- nie zajmują miejsca na ekwipunek dowódcy;
- pozwalają, kosztem many, rzucać czary bez ich opracowania w wieży magów;
- korzystać z nich mogą jedynie dowódcy magowie (Mędrzec, Driada, Arcymag, Arcyczart, Lisza królowa)
- umiejętności ich używania nie można zdobyć wraz z poziomami doświadczenia.
Różdżka światła
"Rozprasza niewielki obszar mgły wojny."
Koszt rzucenia czaru:
- 200
Różdżka światła dziennego
"Rozprasza całą mgłę wojny."
Koszt rzucenia czaru:
- 200
- 400
- 200
Różdżka Półmroku
"Uzupełnia mgłę wojny na niewielkim obszarze, co chroni drużyny przed wrogimi czarami."
Koszt rzucenia czaru:
– 200
Różdżka Zmierzchu
"Uzupełnia mgłę wojny niesprzymierzonych graczy."
Koszt rzucenia czaru:
- 400
- 200
– 200
Różdżka świętości
""Przywraca 30 punktów życia."
Koszt rzucenia czaru:
- 200
Różdżka Wszechojca
"Przywraca 60 punktów życia w centrum strefy czaru."
Koszt rzucenia czaru:
- 150
- 300
- 150
Różdżka Podróży
"Przyśpieszone jednostki odzyskują 50% swoich punktów ruchu."
Koszt rzucenia czaru:
- 200
Różdżka Paraliżu
"Odbiera zaatakowanemu 100% punktów ruchu, paraliżując go na jeden dzień."
Koszt rzucenia czaru:
- 150
– 150
Różdżka ducha
"Chroni przed pierwszym atakiem mocą umysłu w czasie bitwy (np. paraliż)."
Koszt rzucenia czaru:
- 150
- 150
Różdżka Nekromancji
"Przyzywa Szkielet."
Koszt rzucenia czaru:
- 100
Różdżka Wiecznej Kontroli Żywiołaków
"Przyzywa ziemnego żywiołaka - golema."
Koszt rzucenia czaru:
- 100
- 200
– 100
Różdżka Szybkości
"Zwiększa o 10% inicjatywę wybranych jednostek."
Koszt rzucenia czaru:
- 100
Różdżka Niewidzialności
"Czyni drużynę niewidzialną do momentu podjęcia przez nią działań."
Koszt rzucenia czaru:
- 150
– 150
Różdżka Ochrony
"Zaklęte jednostki będą odnosić o 20% mniej obrażeń w wyniku ataków."
Koszt rzucenia czaru:
- 150
- 150
Różdżka Gromu
"Zadaje wybranym jednostkom 15 punktów obrazeń powietrznych."
Koszt rzucenia czaru:
- 100
Różdżka Okiełznania Smoka
"Zadaje wybranym jednostkom 50 punktów obrażeń śmiertelnych."
Koszt rzucenia czaru:
- 150
– 150
Różdżka Nawałnicy
"Zadaje 60 punktów obrażeń wodnych w centrum strefy czaru.."
Koszt rzucenia czaru:
- 200
- 400
- 200
Różdżka Demonologii
"Zadaje wybranym jednostkom 75 punktów obrażeń od ognia."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum