Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:46
Komentarze
Autor Wiadomość
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-11-18, 21:51   

Łowca czarownic jakiś taki... ktoś kojarzy grę Guilty Gear? Łowca kojarzy mi się z mixem GG i Devil May Cry'a. Taki koreański :/
_________________

 
 
 
Łowc@ 
Chłop
Wesoły człowiek


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 33
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-11-19, 20:36   

W prawdzie Ancalagon dał już kawałki wywiadu, ale całość to całość ;)

Cytat:
15.11.2007 -

System magii:

Kurlovich: Jak (jeśli wogóle) ograniczyliście zaklęcia na głównej mapie?
Risto: Nie ograniczyliśmy ich, ale pojawiły się pewne zmiany.

Kurlovich: Powiedz nam o zmianach.
Risto: Nie ma zbyt wielkich zmian, są właściwie niezauważalne. Kurlovich: Jakie rodzaje magii będą dostępne poszczególnym rasom? Wcześniej były każda nacja miała różne zaklęcia. Czy zostaliście przy tym?
Risto: Każda rasam ma unikalny zestaw czarów.

Kurlovich: Takie same jak w Disciples II?
Risto: W większości tak.

Kurlovich: Czy runy/karty będą używane na głównej mapie czy również na arenie?
Risto: Część zaklęć jest przeznaczona tylko dla mapy głównej, część na pole walki, a część i tu i tu.

Kurlovich: Czy runy będą używane tylko przez bohaterów czy także przez jednostki?
Risto: Będzie ich mogła używać każda dostatecznie inteligentna jednostka.

Kurlovich: Będzie ich mogła używać każda dostatecznie inteligentna jednostka?(;) - przyp. Łowca)
Risto: Tak.

Kurlovich: Jak dużo typów many będzie w grze?
Risto: 4 - Imperium, Elfów, Legionów i Życia (nazwa robocza), ta ostatnia służy do leczenia jednostek w mieście

Kurlovich: Jak będzie wyglądało tworzenie runów/kart w stolicy? Jakich surowców będziemy potrzebować?
Risto: Będzie potrzeba odpowiedniej ilości złota i many (prawdopodobnie kilku typów)

Kurlovich: Ok, jest kilka typów many zużywanej na zaklęcia, ale o ile wiemy powstaną dodatki, w których dostaniemy do dyspozycji nowe rasy. Razem z rasami przybędą dodatkowe rodzaje many. Nie spowoduje to zachwiania balansem gry? Przykładowo do gry dochodzą nieumarli i mana śmierci. Co zrobicie?
Risto: NIeumarli będą mieli własny wybór czarów, więc dodamy manę nieumartych, ale możliwe jest, że elfy będą miały czary wymagające many śmierci. Dodamy je jako część dodatku. ( widać, że nie zrozumiał pytania - przyp. Łowca)

Kurlovich: Ujmę to inaczej: W disciples 2 był problem z maną elfów. Elfy wymagały nowego rodzaju many, ale była ona używana jedynie do czarów z ich szkoły magii, inni przeciwnicy jej nie potrzebowali. W rezultacie zburzyło to balans. Ich czary wymagały pięciu rodzajów many, podczas gdy pozostałe rasy potrzebowały czterech. Kiedy dołączą nieumarli, co zrobicie, aby utrzymać balans? Dodacie nowe czary wymagające nowej many, czy ponowne stworzycie czary ze zmienionymi wartościami many? Mam nadzieję na to drugie. I nie zapomnijcie o krasnoludach! ;)
Risto: Pozostałe rasy będą miały nowe czary wymagające many nieumarłych. Zbalansujemy również wysokopoziomowe zaklęcia, sprawiając aby wymagały więcej typów many.

Kurlovich: Jak dużo będzie poziomów magii i iloma zaklęciami będziemy dysponowali? W Disciples II było 5 poziomów, po 5 zaklęć na każdym. Na 1, 2 lvl - wymagały tylko własnej many, 3lvl - dwóch rodzajów many, 4 - trzech rodzajów, 5 - czterech rodzajów. Jak to wygląda teraz?
Risto: 1,2- własna mana, 3,4- dwa rodzaje, 5 -3 rodzaje lub wszystkie dla ras dodanych później (podejrzewamy, że pojawi się 6 lvl).

Żyjące rózgi:

Kurlovich: Risto, jak wyglądają rózgi (wiemy, że to jużnie zwykłe patyki - przyp. Łowca)?
Risto: Dla Imperium - statua anioła z 3 ulepszeniami, dla elfów Elves - drzewo z 3 ulepszeniami, Legions - ognisty demon wyrastający z ziemi z 3 ulepszeniami.

Kurlovich: Są to obiekty broniące się same czy trzeba jednostek "wewnątrz"? Jak będą wyglądały ulepszenia?
Risto: Strażnicy (nazwa nadana przez tłumacza ;) - przyp. Łowca) będą magicznie przywoływać jednostki. Wciąż dyskutujemy czy w czasie walki czy na mapie głównej.

Kurlovich: Czy one żyją...? Mam na myśli animację. Poruszają się po mapie głównej czy są zwykłymi nieruchomymi obiektami, które walczą?
Risto: Są animowane ale się nie ruszają.

Kurlovich: Czy aby ulepszyć strażników będzie potrzebna jakaś budowla w stolicy? Czym różni się strażnik z 1 poziomu, od tego z 2 i 3? Sa to inne modele czy tylko zmienia się ich wielkość?
Risto: Nie, nie trzeba dodatkowych budynków. Modele różnią się od siebie.

PLUTON:Strażnicy będą nieruchomi na polu walki? Będą mogli atakować i czarować, czy tylko przywoływać?
Risto: Będzie je można umieścić w losowym/wybranym (chyba wybranym, ale tłumacz z rosyjskiego na angielski twierdzi, że losowym ;) - przyp. Łowca) miejscu. Używanie czarów jeszcze jest omawiane, ale na pewno będzie można przywoływać jednostki.

Pojawiające się jednostki:

BigBear:Mam pytanie o tiamatha. Jaki atak będzie miał?(O_O - pytający naprawdę miał potrzebę - przyp. Łowca )
Risto: Atak obszarowy, 5x5 kratek.

Kurlovich: Kim jest ARION?
Risto: Fabularna postać elfów.

Kurlovich: Czy wiele takich jednostek zastaniemy w bitwie?
Risto: 11 różnych rodzajów postaci fabularnych, rozważamy więcej.

System walki:

?????: Czy nods (drzemki, ukłony? - przyp. Łowca) będą dawały jednostkom nadzwyczajne umiejętności, czy raczej ulepszą już posiadane?
Risto: Na razie nie jest jasne jakiego rodzaju ulepszenia będą dawać nods ale mozliwe jest, że damy również taki rodzaj nodów. (nody to specjalne pola w bitwie, wzmacniające tymczasowo umiejętności jednostki - przyp. Sentry)

Kurlovich: Co z polem bitwy? Przypominam, że obiecano nam niemal spiralne areny. Jakich rozmiarów i kształtów będą areny? Czy będzie możliwość podejrzenia polawalki przed atakiem?
Risto: Maksymalny rozmiar areny to 32x32, kształty są różne. Ciągle rozważamy dodanie podglądania pola walki do gry.

PLUTON:Magowie atakują jedną jednostkę, obszar czy wszystkie jednostki? Czy możliwe jest wybranie typu ataku dla maga, czy po prostu są trzy typy magów?
Risto: Magowie atakują od 1 jednostki do całej grupy. Rozważamy opcję ataku obszarowego, ale potrzebujemy więcej testów balansujących, aby zdecydować co wybierzemy.

PLUTON:Czy możliwy jest tak zwany alternatywny atak? Uderzenie laską pobliskiego przeciwnika, zamiast ciskania czarem w kilku innych?
Risto: Mag będzie atakował tylko magią.

PLUTON:Jeśli magowie będą zdolni do zaatakowania łuczników, to do czego nam łucznicy korzystający z żywiołów (Strażnik gaju, Gargulec)? Jesteśmy ciekawi czy ich praca będzie mogła zostać wykonana przez archontów i modeuszy. Co z nimi będzie?
Risto: Magowie będą walczyć magią, to czy zaatakujesz obszar, czy jedną jednostkę, zależy od ciebie.

PLUTON:Ale co z elfickimi łucznikami korzystającymi z żywiołów (Strażnik gaju i Wartownik)? Atakują oni magią (woda i ogień), będziemy mieli możliwość wyboru miedzy atakiem obszarowym i zwykłym?
Risto: Łucznicy będą strzelać tylko do jednej jednostki, ale obecnie myślimy o podwójnym ataku. Możliwe, że te jednostki, które będą mieć odpowiednią umiejętność będą mogły atakować dwa razy.

PLUTON:Czy jednostki będą mogły blokować?
Risto: Tak.

PLUTON: Czy jest specjalna animacja blokowania? Mam na myśli zmianę pozycji jednostki (parowani, podniesienie tarczy itd.). Myślę, że zrobiłoby to dobrze grze.
Risto: Z pewnością będziemy mieć te animacje, możemy też dodać animacje twarzy. We will definately have these animations, we can even add face animations. Myślimy nad dodaniem animacji "blokowania bloku", ale w chwili kiedy rozmawiamy musisz mieć w głowie kilka rzeczy: budżet, terminy, budżet, terminy i budżet... i terminy. (wyczułem chyba nutkę sarkazmu ;] - przyp. Łowca)

PLUTON:Będą unikalne animacje śmierci dla każdej jednostki, czy zwykły wiatr, nad ciałem jak w DII albo eksplozja nad ciałem demona? Animacje będą zależne od rasy (jak w DII)?
Risto: Każda jednostka ginie inaczej, a efekt po śmierci zależy od rasy.

Źródełeczko
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2007-11-19, 20:59   

Dużo nowych wiadomości ( dzięki ci Łowc@/-o za twoją prace PS czekam na informacje na temat naszej dalszej współpracy ).

1 Ta statua za tym druidem to ( zapewnie ) rózga. Jak na rózge wygląda dziwnie.

2 Będzie mozna tworzyć karty w stolicy, moim zdaniem to nie dobry pomysł ( może się mylę )

3 Nasz smok ma atak obszarowy 5x5 klatek, ciekawe czy będą też inne takie jednostki


4 magia na mapie taktycznej prawie sie nie zmieni, bałem sie że to zlikwidują.
_________________

 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-11-19, 21:53   

mozora napisał/a:
Będzie mozna tworzyć karty w stolicy, moim zdaniem to nie dobry pomysł
Myślę, że to dobry pomysł... Wszystko będzie odbywało się na podobnej zasadzie co w D2, bez zbędnych komplikacji.

Dobrym pomysłem jest wprowadzenie możliwości rzucania czarów przez zwykłe jednostki (te inteligentniejsze).
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-11-19, 21:58   

Mysle ze najlepiej by bylo, gdyby kazdy nowy dodatek bedzie instalowal od razu patcha, ktory zmodyfikuje gre, balansujac ja. Wtedy nie bedzie tego problemu z czarami i mana potrzebna na nie.
 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-19, 22:26   

Humm - Wracając do tych różdżek - imperium i legiony nawet fajne , bo statuły , a elfy jak zwykle stereotypowo czyli drzewo..
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Urich 
Wtajemniczony
Ignis Demonia



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 56
Skąd: Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-11-20, 00:14   

Spellcaster napisał/a:
a elfy jak zwykle stereotypowo czyli drzewo..
dopiero drugi raz... gdyby znowu dali takie rozgi jak w 1 i 2 to by dopiero bylo "jak zwykle"
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-11-20, 00:36   

Równie dobrze można powiedzieć że Legiony stereotypowo bo demon a Imperium bo anioł. Drzewo/ent, broniące zasobów to bardzo dobry pomysł. Mam nadzieje, że wkrótce zobaczymy jakiegoś ze strażników.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-20, 13:12   

Cethu - może i racja , ale raczej statua lepsza niż drzewo.

Urich - lol , elfów w DI nie było a w DII były w ostatnim dodatku....
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-11-20, 15:32   

Każda rasa ma inny charakter i inną symbolikę. Do elfów bardziej pasuje drzewo...
_________________

 
 
 
Urich 
Wtajemniczony
Ignis Demonia



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 56
Skąd: Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-11-20, 15:36   

To przecie oczywiste lecz mogli sie bardziej wysilic i dac cos orginalnego..
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-20, 16:21   

No i u elfów zobaczył bym chętnie również statue..
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-11-20, 17:18   

Ale jaka to mogła być statua? Statua drzewa? Bo czego innego...
_________________

 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-20, 17:21   

Nie wiem czego ale nie cholernego drzewa - stereotypo ownują nie?
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-11-20, 18:39   

Podoba mi się dyskusja...dali drzewo - źle bo stereotypowo ale gdy zapytać co by było lepsze to nikt nie ma pomysłu...ważne, żeby walczyć ze stereotypami. SZkoda słów.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-20, 18:42   

Ty nigdy nic nie wprowadzasz do dyskusji tylko krytykujesz.. Jak wolisz gre przepełnioną stereotypami proszę - bagno-płaczu.net
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-11-20, 18:43   

Żadnej dyskusji nie ma. Drzewo to najlepszy najbardziej rozpoznawalny symbol elfiątek, nie wiem co tutaj Spell próbuje na siłę wyszukać...

Chciałabym zobaczyć kompletne animacje postaci z mimiką twarzy, szczególnie, że każda jednostka ma inną!
_________________

 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-20, 18:45   

Widze że tutejsi gracze lubią grać w stereotypy - drzewo to stereotyp dla elfów , tym bardziej najgorszy.. Mieszkają w lesie ale żeby zdobywać teren , siać sobie drzewo ? Bez przesady...

Co do animacji - zgadzam się.
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-11-20, 18:46   

Spell, przestań z tymi stereotypami! Powtarzasz w kółko jedno i to samo... To już zaczyna się robić nudne i monotonne.
_________________

 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-11-20, 18:50   

Bo nie rozumieją...I nie ty tu od upominania jesteś.
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum