Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-21, 15:51 Jednostka - Śmierć
Czy uważacie, że obniżenie inicjatywy Śmierci z 60 do 40 było potrzebne?
Bo dla mnie ta zmiana zniszczyła tą jednostkę.
Czekam na wasze wypowiedzi zanim napisze coś od siebie.
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-21, 17:22
Według mnie było to totalnie niepotrzebne. Śmierć dobrze pełniła funkcję łucznika w Hordach eliminując magów, zanim mogli cokolwiek powiedzieć - i dzięki temu zapewnić sobie nieśmiertelność w bitwie. Teraz przy odrobinie szczęścia można ją zdmuchnąć zanim przyjdzie jej tura (A magowie Elfów nawet jeszcze mniej szczęścia potrzebują przy wyższej inicjatywie ). Podsumowując: Śmierć nie robi już na mnie większego wrażenia i teraz jak idę tą drogą w drzewku rozwoju bez zastanowienia wybieram Zmorę...
Mnie wkurza wszelkie osłabianie jednostek, dopakowywanie (tak jak z Włodarzem) to dobrze, ale nie osłabianie.
Ja zupełnie tego nie rozumiem czemu musieli osłabić Śmierć, choć dla mnie to nie jest tak duża strata bo przeważnie to wybieram Zmorę.
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-21, 20:43
... ale jednym z atutów Śmierci była jej szybkość. Osobiście nigdy nie uważałem jej za maga - raczej za łucznika z atakiem magicznym Przecież ona stoi o poziom wyżej niż Imperialny Zabójca. Fakt, dmg jak na łucznika robi wrażenie, niskie HP przeżyję uwzględniając odporności ale zmiana w inicjatywie była naprawdę beznadziejna. Teraz to wygląda, jakby twórcy wknocili ją tam dla picu - i tak każdy wybierze Zmorę :/
Nie wiem, czemu twórcy tak wywyższają tą odporność na oręż... Przecież każda drużyna posiada przynajmniej jednego maga. Kiedyś jeszcze Śmierć mogła wytrzymać atak dwóch magów, a teraz to czasami nawet nie zdąży się ruszyć i ją zdejmą. :P Nawet jakby ktoś wziął 5xŚmierć to z dwoma magami może przegrać :/ Suuuuuper...
Śmierć to buła bardzo silna jednostka nawet z taką ilością HP. Przy inicjatywie 60 była bardzo trudna do pokonania, bo żaden łucznik nie mógł jej zaatakować tym samym bronić magów, jedynych jednostek mogących zadać jej obrażenia. Gdy do 100 podstawowego DMG dodać 20 od trucizny żaden ”czaruś” nie zdąży nawet uderzyć. Zrównanie INI z tym, jaki maja magowie miało zapewne nieco zrównać tą napakowaną takimi perełkami rasę, jaką są Hordy z pozostałymi nacjami.
Jedna z moich ulubionych jednostek miała w mojej armii ogromne znaczenia, a teraz!? :/ Ta zmiana wpłynęła na ogromne zmiany w moich szykach, które muszę je w najbliższym czasie dokładnie przetestować - tylko że aktualnie nie mam tej części gry.. :/
Zmniejszyli Inic. po to żeby osłabić jednostkę - widocznie w testach była za mocna.. :/ i tak tego nie mogę pojąć.. jak można było zniszczyć tak świetną jednostkę!? smutne..
_________________ "Bramy piekieł zostały zamknięte, a cztery rasy - pokrwawione, lecz zwycięskie - wycofały się do swych siedzib. Przywitały je ruiny i zgliszcza, bowiem wojna spustoszyła całą ziemię".
No nie naprawdę Śmierć miała kiedyś 60 inicjatywy?? Bo ja miałem od początku Bunt Elfów i nie wiem za bardzo, jakie zmiany tam zaszły. Denerwowało mnie zawsze, że Śmierć ma tylko 40 inicjatywy, a teraz sięd dowiaduję, że wcześniej miała 60! To obniżenie to chyba jakaś pomyłka :( Ale i tak zawszę biorę Śmierć (czasami też Arcylisza, a RAZ wziąłem Zmorę).
jejku a panikuja tylko ci co uwielbiaja grac hordami.. no moze jest kilka wyjatkow.. a nikt nie pomysli z drugiej strony ze jak smierc miala te 60 inicjatywy to naprawde byla sieczka.. bez urazy dla lubiacych hordy , ale dla mnie ta nacja jest lamerska i przepakowana od zawsze .. jak ktos dobrze trafi to i robiac czysta jednostke ze zwyklymi duchami rozwali smoka i wyszcy lvl up a powiecmy sobie szczerze ktora inna nacja moze pokonac smoka na 1 lvl?? czy to nie daje hordom mega przewagi .. i nie mowie tutaj tylko o smokach wystarczy ze bedzie stalo kilka ogrow lub troli inne rasy moga miec jakies problemy z poczatku a hordy moga wyjsc z tego praktycznie bez szwanku..
Dlatego narzekanie ze oslabili smierc to dla mnie gadanie bezradnych graczy.. moze pomyślcie tez nad innym rozwojem bo arcywampy tez wymiataja
niestety wg mnie ta zmiana była potrzeba sam dużo grałem śmiercią mix z nosferatu śmierć likwidowała szybko magów i po sprawie.. jedynie duże magiczne jednostki takie jak smoki mogły się oprzeć, a przecierz śmierć łatwo dostać to jednostka 4lev która potrzebuje mniej expa na awans tak że szybciej dostaniemy śmierć niż dajmy na to wampira.
I to dopiero początek zabawy 900expa na awans to za mało po kilku bitwach 2 takie jednostki w drużynie zapewnią nam zwycięstwo z każdym wrogiem.Dodatkowo wkurza mnie w d jedna rzecz a mianowicie że przy awansie istota otrzymuję przemię do specialnego ataku i nie było by nic irytującego gdyby do tego ataku donosił się też pancerz, ale nie!!
Przykład: zrobiłem scenariusz na drodze do celu ustawiłem potworka;p Demon Uther lev 99 + dodatki. normalnie ten demon znika po wykonaniu zadania, ale chciałem pożądnie wykonać scenariusz, więc sprawdziłem czy jakaś drużnyna potrafi mi go zjechać i właśnie drużyna z napakowanymi śmierciami pokonała stwora, który w założeniu miał być nie do zabicia.
Reasumując: zmiana była potrzeba bo śmierć była zbyt silna
I dobrze się stało bo jednostki w Hordach są wogóle zbyt przypakowane.
ja bym jeszcze obniżył punkty życia dla Arcywampira bo ta jednostka to najpotężniejszy mag w całej grze do tego jeszcze wysysa życie...
Pete, a ty kiedykolwiek oglądałeś Arcylisza? Jego siła magii, jest ogromna w porównaniu z Arcywampirem... A Hordy maja najlepszych wojowników i tyle... to tak jakbyś chciał osłabić Włodarza bo ma za dużą parę w łapach i HP...
Co do tematu: popieram zdanie że Śmierć jest ze zmniejszoną inicjatywą bezużyteczna... O ile kiedyś była świetna do map gdzie grasowały elfy, bo mogła się z nimi mierzyć w szybkości, to po obniżeniu inicjatywy jest chyba tylko po to, żeby drzewko rozwoju było większe...
Popieram Pete'a. Uważam, że zdechlaki nawet z wolniejszą Śmiercią są przepakowane. Mając kilka Zmór też bez problemu pozbywają się magów (lub skutecznie obniżają ich dmg). Jedyny problem - czy z takimi rodzynkami po lewej stronie drzewka magów wyrzucenie wszystkich tych orężoodpornych łucznikozastępców byłoby w jakikolwiek sposób odczuwalne :P
Gdyby zdechlaki były przepakowane, to zniszczyli by to patchami.... Z nieumarłymi trzeba po prostu umieć walczyć, a nie tylko psioczyć, że ta odporność za dużo daje...
Uwierz Einar, te rodzynki z lewej strony drzewka czasem są absolutnie nieprzydatne. Ja na przykład ratowałem się treningiem upiorów, bo inaczej misji w której należy zabić Slookarija poległbym niechybnie, ze względu na potężna obstawę jednostek do walki w zwarciu w drużynach klanów, danych do obrony posła...
Owszem, ale narzekanie na magów (tych magowatych) u nieumarłych to tak jak narzekać na tą kastę u wszystkich ras (no, poza krasnalami). Fakt jest taki, że najpierw przesadzili z tą inicjatywą, a później obniżyli ją za bardzo (jak dla mnie 50 byłoby w sam raz). Ale dla wyrównania powinni dać Imperium jakąś jednostkę (np. alternatywę do Białego Czarodzieja), z wysoką inicjatywą (60) i dmg dla jednej jednostki od, powiedzmy, powietrza. No bo Legiony mają Gargulce, krasnale Olbrzymów, Elfy Wartownika czy innego Obrońcę Gaju, a Imperium ratuje tylko wysokolevelowy bohater Mag z Pierwszym uderzeniem albo pazurem Bethrezena (czy czymś takim)
Muszę powiedzieć, że nawet z tą inicjatywą 40 śmierć daje radę. Słychać głosy, że to zniszczyło tą jednostkę i w ogóle tragedia. Moim zdaniem zmiana jest głównie taka, że grając nieumarłymi trza troszkę myśleć ;) Dwie śmierci w tylnym rzędzie to potężne wsparcie dla armii - obrażenia potworne i trują aż miło. Mając czary takie jak Chronos (obniżenie inicjatywy wroga) można starać się w części sytuacji rekompensować osłabienie inicjatywy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum