Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mapy
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-10, 19:43   Mapy

Mam dla was pierwsza mapkę do testów.

Rasy: Imperium vs. Przymierze
- 2x Mana życia i Gaju, 1x Śmierci, Piekielna, Runiczna.
- 4 punkty Respawnu przy każdej stolicy.
- 500 złota na początek.

Poziom Armii Neutralnych: Tu się można kłócić.. powiedział bym, ze każdym składem można to pokonać. (sprawdzajcie w edytorze, jednostki są osłabione)

Oczywiście testy tylko na modzie ligowym. Czekam na wnoszone przez was poprawki, opinie i komentarze.

Edit1: 1.01
- Za pokonanie Ogra w nagrodę dostaniemy Eliksir Zycia.
- Eliksir Odnowy za pokonanie Armii Goblinów w której znajduje sie Starszy Goblin.
- Eliksir Odnowy za pokonanie Armii stojacych przed miastami 3 poziomu.

Edit2 : 1.02
- Dodana rzeka by uniemożliwić przekształcanie terenu (wyrównane szanse dla obu stron)

Edit3:
- Dodana wersja mapy z rasami: Legiony Potępionych i Górskie Klany.

Edit4:
- Dodana wersja mapy z rasami: Legiony Potępionych i Hordy Nieumarłych.

Liga v2 Hordy vs Legiony.rar
Pobierz Plik ściągnięto 982 raz(y) 18,16 KB

Liga v2 Klany vs Legiony.rar
Pobierz Plik ściągnięto 980 raz(y) 17,98 KB

Liga v2 Imperium vs Legiony.rar
Pobierz Plik ściągnięto 965 raz(y) 17,79 KB

Liga v2 Przymierz vs Hordy.rar
Pobierz Plik ściągnięto 972 raz(y) 17,84 KB

Liga v2 1.02.rar
Przymierze vs. Imperium
Pobierz Plik ściągnięto 985 raz(y) 17,69 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-07-25, 01:16, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-11, 13:15   

Mapa ma ta sama wadę co początkowe wersje v6 z tą różnicą, iż tu jest ona na korzyść Przymierza. Chodzi mi o znacznie łatwiejsze zajmowanie terenów przez długouchy. Po stronie Imperium sama stolica czy nawet w połączeniu z najbliżej jej osadzonym miastem dają ludziom dostęp do jedynie dwóch źródeł many i jednego złota. Strona elfów jest pozbawiona bariery w formie rzeki dzięki czemu nawet gdy zajmować będą miasta w kierunku północnym mapy to samo przekształcenie terenu jakie ma ich stolica pozwoli na przejecie 50% mapy w kierunku południowym tym samym wszystkich umiejscowionych tam surowców.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-11, 20:12   

Przetracę Ci kiedyś kark, mam ta mapę pobrać zastąpić p[poprzednią odpalić edytor i szukać zmian :?: Nie można napisać w skrócie co zmieniłeś :?: Ja te Twoje "UPY" będę kasował a co :-P
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-12, 08:50   

No masz w pierwszym poscie co dodalem w aktualnej (1.02) wersji. Upy mozna kasowac, jak ktos posta pod tym pisze :P
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-12, 21:30   

Takie mapki to moim zdaniem w przypadku turnieju na pierwszy etap mogą być ale w lidze żeby się na nich wszystkie mecze odbywały to nie jestem zbytnio przekonany. Nie wiem czy nie są za małe, bo może być tak ze mecz się już w trzeciej turze rozstrzygnie.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-12, 21:33   

Vog zapominasz, ze na mapach będą neturalne jednostki. Zwiedzalismy sobie pusta mapke. Poza tym dazymy do tego by na bitwie nie trzeba bylo tracic 10h...
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-12, 21:35   

Mecze trwające około dwie godziny jak dla mnie nie są wcale jakoś uciążliwie długie.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-12, 21:37   

Wiesz, ja potrafilem w dwie i pol godziny z Wiszem kiedys rozegrac 17 tur :) na zwyklych mapach... mapa zamiast 48x48 jest 38x38 czy to tak duzo? Zobacz na v2 nie ma mowy o starciu przed 10 - 15 tura..
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-12, 21:39   

To jak różnica miedzy 42" a 32" telewizorem ale może faktycznie nie będzie tak źle pomijając fakt że szanse na osiągniecie piątego poziomu przez jednostki znowu zmaleje.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-12, 21:41   

Po to na mapie ustawiane sa PD'ko dajne sklady (mowilem ze nad tymi na mapie v2 bede pracowal jeszcze)... poza tym ten problem byl od zawsze, a nie tylko na malych mapach.
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-26, 15:30   

Takie małe przedstawienie dwóch pozostałych mapek na turniej.

http://img827.imageshack.us/f/mapav3.png/

http://img530.imageshack.us/f/mapav4.png/
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-28, 19:07   

jak prace nad mapami, wyrobisz się do soboty ze wszystkimi :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-28, 19:08   

W piątek rano wszystkie powinny być..
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-29, 17:55   

V3 w wersji Imperium vs Legiony... do szybkich testow...

Liga v3 Imperium vs Legiony.rar
Pobierz Plik ściągnięto 953 raz(y) 18,6 KB

_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-29, 19:21   

Póki co pobieżnie przeglądałem i podoba mi się o tyle, że expa na niej jest na prawdę mnóstwo ;)
Szkoda, że starsze golbiny nie są tak samo osłabione jak były wcześniej, czyli miały więcej hp i niższy dmg. No i znowu będzie denerwować z tą swoją ochroną, no ale ochron jednostkom nie da się zdjąć to nie narzekam.

Już widzę, że kasy będzie brakować i będzie szkoda jej wydawać na cokolwiek innego poza budynkiem do jednostek.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-29, 19:23   

Elle wszystko fajnie ale w jednym mieście umieściłeś Flamela Crowleya za którego jest tylko kilkaset PD a po drugiej stronie mapy księżniczkę która awansuje cały skład niezależnie od poziomu co powoduje lekki dysbalans.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-29, 19:27   

http://disciples.phx.pl/i..._doswiadczenie6
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-30, 16:49   

Pograłem sobie jeszcze z Cethem dzisiaj (z kompem troszku też) i widzę, że dla takiego Imperium czy czegokolwiek co działa na jednopolówkach tempo ekspa jest wycieńczające ekonomicznie, po prostu kasy nie styka, lepiej jest kiedy gra się Hordami czy Klanami z wykorzystaniem dwupolowców.
Tak mnie zastanawia, sprawdzał ktoś tempo przejęcia dodatkowej kopalni złota tylko przy przekształcaniu stolicy? Hordami jak grałem to samo mi wpadło w ręce chyba w okolicach 6-7 tury, nie wiem jak to z drugiej strony jest - nie pamiętam kiedy miałem Klanami, a Imperium miasto idzie zająć około 6, więc...sprawdzał ktoś? :D
_________________
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-07-30, 17:49   

Zgadzam się z Vozu, kasy jest troszkę za mało, żeby chociaż była na styk. Prawdę mówiąc na styk to była jak Vozu zwiększył startową ilość, bo wcześniej było jej śmiesznie mało.
No i może więcej miksturkowych dropów dać, nie wszystkie rasy mogą się leczyć czarami jak są na delegacji u wroga.
PS: Kopalnia jeśli dobrze pamiętam daje 50, a kosz jej przejęcia to 450 zł, wiec chyba bardziej opłaca się poczekać.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-30, 19:17   

Cethu pamiętaj, że różdżkarz to jednak inwestycja długoterminowa, jeden różdżkarz najczęściej nie zajmuje jednej kopalni. Różdżkarz najczęściej w ten czy inny sposób się zwraca ;)
Co do mikstur to nie wiem jak jest na tej mapie, na v2 było z tym ok, a tam tylko przy okazji podbijania miast można było je dostać.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum