Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolna Inoel
Autor Wiadomość
Wingard 
Adept


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 21
Wysłany: 2014-03-20, 22:46   Wolna Inoel

Mały modzik do kampanii który sprawia że Inoel staje się wolnym towarzyszem - nie wymaga punktu dowodzenia i nie pobiera punktów doświadczenia.

@EDIT
Podwyższyłem jej statystyki coby nie była aż tak słaba.

staty.jpg
Plik ściągnięto 142 raz(y) 147,96 KB

wolnaInoel.rar
Pobierz Plik ściągnięto 649 raz(y) 149,29 KB

Ostatnio zmieniony przez Wingard 2014-03-22, 17:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-03-21, 15:02   

Miałem podobny pomysł, aby wszystkim fabularnym towarzyszom zabrać koszty dowodzenia. Jednak nie miałem jakoś okazji aby to z ludźmi przedyskutować.

Niemniej jednak chciałbym zwrócić uwagę, iż aktualne statystyki czynią ją raczej nieatrakcyjną, a w dłuższej perspektywy staje się tylko obciążeniem.
 
 
Wingard 
Adept


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 21
Wysłany: 2014-03-21, 15:16   

To zupełnie darmowa jednostka, więc pomyślałem że "darowanemu koniowi..." i tak dalej. Awanse usunąłem żeby nie zabierała expa (a kilka razy w ciągu trzech kampanii jej poziom się resetuje). Poza tym fakt że trzeba ją cały czas ochraniać (bo ma mało życia) pasuje tematycznie i fabularnie :3 Ale zgadzam się że staty możnaby nieco zmienić, tylko potrzebaby na to jakiś pomysłu.

A przy okazji co masz na myśli mówiąc "wszystkim fabularnym towarzyszom"? Myślałem że jest tylko ona. No co prawda jest jeszcze Lemuan ale on to tylko na chwilę i w dodatku dostajemy go do oddziału Eriona wraz z kilkoma jego jednostkami więc utrzymanie punktów dowodzenia w normie jest niemożliwe tak czy inaczej.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-03-21, 15:44   

Jest jeszcze wampir w kampanii Hord i to chyba wszystko.
 
 
Wingard 
Adept


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 21
Wysłany: 2014-03-21, 18:11   

No tak, kampanii Hord nie przechodziłem...Może niedługo się za nią zabiorę to wtedy zobaczę jakby te statystyki im zmienić.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-03-21, 18:53   

Cóż, jeżeli zracjonalizujesz staty i rozszerzysz na inne jednostki fabularne to pozwolisz abym wmontował to do mego rebalance mod?
 
 
Wingard 
Adept


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 21
Wysłany: 2014-03-21, 19:06   

Pozwolę, choć wydaje mi się że już teraz możesz zrobić własną wersję tych stat i nie czekać aż zabiorę się za kampanię umarłych. ;-) Zwłaszcza że na balansie swojego moda się znasz a ja nie, bo gram na modzie larkina.
Tak czy siak nie roszczę sobie do tego pomysłu praw autorskich więc możesz zrobić jak ci się podoba.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-03-22, 11:06   

Wydaje mi się to zupełnie bezsensownym posunięciem. Nie rozumiem w jaki sposób kradnie ona doświadczenie? Przecież gdy zamiast niej dasz do składu inna jednostkę pula jaka zbierze dowódca nie wzrośnie, a to on jako jedyny nie resetuje statystyk w kolejnych scenariuszach. Dodatkowo Inoel spokojnie zastępuje Prorokinie, która normalnie zapewne znalazłaby się w składzie. Jedyne zatem co mod zmieni to dodatkowo uprości rozgrywkę, która w kampanii Imperium przynajmniej we wcześniejszych wersjach była dziecinnie prosta.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wingard 
Adept


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 21
Wysłany: 2014-03-22, 11:56   

Doświadczenie za walkę dzieli się na tyle ile jednostek jest w zwycięskim oddziale. Jeśli jednak jednostka ma już limit expa to podział jej nie dotyczy ponieważ nie może doświadczenia więcej zdobywać. Dlatego Inoel mając zablokowany awans nie pobiera expa za walki. Gdyby nie miała to w połączeniu z tym że poziomy się jej co jakiś czas resetują jej obecność w oddziale bywa dla mnie frustrująca. Z tego powodu stworzyłem tegoż moda.

A poza tym wkurzał mnie przymus - fakt że narzucają nam jednostkę i każą z nią chodzić. Teoretycznie można ją zostawić w stolicy ale scenki dialogowe wyglądają wtedy bezsensownie. Jeśli już ona ma być z nami to niech chociaż siedzi cicho, nie przeszkadza i nie irytuje.

Teraz już rozumiesz? Bo prościej wytłumaczyć tego chyba nie dam rady, starałem się nie używać skomplikowanych słów.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-03-22, 12:27   

Czyli MOD ma jedynie zaspokajać kaprys. W tego typu grach norma jest iż qesty wymagają obecności jednostki czy tez posiadania jakiegoś artefaktu, usuwanie sobie niewygodnych wymagań misji nie rożni się niczym od grania na kodach.
Szczerze Byz to ja jestem przeciwny włączaniu tego do Twojego moda, którego użycie jest konieczne i pozostawił tu jako opcjonalny.

Wingard napisał/a:
Teraz już rozumiesz? Bo prościej wytłumaczyć tego chyba nie dam rady, starałem się nie używać skomplikowanych słów.

Starasz się mnie obrazić, jeśli tak to musisz się nieco bardziej wysilić?
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2014-03-22, 12:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-03-22, 12:27   

Wingard - jako moderator działów D3 nakładam na Ciebie publiczne upomnienie za nieuzasadnioną agresję językową. Brak zrozumienia dla jakiegoś pomysłów nie oznacza ataku. Przyszłe takie naruszenia zostaną ukarane ostem o wartości 1.

Post wygaśnie za 5 dni.
 
 
Wingard 
Adept


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 21
Wysłany: 2014-03-22, 12:37   

Myślałem że zaspokajanie kaprysów to największy cel takich modów. W końcu zmieniamy nimi grę tak żeby bardziej się nam podobała.

Vogel napisał/a:
Starasz się mnie obrazić, jeśli tak to musisz się nieco bardziej wysilić?

Gdybym się starał to nie skończyło by się to dla mnie tylko na słownym upomnieniu. :roll:


@edit
Zaktualizowałem jej statystyki w razie gdyby kogoś to interesowało a nie zauważył.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum