Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
JNU, czyli jednostki niższej użyteczności
Autor Wiadomość
Menelkir 
Chłop


Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-02-18, 15:38   JNU, czyli jednostki niższej użyteczności

JNU, czyli jednostki niższej użyteczności. :-) Czy w grze są jednostki bezużyteczne czy rzadko użyteczne?

Dla mnie najbardziej oczywisty przykład to mag przywołujący żywiołaki. Zdarzało się wam go wybrać w grze na poważnie, tzn. ludźmi? Gdy np. było wiadomo, że nie dobije się do końca gry wyżej niż 3 lub 4 poziom doświadczenia?

Inny przykład to Władcy Fenirów, czy jakoś tak (ci obok pustelników). Mniej oczywiste to alchemik kontra druidki. Chwilowo nie mam czasu się rozpisywać, ale postaram się rozwinąć swoje przykłady.
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2014-02-18, 15:59   

Zacznijmy od tego, że magowie Imperium są wszyscy bezużyteczni. Brać ich należy tylko przeciw hordom i nigdy więcej jak jednego.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-02-18, 16:09   

Niby przy magu mówi się iż byłby przydatny w obronie miast, ale niby gdzie miałby się wyszkolić? Niestety przy żywiołaku zachowujący statystyki na stałym poziomie jednostka ta może być użyta jedynie do urozmaicania map.
Także Tytana uważam za bezużytecznego, można nim zastawić miasto ale znacznie lepszy,m wyjściem jest zainwestowanie w normalne jednostki i nabicie im poziomu jakimś dodatkowym dowódcą.

Alchemika używałem sporo razy, zwłaszcza przy grze z mała ilością jednostek (dowódca, 2xSY i Alchemik), tani w budowie i szybko awansując nabiera HP dzięki czemu nie trzeba go bardzo napakować przy walce o stolice (znaczy by przezył pierwszy atak potem blok :)

Starszy jest jednostką, która choć może naprawdę mocno uderzyć (przy wsparciu Arcydruidki) ale niestety jego inicjatywa sprawia, że może zostać sparaliżowany czy nawet zabity już w pierwszej turze. Zdecydowanie przegrywa z SY.

Wilczy władca faktycznie jest najgorsza z gałęzi, jeden z forumowych modów podrasował go do podwójnego ataku dzięki co sprawiło, że w końcu zaistniał w grze
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum