Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepsza drużyna
Autor Wiadomość
Streamer 
Chłop


Wiek: 24
Dołączył: 31 Paź 2014
Posty: 4
Wysłany: 2014-11-02, 01:10   

Jaką drużynę złożyć w Imperium na następujące okoliczności:

1. Bohater ma dowodzenie 4, jednostki do 3 poziomu
2. Bohater ma dowodzenie 5, jednostki do max. poziomu
3. W pełni ofensywna drużyna do czyszczenia już w pierwszej turze, wszystko max.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2969
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-11-02, 08:47   

To jeszcze zależy od przeciwnika.

Bohater ma dowodzenie 4, jednostki do 3 poziomu

2x Imperialny Zabójca, Patriarcha i Inkwizytor

2. Bohater ma dowodzenie 5, jednostki do max. poziomu
3. W pełni ofensywna drużyna do czyszczenia już w pierwszej turze, wszystko max

2x Imperialny Zabójca, 2x Obrońca Wiary, Prorokinii
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Streamer 
Chłop


Wiek: 24
Dołączył: 31 Paź 2014
Posty: 4
Wysłany: 2014-11-02, 12:27   

A jak działałby:

5x imperialny zabójca i dowódca rycerz
lub
4x imperialny zabójca, prorokini i dowódca rycerz

Czy nie byłoby to dobre do eliminowania praktycznie wszystkiego do dwóch tur? Oczywiście na singlu.

I jeszcze zakładając, że nie spotkamy jednostki odporne na oręż.
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 25
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 592
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2014-11-02, 13:07   

Niby jest to pomysł, w przymierzu toś kiedys udowodnił jak spam strzelcami potrafi być skuteczny. Jednak w podstawowej sadze spotkasz kilkakrotnie jednostki odporne na oręż i jeszcze częsciej na zatrucie. W ostatniej misji przy przypakowanych wielkich jednostkach legionu to nie zdejmiesz tak wszystkiego w pierwszej turze. No i swoją drogą to czy silnej, pierwszej tury nie nadadzą się lepiej obrońcy wiary z przodu? Więcej inicjatywy, bardziej wytrzymali no i dmg, pomijając zatrucie, większy. A rycerza pegazów nie polecam, arcymag imho w każdym wariancie lepszy.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Streamer 
Chłop


Wiek: 24
Dołączył: 31 Paź 2014
Posty: 4
Wysłany: 2014-11-02, 14:23   

A no racja, Obrońca wiary ma więej inicjatywy, to zdecydowanie lepiej wypada od zabójcy w pierwszym szeregu.
 
 
Shadirra 
Giermek
Reborn from Chaos


Wiek: 24
Dołączyła: 16 Gru 2014
Posty: 11
Skąd: Waterfalls' Kingdom
Wysłany: 2014-12-16, 13:19   

Postanowiłam właśnie w tym temacie zadebiutować na forum. Ostatnio skutecznie odkurzyłam Bunt Elfów i Powrót Galleana, po czym rozegrałam na rozgrzewkę kilka kampanii. I tu mam swoje propozycje ustawień:

Przymierze Elfów:

Tył: Wartownik / Sylfida / Wartownik (ew. Obrońca Gaju bądź Słoneczna Tancerka, acz wolę podane trio)
Przód: Szarżujący Centaur / Driada / Szarżujący Centaur (Dzikiego nie lubię, bo za bardzo dostaje bęcki od wszystkich.

Zalety: Mamy trzy jednostki atakujące żywiołami, a więc dobre przeciwko nieumarłym, przy czym strzelcy obdarowują wroga odmrożeniem/oparzeniem i do tego mają jedną z najwyższych inicjatyw w grze (70). No i mamy uzdrowicielki przyznające ochronę przed ogniem lub powietrzem. Szarżujący Centaur ma nieco wyższą inicjatywę niż jego Dziki kuzyn, 20 punktów do pancerza i bardzo szybko zdobywa kolejne poziomy (niewiele ponad 500 XP potrzebuje).

Wady: Sylfida ze swoimi podstawowymi statystykami ma tylko 95 HP, a to czyni ją głównym celem strzelców wroga i trochę przeszkadza w jej levelowaniu. Kiedy postawimy naszą Driadę z przodu, nawet mimo posiadanego pancerza rzędu (50-80 pkt - tak jak moja), nagle jest głównym celem wojowników wroga. Strzelcy żywiołów natomiast nie sprawdzą się w walce przeciwko Zielonym/Czerwonym/Niebieskim Smokom (ok, nie ma ich zbyt wielu w czasie rozgrywki), które posiadają odpowiednie dla żywiołów naszych strzelców odporności.

Uwagi: Ustawienie preferowane jeśli mamy zamiar niszczyć stolice wroga lub na wielkie mapy, gdzie możemy zdobyć bardzo dużo doświadczenia.

Co do Grabieżcy... Jego wybieram raczej tylko i wyłącznie wtedy, gdy chcę jak najszybciej zakończyć misję na małej mapie (obrażenia 2 x 70 to już bardzo konkretny DMG), w pozostałych przypadkach wybieram przeważnie wartownika.
Mędrcowi możemy dać Centaura-Lansjera, chociaż powinien się bez niego obyć (wzywa małe drzewka).


Imperium:

Tutaj preferuję tylko jedno ustawienie, związane z tym, że po prostu nie lubię grania Arcymagiem.

Tył: Biały Czarodziej / Prorokini / Imperialny Zabójca
Przód (najczęściej): Obrońca Wiary / Rycerz Pegazów / Obrońca Wiary (chociaż ostatnio bardzo zyskali w moich oczach Wielcy Inkwizytorzy ze swoją odpornością na paraliże, polimorfizm, skamienienie Zgłebiczarta, itp.; czasami wybieram Anioła, ale to wtedy kiedy po prostu nie chce mi się zbierać kasy na Obrońcę; za Świętym Mścicielem nie bardzo przepadam, chociaż podwójny atak też robi swoje).

Zalety: Główną, złotą zaletą jest Prorokini (wbrew pozorom wystarczy tylko jedna i może być w pełni efektywna). Leczy wszelkie zatrucia, paraliże, odmrożenia, przemiany, przypalenia, skamienienia (szkoda, że poziomu, inicjatywy i obrażeń nie przywraca :P )... Nasz Zabójca, kiedy ma wysoki poziom, jest już naprawdę groźnym pionkiem na polu bitwy (spore ilości hp zabierane od trucizny pomagają w walce z mocniejszymi wrogami i w zdobywaniu stolic). Biały Czarodziej jest taką trochę ozdobą, chociaż jak go trochę wyexpimy, to też może mieć fajnego kopa.

Wady: Jeśli mamy w pierwszej linii jednostki bez pancerza... wiadomo, że to one będą głównym celem wrogich wojowników. No i oczywiście nasza Prorokini jest głównym celem dla wrogich strzelców... Poza tym wad nie widzę (chyba, że na siłę bym coś znalazła). ;)

Uwagi: Ustawienie jest dość uniwersalne, jeśli jednak zależy nam na szybkim niszczeniu jednostek odpornych na oręż, warto zastanowić się nad wyborem Arcymaga zamiast Rycerza Pegazów. Osobiście Hierofanty nie preferuję, ponieważ jednostka wskrzeszona nie dostaje czasami tyle samo punktów EXP, co jej kompani. Prorokini ze swoim mass healem i leczeniem jest według mnie o niebo lepsza. :)
Archanioł dostaje do ochrony Giermka (wtedy możemy spokojnie ubijać Gobliny/Chłopów/Chochliki/wrogich Złodziei).


Legiony Potępionych:

Tutaj mamy kilka opcji, w zależności od potrzeb misji.

Ustawienie I (bardzo dobre na nieumarłych, jeśli są i ci odporni na broń):
Tył: 3x Modeusz
Przód: Rycerz Piekieł / Książę / Rycerz Piekieł

Ustawienie II (więcej ognia);
Tył: 3x Modeusz
Przód: Rycerz Piekieł / Arcyczart / Rycerz Piekieł
Zmodyfikowane ustawienie II:
Tył: Modeusz / Arcyczart / Modeusz
Przód: 3x Rycerz Piekieł

Ustawienie III (kiedy mamy do czynienia z wrogiem o wysokim DMG):
Tył: Modeusz / Tiamath / Modeusz lub Arcyczart
Przód: Rycerz Piekieł / Tiamath / Książę lub Arcyczart

Ustawienie IV (gdy chcemy niszczyć stolice):
Tył: Modeusz / Zgłębiczart / Modeusz lub Arcyczart
Przód: Rycerz Piekieł / Zgłębiczart / Książe lub Arcyczart
Note: W Buncie Elfów Zgłębiczarta możemy z powodzeniem zastąpić Włodarzem.

Uwagi: Gargulców z reguły nie używam. Korzystam z nich raczej w celu obrony miast tudzież wybijania wrogich różdżkarzy. Ustawienia z Inkubem i zablokowanym Demonologiem jeszcze nie wypróbowałam, ale jeszcze to zrobię. Natomiast jeśli chodzi o Sukuba... Hmm, tutaj bym dała raczej zablokowaną Wiedźmę, bo ma większą szansę trafienia mimo, że działa tylko na jedną jednostkę.
Dla Baronowej rezerwujemy Opętanego, bo sama jest totalnie bezbronna (nie zdąży nawet przestraszyć wroga, a już pada). xD


Hordy Nieumarłych:

I (gdy nie walczymy z innymi umarlakami):
Tył: 3x Arcywampir (albo 3x Arcylisz)
Przód: Widmowy Wojownik / Rycerz Śmierci / Widmowy Wojownik

II (gdy spotykamy po drodze umarlaki odporne na oręż i/lub śmierć):
Tył: Arcywampir / Lisza Królowa / Arcywampir (ew. Arcylisz / Lisza Królowa / Arcylisz)
Przód: 3x Widmowy Wojownik
Zmodyfikowane II:
Tył: Arcywampir / Smoczy Lisz / Lisza Królowa (oczywiście możemy dać Arcylisza zamiast Arcywampira tudzież Królową do przodu, a na drugi slot drugiego maga albo Odcień bądź zablokowane Widmo; zamiast Smoczego Lisza może być Upiorny Żmij, ze względu na zatrucie)
Przód: Widmowy Wojownik / Smoczy Lisz / Widmowy Wojownik lub Lisza Królowa lub Rycerz Śmierci

III (dobre, nawet niezastąpione na jednostki korzystające z broni białej, lecz słabe przeciw magom):
Tył: Śmierć / Lisza Królowa / Śmierć (albo Zmora / Lisza Królowa / Zmora)
Przód: 3x Śmierć (ew. 3x Zmora)

Uwagi: Osobiście ze Smoków nie korzystam zbyt często dlatego, że mają dość marną inicjatywę i często taki Arcywampir/Arcylisz może namieszać u wroga bardziej niż te smoczki. Dokładając do tego jeszcze Liszą Królową, którą kochamy za atak ogniem, i paraliż od Widmowego Wojownika, ewentualnie Odcienia lub Widma (chociaż niezbyt często z nich korzystam).


Górskie Klany:

Tutaj mam problem, ponieważ Klanami nie grałam zbyt często.. Mimo to kilka ustawień się znajdzie.

I (bardzo dobre na wrogie stolice):
Tył: Arcydruidka / Syn Ymira / Strażnik Kuźni
Przód: Mistrz Runów / Syn Ymira / Strażnik Królewski (bohater)

II (jeśli stolice raczej omijamy, natomiast skupiamy się na wybijaniu wszystkiego, co się rusza i nie rusza):
Tył: Arcydruidka / Strażnik Kuźni / Mędrzec
Przód: 3x Mistrz Runów

III (zwane przeze mnie siłą żywiołów):
Tył: Arcydruidka / Mędrzec / Pustelnik
Przód: 3x Pustelnik

lub

Tył: Arcydruidka / Syn Ymira / Mędrzec
Przód: Pustelnik / Syn Ymira / Pustelnik

Uwagi: Oczywiście Arcydruidkę możemy z powodzeniem zastąpić Alchemikiem, jednak ze względu na swą niską inicjatywę może on (ona? ono? :P ) w ogóle nie wykonać swojego ruchu. Zamiast Syna Ymira możemy użyć Starszego, ale wtedy trochę ciężej przyjdzie nam niszczenie stolic (odmrożenie jednak pomaga i to dość mocno). Generalnie krasnoludy mimo swojego wysokiego DMG i HP są troszeczkę w tyle przez stosunkowo niską inicjatywę (w większości 40 pkt, czasami nawet mniej).
Czempion Krasnoludów dostaje w pakiecie Krasnoluda i w zasadzie może już wybijać nawet pojedynczych orków.

I to by było w zasadzie tyle z mojej strony odnośnie ustawień. Jestem oczywiście otwarta na wszelkie sugestie. :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum