Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Agara Wojna w Dolinie + Disciples 4 Funs
Autor Wiadomość
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 25
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 508
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2015-01-18, 22:41   

Ile poświęciłeś czasu na ten model?
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Kapelusznik 
Chłop



Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 46
Wysłany: 2015-01-19, 08:17   

A co? Brzydkie?

Jeszcze niedokończony, robię go dopiero od dwóch dni.
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 25
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 508
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2015-01-19, 17:02   

Nie, po prostu nie wiem ile to schodzi. Kiedyś walczyłem z Blenderem, ale krótko.
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Kapelusznik 
Chłop



Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 46
Wysłany: 2015-01-19, 17:47   

Trochę nie na temat ale jeśli chodzi o Blender to jest trochę wymagający, Inne programy takie jak Daz, Maya oferują możliwość szybkiego stworzenia sobie ludzików ale takie programy są naprawdę drogie i wymagają odświeżania licencji ale polecane z powodu swojej łatwości.
Blender pomimo że jest darmowy to jest jak dla mnie genialnym programem który przewyższa inne tego typu sprawy i działa mi poprawnie na Linuksie.
 
 
Kapelusznik 
Chłop



Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 46
Wysłany: 2015-02-03, 16:50   

Trochę się rozleniwiłem ostatnimi czasy.
===============
RAPORT
===============
Gra już się uruchamia i zaczyna współpracować z narzędziami i jestem zdolny w niedalekiej przyszłości zaprezentować pierwsze rzuty ekranu, tylko pytanie czy Agardan jako pierwszy czy Disciples?

Jak ludzie się nieokreślą będę realizował Agardan.

DISCIPLES
Vogu


W porządku będzie Disciples IV For Funs:
Na pierwszy rzut: Krasnoludy i Orkowie.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2015-02-03, 16:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kapelusznik 
Chłop



Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 46
Wysłany: 2015-02-08, 10:00   

===============
RAPORT
===============
Jak ktoś nie pamięta to silnik gry który tu realizuje nazywa się AoS = Art of Strategy;
http://madhatterworkshop..../szklarnia.html

A teraz wracam do roboty.
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 25
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 508
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2015-02-08, 14:37   

Zupełnie inaczej dziś patrzyłem na obiad :D
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Kapelusznik 
Chłop



Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 46
Wysłany: 2017-07-04, 14:36   

Witam, wszystkich :)
Sorki że moja aktywność spadła i niestety nie mogę kontynuować pracy nad Disciples 4 fun bo mogą być problemy prawne i gra może zostać usunięta, ale się niepodaje i mam zamiar wkrótce ruszyć z produkcją (przynajmniej wydać wersję 0,1) Greenskin's Time co jak mówi będzie o Zielonoskórych i niejawnie nawiązywał do uniwersum Disa.

Gra będzie mocno uproszczona względem Disa 1 ale przyciski z walki Disciplesa 2 oczywiście że będą.

Jak to będzie wyglądało:
-Brak klas lordów;
- Możliwość że dwaj lub więcej graczy może zagrać tą samą rasą, postacie będą przemalowywane;
- U dowódców nie ma Złodziei i Różdżkarzy;
- Jednostki awansują do 2 lub 3 poziomu maks;
- Na początek nie mamy żadnego żołnierza, trzeba go odblokować ale za to są alternatywne postacie początkowe;
- Nie ma "Szansy na trafienie" a jest walka, jeżeli jeden atakuje drugiego a mają po tyle samo pkt to mają 50% szansy na trafienie a jeżeli jest inaczej to odpowiednio rośnie/ maleje;
- Obok pancerza jest odporność i też podaje wartość liczbową;
- Jedynymi źródłami ataku to broń i magia odpowiednio redukowane przez pancerz i odporność;
- nie będzie portretów postaci, izometrycznej grafiki tylko wszystko widzimy od profilu;

Na razie tyle, do tego projektu trzeba otworzyć osobny temat bo Agardan musi być bardziej rozbudowany i przez co musi zejść na chwilę że sceny;
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum