Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:09
Dowódcy
Autor Wiadomość
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-27, 09:31   Dowódcy

Dowódcy w Disciples 3 będą bardziej urozmaiceni.
Zdolności w walce:
1 Dowódca wojownik:
a walka 1 bronią
b walka 2 broniami
c walka bronią dwuręczną
2 Dowódca złodziej:
a zatrute ostrza
b pułapki
c redukcja inicjatywy, obrażeń itp przeciwnikowi
3 Dowódca zwiadowca:
a nóż (wysoka inicjatywa, małe obrażenia)
b łuk (średnia inicjatywa, średnie obrażenia)
c kusza (niska inicjatywa, duże obrażenia)
d orzeł (średnia inicjatywa, małe obrażenia)
4 Dowódca mag:
a mistrz piorunów
b kamienny wojownik
c korzystanie z kul
d zmiana w ducha
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-27, 09:53   

Cytat:
4 Dowódca mag:
b kamienny wojownik
c korzystanie z kul
d zmiana w ducha

Moje zdanie? BEZNADZIEJA :-/ no ale zeby mag sie w ducha zamienial? albo nie po to studiowal ksiegi magii nocami aby stawac sie wojownikiem. Nie wspominajac juz o kulach, ktorych mogl do tej pory uzywac ZAWSZE, nie specjalizujac sie
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-27, 12:34   

To znaczy nie chodzi dokładnie o zamianę w ducha tylko niematerialność (chyba chwilową lub stałą ale na bardzo wysokim poziomie)
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Aston 
Giermek
Wielki Inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-05-27, 16:43   

Trochę bez sens z tym duchem :shock:
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-05-27, 18:21   

A po ajką zarazę ma się zmieniać w ducha? Inne jednostki o większej inicjatywie pierwsze ją zabiją niż się zdoła przemienić. Także to co normalnie dostawał za darmo lub dostawał poprzez awans to teraz musi wybierać, lipa.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-27, 18:28   

Wkurzało mnie, że w d2 dowódca by coś nosić musiał mieć umiejętność w tym bo zawsze jak już coś znalazłem to akurat nie miałem zdolności potrzebnej do jej użycia.

Co do pierwszego postu to nie ciekawe te umiejętności, wena twórcza im siadła czy co?
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-27, 23:07   

Jak dla mnie buty, sztandary, pierścienie, artefakty - to wszystko powinno być zawarte w jednej umiejętności "władanie artefaktami", a kule, laski, zwoje i talizmany powinny sie zawierać w umiejętności "władanie magicznymi przedmiotami". A ten duch ciekawy, zreszta nie wiem dokladnie jak te specjalizacje mają wyglądać to sie nie kłuce.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-28, 16:08   

..i czy będzie nieskazitelność. Frajdę miałam, kiedy złodziej podchodził i już nie odchodził...

I Cethu ma rację. "Władanie artefaktami" i "władanie magicznymi przedmiotami" to niezły pomysł.
_________________

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-28, 16:09   

Wg mnie to zły pomysl bo za szybko dowódca by się wzmocnił...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-28, 16:12   

Ale to bez sensu, kiedy na 4 poziomie wacham się między korzystaniem z kul, korzystaniem z ksiąg a dowodzeniem.
_________________

 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-28, 16:18   

Wiesz Galleanie, gdyby nasz bohater co poziom mógł wybierać profesję to może być, ale ból jest taki, że po którymś poziomie ( już nie pamietam którym dokładnie) już nie możem ich wybierać...
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-05-28, 16:32   

Gdyby wzięli ten plan to musieliby bardziej urozmaicić grę, bo dość szybko wszystko by mieli, a wtedy lipa, gra za łatwa.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-28, 16:37   

Zauważ, że w serii heroes odrazu miales dostep do wszystkich artefaktów a to tylko urozmaicało rozgrywkę.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-28, 16:54   

Też racja. Pożyjemy, zobaczymy co man panowie z .dat wymyślili...
_________________

 
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-05, 14:42   

Cethu napisał/a:
Jak dla mnie buty, sztandary, pierścienie, artefakty - to wszystko powinno być zawarte w jednej umiejętności "władanie artefaktami", a kule, laski, zwoje i talizmany powinny sie zawierać w umiejętności "władanie magicznymi przedmiotami".

Nie róbmy z Disciples HOMMa.Sztandary, artefakty i buty są kluczowe dla rozgrywki źle byłoby wrzucać je do jednego worka bo wtedy gra stanie się dużo łatwiejsza.A z tymi magicznymi przedmiotami to już w ogóle parodia.To znaczy można by połączyć kule i talizmany, ale zwoje oraz laski to przesada.Te umiejętności to przecież działka bohaterów-magów.Głupio bedzie jeśli tych zdolności/używanie lasek i zwojów/będzie mógł na się uczyć każdy heros a połączenie ich to kretyński pomysł.
Kto to widział żeby wojownik chodził z jakimiś laskami/bez skojarzeń :lol: /Niech zostanie tak jak było.
Gallean napisał/a:
łuk (średnia inicjatywa, średnie obrażenia)
Gallean napisał/a:
orzeł (średnia inicjatywa, małe obrażenia

Z tym orłem to z jednej strony fajnie/urozmaicenie gry/z drugiej bezsens.No bo po co ptak jeżeli łuk ma taką samą inicjatywę a zadaje większe obrażenia?Mogłoby zostać gdyby wyrównali parametry tj.orzeł=łuk.
Zamiana w wojownika to debilny pomysł :evil:
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-05, 15:51   

Ty chyba w disciples nie grałeś, przecież to jest irytujące gdy w ciemno musimy brać obsługę różnych przedmiotów bo nie wiemy co się trafia może nic się nie trafi wtedy żałujemy że nie wzięliśmy marszrutowania, pancerza itp. już nie wpominając, że d2 nas artefaktami nie rozpieszczało, przez całą kampanie można było jako tako coś uzbierać, ale w zwykłej misji? W h3 pod koniec misji artefaktami można spokojnie obdarować 3 swoich herosów i to moim zdaniem daje więcej zabawy niż znalezienie przez całą misję jednego artefaktu którego jeszcze nosić nie możemy bo jakoś tak się zdarzyło, że pominęliśmy umiejętność od tego.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-05, 17:43   

No dobra zmieniłem zdanie.Faktem też jest że w HOMM można znaleźć więcej artefaktów ale w D3 sytuacja na pewno się polepszy bo dojdą Orkowie i Mroczne Elfy.Co do magii nie zmieniłem zdania.
Jeszcze słowo o ptaku.Chyba nie sądzicie że w każdej rasie zobaczymy orła?.No bo jak by to wyglądało u Legionów.Do krasnoludów też nie pasuje.U Hord mógłby być kruk.Klany- pisklę Roca,Elfy Gryfa ,a demony mały feniks(?)/ nie zbyt to mądre ale nie mam innego pomysłu :roll: /
 
 
gufi102 
Wtajemniczony



Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 23
Wysłany: 2007-07-06, 19:12   

ja mam taka cicha nadzieje ze dadzą więcej bohaterów dla każdej z ras i nie będzie ich tylko 5 a np 8 czy nawet 10 na każdej z rasy
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-07-07, 17:31   

A możesz podać jakiś powód, dlaczego mieli by tak robić, i 10 rodzajów różnych specjalizacji dla tych dowódców?
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
gufi102 
Wtajemniczony



Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 23
Wysłany: 2007-07-07, 17:34   

bo ja nie lubię grac tymi samymi jednostki (bohaterów) po prostu jest to 2 rzecz poza tym ze nie dział pod linuxa która mnie irytuje w tej grze :-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum