Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mod usuwający trawę w grze (optymalizacja - stare kompy)
Autor Wiadomość
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2013-05-20, 19:41   Mod usuwający trawę w grze (optymalizacja - stare kompy)

Witam ściągnąłem sobie moda do Reincarnation (less grass), ze strony disciples3.org, który usuwa trawę z terenów hord i potępionych (w którejś z tych nacji chyba nie wszystko) - gra mi przyspieszyła prawie dwukrotnie na tych lokacjach (laptop Athlonx2 1,9Mhz z integrą). Problem jest taki, że gdy wchodzę na tereny Imperium lub Elfów gra już mocno zwalnia z powodu animowanej trawy na tych terenach (klatkuje niemiłosiernie). Stąd pytanie wie ktoś jak stworzyć moda, który by usuwał trawę z całej gry a nie tylko z tych dwóch obszarów. W Odrodzeniu były tylko tekstury trawy (nie było trawy) i gra chodziła genialnie na tak starym kompie. Fajnie gdyby dało się ją zoptymalizować tak jak Odrodzenie lub przynajmniej Wskrzeszenie (Wskrzeszenie chodziło minimalnie wolniej)

Ten mod do Reincarnation są to pliki kopiowane do folderu z grą: resources\hexagons\Maps demons_grass_set.t itp (3 pliki). Chciałem dodać załącznik z tym modem ale forum mi nie chce dodać - nie wiem czemu. Musicie niestety sobie ściągnąć sami. Może ktoś obcykany w modach mógłby stworzyć takiego moda do całej gry lub powiedział mi jak mógłbym zrobić takiego moda do Imperium i Elfów. Notatnikiem niestety nie da się ich podejrzeć, ani tym narzędziem toolkit.exe dostarczonym z grą.

Proszę o rady

P.S. Może są jakieś inne sposoby optymalizacji poza zwykłymi ustawieniami gry (te nie wiele dają), np. wyłączające animacje czy inne tego typu rzeczy itp. Jeżeli tak - piszcie
Tylko nie piszcie: wejdź w ustawienia gry i zmiejsz detale bo to każdy wie.

Z góry zaznaczam że w zintergrowanej karcie ati nie ma żadnych innych ustawień co by pozwalały zmodyfikować grę = jest tylko antyaliasing i rozdzielczość - oczywiście wyłączone to wszystko.
 
 
sb8gapi 
Zbir
sb8gapi


Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-05-20, 20:34   

Trochę modami się zajmowałem, ale mało. Głównie robiłem spolszczenie jako mod i mapki do reincarnation.
Co do tego moda usuwającego trawę, to go sprawdzę i może uda się to zrobić dla całej gry.
Proponuję tez zapytać "byzsla" bo on zrobił własny mod i grzebał więcej w plikach gry.
Pozdrawiam

Odsyłacz do moda dla tych którzy nie maja dostepu do forum Disciples3.org

http://api.storino.pl/public/ZjDg3

Co do podglądu plików z moda (undead_grass_set.t i inne) to można je otworzyć w ImgView.exe z Wskrzeszenia

http://api.storino.pl/public/UX4fb

UWAGA!!!

Nie wiem dlaczego, ale czasami po kliknięciu w odsyłacz pojawia się błąd (Zapewne wina STORINO) Wystarczy odświeżyć lub zamknąć okno przeglądarki z błędem i kliknąć w odsyłacz jeszcze raz i pliki powinny się pobrać.

Pogrzebałem trochę w plikach gry i przygotowałem testowy mod bez trawy u elfów i imperium.
(Brak trawy jak u Nieumarłych)
Proszę osoby zainteresowane o test moda.

http://api.storino.pl/public/0lx0P

Pozdrawiam

PS
Co do optymalizacji gry pewnie trzeba pozmieniać pliki systemowe. Jak znajdę nieco czasu to się tym mogę zająć.
U mnie gra działa dużo lepiej niż Odrodzenie i Wskrzeszenie, ładuje się ok 5 razy szybciej, a trawa falująca też ładnie wygląda. Ale to kwestia gustu.
 
 
 
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2013-05-20, 22:46   

sb8gapi jesteś wielki. Kurcze dzięki. Wszystko działa jak należy. Walki przyspieszyły mi parokrotnie. Teraz czary w walkach mają na moim sprzęcie normalne płynne animacje, wcześniej strasznie mi klatkowały. Gdy jest dużo obiektów z animacjami, woda itp, czasami nadal mam przycinki, ale gra chodzi zdecydowanie szybciej. Normalnie jest super. Może nieco ubogo to wygląda bo u elfów rosły ładne kwiatki i polne roślinki - teraz ich nie ma, ale coś za coś - jest za to płynność gry.

sb8gapi masz u mnie wielkie piwo ;-)

Edit by Vozu
I następnym razem proszę edytować posta - jeżeli chcesz koniecznie, żeby ludzie wiedzieli, że dodajesz coś nowego, skorzystaj z tego, że dopóki twój post jest ostatnim w temacie, możesz go kasować - a więc można skopiować treść, skasować post i napisać nową wersję z dopiskiem.
I od razu mówię - tak, wiem, że w pewnym dziale tak nie robię, ale tam koordynuję pewien wysiłek, a dla takich działań zawsze była taryfa ulgowa.


Gra przyspieszyła (szczególnie w walkach - parokrotnie - są teraz identycznie szybkie jak w poprzednich częściach) ale zdziwiłem się, że jednak nie chodzi płynnie tak jak Odrodzenie i Wskrzeszenie - na mapie świata jest to jeszcze prawie 2 razy wolniej niż poprzednie części - zdziwiłem się bardzo bo grafika teraz jest identyczna z tamtymi - nawet myślę, że trochę gorsza w Reincarnation (przynajmniej u mnie) - grafa przecież jest identyczna poza efektem zachodzenia słońca i zmianą położenia cienia. Nie wiem co o tym sądzić

Gdyby nie steam poeksperymentowałbym z zamienianiem plików z poprzednich części do Reincarnation - niestety się boję, że mi zbanują konto. Jestem trochę zły że wydali ją tylko na steam.
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2013-05-21, 00:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 28
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-21, 00:36   

Uczeń napisał/a:
ale zdziwiłem się, że jednak nie chodzi płynnie tak jak Odrodzenie i Wskrzeszenie - na mapie świata jest to jeszcze prawie 2 razy wolniej niż poprzednie części - zdziwiłem się bardzo bo grafika teraz jest identyczna z tamtymi - nawet myślę, że trochę gorsza w Reincarnation (przynajmniej u mnie) - grafa przecież jest identyczna poza efektem zachodzenia słońca i zmianą położenia cienia. Nie wiem co o tym sądzić

Efekt złej, pospiesznej optymalizacji kodu - już wcześniej była słaba, ale po dodaniu nowych efektów świetlnych etc jak widać nie dokonano optymalizacji silnika graficznego, co objawia się tym, że gra wygląda gorzej niż wiele innych, które poszłyby na takim samym sprzęcie.
Ale tak to jest, jak robi się w pośpiechu ew. niestarannie.
_________________
 
 
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2013-05-21, 02:49   

Dobra Vozu - postaram się poprawić - przepraszam,

a co do optymalizacji na stary sprzęt, to myślę że odjęcie trawy to maks gdzie gra jeszcze przyzwoicie wygląda, bowiem inne zabiegi - odjęcie innych animacji może odebrać grze wiele więcej uroku. Prócz tego o czym mówisz, gra chyba też nie będzie chodzić tak płynnie, jak "Odrodzenie" ponieważ w tle działa steam. Podejrzewam także, że z uwagi na to iż objętościowo jest to największa część - aż dwie gry w jednym to wykorzystanie zasobów komputera może być większe i brakuje np. pamięci na karcie, lub ramu w kompie - Tu mogę się mylić, bo najprawdopodobniej przyczyną lagów jest to o czym powiedziałeś.
Jednak Disciplesy 3 i Reincarnation to najbardziej efekciarskie gry jakie udało mi się odpalić na moim 7 letnim złomie. Przyznam, że z Rosyjskim produktem nie jest jeszcze najgorzej, bo uruchomienie np. Heroes 6 na moim lapie graniczyłoby z cudem - może 1 klatka na 10 sekund by była; w Odrodzeniu zaś miałem ich 20-23 na sekunde czasem więcej. Im nowsze Disciplesy jednak było gorzej choć graficznie niemal identyczne. Odrodzenie było całkiem dobrze zoptymalizowane, jak na taką grafę, chociaż w ostatecznym rozrachunku do takiego Portala 1 jeszcze mu trochę brakowało, ale nie wiele.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 29
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-05-21, 08:07   

Cytat:
Gdyby nie steam poeksperymentowałbym z zamienianiem plików z poprzednich części do Reincarnation - niestety się boję, że mi zbanują konto. Jestem trochę zły że wydali ją tylko na steam.


Możesz :-) Sprawa jest banalnie prosta - pliki, które pobrałeś poprzez zakup możesz modować na wiele możliwych sposobów, aby nie majstrować przy plikach *.exe i innych, ingerujących bezpośrednio w silnik gry. Widziałem już przekonwertowanie postaci z jednej do drugiej gry i nikt im nie blokował.

Jeżeli jednak się boisz to zawsze możesz takie eksperymenty robić offline. Przy ewentualnych błędach dezaktywujesz nr. rejestracyjny, usuwasz i instalujesz na nowo.
 
 
sb8gapi 
Zbir
sb8gapi


Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-05-21, 13:02   

W zależności od sprzętu gra dziali lepiej lub gorzej. Jak wspominał vozu jest to tez kwestia optymalizacji gry. Jak po usunięciu trawy widać poprawę to jest już dobrze. Można spróbować przenieść tekstury trawy z wskrzeszenia lub odrodzenia. Nie wiem czy da się zrobić z tego moda, ale mogę poeksperymentować i jak coś uda się zmajstrować to napisze. Co do mojego moda to zamieniłem pliki trawy elfów i imperium na pliki trawy z Hord (której praktycznie tam nie ma, wiec obciążenie mniejsze dla grafiki).
 
 
 
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2013-05-21, 23:31   

sb8gapi a na jakim sprzęcie uruchamiałeś Reincarnation skoro ci szybciej chodzi niż Odrodzenie (możesz puścić mi priwa jak nie chcesz podawać tutaj).

Mi szybciej niż w Odrodzeniu chodzą wyłącznie filmiki i ekrany tytułowe, może też wnętrza stolic-choć z tym ostatnim nie jestem pewien (tylko to poprawili i to chodzi w Reincarnation szybciej niż wcześniej- jednak reszta - sama gra: mapa świata chodzi dużo wolniej). Na mapie świata w Reincarnation jest czasem tragicznie, w porównaniu z Odrodzeniem. W Odrodzeniu na mapie świata płynność prawie zawsze była stała przez całą grę, wszystko chodziło tak samo bez względu na obszar. W Reincarnation już tak nie jest. Nawet jeśli bywają momenty płynne w niektórych obszarach, to przechodzenie w inny obszar już klatkuje, także zmiana tur (zmiana oświetlenia, zachód słońca itp.) powoduje klatkowanie nawet jeżeli we wcześniejszej turze w tym samym obszarze gra chodziła płynnie.

Tak to u mnie wygląda na lapie Athlonx2 1,9Mhz, 2GB Ramu, z bardzo kiepską integrą Ati x1200.(karta chyba bez ramu)
Jednak i tak jestem zadowolony bo gra się na takim sprzęcie uruchamia i jest grywalna

edit P.S. Dziś zapuściłem sobie Odrodzenie w tych samych lokacjach i jest jak wyżej pisałem
 
 
sb8gapi 
Zbir
sb8gapi


Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-05-22, 00:23   

Grę testuje też na laptopie
Konfiguracja jest wprawdzie lepsza od Twojego i pewnie dlatego działa płynnie.
Acer Aspire 5732ZG T4300 2x2.1 GHz ATI HD4570 512 MB Ram 4 Gb Dysk 512 SATA-2 Win 7 64-bit.
Zauważalne jest szybsze wczytywanie gry(nawet kilka razy szybsze), choć animacje także są płynne przy rozdzielczości 1366x768
 
 
 
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2013-05-22, 01:38   

sb8gapi napisał/a:
Grę testuje też na laptopie
Konfiguracja jest wprawdzie lepsza od Twojego i pewnie dlatego działa płynnie.
Acer Aspire 5732ZG T4300 2x2.1 GHz ATI HD4570 512 MB Ram 4 Gb Dysk 512 SATA-2 Win 7 64-bit.
Zauważalne jest szybsze wczytywanie gry(nawet kilka razy szybsze), choć animacje także są płynne przy rozdzielczości 1366x768


Też na Win 7 64-bit odpalam.

Tak to jest szybsze masz rację - filmiki też działają płynnie w odrodzeniu i wskrzeszeniu się przycinały. Możliwe że mam za mało Ramu, a w Reincarnation musieli coś pozmieniać z przydzielaniem pamięci lub innym wykorzystaniem zasobów komputera czy karty graficznej.

Myślę, że jest to wina wyłącznie zbyt słabej mojej konfiguracji i tego, że coś dodali do gry (oświetlenie) a nie złej optymalizacji. Podejrzewam że na minimalnie lepszej konfiguracji z 4GB i kartą 512 gra będzie chodzić jednak lepiej niż Odrodzenie - właśnie tak jak mówisz.

W Reincarnation dodali zupełnie inne cienie i światła mimo że wszystko wygląda podobnie,
Zazwyczaj początek gry mam w miarę płynny, po zmianie tury gdzie następuje zmiana oświetlenia, już się wszystko tnie. W nocy chyba najbardziej klatkuje. Jest na szczęście jakaś poprawa po wyłączeniu trawy - choć nie jest to oszałamiające. edit: W walkach za to przyspieszenie, po wyłączeniu trawy, jest bardzo duże, porównywalne z Odrodzeniem.


P.S. No cóż, nie będę już biadolił - dziś cały czas na forum pieprze bzdury. Wybaczcie mi proszę.
 
 
sb8gapi 
Zbir
sb8gapi


Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-05-22, 09:43   

Witam Co jeszcze mogę doradzić to instalacja tego programu: Game Booster 3.4 PL

http://www.dobreprogramy....dows,26748.html
UWAGA: Przy instalacji wybierz instalacje manualna nie ekspresowa i odznacz ptaszki przy Instalacji paska narzędziowego Iorbit i zmianie strony głównej przeglądarki na Iorbit!
Zainstaluj wersję 3.4 a nie beta, bo to wersja rozwojowa i zawiera błędy!

Na starym kompie kiedyś u brata (Athlon 3200 - 0k 2GHz, 1 gb ramu, grafika GT7300 256 DDR3) na początku Odrodzenie nie bardzo chciało działać, ale po instalacji i optymalizacji komputera dla gier był widzialny wzrost wydajności. Program to nie jest jakaś rewelacja, ale pozwala zwolnic zasoby ramu i procka na potrzeby gry, która się w danej chwili uruchamia. Program ma dwa tryby pracy normalny i dla gier. Program sam stara się znaleźć programy w tle, które na czas grania można wyłączyć, ale można dodać inne. na czas gry można wyłączyć wszystko a zostawić tylko Steama, który i tak pobiera trochę zasobów. W programie automatycznie robi się skrót do gry (można ręcznie jak nie doda gry sam, ale gry ze staema jak jest uruchomiony powinien dodać sam) i jak się uruchamia grę z poziomu programu, to przełącza się się na tryb grania. I gry uruchamiamy już z poziomu programu, a nie bezpośrednio ze stem'a. Na tamtym kompie był wzrost wydajności nawet ok 30%. Obsługa programu jest raczej intuicyjna. Myślę, ze z tym programem powinno być lepiej. Przetestuj, i napisz na forum lub na PW jak efekty.
 
 
 
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2013-05-22, 18:15   

sb8gapi dzięki - ściągnąłem sobie wersje 3.4 dziś ze strony komputer świata: ten z priva miał potencjalnie niepożądaną aplikację w sobie: Win32/Toolbar.Widgi - antywirus mi ją wykrył i usunął gameboostera.exe; tego z dobrych programów też lepiej nie ściągać bo ma też zmieniony instalator - "Instalator i Downloader dobrych programów." - być może to to samo. Instalowałem czysty gamebooster 3.4 ze strony komputer świata ściągnięty dzisiaj. Przy instalacji nie było żadnych toolbarów - strony przeglądarki mi też nie zmienił.

Wrzuciłem klienta steam do niego dałem "przyspiesz i włącz" i niestety nie przyspieszył gry (chodziła identycznie). Jest to zapewne związane z tym że posiadam już minimalnie podobny program winoptimizer 7 (wersja oryginalna - kupiona) i już miałem w miarę zoptymalizowanego Windowsa. Ale wielkie dzięki za pomoc, może programik się przyda do innych mniej wymagających gier.
 
 
sb8gapi 
Zbir
sb8gapi


Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-05-22, 20:02   

Na dobre programy są też odnośniki bezpośrednie (ikonki 32 i 64 bit).
WinOptimizer możne też nieco zoptymalizować system. Sprawdź jakie masz sterowniki karty graficznej i ew. je uaktualnij. W ustawieniach grafiki i ustaw na maksymalna wydajność, nie na jakość. Zrób defragmentacje partycji systemowej i tej z grą. te zabiegi także powinny nieco przyspieszyć grę.
Pozdrawiam
 
 
 
darkpassionplay 
Chłop
Cheshire



Wiek: 28
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 9
Skąd: Wonderland
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-01-14, 19:42   

Hej : ) chciałbym odświeżyć wątek trawy, gdyż mam z nią problem.

Mam wersję gry zespołu iNLAWS (chyba jedyna możliwa do znalezienia na necie...) i niestety w folderze hexagons nie ma owych plików do podmienienia jest tylko jeden o nazwie Grass_Obstacles.res, i nie wiem co z tym fantem zrobić T___________T

A ta trawa mnie nieziemsko irytuje, do stopnia, że nie mam ochoty w to w ogóle grać. To generalnie wygląda jakby wymodelowali jedno źdźbło i jednego kwiatka i zmultiplikowali stukrotnie na metr kwadratowy -.- w dodatku sposób, w jaki się porusza jest tak sztuczny i gumowy, że to aż boli w oczy xd POMOCY!
_________________
Seeking refuge from the wicked world? Perhaps things only look like they've gone to hell.
Ostatnio zmieniony przez darkpassionplay 2014-01-14, 19:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sb8gapi 
Zbir
sb8gapi


Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-14, 19:47   

W zwiazku z tym, że pojawiły się problemy z instalacją modyfikacji trawy zamieszczam nową wersję moda - vdpack. Jest on też dla tych, którym nie podoba się wygląd trawy na mapach imperium i elfów.

http://api.storino.pl/public/HaRHo

W razie problemów z pobraniem należy spróbować ponownie klikając na odsyłacz do pliku.

Instalacja

1. Rozpakowany plik wklejamy do folderu mods (jeżeli mamy grę pobrana ze STEAM, co jest wielce prawdopodobne, to .../My documents/My Games/Disciples Reincarnation/Mods).
2. Teraz uruchamiamy grę. Wchodzimy w Options i wybieramy expansion. Tam powinna pojawić się lista z nazwami. Dwukrotnie klikamy w nazwę "lessgrass v2"(lub podobna nazwa) i klikamy OK.
3. Pojawia się pytanie o restart gry - wybieramy OK. Od tej chwili gramy w polskiej wersji językowej.
4. Żeby wyłączyć mod, postępujemy analogicznie i odznaczamy wcześniej zaznaczony mod a klikamy Apply Nastąpi pytanie o restart gry i klikamy OK
Ostatnio zmieniony przez sb8gapi 2014-01-14, 20:36, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
darkpassionplay 
Chłop
Cheshire



Wiek: 28
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 9
Skąd: Wonderland
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-01-14, 19:56   

sb8gapi, WOW, so fast! O o' byłbyś mistrzem gdybyś dał radę! :D potrzebujesz może więcej info? Albo może przesłania jakichś plików?

Tyle czasu czekałem, aż pojawi się jakaś grywalna wersja reincarnation i gdy w końcu się pojawiła to nawet nie jestem w stanie pograć i sprawdzić czy faktycznie te poprawki, które wprowadzili, na coś się zdały bo mnie chce roztelepać na widok tej trawy. xd Jeszcze na mapie świata to pół bidy, bo tam to jakoś wygląda, no ale z tymi polami bitwy to solidnie przegięli azymut....

EDIT: Emm... nie ma tu nawet folderu patches T___________T
EDIT2: ani maps xd
EDIT3: Jezu, działa... jesteś mistrzem! Dziękuję : )
_________________
Seeking refuge from the wicked world? Perhaps things only look like they've gone to hell.
 
 
 
janomonnW7 
Chłop


Wiek: 26
Dołączyła: 18 Sty 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-01-18, 22:54   

sb8gapi napisał/a:
W zwiazku z tym, że pojawiły się problemy z instalacją modyfikacji trawy zamieszczam nową wersję moda - vdpack. Jest on też dla tych, którym nie podoba się wygląd trawy na mapach imperium i elfów.

http://api.storino.pl/public/HaRHo

W razie problemów z pobraniem należy spróbować ponownie klikając na odsyłacz do pliku.

Instalacja

1. Rozpakowany plik wklejamy do folderu mods (jeżeli mamy grę pobrana ze STEAM, co jest wielce prawdopodobne, to .../My documents/My Games/Disciples Reincarnation/Mods).
2. Teraz uruchamiamy grę. Wchodzimy w Options i wybieramy expansion. Tam powinna pojawić się lista z nazwami. Dwukrotnie klikamy w nazwę "lessgrass v2"(lub podobna nazwa) i klikamy OK.
3. Pojawia się pytanie o restart gry - wybieramy OK. Od tej chwili gramy w polskiej wersji językowej.
4. Żeby wyłączyć mod, postępujemy analogicznie i odznaczamy wcześniej zaznaczony mod a klikamy Apply Nastąpi pytanie o restart gry i klikamy OK


Wykonałem zgodnie z Twoją instrukcją, i nie mogę uruchomić gry. Gdy już kończy się lądować to pojawia sie biały ekran i wywala do windowsa ;(
_________________
debt collection companies | company debt collection
 
 
sb8gapi 
Zbir
sb8gapi


Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-19, 00:03   

Na oryginalnej wersji gry mod w nowej wersji działa na 100%.
Testowałem na dwóch komputerach i Windows 7 oraz Windowa 8.1.
Ewentualnie proszę o info jakie inne mody są aktywne.
Mod kompatybilny jest z różnymi modami np: ze spolszczeniem, poprawką dźwięków i byzslamod oraz innymi z tego forum.

Możliwa jest instalacja starej wersji moda (był opisany wcześniej):
http://api.storino.pl/public/0lx0P
Pliki należy wypakować i skopiować do folderu z grą.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum