Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Początkowa drużyna dowódcy
Autor Wiadomość
Pyrek 
Wtajemniczony
Rycerz Śmierci



Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2014-08-20, 13:41   Początkowa drużyna dowódcy

Witam :) Być może często pojawia się pytanie, dylemat jakie jednostki ze stolicy wziąć na początku rozgrywki, dlatego myślę, że tutaj uda się rozwiać wątpliwości i dobrać najlepszy skład, który mógłby efektywnie radzić sobie na polu walki. Wiadomo, że duży wpływ ma na to misja, to jakich przeciwników mamy i na jakiego typu neutralnych wrogów natrafimy.Jaki według was jest optymalny skład? Uwzględniamy tylko jednostki z pierwszego poziomu. Oto moje propozycje:

IMPERIUM:

Giermek - Rycerz pegazów
Łucznik - Akolita

Giermek - Giermek
Akolita - Arcymag

Giermek - Giermek
Łucznik/Akolita - Tropiciel

GÓRSKIE KLANY:

Krasnolud - Górski olbrzym - Strażnik Królewski

Krasnolud - Krasnolud
Miotacz toporów - Mędrzec

Górski Olbrzym
Budowniczy - Miotacz toporów

LEGIONY POTĘPIONYCH:

Opętany - Diabeł -Książę

Opętany - Opętany
Wyznawca - Arcymag

Gargulec
Doradca - Wyznawca

albo:

Opętany - Gargulec
Doradca

HORDY NIEUMARŁYCH:

Rycerz Śmierci - Wojownik
Wtajemniczony - Duch

Wiwerna
Wtajemniczony - Lisza Królowa

albo:
Wojownik- Wojownik
Duch - Lisza Królowa

Wojownik - Wojownik
Duch - Nosferat
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2014-08-20, 14:16   

Cytat:
Krasnolud - Górski olbrzym - Strażnik Królewski


Wyjątkowo słaby skład poprzez absolutny brak interakcji z drugim szeregiem wroga, magowie i strzelcy sieją po tobie dopóki nie przebijesz się przez pierwszą linię, a to daje im 2-3 tury z racji na inicjatywę krasnoludów.

Cytat:
Opętany - Diabeł -Książę


W zasadzie podobnie jak wyżej - nie masz interakcji z drugim szeregiem przeciwnika, co u Legionów jest nawet gorsze niż u krasnali, przez brak wysokiego HP żeby to przeżyć i sensownie szybko regenerować. Skład w zasadzie samobójczy.

Pyrek napisał/a:
Wiwerna
Wtajemniczony - Lisza Królowa


Znowu beznadziejnie wrażliwy na ataki z drugiego szeregu skład, który wrogów ubija wieki i nie jest w stanie wyłączyć przeciwników z walki. Dodatkowo przez brak Ducha uniemożliwia sobie wykorzystywanie podstawowej przewagi Nieumarłych, jaką jest możliwość (z drobnym ryzykiem oczywiście) zdejmowania taki poczwar jak Ogr bardzo wcześnie dla szybkiego ekspa.
_________________
 
 
Herbatnik 
Chłop



Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 1
Wysłany: 2015-04-30, 03:10   

Pyrek napisał/a:

Wiwerna
Wtajemniczony - Lisza Królowa

Według mnie dość słaby skład. Ja zawsze robię tak:
...X... | wojownik | ...X...
duch | lisz | wtajemniczony

Gdy tylko wtajemniczony awansuje na upiór, układ zmieniam na:
...X... | upiór | ...X...
duch | lisz | wtajemniczony

Upiór w pierwszej linii to o tyle świetny wybór, iż jest odporny na oręż, zaś sam może atakować jednostki z drugiego szeregu, zaś wysoka inicjatywa (60) pozwala mu atakować praktycznie zawsze na samym początku. Co jest też istotne, taką drużyną można rzucać się na nawet absurdalnie silnych wrogów, którzy nie posiadają silnych jednostek atakujących na dystans. Ja zawsze gdy dochodzę do upiora, to wywalam wszystkie inne jednostki i drużyną lisz w drugiej linii i upiór w pierwszej, rzucam się na automacie na wszelakiego rodzaju orki, ogry, węże morskie, krakeny, barbarzyńcy i pająki i w absurdalnie szybkim tempie wbijam 6 poziom.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-04-30, 09:26   

Upiór na czele jest jakąś opcją o ile wrogiem nie są Górskie Klany gdzie dla takiego olbrzyma jest on nie większym zagrożeniem niż mucha. Z żywym przeciwnikiem też taki układ nie przejdzie na dłuższą metę, chybą że przeciw Imperium (pod warunkiem, ze nie pozwoli się mu opracować Golema)
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum