Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Allemon
2018-09-22, 23:13
Disciples 2 - Dzieje Nevendaar Beta Trailer
Autor Wiadomość
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 35
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 93
Wysłany: 2018-03-15, 18:59   Disciples 2 - Dzieje Nevendaar Beta Trailer

Przygotujcie się na nadejscie mroku i zapraszam do obejrzenia :D
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2018-03-15, 20:13   

Narobiłeś nam smaka :)
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2018-03-16, 08:50   

Mnie też :) Aż w sumie zacząłbym sam robić w takim edytorze :P Największe wrażenie w sumie na mnie zrobiły góry w 1:30 no i oczywiście teren mroczniaków.
Takie pytanie też, to co się pojawia w 34 sekundzie to rozumiem obiekt się zmienia, przy czym ten zmieniający się nie ma grafiki żadnej? Efekt dźwiękowy jaki jest przy zmianie to dodałeś do filmu czy do samej gry udało sie dodac efekt dźwiękowy towarzyszący zmianie obiektu?
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2018-03-17, 12:58   

No nieźle. Nazewnictwo imho takie sobie, ale dodane rzeczy wyglądają świetnie. Zwłaszcza teren mrocznych elfów i ruiny mi się podobają. Swoją drogą animacja ruchu wyroczni dziwnie się zacina, nie wiem czego to może być efektem.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 35
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 93
Wysłany: 2018-03-18, 20:45   

Allemon
Własnie taki miałem zamiar aby narobić wam smaka :P

Waskos
Widze że Tobie nic nie umknie :p
W zamierzeniu będzie to jedna z lepszych jednostek przyzywanych przez mroczne na czas filmu wstawiona jako obiekt.
Co do dzwieków owszem mozna dodać nowy efekt dzwiekowy ale tutaj sytuacja jest skomplikowana,
raz działa raz nie ogólnie edytor zrobiony przez ruskich jest bardzo niestabilny, praca na nim jest strasznie ciężka.

Raven
Co do sprawy Wyroczni to animacja się zapętla gdyz byłem zmuszony wyciać z niej pare klatek aby edytor ją bez problemu zaimportował.

Może dodane rzeczy nie bedą w 100% perfekcyjne ale staram się w jak najwiekszym stopnu urozmaicić Disa tym nieoficialnym dodatkiem, bo w końcowym zamierzeniu ma nim wlaśnie zostać ;D


A dzieki twórczości Chresdel'a bedziecie mieli okazie zobaczyć miedzy innymi takie o to też grafiki w grze.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2018-03-18, 20:50   

Mozę warto podmienić teren najmniej zainteresowanej fabularnie rasy na coś oryginalnego dla Mroczniakow?
_________________

 
 
 
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 35
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 93
Wysłany: 2018-03-20, 13:43   

Athelle napisał/a:
Mozę warto podmienić teren najmniej zainteresowanej fabularnie rasy na coś oryginalnego dla Mroczniakow?


Zostałbym ukrzyżowany przez wielbicieli danej rasy także raczej nie wchodzi to w gre ;d

Zresztą probówałem podmieniać tereny by zobaczyć jak się bedą prezentować w grze i w sumie za każdym razem witało mnie to okienko ;d

 
 
Barczi 
Chłop


Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-03-28, 19:02   

Witam
Dostałem trailer od znajomego i aż musiałem się tu zarejestrować ;D
Jestem pod wielkim wrażeniem :o , od 15 lat szukam jakiegoś urozmaicenia do d2, przeszedłem wszystkie dodatki po paręnaście razy, testowałem także mody angielskie i ruskie ale większość z nich była totalnie niegrywalna, te z nowymi jednostkami praktycznie nie ujrzały światła dziennego,a jeśli już jakieś wyszły i działały to jednostki prezentowały sie dość kiepsko oraz w większości były statyczne bez animacji.


Mam wiele pytań co do dodatku, mógłbym także pomóc, chociaż na grafice i programowaniu się zbytnio nie znam.
Prosiłbym o kontakt mailowy bartokorma@gmail.com
Pozdrawiam
 
 
Jasza767 
Wojownik
Lis Gryfich Wzgórz



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 47
Skąd: Z gór (Tarnowskich)
Wysłany: 2018-03-29, 01:45   

Wow, czemu te grafiki wyglądają jakby ktoś próbował niezwykle okrutnie wpier****ć grafiki z Heroesów do Disciples (bardzo przywodzi na myśli mi to te animowane intra przed misjami kampanii). xD
 
 
Chresdel 
Rycerz
Ilustrator



Wiek: 27
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 81
Skąd: Fergal City
Wysłany: 2018-03-29, 14:15   

Ściślej mówiąc to jednostki z Might and Magic 8 Dzień Niszczyciela.

http://mm6world.ru/galery/r_pag/r_046.htm

http://www.acidcave.net/woggraphs/mm8/m628ae1.gif
http://www.acidcave.net/woggraphs/mm8/m632Ah1.gif
 
 
Chresdel 
Rycerz
Ilustrator



Wiek: 27
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 81
Skąd: Fergal City
Wysłany: 2018-03-30, 19:29   

Taka szkoda że edytor ma problemy z odczytywaniem nowych dźwięków dla jednostek na mapie.
Wyobraźcie sobie co można by było osiągnąć podmieniając niektóre kwestie na te z Warcraft 3

https://youtu.be/MWkRHM1nxmo?list=PLdJK3QaNP8L4PnTq2J_R96FZmkTPcvpSf&t=2
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...TPcvpSf&index=1
https://www.youtube.com/watch?v=FAAc3GroVXE
https://www.youtube.com/watch?v=ncEDWz2kjj4
 
 
Barczi 
Chłop


Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-03-30, 20:09   

Jednostki raczej były dopasowane na sile i wgrywane do disciplesa dlatego taki kiepski efekt końcowy wyszedł.
Miał powstać jeden ruski mod dodający parę jednostek z d3 i Warcrafta 3 ale wyszły z tego jakieś kwestie prawne i projekt został porzucony, także może lepiej nie brać z tych gier plików.
 
 
Chresdel 
Rycerz
Ilustrator



Wiek: 27
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 81
Skąd: Fergal City
Wysłany: 2018-03-30, 20:35   

To że zostały dodane na siłę niestety widać gołym okiem. Niezwykle dziwi mnie to że Rosjanie dysponując takim potencjałem moderskim nie wydali nic szczególnego(chyba że o czymś nie wiem) . Przecież już lata temu mieli na swoich forach zgromadzoną większą wiedzę na temat modowania disciples niż my obecnie .O Revenge of the Greenskins trochę za długo nie ma informacji więc chyba go porzucili choć wolałbym się mylić.
Ponoć dodawanie jednostek z d3 do d2 bardzo obciąża grę. Możliwe że dlatego nie kontynuowano prac.

Na nowe materiały z Dziejów Nevendaar Zwiastun Mroku trzeba niestety jeszcze trochę poczekać.
 
 
Barczi 
Chłop


Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-03-31, 01:23   

U Rosjan jedynie dwie osoby miały spory potencjał w modowaniu d2 ale jak już wcześniej pisałem jeden zakończył prace przez kwestie prawne a drugi nie miał do tego cierpliwości przez ciągłe błędy z niestabilnym edytorem.
Co do zemsty zielonoskórych to ponoć projekt nie ujrzał nawet wersji alpha przez problemy z implementacją nowej rasy.
Cudów raczej nie ma co oczekiwać bo ciężko jest stworzyć coś nowego, ja osobiście nawet bym nie pogardził chociaż paroma jednostkami i obiektami, ważne by były ciut lepiej wykonane niż przez Rosjan i aby gra nie crashowałą co 10 minut.

Cytat:

Na nowe materiały z Dziejów Nevendaar Zwiastun Mroku trzeba niestety jeszcze trochę poczekać.


Musimy czekać cierpliwie, tylko to nam pozostaje :)
 
 
Chresdel 
Rycerz
Ilustrator



Wiek: 27
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 81
Skąd: Fergal City
Wysłany: 2018-03-31, 12:33   

Niestety praca z tym edytorem jest żmudna, trudna i niewdzięczna. Praktycznie wszystko trzeba dodawać ręcznie nie ma żadnych ułatwień pozwalających nam zaoszczędzić cenny czas. Niestety dodawanie nowych grywalnych ras bez posiadania kodu źródłowego jest niemożliwe, a edycja tych już istniejących mocno problematyczna. Nie zagłębiałem się za bardzo w temat poświęcony zielonoskórym na rosyjskim forum coś jednak mi mówi że dowiedzieli się o tym mocno po fakcie.

Jeśli chodzi o jakość wykonania nowych obiektów to będziemy się starali by nie odbiegały one od estetyki disciples 2

Na pytania związane ze sprawami technicznymi takimi jak stabilność niestety nie odpowiem.
Moja rola ogranicza się do spraw "artystycznych" jak tworzenia nowych obiektów. Za resztę prac oraz ogólny kształt moda odpowiada Pitashi.
 
 
rqvsqy 
Chłop


Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 1
Wysłany: 2018-03-31, 17:49   

Witajcie!

Obserwuję forum od kilku dobrych lat - trafiłem tu niegdyś przez przypadek, gdy szukałem informacji o modowaniu. Lata temu próbowałem trochę bawić się statystykami w D1, ale skończyło się na zmianie kilku parametrów tekstowych na "xD" :D

Widzę jednak, że saga cały czas żywa i bardzo mi się to podoba. Obserwuję z wypiekami na polikach Wasze poczynania - edycję budynków, jednostek etc., i gdy to widzę, to człowiek zaczyna wierzyć, że zrobienie fajnego moda jest możliwe (oczywiście takiej sagi, która nie będzie polegała na zmienieniu kilku parametrów a zrobieniem całkiem nowej, krótkiej, czy długiej sagi nowej rasy z całkiem nowymi jednostkami :])

Jeśli chodzi o mój wkład, to mógłbym pomóc tworząc nową ścieżkę dźwiękową - tak jak Ruscy mieli swój (m. in. https://www.youtube.com/watch?v=_vAkS-07Y8s), prócz intra i muzyki w tle mógłbym także dodać efekty dźwiękowe - podczas walki, okrzyki, dubbing - zajmuję się od jakiegoś czasu inżynierią dźwięku, także w tej kwestii macie moje całkowite wsparcie.

Pokażmy, że Polacy nie gęsi i swojego moda zrobić mogą :D
 
 
Barczi 
Chłop


Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-03-31, 18:39   

Z czystej ciekawości pobrałem edytor, lecz po około 5 minutach zaliczyłem pierwszy zwiech :D ciężko jest się w nim połapać do czego należy dodawać czemu te grafiki są w nim tak dziwnie pocięte.
Ale chyba możemy być dobrej myśli, zrobiłem małe rozpoznanie w terenie i widziałem że Pitashi robił modyfikacje do innych gier, szczególnie jako fan starego MU jestem pod sporym wrażeniem osiągnięć w tej grze.
Trzeba trzymać kciuki i liczyć na to ze starczy mu cierpliwości na dokończenie tego projektu :)

Co do nowej ścieżki dźwiękowej w intrze bardzo ciekawy pomysł!

Jeszcze takie pytanko, czy jeśli będzie gotowa już wersja alpha będzie udostępniona publicznie do testów?
 
 
Chresdel 
Rycerz
Ilustrator



Wiek: 27
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 81
Skąd: Fergal City
Wysłany: 2018-03-31, 23:09   

Owszem rozważamy wydanie Bety by wszystko było odpowiednio przetestowana zanim zostanie wydana oficjalna wersja.
 
 
Barczi 
Chłop


Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 5
  Wysłany: 2018-04-01, 20:27   

Zobaczcie co dziś wybłagałem od Pitashi'ego :D

Disciples 2 Dzieje Nevendaar - Zwiastun Mroku Alpha 0.01

:O
 
 
Chresdel 
Rycerz
Ilustrator



Wiek: 27
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 81
Skąd: Fergal City
Wysłany: 2018-04-02, 01:08   

Jestem pod niemałym wrażeniem.
Nowy wygląd dla miast mrocznych elfów robi piorunujące wrażenie idealnie wpasowując się w estetykę disciples.
Nad mapami można by jeszcze popracować ale jak na obecny etap produkcji jest naprawdę dobrze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum