Wysłany: 2018-04-04, 19:41 Plemiona Północnych Stepów (1/11)
Bardzo wczesny koncept do dyskusji.
Nacja do HEXA tworzona przy wspołpracy/poradach Waskosa. Barbarzyńcy przybywaja z Północnych Stepów. To nacja głównie oparta na pierwszej linii i wojownikach lub wilkach z ciekawym wspomaganiem wywołujacym duze problemy dla przeciwnikow.
Zdobywca - wojownik/bliski atak/okrzyk zwiekszajacy dmg wszystkich wojownikow/wilkow.
Dowodca Mag - atak obszarowy/samoprzemiana i przejscie do pierwszego rzedu
Tropiciel - atak dystansowy
Jednostki
Wojownicy
Barbarzyńca (mniejsze ini, wysokie obrazenia, duza zywotnosc)
Maruder - podwojny atak toporami
Najezdzca - obrażenia krytyczne
Wilki
Wilczur - szybki, wysokie obrazenia, mniej zycia
Szary Wilk
Traperzy
Mysliwy
Traper - atak dystansowy/sidła
Łowca Skór - atak dystansowy/ zwiekszenie obrazen przeciwko jednostkom dwupolowym
Magia Naznaczona - atak obszarowy
I Sciezka Szeptunka - zatrucie (atak dystansowy) lub nalozenie uroku na sojusznika (zmniejszone szanse na trafienie sojusznika pod działaniem uroku)
Demoniczna Mara - zatrucie (atak dystansowy) lub nałożenie uroku na sojusznika (sojusznik moze wywoływac przerazenie u jednostek przeciwnika w zasiegu) [przerazenie - wywołuje czekanie/przejscie do obrony]
II Sciezka (wilcze duchy)
W momencie, gdy wilki z armii Barbarzyncow gina Szamanki otrzymuja specjalny zasob w postaci ich duchów dzieki ktorym moga uzywac atakow opcjonalnych.
Szamanka - atak obszarowy lub wykorzystanie wilczej duszy w celu nalozenia odpornosci na zywioły na sojusznika.
Zaklinaczka - atak obszarowy lub przywanie wilczej zmory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum