) na zwyklych mapach... mapa zamiast 48x48 jest 38x38 czy to tak duzo? Zobacz na v2 nie ma mowy o starciu przed 10 - 15 tura..
To jak różnica miedzy 42" a 32" telewizorem ale może faktycznie nie będzie tak źle pomijając fakt że szanse na osiągniecie piątego poziomu przez jednostki znowu zmaleje.
Po to na mapie ustawiane sa PD'ko dajne sklady (mowilem ze nad tymi na mapie v2 bede pracowal jeszcze)... poza tym ten problem byl od zawsze, a nie tylko na malych mapach.
Póki co pobieżnie przeglądałem i podoba mi się o tyle, że expa na niej jest na prawdę mnóstwo ;)
Szkoda, że starsze golbiny nie są tak samo osłabione jak były wcześniej, czyli miały więcej hp i niższy dmg. No i znowu będzie denerwować z tą swoją ochroną, no ale ochron jednostkom nie da się zdjąć to nie narzekam.
Już widzę, że kasy będzie brakować i będzie szkoda jej wydawać na cokolwiek innego poza budynkiem do jednostek.
Elle wszystko fajnie ale w jednym mieście umieściłeś Flamela Crowleya za którego jest tylko kilkaset PD a po drugiej stronie mapy księżniczkę która awansuje cały skład niezależnie od poziomu co powoduje lekki dysbalans.
Pograłem sobie jeszcze z Cethem dzisiaj (z kompem troszku też) i widzę, że dla takiego Imperium czy czegokolwiek co działa na jednopolówkach tempo ekspa jest wycieńczające ekonomicznie, po prostu kasy nie styka, lepiej jest kiedy gra się Hordami czy Klanami z wykorzystaniem dwupolowców.
Tak mnie zastanawia, sprawdzał ktoś tempo przejęcia dodatkowej kopalni złota tylko przy przekształcaniu stolicy? Hordami jak grałem to samo mi wpadło w ręce chyba w okolicach 6-7 tury, nie wiem jak to z drugiej strony jest - nie pamiętam kiedy miałem Klanami, a Imperium miasto idzie zająć około 6, więc...sprawdzał ktoś?
Zgadzam się z Vozu, kasy jest troszkę za mało, żeby chociaż była na styk. Prawdę mówiąc na styk to była jak Vozu zwiększył startową ilość, bo wcześniej było jej śmiesznie mało.
No i może więcej miksturkowych dropów dać, nie wszystkie rasy mogą się leczyć czarami jak są na delegacji u wroga.
PS: Kopalnia jeśli dobrze pamiętam daje 50, a kosz jej przejęcia to 450 zł, wiec chyba bardziej opłaca się poczekać.
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
Cethu pamiętaj, że różdżkarz to jednak inwestycja długoterminowa, jeden różdżkarz najczęściej nie zajmuje jednej kopalni. Różdżkarz najczęściej w ten czy inny sposób się zwraca ;)
Co do mikstur to nie wiem jak jest na tej mapie, na v2 było z tym ok, a tam tylko przy okazji podbijania miast można było je dostać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum