Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Edytor i limit grup.
Autor Wiadomość
Netrov 
Chłop



Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 2
Wysłany: 2013-12-19, 20:19   Edytor i limit grup.

To mój pierwszy post, także witam wszystkich serdecznie.

Mam pytanie odnośnie limitu drużyn w scenariuszu. Zacząłem tworzyć sobie mapkę 144x144 i po paru godzinach spotkała mnie smutna niespodzianka. Czy jest jakiś sposób, by zwiększyć limit poza domyślne 200?
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 30
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-12-19, 20:22   

Z tego co wiem to nie, ale może wersja gold ma zwiększony limit.
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 27
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 781
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2013-12-19, 21:30   

Limit da się nieco 'oszukać' w edytorze z tego co pamiętam. Wystarczy zrobić kilka drużyn jako szablony i ustawić w wydarzeniu pojawienie sie ich w danej lokacji na mapie pod jakimś warunkiem.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 27
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 594
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2013-12-19, 21:38   

To rozwiązanie powinno zadziałać, najlepiej dać warunek "częstotliwość co n dni" gdzie n jest dość duże :> Da się jeszcze obejść ten problem dodając ruiny lub miasta, co prawda to nie to samo, ale zwiększy ilość możliwych starć
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 27
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 781
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2013-12-19, 22:02   

Więcej miast i ruin to też rozwiązanie jednak jeśli nie ma ich już gdzie sensownie ulokować lepiej zdecydować się na drużyny jako szablony. Miast upychać te pierwsze bez ładu i składu niszcząc krajobraz sensowniej jest jednak tworzyć wydarzenia.
Kolejna metoda co prawda nie ominie limitu składów na mapie ale może być równie skuteczna. Dokładniej mówiąc możesz porobić silniejsze drużyny co będzie równoznaczne ze zwiększeniem ilości zdobywanego doświadczenia i pozwoli ograniczyć potrzebę spamowania licznymi ale słabymi oddziałami.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-12-19, 22:38   

Swoja droga jeśli to jedna z pierwszych map to polecałbym zacząć od mniejszych formatów. Limit wtedy traci na znaczeniu i znacznie łatwiej sensownie zapełnić mapę, nie zostawiając białych plam czy zapychaczy.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Netrov 
Chłop



Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 2
Wysłany: 2013-12-20, 13:37   

Widzę, że bez kombinowania się nie obejdzie. A może ktoś bawił się w plikach gry i natknął się na coś?
 
 
Zukolec 
Chłop


Dołączył: 24 Lut 2021
Posty: 2
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2021-03-21, 19:25   

Witam serdecznie.
Znalazłem bardzo prosty sposób na zignorowanie limitu drużyn na mapie.
Wystarczy kliknąć w przycisk odpowiedzialny za losowanie mapy.
Następnie odznaczyć wszystko za wyjątkiem generowania drużyn.
Wpisać dowolną liczbę (max.180).
Kliknąć losuj mapę.
Mapa wypełni się określoną ilością drużyn.
Wystarczy zabieg powtórzyć a mapa ponownie zapełni się drużynami.
Zabieg powtarzać do uzyskania odpowiedniej ilości postaci.
Drużyny poprzestawiać i edytować do swoich potrzeb.
Przed tym zabiegiem dobrze jest uprzednio dodać wiele szablonów drużyn i miast z drużynami, gdyż po wypełnieniu mapy nadmiarem postaci nie będzie można tego zrobić, gdyż pojawi się komunikat o przekroczeniu limitu.
Nie jestem świadomy żadnych negatywnych konsekwencji tego sposobu.
Jeśli coś znajdziecie, dzielcie sie spostrzeżeniami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum