Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana statystyk jednostek i dodawanie nowych w Reincaration
Autor Wiadomość
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-08-13, 10:33   

mddziadek, konwersja tekstur to nie problem - edytor map ma wbudowane narzędzia do tego. Problemem jest to, gdzie się definiuje, że jednostka X ma pobierać tekstury z pliku Y.

dvoytek, no musisz grzebać w plikach. Pomóc zbytnio nie mogę, bo już nie pamiętam.
 
 
dvoytek 
Chłop


Dołączył: 07 Sie 2014
Posty: 17
Wysłany: 2014-08-14, 02:17   

mddziadek

Z konwersją tekstur nie ma problemu, ale może d3tool ma jakieś inne ciekawe funkcje, więc chętnie bym przetestował.
 
 
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2014-08-15, 11:30   

Witam,

Poradziłeś sobie z texturami?
Jeśli nie to podzielę się moją obserwacją z dis3tool'a

Po zdekodowaniu dis3tool'em pliku character_elves_scout.scene z folderu D:\D3R\resources\Characters\Elves\Scout pojawiają się mi 3 pliki
jeden z rozszerzeniem .dae (prawdopodobnie model) oraz dwie textury (broń i elf)z rozszerzeniem .dds.
Dziwne jest to że plik .scene to tak naprawdę plik tekstowy który można otworzyć notatnikiem, a więc nie przechowuje on texstur a jedynie ścieżki odwołujące się do textur. Próbowałeś edytować pliki scene?
Prawie to samo można było przeczytać w linku który przesłałem Ci wcześniej.

Pozdrawiam
 
 
 
dvoytek 
Chłop


Dołączył: 07 Sie 2014
Posty: 17
Wysłany: 2014-08-17, 22:32   

Podałbyś link do d3toola?
 
 
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2014-08-18, 00:04   

http://nevendaar.com/load/1-1-0-174

Posiada ciekawą funkcję - skalowanie
 
 
 
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2014-10-31, 21:22   

Witam,

dvoytek - udało ci się z tymi texturami do nowego krasnoludka?
Mnie udało się stworzyć "nowy" budynek z odwołaniem do nowego pliku z texturami.
Główny problem ze ścieżką dostępu do textur jest taki że ścieżka zaszyta jest w pliku z modelem (.g).

Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum