Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Testy - Uwagi, Opinie i Komentarze
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-05-21, 20:22   Testy - Uwagi, Opinie i Komentarze

Moze zacznijmy od tego, ze potrzebuje jeszcze jedna osobe ktora testowala by z nami nowe zasady i poprawki. Wymagania duze nie sa ;p mniejsze-wieksze doswiadczenie w d2 multi i troche wolnego czasu :) Jak ktos by byl chetny to pisac :)
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-05-21, 21:00   

Ledwo co posta napisałem, a tu już kolejny...

Werbowanie ludzi do testów zakończone. Oficjalnie w turnieju zagrają:
Vogel, Saemiel, Vicious, Reyned, Czapa, Wiszu i Ja.

Na dniach podam formule i regulamin.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-06-17, 09:53   

Miało być na dniach a tu już niemal miesiąc mija :cry:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-06-17, 12:17   

Skończymy vol.3 to wstawię wszystko... ostatnio dużo roboty miałem... :D Nie tylko wy czekacie... miałem oddać tekst do WA.
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-17, 21:55   

Mamy już moda ligowego i pierwsza mapę. Prosił bym by po każdej walce napisać kilka slow na temat rozgrywki, nowych pomysłów i balansu :) To bardzo ważne.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-18, 17:37   

Elle pisałeś coś o tym iż w lidze nie wolno będzie rzucać czarów na wroga drużynę, możesz to rozwinąć :?: Mam kilka zastrzeżeń co do tej kwestii ale możliwe iż rozwieją je już Twoje argumenty.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-18, 17:45   

Kwestia jeszcze nie jest rozstrzygnięta...

Podstawowe zasady mówią tylko i wyłącznie o zaklęciach zadających obrażenia. Wszystkie klątwy, zaklęcia osłabiające statystyki są jak najbardziej dozwolone. (oczywiście atakowanie drużyn przyzwaniami tez)

Chodzi tez tylko i wyłącznie o dwa oddziały główne (lub nawet jedynie oddział naszego imiennika) którymi dysponujemy od początku. Armie drugorzędne protektoratu nie posidaja i możesz się wyzywać czarami zadającymi obrażenia ile chcesz.
_________________

 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-07-18, 18:48   

Dziwne rozwiązanie. Nie uważacie, że w ten sposób po tyłku dostaną niektóre rasy, szczególnie Legiony i Hordy? Czary ofensywne zadające obrażenia były ich atutem, teraz natomiast ten atut stracą a zyska Imperium z racji swojego magicznego repertuaru.
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-18, 18:51   

Akurat czary zadajace obrazenia to wszyscy maja... klatwy sa aturem hord i legionow.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-18, 19:01   

Te ograniczenia czynią pomysł godnym rozważenia ale nadal mam dwie uwagi:
1) Jakiekolwiek ograniczenia w stosowaniu czarów dodatkowo zniechęcą ludzi do już rzadko wybieranego lorda mistrza magów.
2) Przy tym układzie ten kto pokona główny oddział przeciwnika stanie się automatycznie zwycięzcą pojedynku mogąc niemal bezkarnie (są jeszcze złodzieje choć ich łatwiej uniknąć) albowiem nic mu już nie będzie zagrażało. Bez tego ograniczenia natomiast taki gracz musi się nadal pilnować by nie popełnić zgubnego w skutkach błędu.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-18, 19:04   

Mistrz Magii ma wiele innych fajnych czarów niz tylko te zadajace obrazenia...
Magia jest wykorzystywana w grze bardzo prymitywnie... moze czas to zmienic.

Rozwiazan problemu byloby kilka jednak trudno z wami dojsc do jakiegokolwoiek porozumienia... mozemy zmniejszyc obrazenia jakie zadaja te czary lub zwiekszyc ich koszt. Dróg jest kilka. Czekam tylko na kooperacje.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-18, 19:13   

Ale te inne w wykonaniu MM czy MW maja ten sam efekt bo rzuca się je tylko raz. Czy ja wiem czy prymitywnie się czarów używa, po prostu jest zbyt mało czasu by opracować bogaty wachlarz zaklęć i nimi szastać. Niestety ale w grze trzeba się ograniczyć tylko do kilku czarów a te z obrażeniami są najskuteczniejsze. Gdy straci się główny oddział to raczej nowym nawet wspartym klątwami mu się nie dorówna.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-18, 19:16   

No dobra.. ale nadal obok gry na salwę czarów zadających obrażenia... (która jest poniżaniem się) nadal nie wykorzystujemy potencjału który gra ma. To ta sama sytuacja co z magami.. "nie chcą nimi grac, to zrób coś żeby musieli".. drugorzędne armie dzięki respawnowi i tak są o wiele silniejsze i gra nie kończy się już na ubiciu głównego boha wroga.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-18, 19:30   

Jest jeszcze jedna sprawa, grając Klanami czy Imperium nie ma się dostępu do klątw tym samym nie można zniechęcić przeciwnika do zaatakowani inaczej niż obstawiając się złodziejami lub innymi oddziałami. W takich sytuacjach zdarza mi się użyć czarów zadających obrażenia do tego by zmusić go do powrotu do miasta w celu leczenia.
Athelle napisał/a:
(która jest poniżaniem się)

Elle to samo można powiedzieć o zatruwaniu złodziejami, używaniu eliksirów przed walką czy nawet rzuceniu klątw. Naprawdę nie rozumiem Twojego uprzedzenia w tej kwestii skoro nie jest trudno uniemożliwić przeciwnikowi opracowanie silniejszych czarów. Sam sobie przeczysz pisząc o pełnym wykorzystaniu potencjału gry jednocześnie domagając się zablokowania sporej jego części.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-18, 19:36   

Cytat:
Jest jeszcze jedna sprawa, grając Klanami czy Imperium nie ma się dostępu do klątw tym samym nie można zniechęcić przeciwnika do zaatakowani inaczej niż obstawiając się złodziejami lub innymi oddziałami.


Albo wzmacniajac siebie na koniec swojej tury. Wzmocnienie działa przez ture wroga... to dobre zniechecenie.

Uzywanie elikirów to norma.. nadal wzmaczniasz siebie, a nie calkowicie odbierasz przeciwnikowi szanse (bo ich nie ma oberwał 100 dmg czarami)

Klatwy to nadal nie pelne rozstrzygniecie walki.

Jezeli sa o wiele skuteczniejsze niz odpowiedniki na tych samych poziomach to powinny byc drozsze nie uwazasz :PP Zwiekszony koszt nie zablokuje jak to powiedziales "duzej czesci gry" a tylko sprawi, ze ta inna czesc bedzie troche bardziej zachecajaca.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-18, 20:20   

Jak dla mnie nie ma to najmniejszego sensu. Mam z Ellem niedokończoną walkę i umówiliśmy się, że nie będziemy korzystać z czarów zadających obrażenia na głównych bohaterach. Mi, jako, że gram Mistrzem Magów, wiąże to nieco ręce. Po stracie głównego bohatera, który miał najsilniejszą armię będę mieć spory kłopot, żeby ruszyć skład Elledana. Nie ma co się oszukiwać, zadawanie obrażeń jest bardziej skuteczne od klątwy z jednego prostego powodu, jednej klątwy nie mogę rzucić dwa razy na tego samego bohatera. Czyli spory atut, dwa zaklęcia na turę, praktycznie wypada z gry, przynajmniej u Legionów, bu Imperium może rzucić dwa golemy (a co :P) lub chociażby dwa przyśpieszenia na kolejkę. Kolejna sprawa, że Legiony mają, przynajmniej tak mi się wydaję, nie zrobiłem szczegółowego porównania, ale Legiony mają chyba najwięcej zaklęć ofensywnych. Poza tym możliwość oberwania takim czarem powinno zachęcać graczy do tego, żeby przejmować źródła many, przynajmniej zachęca do tego jeszcze bardziej.
Zwiększenie kosztu, a nie wiem czemu czuję, że nie chodzi tutaj o wartości rzędu 10-20 many, przyczyni się również do nieużywalności czarów. No i ostatnia sprawa, że chyba poza tym gdzie jeden pojedynek w starym turnieju wygrałem dzięki spamowi czarami i rzucaniem Parseusa, chyba nie ma z tymi czarami aż takiego problemu. Chociaż nawet tamten mój przypadek był usprawiedliwiony, bo wtedy straciłem głównego i nie miałem po prostu innej możliwości, żeby wygrać, a to inna sprawa, że szybko pozajmowałem większość źródeł many.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-07-18, 21:17   

To może trochę więcej miast, jakieś zwoje dające mgłę wojny, niewidzialność itp? Pamiętajcie, to też ma "potencjał", jak to mówicie.

Przesadzacie w "ulepszaniu" gry troszkę, wg. mnie.
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-18, 21:22   

Jak mowie większość problemow można by rozwiązać na tysiąc sposobów.. potrzeba tylko chęci współpracy. Inna sprawa, ze massowanie miast dobrych efektów nie przyniesie.
_________________

 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-07-18, 21:40   

Może lepiej ograniczyć używanie zaklęć w ogóle? Są bardzo potężne i nie powinno być możliwości szastania nimi. Zwiększanie kosztu samych zaklęć ofensywnych zachwieje balansem, nie powinno mu się jednak wiele stać, jeśli sprawimy, iż wszystkie czary będą droższe... To zmusi do oszczędzania, zapobiegnie ich nadużywaniu.
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-18, 21:56   

Verthiss... Powiedz ile ty na multi grałeś, że takie herezje prawisz? Pierwsza sprawa, że wszystko zależy od mapy. Druga jest taka, że jeśli zrobisz coś takiego to Mistrz Magów przestanie być grywalny i to z co najmniej dziwnych pobudek.
Czary, poza nielicznymi wyjątkami a i to nie jest pewne (bo jak jest z golemami jeszcze się nie przekonałem) są zbalansowane i nie są przesadzone. Potrzeby tak drastycznych zmian nie zauważyłem i na prawdę nie wiem czym taki pomysł jest podyktowany.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum