Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Bagienne Chmary
Autor Wiadomość
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 29
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 86
Wysłany: 2017-03-13, 18:58   Bagienne Chmary

Drzewko bagiennych na chwile obecną.



Mile widziane propozycje zmiany nazw dla nie których jednostek, szczegolnie u wsparcia.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2017-03-17, 23:37   

Najczęściej jaszczury z Disów są widziane w stylu kultury Majów, Azteków itd. Próbowałbym wykorzystywać jakieś rzeczy z tego kręgu właśnie? Jak Aztekowie mieli Wojowników-Orłów, Wojowników-Jaguarów itd. to może dla wysokorozwiniętych jaszczuroludzi dać coś w stylu Wojownik-Hydra (wielokrotny atak lub regeneracja), Wojownik-Żmija (podwyższona inicjatywa lub trucizna) czy Wojownik-Krokodyl (siła lub pancerz).

Co do ścieżki magów to zastanowiłbym się nad zastanowieniem się gatunkowym - jaszczurki czy meduzy. Jak jaszczurki to może trochę wykorzystać wątków z voodoo (Warcraft pokazał, że można połączyć dobrze krąg kulturowy aztecko-majański i voodoo dobrze pasują). Wiesz, w stylu jak Sługa Loa, Bokor (odpowiednik czarownika-alchemika), Houngan (wyższy kapłan), Mistrz Lalek itd. Nadmiernie jednak nazw własnych stosować nie zalecałbym, bo dla Polaków/Europejczyków większość będzie niezrozumiałych lub nie do wypowiedzenia. U Majów istniało pojęcie Wojen Gwiezdnych, to może jakieś wątki astrologiczne wykorzystać dla alternatywy? Obserwator, Astrolog itd?

W przypadku strzelców meduzy to (pomimo bycia kalką z Herosów) to pasuje. Niemniej jednak meduzę jako-taką dałbym na najwyższy poziom, ew. przedostatni (ostatni w stylu Starsza Meduza).

Wsparcia kompletnie nie widzę czym to jest. W Drakensang były Ameby, może właśnie coś takiego użyć? Albo ścieżkę ewolucji gadów - od jaszczura do hydry i jakiegoś pierzastego węża (Quetzalcoatl, Wirakocza) lub Behemota (bliższego oryginałowi czyli jako krzyżówka hipopotama i krokodyla)
 
 
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 29
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 86
Wysłany: 2017-03-20, 21:06   

Jaszczury bedą właśnie w klimacie mayów bądź azteków :)
A co do magów są to wężoludy męskie a damskie zasilają gałąź strzelców.
Dzieki za propozycje rożnych nazw, możliwe ze coś się wykorzysta.
Co do gałęzi wsparcia to w sumie sam nie wiem co to jest ;d ale dzieki za pomysły zapewne coś z nich wykorzystamy :)
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 29
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1551
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2017-03-22, 17:08   

Cytat:

Jaszczury bedą właśnie w klimacie mayów bądź azteków :)


Strasznie trąci mi to Warhammerem i ichnimi Lizardmenami...
_________________

 
 
 
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 29
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 86
Wysłany: 2017-04-03, 22:16   

R'edoa Yevonea napisał/a:
Cytat:

Jaszczury bedą właśnie w klimacie mayów bądź azteków :)


Strasznie trąci mi to Warhammerem i ichnimi Lizardmenami...


Ale ten klimat chyba do nich najbardziej pasuje
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 25
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 770
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2017-04-05, 15:25   

R'edoa Yevonea napisał/a:
Strasznie trąci mi to Warhammerem i ichnimi Lizardmenami...


Ehh typowe. Warhammer to Warhammer tamto. A tam to się wzięło skąd? Z D&D oczywiście. Jak wiele innych rzeczy. Ale Młotek taki oryginalny :roll:
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
 
Farys 
Chłop


Dołączył: 01 Kwi 2017
Posty: 1
Wysłany: 2017-04-05, 18:06   

W sumie gdzie by nie spojrzeć gadziny zawsze są wrzucane w ten klimat. Już w Hommie 3 Cytadela miała charakterystyczną piramidę.
 
 
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 29
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 86
Wysłany: 2017-04-10, 22:00   

Kogo u bagiennych polecacie na strażnika stolicy? i jakby ta jednostka miała wyglądać?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum