Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Góral - czy warto?
Autor Wiadomość
Torquemada 
Chłop
Inkwizytor



Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-04-21, 17:28   Góral - czy warto?

Zawsze się zastanawiałem czy górskimi klanami warto inwestować w ścieżkę rozwoju górala. Niby ma ten obszarowy atak, ale nie lepiej w te miejsce zainwestować w miotacz ognia, a wojowników pozostawić klasycznymi wojownikami? (czyt. duże obrażenia w pojedyńczego wroga + dużo HP). Gdyby górala i weterana dzieliło 10/20 zadawanych obrażeń na korzyść tego drugiego to można by się jeszcze zastanowić, ale mówimy tutaj o różnicy 30 do 80. Wydaje mi się, że góralska opcja ma rację bytu jedynie wówczas gdy mamy w drużynie jakiegoś olbrzyma (ktoś jednak musi ten większy dmg wykręcić). Jeżeli gramy samymi krasnalami to tych obrażeń może jednak trochę brakować. Macie jakieś porady odnośnie tej podklasy? Warto po niego sięgnąć?
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2015-04-21, 17:56   

Warto się zastanawiać nad tą ścieżką jak masz w perspektywie pustelnika. Ja nawet wtedy zazwyczaj biorę do składu i tak normalnych wojowników, ale z pustelnikiem też fajnie bawić się można, a skład mędrca z więcej niż jednym pustelnikiem ładną masakrę robi.

Zawsze możesz też przy wyborze ścieżki góralskej zablokować w pierwszym szeregu wojownika, ma 200 hp, to dość sporo jak na jednostke 2 poziomu, wymaga 600expa do awansu, a co każdy kolejny będzie dostawał +20hp i 6dmg. Ja tak zrobiłem jak grałem ostatnią misje z sagi klanów, żeby umilić dodatkowo sobie życie nie brałem żadnego olbrzyma, tak więc był mój mędzrec w pierwszej lini, dwóch wojowników zablokowanych, a z tyłu arcydruidka i dwóch pustelników. Wojownicy byli bardzo żywotni, a pustelnicy wraz z mędrcem wspierani druidką dokonywali dzieła zniszczenia :P

Ponadto nigdy nie inwestuje w miotacza ognia, on konkurencje ze strażnikiem kuźni przegrywa sromotnie, zdeycydowanie bardziej niż góralska ścieżka. dlatego jak chce mieć maga w teamie to nie mam innego wyboru jak górala a potem pustelnika
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Torquemada 
Chłop
Inkwizytor



Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-04-21, 18:25   

Jest w tym jakaś logika ;) ja akurat gram najczęściej mędrcem więc tym bardziej. Zablokowanie jednostki ma jeszcze ten mały dodatkowy plus, że jej leczenie/wskrzeszanie jest tańsze w mieście :D bo wojownik jest wskrzeszany za 200 złota, jednostka kolejnego poziomu już za 400. Przy awansie cena wzrasta? Co do mędrca jeszcze - nie wiem czy pakowanie go do pierwszego szeregu to dobry pomysł... Z poziomem może ma to większy sens bo hp jest więcej, ale generalnie i tak wolałbym stawiać go na tyłach..
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2015-04-21, 19:40   

Każdy dowódca trafia koniec końców do pierwszej linii, sp,ojrz jak wygląda mędrzec po przejściu sagi ;)



Pewnie podrasowany na kodach...
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2015-04-21, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mnich 
Chłop


Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 13
Wysłany: 2015-06-25, 00:28   

Jeżeli chcesz mieć w drużynie Górala to w pierwszej linii powinieneś posiadać przynajmniej 2 wojowników zadających konkretne obrażenia jednemu celowi. Mogą to być: Strażnik królewski i Górski olbrzym (rozwijamy drzewko Syna Ymira) a jeśli chcemy zadawać jeszcze większe obrażenia pojedynczemu wrogowi to wybierając dowodzenie dodajemy do drużyny Strażnika kuźni, który również konkretnie skupia się na jednym celu. Taki skład rekompensuje nam obszarowe obrażenia u Górala.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-06-25, 18:48   

Mnichu nie ma sensu całego oddziału ustawiać pod słaby dmg Górala skoro po jakimś czasie zmieni się w potężnego Pustelnika
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum