Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokowanie
Autor Wiadomość
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-03, 10:32   Blokowanie

Widziałam w możliwościach zablokowanie rozwoju by jak awansuje nadal pozostała tym czym jest.
Praktyczne to jest chyba tylko dla duchów nieumarłych i wiedźm legionów jeżeli gracz chce by była większa szansa na paraliż lub przekształcenie niż by --||-- i --||-- więcej za mniejszą szansą.

Czy w jakiś innych aspektach to jest przydatne?
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-03, 10:34   

Moim zdaniem innym aspektem może być np to, że nie podoba Ci się wygląd następnego poziomu jednostki...
Dlatego czasami blokuje templariusza. Mam nadzieję, że w Disciples3 Mroczny władca będzie lepiej wykonany
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-03, 12:48   

Gdy gra sie leginami mozna zablokowa maga na poziomie Demonologa a drugiemu pozwoli na zamiane w Inkuba dziki czemu mamy i paralizator i wojownika masowego razenia
_________________

 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-03, 15:46   

Dobry pomysł. Muszę to wypróbować. W sumie w Imperium można tak zrobić z magiem i władcą żywiołów tyle, że z tego co słyszałem mało kto używa władcy żywiołów...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-03, 17:40   

Hmm, o tym aspekcie się nie pomyślało.

Jak już dajemy propozycje to u nieumarłych można maga jednego zablokować a drugiego poprowadzić pod zmorę. Ech, pomyślcie jaka by była masakra.

Gallean napisał/a:
W sumie w Imperium można tak zrobić z magiem i władcą żywiołów tyle, że z tego co słyszałem mało kto używa władcy żywiołów...


Ja używam dla archanioła, by była jakakolwiek jej ochrona.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-03, 22:30   

Fajny pomysł...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-05, 16:09   

O ile blokowanie w niektórych przypadkach, np. bo chce się zachować tą jednostkę bo mi sie bardziej podoba, to dobry pomysł. Ale blokowanie jednostek w przypadku Widmo-Odcien to jest totalnie kiepski pomysł.
Bo tak naprawdę 50% to nie jest prawda, wydajność jest znacznie wyższa, coprawda to istnieje większe ryzyko że nie trafi konkretnej jednoski, ale za to może trafić więcej jednostek na raz. Nie żadnego sensu mieć widmo zamista Odcienia (chyba że komuś bardziej podoba sie jego wygląd), ktoś moze powiedzieć że można brać dwóch paralizatorów, dzięki czemu można mieć i Widmo i Odcień, ale w tedy znacznie lepiej jest mieć 2 Odcienie, wtedy żadko kiedy ktoś zostaje nie sparaliżowany pod koniec tury.

Ja nigdy, w żadnym wypadku nei kozystam z blokowania.
_________________
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-05, 16:50   

Widmo ma 70% bszans na trafienie do tego eliksir zwiększający celność i podbój stolicy nie jest problemem, a odcień jest znacznie mniej efektywny pod tym wzgędem.
_________________

 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-05, 20:34   

Zależy jak gracz chce prowadzić bitwę, mieć większe prawdopodobieństwo paraliżu czy paraliżować więcej.

Ja sama wolę jednak mieć pewność, że ktoś zostanie sprawaliżowany niż by było więcej paraliżowanych ale nie ci co powinni.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-05, 21:16   

Ja tam nigdy nie mam problemu z cieniem. Zawsze dam jakieś eliksiry i zaklęcia i wymiata...
Zawsze też można zrobić 2 widma
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-06, 13:22   

A ja sie pytam co chcecie osiągnąć z jenym paralizatorem, paraliżującym jedno pole? Przecież on sie nie nadaje do większych potyczek z druzynami mającymi wiele mocnych jednostek, także przy ataku na styolicę jest nie wie lepiej skuteczny od Cienia. No i opieranie sie na nim przy ataku na stolice to samobójstwo.
_________________
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-06, 15:56   

Atakując stolice zabezpiecz się jeszcze Widmowym wojownikiem. Jego długi paraliż wymiata. Ostatnio przeszedłem kampanie Nieumarłych i zdobyłem w ostatniej misji wszystkie stolice wroga. Cień był niepotrzebny. Widmowy jest najlepszy...

Edited by Cethu :-P

Innym jakoś nie poprawiasz błędów Cethu :evil:
A ortograficznych to dużo tu już widziałem od kiedy przyszedłem na to forum...

Zwykle nie poprawiam, ale przypadkiem zauważyłem i nie mogłem przejść obok bez reakcji.
Cethu
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
Ostatnio zmieniony przez Cethu 2007-06-07, 19:40, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-06, 17:47   

Mike xxx napisał/a:
A ja sie pytam co chcecie osiągnąć z jenym paralizatorem, paraliżującym jedno pole? Przecież on sie nie nadaje do większych potyczek z druzynami mającymi wiele mocnych jednostek, także przy ataku na styolicę jest nie wie lepiej skuteczny od Cienia. No i opieranie sie na nim przy ataku na stolice to samobójstwo.


Bzdura, dajesz solidny pancerz paralizatorowi i miksturkę celności, dobrze jakby cała armia była na tyle wytrzymała by przeżyć pierwszy atak obrońcy, włączasz automatyczną walkę i idziesz robić coś innego ^^.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-07, 19:28   

Cytat:
A ja sie pytam co chcecie osiągnąć z jenym paralizatorem, paraliżującym jedno pole? Przecież on sie nie nadaje do większych potyczek z druzynami mającymi wiele mocnych jednostek, także przy ataku na styolicę jest nie wie lepiej skuteczny od Cienia. No i opieranie sie na nim przy ataku na stolice to samobójstwo.


Hehe, widzimy, że mało się biłeś. Stalingrad się zapomniało, co? Podczas ataku na stolicę (na jakiejś mapie geniusz nazwał ją Stalingrad, a ja wyruszałam z Kijowa) właśnie potrzebny jest pewny paralizator, najważniejsze jest zablokowanie obrońcy miasta. I wtedy paraliż masowy może dać du*y (100% zawiedzenie, du*a zimna) lub całkowity sukces. Ale czasem nie warto ryzykować. Lepiej jest atakować pewnym paralizatorem, czyli zblokowanym duszkiem.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2008-08-31, 14:08   

Widma nie ma sensu blokować (tylko 20% celności), ale taką np. wiedźmę już tak (aż 40 %)
_________________
excellence is a state of mind
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-08-31, 14:26   

Eeeeeeeeeeee widmo ma 70% szans na trafienie no chyba, że chodziło Ci o to, jaki spadek w skuteczności ma ten paralizator po awansie. Chodzi mi jednak o to, że Widmo jest znacznie skuteczniejsze podczas walki o stolicę.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2008-08-31, 15:05   

Oczywiście, chodziło mi o różnicę. A jeśli chodzi o stolicę - to się zgadzam. Chyba, że masz 3 Widmowych wojowników, wtedy cień lepszy (przecież nie będziesz zmieniał sobie jednostek tylko na atak na stolicę - za niski level, czyli za mało życia)
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2008-08-31, 15:31, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-08-31, 15:19   

Ja zawsze skład drużyny ustalam pod katem podboju stolicy. W przypadku nieumarłych gdzie nie ma czarów wzmacniających pancerz i trzeba opierać się jedynie na eliksirach 70% szans na trafienie Widma jest bardzo cenne. Z tego, co pamiętam Widmowy ma tylko 50% szans na trafienie, co może się okazać niewystarczająca.

Einar napisał/a:
BLOKUJEMY JEDNOSTKI 1-POZIOMOWE !!!

W tym wypadku różnica szybko się nadrabia, dla porównania:
- taka jednostka z identyczną liczbą PD co 3-poziomowa awansująca normalnie ma już więcej życia (czyli musimy przeboleć tylko okres hipotetycznego 2 poziomu, i to nie cały)
- przy PD wystarczającymi na 4 level zwykłej jednostki ma już lepsze dmg
- później to już wogóle wymiata ;)
- nie wydajemy kasy na budynki w stolicy
- leczenie w miastach i szkolenie w obozach takich jednostek jest tańsze


Bzdura całkowita. Jednostka pierwszopoziomowa nigdy nie dogoni normalnie awansującej. Przypominam, iż po kilku awansach bonus za poziom zmniejsza się o 50%.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2008-09-01, 22:47   

Dobra strategia na singlu (mówie o zdobywaniu stolicy), ale na multi trzeba się nastawić na wykończenie wrogiego głównego herosa. Ja gram zdechlakami tą armią:

Przód: 3 Widmowych
Tył: Lisza królowa, Arcywampir, Cień

Różnica w szansie na na pudło, jeśli chodzi o paraliż na obrońcy stolicy, po zamienieniu Cienia na Widmo jest niewielka: 4,3%

Z Cieniem: 0,6 * 0,6 * 0,6 * 0,5 = 10,8%
Z Widmem: 0,6 *0,6 *0,6 * 0,6 * 0,3 = 6,5%

Liczyłem przyjmując najkorzystniejsze dla ciebie warunki - bez żadnych wspomagaczy przy trafieniu
_________________
excellence is a state of mind
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-09-01, 23:16   

Cytat:
Z Cieniem: 0,6 * 0,6 * 0,6 * 0,5 = 10,8%
Z Widmem: 0,6 *0,6 *0,6 * 0,6 * 0,3 = 6,5%

Nie rozumiem tego?

Widmo ma 70% szans na sparaliżowanie straznika stolicy a Odcień tylko 50%. Różnica wynosi więc 20% a nie 4.3%
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum