mddziadek, konwersja tekstur to nie problem - edytor map ma wbudowane narzędzia do tego. Problemem jest to, gdzie się definiuje, że jednostka X ma pobierać tekstury z pliku Y.
dvoytek, no musisz grzebać w plikach. Pomóc zbytnio nie mogę, bo już nie pamiętam.
Poradziłeś sobie z texturami?
Jeśli nie to podzielę się moją obserwacją z dis3tool'a
Po zdekodowaniu dis3tool'em pliku character_elves_scout.scene z folderu D:\D3R\resources\Characters\Elves\Scout pojawiają się mi 3 pliki
jeden z rozszerzeniem .dae (prawdopodobnie model) oraz dwie textury (broń i elf)z rozszerzeniem .dds.
Dziwne jest to że plik .scene to tak naprawdę plik tekstowy który można otworzyć notatnikiem, a więc nie przechowuje on texstur a jedynie ścieżki odwołujące się do textur. Próbowałeś edytować pliki scene?
Prawie to samo można było przeczytać w linku który przesłałem Ci wcześniej.
dvoytek - udało ci się z tymi texturami do nowego krasnoludka?
Mnie udało się stworzyć "nowy" budynek z odwołaniem do nowego pliku z texturami.
Główny problem ze ścieżką dostępu do textur jest taki że ścieżka zaszyta jest w pliku z modelem (.g).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum