Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Reincarnation Rebalance mod
Autor Wiadomość
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-03-30, 09:00   

Pudło Wingard :P

Taka cena była w wersji native i nikt nie narzekał, że jest za drogi, więc nie ruszałem. Pozastanawiam się nad cenami tych jednostek dodatkowych.
 
 
Hektor22 
Chłop


Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 6
Wysłany: 2014-04-15, 18:53   

Mam Disciples Reinkarnation ściągniętą z torrenta i nie ma tam folderu Mods, jest jakiś sposób aby zainstalować Rebalance Mod??
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-04-15, 20:17   

Hm. Spróbuj zapisać jakąś grę, następnie odszukaj folder z zapisem gry i tam pójść jeden folder do góry i w tym folderze zrobić folder mods. Może pomoże
 
 
Hektor22 
Chłop


Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 6
Wysłany: 2014-04-15, 20:48   

Niestety po zrobieniu zapisu gry nie pojawił się żaden nowy folder ani nie było plików z zapisem gry. Mogłem normalnie grę wczytać. Wrzuciłem Twój mod do głównego folderu, zrobiłem też folder Mods ale to nic nie dało. Chyba trzeba inną wersję gry.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-04-16, 06:45   

Musisz znaleźć folder, gdzie ten save został zrobiony. No nazwij go jakoś charakterystycznie jak np. Savedoodszukania potem wchodzisz w wyszukiwanie plików po całym komputerze, wpisujesz nazwę, odnajdujesz folder, idziesz folder do góry i się rozglądasz.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2015-01-04, 14:47   

Nowa wersja moda. Link i lista zmian w pierwszym poście!

Najważniejsza sprawa - udało się zająć kwestią uzyskiwanego EXP. Mogę dowolnie to modyfikować dla każdej jednostki z osobna, kwestia tego aby trochę osób potestowało na normalnych scenariuszach i dało opinię co komu trzeba podbić/obniżyć.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2969
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-01-06, 14:33   

Niewiele mogę powiedzieć bo uruchomiłem zaledwie pierwszą misję Imperium gdzie drzewko ograniczono do LV2, ale na najwyższym poziomie trudności. jednostki zdobywają poziomy dość szybko co pozwala nadążać za wyzwaniami z mapy.

Nie grałem w ta wersje bez moda, ale w porównaniu z podstawowymi DIII wygląda to znacznie sensowniej.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Gozerav 
Opętany
Szalony Kobziarz



Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 44
Skąd: Diabli wiedzą
Wysłany: 2015-01-27, 13:41   

Właśnie pobrałem byzslowego moda. Bardzo cieszy mnie koncept postaci kampanijnych dostępnych w multi.

Ale zauważyłem, że nie mają głosu dodanego. Nie można było skopiować pliku z odzywkami postaci z kampanii? Pytam się bo nie znam się na tyle.

Drugie pytanie, czemu w Imperium dodatkowy bohater wzorowany jest na Ferre a nie Lambercie? Tak z ciekawości.

Trzecia rzecz, zauważyłem, że opisy Banshee i Lord of Clearing maja błędy i są bardzo łamaną angielszczyzną napisane, ale opisy Fey'ri i Zealot wydają się ok. Czemu taki rozdźwięk?
_________________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2015-01-27, 14:12   

Cytat:
Ale zauważyłem, że nie mają głosu dodanego. Nie można było skopiować pliku z odzywkami postaci z kampanii? Pytam się bo nie znam się na tyle.


Można, ale to wolałbym znaleźć gadki niezależne od tego. Ale to potem poszukam i obaczym.

Cytat:
Drugie pytanie, czemu w Imperium dodatkowy bohater wzorowany jest na Ferre a nie Lambercie? Tak z ciekawości.


Model na Ferre, tablica skilli oparta o Nosferacie przy paru korektach.

Cytat:
Trzecia rzecz, zauważyłem, że opisy Banshee i Lord of Clearing maja błędy i są bardzo łamaną angielszczyzną napisane, ale opisy Fey'ri i Zealot wydają się ok. Czemu taki rozdźwięk?


Różny stopień stężenia alkoholu we krwi :D

A tak serio to po prostu jakoś tak wyszło.
 
 
Gozerav 
Opętany
Szalony Kobziarz



Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 44
Skąd: Diabli wiedzą
Wysłany: 2015-01-27, 14:35   

Aż mam ochotę sam im naskrobać jakiś opis i podesłać ci do wgrania XD

Cholera wyobraziłem też sobie bohaterów najemnych do wynajęcia w obozach tak jak jednostki. Bazowanych na Inoel, elfickim modelu Haarhusa itd :P To by było zabawne ale jak sądzę w Proszę szanowne GTW o osta ! roboty :P

Ale podrzucam koncept jakbys nie miał co robić XD

Faktycznie byłoby fajnie jakby twoi nowi bohaterowie dostali unikatowe teksty ale może być z tym problem (swoją drogą, jakoś wolałem głos Haarhusa w podstawce niż reinkarnacji)
_________________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
 
 
Gozerav 
Opętany
Szalony Kobziarz



Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 44
Skąd: Diabli wiedzą
Wysłany: 2015-02-03, 12:38   

Zauważyłem coś, czego nie widzę na liście zmian. To drobnostka, ale wole wspomnieć. Tłusty Chochlik (Fat Imp) jest znacznie słabszy. Nie ma już zdolności która zwiększa mu ruch gdy HP spadnie poniżej pewnego poziomu, a jego zdolność zatruwania po otrzymaniu trafienia krytycznego, działa raz na cała walkę, po pierwszym trafieniu krytycznym. Ale nie ma tego wspomnianego w opisie tej zdolności więc nie wiem czy to nie bug.

Ponadto podoba mi się powrót złodzieja do jego oryginalnej profesji - sabotażu. Jednak chciałbym zasugerować (otwarty jednak jestem na kontrargumenty) by jego zatrucie było bliższe temu ze starych disów i zadawało obrażenia zamiast osłabiać. Ale to sugestia. Kolejna rzecz, to sprawa, gdzie utknął na stałe zawsze z tymi samymi statystykami. Ponieważ staty nie rosną samoczynnie z poziomami, złodziej się nie rozwinie. Myślę, że przydałoby mu się dodać kilka lub więcej "okienek" zwiększających jego HP przy levelovaniu, żeby zapewnić mu przetrwanie, nie zmieniając szans jego akcji specjalnych, zależnych od innych parametrów.
_________________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2015-02-04, 09:39   

Tłustego chochlika mogłem skilli pozbawić przez to, że jego skille wziąłem ze wcześniejszych wersji. Zobaczę to potem.

Do złodziei mam kilka pomysłów na ich usprawnienie, aby byli jeszcze bardziej praktyczni.

Przy okazji - czy Haarhus nie jest zbyt silny?
 
 
Gozerav 
Opętany
Szalony Kobziarz



Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 44
Skąd: Diabli wiedzą
Wysłany: 2015-02-04, 10:40   

Jeszcze nim nie grałem. Na razie powtarzam Imperium. Ale znając mnie dla mnie nigdy Harh nie może być za silny XD

Dam ci znać jak ukończę kampanie legionami na tym modzie :P

Jedyne czego mi na razie szkoda, to że nie da się zagrać przez sieć na tym modzie a nie mam z kim grać w hotseat :C

A przy okazji pytanie. Gdzie znajdują się pliki dźwiękowe? Czasem chciałbym odsłuchać kwestii postaci, bo brzmią bardzo niewyraźnie w grze lub cicho w grze ale nie mogę nigdzie znaleźć takiego nagrania.

Jak na razie ograniczenie odporności na obrażenia fizyczne tylko do nocy, bardzo mi odpowiada. Hordy przestają być przepakowane a z drugiej strony, powinno to zmusić grającego nimi do wykorzystania pory dnia do zmaksymalizowania przewagi. Inoel z dodatkowymi poziomami także bardzo się przydaje. Generalnie jestem zadowolony z tego moda i zmian jakie przyniósł, ale jeszcze nie widziałem go w całości, wszystkimi frakcjami.
_________________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2969
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-02-04, 11:13   

MG ma w opisie zmniejszenie kosztów zakupu u kupca, także w tabelce skilli widziałem sakiewkę mającą jakiś % utargować. Niestety ani jedno ani drugie nie miało swojego odzwierciedlenia w grze. Z sakiewka czy bez, Mistrzem Gildii czy wojownikiem ceny w sklepach są dokładnie te same (przynajmniej jeśli chodzi o eliksiry z działaniem permanentnym i zbroje, niczego innego nie kupowałem)

Kampania Elfów idzie mi bardzo gładko już od pierwszej misji, gdzie w poprzednich przynajmniej do trzeciej pojawiały się jakieś trudności. Nie wiem czy ich krótkie drzewka nie będą aż nazbyt przypakowane. Tu jednak konieczne jest rozegranie całości kampanii a w tej chwili nie mam na to czasu.

Haarhus nie wydawał mi się jakoś przypakowanym względem Lamberta.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Gozerav 
Opętany
Szalony Kobziarz



Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 44
Skąd: Diabli wiedzą
Wysłany: 2015-02-04, 11:41   

W moim przypadku sakiewka w drzewku skilli działa standardowo. Daje zniżki choć niewielkie, w zależności od statystyk na jakich się opiera. Za MG się nie wypowiem, bo go nie używałem.
_________________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2015-02-04, 13:33   

MG to akurat nie daje żadnych upustów tylko premię do pozyskiwania surowców. Sakiewka zaś jest opisana ile trzeba mieć aby uzyskać procent upustu. To podobnie jak z dodatkowymi osłonami czy ruchem.

A z Haarhusem się pytałem, bo w kampanii legionu jest książka, która umożliwia unikanie kontr. Dla bohatera, który na 13 poziomie może mieć już 50+ INI oraz wysokie szanse na uniki/krytyki to powoduje że sam daje radę w większości bitwach. Zatem trzeba będzie tą książkę osłabić.

Jak hordami będziecie grać to tylko bym prosił o info, czy zza dnia odporni na broń nie są zbyt słabi.

A pliki dźwiękowe są zamknięte w resources03.vdpatch - musisz to rozpakować edytorem map (Toolkit).
 
 
Gozerav 
Opętany
Szalony Kobziarz



Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 44
Skąd: Diabli wiedzą
Wysłany: 2015-02-08, 22:39   

Skończyłem kampanię Legionów i moje wrażenia są pozytywne. Lambert był szybkobieżnym czołgiem. Miał od bydła HP i mocarny atak. Haarhus za to, był diabelsko szybki. Książka dzięki której unikał kontrataków dawała mu wprost genialną kontrolę nad polem, pozwalając szybko okrążać wroga i mordować drugą linię paraliztatorów, magów etc. których Lambert po prostu wziąłby na klatę. Moim zdaniem nie należy osłabiać tej książki bo wyrównuje ona słabość Harha a mianowicie mało HP. Harh nie zadaje ciężkich obrażeń i jeżeli oberwie to go to mocno zaboli. Zdolności które trafiają zawsze, takie jak ognista krew smoków zadająca 200 obrażeń gdy dostaną kryt. lub podobna zdolność u aniołów, zdolność demonów paląca przy przechwytywaniu... Te zdolności mocno dają Harhowi po życiu. Jeżeli przedtem wróg dosra także zaklęciem, to może być niewesoło.

Dlatego szybkość i unikanie obrażeń to mus dla Harha, zatem odradzam osłabianie tej księgi, w przeciwnym razie za szybko by ginął okładany kontratakami, bo jego uniki nie są wcale rewelacyjne. Nie ważne jak wysoki ma evade, wróg i tak zwykle go trafi. Jeżeli ponadto będzie co chwila kontrowany, padnie błyskawicznie.

Ponadto przychylam się do sugestii, że leczenie u magów Legionu powinno się skalować. Wraz ze wzrostem HP jednostek, efekty leczenia za 70 za praktycznie niezauważalne, zwłaszcza w dalszych misjach, gdzie nawet neutralne jednostki potrafią ostro dowalić.

Cholera nie mogę znaleźć tego pliku. Pobierałem ze Steama więc może nie mam go dostępnego... :-/
_________________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2015-02-10, 18:42   

To jak obaj rozegraliście legionami, to co powiecie o Sobowtórze? Osobiście myślałem, aby dodać mu możliwość kilkukrotnej zmiany formy, ewentualnie wzmocnienie jego statystyk bazowych.
 
 
Gozerav 
Opętany
Szalony Kobziarz



Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 44
Skąd: Diabli wiedzą
Wysłany: 2015-02-10, 18:56   

W drugiej misji, gdzie mam limit budynków do Tier 2, miałem Harha, Inoel i 4 sobowtóry. Niszczyłem wszystko na drodze. Dzięki nim, gromiłem nawet oddziały z wojskami na poziomie niemożliwym dla mnie w tej misji :D Jak brakowało mi leczenia, jeden zmieniał się w Inoel. Jak chciałem szybko skończyć, to klonowałem Harha a jak potrzebowałem tanka, to szukałem takiego w oddziale wroga. W sumie byli bardzo użyteczni.

Ale myślę, że dodanie mu zmiany formy jeden dodatkowy raz na walkę wystarczy. Więcej przemian nawet nie będą mieli okazji wykorzystać w walce.
_________________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni... Ale CIASTO JEST KŁAMSTWEM!
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2969
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-02-10, 21:24   

Nie użyłem go ani razu więc nie mogę się wypowiedzieć. Może przy innej okazji sprawdzę to skomentuję ;-)
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum