Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Dolina
Autor Wiadomość
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2015-07-05, 10:59   Dolina

Kiedyś zacząłem robić eksperymentalną mapę pod multi. Co jakiś czas wracałem i coś dodawałem aż w końcu skończyłem. Jest to moje pierwsza mapa tworzona z myślą o grze wieloosobowej, dlatego komentarze widziane milej niż kiedykolwiek wcześniej i od nich zależy zapewne czy jeszcze jakaś taka mapa mojego autorstwa się pojawi.

Rozmiar mapy najmniejszy, dostępne frakcje to Górskie Klany i Legiony Potępionych. Nie wiem czy ktoś da radę rozwinąć na takiej mapie silne oddziały, limitów czarów i jednostek nie ma, bohater może osiągnąć max 15lvl. Mapa pomyślana dla dowódców zaczynających od pierwszego poziomu.

Nie dawałem żadnych elementów fabularnych bo nie o to przecież chodzi, teren jest imho udany, ale mógłbym zrobić lepszy lecz przy tej mapie niespecjalnie mi na tym zależało. Bardziej mi zależy na uwagach dotyczących balansu.

'Dolina.rar
Pobierz Plik ściągnięto 677 raz(y) 17,77 KB

_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-07-09, 18:08   

Zagrałem trochę po stronie Klanów i było dość trudno, gracz może się dość łatwo wyłożyć na neutralach. Mogła to jednak być wina złego wyboru jeśli chodzi o kolejność atakowanych oddziałów, jutro okaże się w praktyce.

Co do samej mapy to jest ona nieco duża (tak najmniejszy rozmiar mapy jest duży jak na multi) bardzo dobrze sprawdzał się patent Elledana z tworzeniem wokół mapy ramki z wody.

Na minus już z poziomu edytora jest rozmieszczenie surowców. Klany by zdobyć jakieś dodatkowe źródło muszą przebijać się przez Watażków lub Oddział z Arcymagiem, Aniołem i IZ. Do tego czasu Legion zabijając tylko kilku Włóczników może zdobyć dodatkowe złoto oraz many życia i run.
Umieszczenie na mapie dwóch źródeł rasowych też byłoby dobrym pomysłem. Napływ z jednej many jest trochę zbyt ubogi by magie brać pod uwagę w rozgrywce.

EDIT
Tak jak podejrzewałem, grając Legionem bardzo szybko opanowałem większość surowców na mapie i miałem dość złota by się leczyć, szkolić u nauczyciela a nawet kupić eliksir.

Inna sprawa są miasta, których garnizon jest trochę zbyt silny i wątpię by ktoś na multi niektóre z nich próbował podbić. Wiązałoby się to bowiem z dużymi stratami i wystawieniem się na atak (zwłaszcza Klany, które nie mają szans na ucieczkę przed dowódcami Legionu).

Pierwszą linię obrony pokonałem

Ale na wejście do środka już nie miałem szans.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum