Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
KLASA MAG
Autor Wiadomość
sphinxbox 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-06-25, 16:33   KLASA MAG

Witam! Mam do Was pytanie forumowicze :) a mianowicie, napalony jak szczerbaty na suchary poleciałem wczoraj do sklepu i zakupiłem grę. Rozpocząłem kampanie z wielką nadzieją, że stworzę sobie świetnego maga jak to miało miejsce w D2 i tutaj moje rozczarowanie bo można grać tylko rycerzem WTF ?? Przyznam, że się wkurzyłem bo myślałem, że jak wybieram klasę maga to będę grał magiem a nie mógł tylko rzucać dwa razy dziennie zaklęcia. Powiedzcie mi czy można w jakiś sposób grać w kampanii magiem czy jest to po prostu nie możliwe ? Pozdrawiam
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-25, 16:40   

Niestety w kampanii masz specjalnych bohaterów głównych i każdy niestety jest wojownikiem. Możesz jednak kupić sobie arcymaga w stolicy i zamiast głównym bohaterem chodzić tym magiem po mapie. Jest też możliwość zrobienia moda, który zmieniłby tegoż głównego bohatera na postać o profilu maga. Nadal wyglądałby jak wygląda ale miałby umiejętności i statystyki maga. Właściwie to chyba spróbuję to zrobić...
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-06-25, 16:44   

No niestety to też w mojej opinii wielka bolączka tego tytułu. DII przechodziłem wszystkimi dowódcami i najbardziej do gustu przypadli mi różdżkarze, których całkowicie osunięto z gry :-/ To niestety jest gra zrobiona na raz :-|
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-06-25, 16:51   

Sęk w tym, że zakupionym arcymagiem do następnej misji się nie przejdzie. Jeno Lambert ma ten przywilej. Ciekawe ile w tym tytule trafi się jeszcze cymesów do zmodowania... Mamy już fabułę, wizualizacje jednostek, ich statystyki, doszedł wreszcie oficjalnie brak regrywalności kampanii.. Dobrze jest :mrgreen:
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-06-25, 16:51   

Qumi, a dowódców-weteranów, w sensie innych niż fabularny boh i rozwiniętych w poprzednich scenariuszach kampanii, to przypadkiem się nie rekrutuje za złoto? Bo z tego co pamiętam, to tak właśnie jest, a wtedy sens grania nie-fabularnym bohaterem jest wątpliwy, bo opóźnia start ekonomiczny.
_________________
 
 
sphinxbox 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-06-25, 17:16   

Dzięki za szybą odpowiedź. No szkoda, że tak to wygląda. Coś mi się widzi, że ta gra osiągnie swój potencjał dopiero jak zaczną wychodzić mody. QUMI jeśli takowego moda zrobisz to bardzo bym prosił o przesłanie go na maila. Aha i fajnie by było gdyby bohater jednak wyglądał jak mag żeby można go było wyposażać w przedmioty dla maga. Eeech ale jestem zły o to, że nie można grać dowolną klasą.
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-06-25, 17:20   

Da się zakupić weterana, jednak po kilku misjach wykupowanie go jest sporym obciążeniem finansowym, rzeczywiście "opóźnia start ekonomiczny". Po pierwszej misji najlepiej jest zaczynać mapę Lambertem i potem jak najszybciej wynająć weterana Arcymaga, mając dwóch bohaterów gra się ciekawiej, Arcymag zresztą jest od Lamberta daleko potężniejszy. Jedna tylko uwaga, zdecydowanie najciekawiej się gra na wysokim poziomie trudności.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-25, 17:57   

Główni bohaterzy mają zdolności magów:

Aby wgrać moda wystarczy przekopiować spakowany folder do folderu z grą. Niestety animacja ataku bohaterów jest taka jak normalnie, bo nie wiem jak ją zmienić. Bo o ile Lambert nie wystawi raczej rąk przyzywając błyskawicę to wrogowie mogą przecież z błyskawicy oberwać - ale nie wiem jak to zrobić. Jednak poza animacją wszystko jak u magów, może tylko nieco więcej HP mają (jakoś 150-200 więcej, ale magowie dostają 40 hp na punkt wytrzymałości, a oni 35 hp, więc z czasem powinno być ok).

Aha: Harhus w kampanii przed przemianą w demona ma oryginalne statystyki. To tylko parę tur, a chodzi o podkreślenie różnicy po przemianie.

http://www.sendspace.pl/f...619d0857baaaa57

Znalazłem pliki gdzie zmienia się animację ataku i poprawiłem moda. Teraz główni bohaterowie mają animacje ataku magów bohaterów. Lambert - pioruny arcymaga, Erion - głazy driady, a Harhus ognie arcydiabła :)
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
sphinxbox 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-06-25, 19:58   

QUMI jeśli dobrze przejrzałem pliki to zdaje się, że zamieniasz wartości w tych plikach na takie jakie mają magowie przy pomocy notatnika. Jeśli źle myślę to wytłumacz co i jak robisz i czego używasz to może wspólnymi siłami jakoś do tego dojdziemy. Bo może dało by się zrobić coś takiego żeby nie było różnicy pomiędzy arcymagami których można wynająć a głównymi bohaterami. Zamienić ich wszystkie statystyki, animacje i dźwięki na identyczne jak mają arcymagowie. Gdyby to się udało to można by zrobić to samo dla pozostałych klas postaci w zależności od tego kto lubi jaką klasą postaci grać w kampanii.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-25, 20:48   

Chciałem zachować nieco inne statystyki, aby główny bohater różnił się mimo wszystko od maga. W tym rarze masz pliki, które zmieniałem. W profiles są animacje, zmieniłem ataki na ataki magów, w stats są statystyki, zmienione mniej więcej na magów, w items są przedmioty, z których korzystają bohaterowie. W language są opisy tych przedmiotów po polsku. Osobiście nie widzę potrzeby, aby aż tak drastycznie zmieniać bohaterów. Są wyjątkowi w grze to niech będą, ale jeśli chcesz to proszę bardzo. Otwieraj te pliki w notpadzie jakby co.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-06-25, 21:16   

Czyli co udało Ci się zdziałać? Lambert atakuje mieczem, ale na wrogów spadają błyskawice a on sam ma umiejętności dodatkowe do maga podobne?

Moim zdaniem można pogrzebać i poszukać w plikach wynajmu weteranów, może dałoby się zmniejszyć ceny na tyle, by dało się startować misje i szybko ich najmować. Albo najlepiej podmienić cały model i statystykę Lamberta z wybranym dowódcą ]:->

Niech ja tylko dorwę się do polskiej wersji (obecnie nie mam żadnej), na pewno coś pokombinuję, czasu po pracy dużo i trzeba się zająć czymś kreatywnym...
Ostatnio zmieniony przez Verthiss 2010-06-25, 21:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-25, 21:22   

Ma drzewko rozwoju maga, choć statystyki początkowe inne. Jego przedmioty dają mu premie z inteligencji, tak - macha mieczem i spadają błyskawice. I to tyle, ma wszystko jak mag oprócz wyglądu. Statystyki miał na tyle podobne, że zostawiłem jak jest.

Jeśli chcesz mogę zmienić cały wygląd, ale nie wiem jak to będzie z przedmiotami dla Lamberta w kampanii wtedy, jak one się dopasują, itd.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-06-25, 21:28   

Spróbuj się pobawić, bo jeśli to ma mieć ręce i nogi (a powiedzmy, ze w ten sposób może) to trzeba byłoby zmienić cały model. Chętnie bym pomógł, ale jak już pisałem, obecnie w ogóle żadnego DIII na kompie nie mam.
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Boryssobieski 
Wtajemniczony
Uther's brother



Wiek: 40
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 18
Wysłany: 2010-06-25, 23:36   

Bardzo mnie cieszy fakt ze modowanie statystyk niejest wcale takie trudne. Chyba sie jednak na zakup tej "Puchy Pandory" zdecyduje. Zamiana modelu rycerzyka na maga niebedzie trudna ale faktycznie moze byc meksyk z artefaktami.
_________________
Born to be dead.
 
 
 
Santus Westil 
Wojownik
Kapłan Runów



Wiek: 113
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 52
Skąd: Klan Kuźni Zimy
Wysłany: 2010-10-19, 13:38   

Przykro mi to mówić, ale mod nie załatwi sprawy, przynajmniej do końca. Zadowoleni będą Ci, którzy preferują maga, ale to będzie powodowało theme crashe w grze, a jeśli wygląd będzie również inny to tym bardziej. Nie znam jeszcze fabuły Disa 3, ale, na przykład, jeśli będzie coś tam do zrobienia i powiedzmy Lambert, który jest wojownikiem przemienionym na maga będzie miał zrobić coś magicznego to stwierdzi, że nie umie. Drugim problemem będą przedmioty specjalnie dla naszego bohatera, które pewnie nie będą się chciały idealnie dopasować. Z drugiej strony, jeśli ktoś nie chce akurat maga, a patrząc ze strony Demonów, będzie chciał nie wojownika, nie maga, ale doradcę to też klapa.

Wg. mnie rozwiązaniem może być zwyczajny fanowski projekt, odtworzenie kampanii według starego systemu disa. Robisz se bohatera, latasz nim po mapie i właściwie on odgrywa całą fabułę. Jeśli chodzi o przenoszenie go z misji na misję to pewnie można to zrobić poprzez wcześniej wspomniane wykupywanie go. Oczywiście o ile można tworzyć własne sagi do woli, tak jak to było w Disie 2. Nawet jeśli nie to można robić zwyczajne, proste misje z oznaczeniem 1, 2, 3 i tak dalej na końcu nazwy i przenosić bohatera również wykupywaniem

EDIT

Vogel Serapel napisał/a:
No niestety to też w mojej opinii wielka bolączka tego tytułu. DII przechodziłem wszystkimi dowódcami i najbardziej do gustu przypadli mi różdżkarze, których całkowicie osunięto z gry :-/ To niestety jest gra zrobiona na raz :-|

Podobno mają być jacyś władcy bestii, będą tworzyli bestie rozsiewające terytorium i z czasem rosnące w siłę.
_________________
Ryje w ciężkim kamieniu,
Grzebie w gęstym cieniu,
Magią swoistą napełnia,
Runem ognistym, swe żniwo, uzupełnia.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum