Zakończyłem kampanię elfów i nie ma zastrzeżeń co do jednostek. Erion także wydaje się dobrze zbalansowanym bohaterem. Ma mniej więcej połowę HP Lamberta i połowę uników/celności Harha, czyniąc go czymś pośrednim. Części ataków uniknie a tych co nie uniknie jest w stanie przyjąć na klatę. Jego forte natomiast, stanowi podwójny atak, który potrafi zadać brutalne obrażenia, większe niż Harh i Lamb. Generalnie solidna postać.
Doceniłem też wzmocnienie bohaterów ogólnie. Ponieważ w dwóch ostatnich misjach Przymierza dostajemy też Lamberta, ale bez ekwipunku, z niedoborem punktów skilli i nie naszprycowanego eliksirami przez cała kampanię, dzieki twojemu wzmocnieniu nawet z takim zapóźnionym startem dawał radę i dogonił Eriona w statystykach pod koniec mapy, a nawet właśnie nim ubiłem Izerila
Teraz zacząłem kampanie Hord i od razu pamiętam dlaczego nienawidzę Salaara -___- Bez przyspieszenia gry, nie da się patrzeć, jak wlecze się po mapie. Jego głos jest tak upierdliwy, że wyłączyłem dźwięk a również jako bohater jest nijaki. Ma fizyczny atak obszarowy, który jest śmiesznie słaby. Ani to mag ani wojownik. Mało życia, szybko ginie... Dobrze, że jest używany tylko w kampanii. Jednostki Hord jak na razie prezentują się dobrze. Bez przemiany są dość słabe, ale potem rozpędzają się masakrycznie. Dam znać jak skończę kampanię.
_________________ Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
No ja używam rosyjskiej wersji dźwiękowej to tam Salaar ma lepszego lektora.
Jak coś to mogę przyspieszyć jego marsz po mapie. Co do jego wzmocnienia poczekam do dalszych etapów - jednak hurtowy atak może się okazać być morderczy.
Skończyłem kampanie Hord (walki z Ferre nie liczę, bo nadal go nie mogę pokonać -__-) i tak naprawdę trudno mi stwierdzić co z nimi nie tak.
Są albo za silne, albo za słabe. Duchy chyba powinny zostać jak są. Mogą sparaliżować całą armię, ale nie mają już pewności na to. Upiorowi, Śmierci i Zmorze można by przywrócić pełną odporność na broń, bo to zaawansowane jednostki. Niech mają jakiś power. Nocna odporność powinna zostać wilkołakowi, bo można go uzyskać szybciej niż dwa powyższe.
Rozwinięty Salaar nie jest zły, więc w sumie można go zostawić jak jest. Do Aminy/Banshee nie mam zastrzeżeń. Mało życia ale genialny snajper z ogromnym zasięgiem.
EDIT:
Wreszcie udało mi się ubić Ferre, ale wymaga to tyle srania się ze szczęściem i wczytywania i zapisu w każdej turze walki, że nie da się tego nazwać strategią. W każdym razie, twój mod w ogóle umożliwił to zwycięstwo. Dzieki nerfowi do skilli inicjatywy miałem się kiedy ruszyć a osłabione błyskawice jakimi rzucają anioły i Ferre po krytyku, były do zniesienia. Dzięki za to.
_________________ Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
No udało mi się sprawę niepiśmiennych nieumarłych załatwić. Trochę pozarządziłem odpornością na broń oraz pobawiłem się złodziejami (jeden skill obniżający INI o 10, drugi zadający obrażenia). Przy złodziejskich skillach próbowałem nadać utratę zdrowai przy używaniu, ale nie wyszło, spróbuję później ze trzeba na to płacić goldem (aby nie spamować na ślepo ich skillami).
Poza osłabieniem Imperatora Ferrego są jakieś uwagi na które powinienem zwrócić uwagę?
Co do balansu, ja już nie mam chyba sugestii. Tylko przypominam o skalowaniu leczenia dla magów legionów.
Poza tym tylko kosmetyczne detale jak głosy i opisy dodatkowych bohaterów (głosy tylko jeżeli znalazłeś zadowalające).
Przy okazji pytanie ogólne, czy ktoś zamierza robic też dodatkowe mapy to Reinkarnacji? Scenariusze w hotseat są dość płytkie a silnik i postacie mają jednak potencjał, ale nie znam się na technikaliach dość, by wiedzieć ile z tym zachodu.
_________________ Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
Przy skalowaniu to sprawa wygląda tak, że się nie da inaczej jak nadać 5 wariantów tego samego skilla bo wartości leczenia skillowego jest niezależne od zadawania obrażeń.
Co do map - zrobiłem dwie (są na naszym forum) i powoli zajmuję się nad trzecią. Pracy jest tyle, co ze zwykłymi edytorami, tyle tylko że trzeba potem zapakować pliki mapy do jednego, specjalnego archiwum (archiwizator dostępny w edytorze). Dla mnie najtrudniejsze jest ulokowanie obiektów, krajobraz itp. więc jak zrobisz mapę ale bez wydarzeń, dialogów, pakowania etc. to możesz mi podesłać - to co trzeba to dorobię i będzie cacy.
Rozumiem. Lubiłem Dis 2 za detale jakie tam były. Mini zadania, mnóstwo dialogów nawet w pojedynczych mapach. Reinkarnacja ma możliwość questów pobocznych ale scenariusze nawet tego nie używają. Nie mówiąc już o tym jak tragicznie zrobione mają tam skrypty.
Co do leczenia magów... Inoel zwiększa swój atak błyskawicą tak że rani za tyle za ile ona leczy. Nie da się tego schematu odwrócić?
_________________ Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
Marnie zadają w porównaniu do magów ogólnie przestałem używać łuczników po za inicjatywą nic nie mają spróbuj zwiększyć celność częste krytyki powinny pomóc z dmg i trafianiem
Złodziej jest za silny sam jest w stanie zabić całą startową drużynę zwłaszcza jak da mu się pierścień elfów parę uników i złodziej staje się nie do trafienia obniż uniki
Ja nie zauważyłem problemu z łucznikami. Jak dla mnie byli spoko, wszystkie odnogi. Do gargulca też się nie mogę przyczepić. Spełniał swoje zadanie bez zarzutu.
_________________ Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
hmm skoro łucznicy są ok to magów trzeba będzie osłabić ale tu nie wiem co zrobić obniżyć celność ? będą rzadziej zadawać krytyki i trafiać? w d2 duch na ostatnim rozwoju rzadko trafiał co było dobre myślę żeby obniżyć celność wraz z zwiększającym się obszarem ataku magów
kiedy poprawioną/nową wersje udostępnisz? bo gram w wersje 0.7 na hotseat z kolegą
Laptop m się trochę sknocił i magisterkę mam finisz (tak mi się wydaje - jak promotorce znów odbije to nie wiem...) zatem przed majem raczej nic. Na razie robię różne jednorazowe próby i trochę wnioskuję. Dlatego o magostrzelców się pytałem.
W przypadku gargulców to one są fajne, jako obstawa dla arcyczarta - 2x ulepszone gargulce + wódz + czar na podatność na kamień i jest fajna ekstrema. I jeszcze ustawić gościa pomiędzy nimi + skill na odpychanie to jest masakra
btw - jak gracie w HotSeat to macie może zrobione jakieś mapki lub wnioski własne dot. czarów, jednostek, wodzów etc.
Laptop wrócił do żywych, zatem powoli będę mógł zacząć kombinować ze strzelcami.
Z AI niestety nic nie zrobię - tutaj to twórcy musieliby przedstawić gdzie jakie skrypty od tego są. Jednak aby AI lepiej sobie dawało radę warto ustawić ich jako Mistrz Gildii. Szybciej uzyskuje surowce i lepiej z tym się ogarnia.
Co do tych umiejętności związanych ze statami - ich wartości spowodowane są przemyśleniem przez twórców gry głównie pod kampanię. Gdyby wartości były bardziej sensowne to by po prostu dowódcy w kampanii (tak fabularni jak i importowani z misji na misję) byliby przekoksowani.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum