Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Plemiona zielonoskórych
Autor Wiadomość
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 27
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 780
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2013-05-05, 11:41   Plemiona zielonoskórych

Orkowy wojownik

PŻ: 20
Pancerz: 2
Ochrony: Brak
Odporności: Brak
Atak: Topór
Źródło: Oręż
Obrażenia: 8
Inicjatywa: 3
Szanse: 3+
Cele: Sąsiednia

"Nie należą do najbystrzejszych ale znają się na wojaczce i potrafią rozgromić dzięki swej dzikości i zawziętości nawet liczniejsze i lepiej wyposażone armie. Na szczęście dla Imperium, nie znalazł się jeszcze nikt kto zebrałby rozproszone plemiona orków i utworzył z nich regularną armię. A jeśli w końcu się to stanie, Nevendaar zatrzęsie się w posadach..." Gregor Mordekainen

Potężnie zbudowani orkowi wojownicy odziani w prostą, skórzaną zbroję są straszliwym przeciwnikiem. Kiedy szarżują z rykiem na przeciwnika, trzęsie się ziemia a strach i niepewność rujnuje morale wroga.

Troll

PŻ: 38
Pancerz: 0
Ochrony: Brak
Odporności: Brak
Atak: Rozszarpanie/Regeneracja
Źródło: Oręż
Obrażenia: 10/5
Inicjatywa: 3
Szanse: 3+
Cele: Sąsiedni

"Polowanie na trolle to jedna z ulubionych krasnoludzkich rozrywek. O tak! Udajemy się z chłopakami w góry albo do lasu, tropimy takiego brzydala i w końcu dopadamy. Różni się to jednak od polowań jakie znają ludzie. By zabić takiego bydlaka potrzebujemy ognia bo cholernie szybko się regenerują. W dodatku są potwornie niebezpieczne tak więc cała zabawa jest z większym dreszczykiem emocji." Odo Shapenger

Trolle to bardzo bystre i podstępne bestie. Plemiona zielonoskórych dość niechętnie przystają na współpracę z nimi ze względu na ich kanibalistyczne zwyczaje kulinarne i problemy z hamowaniem swojego gniewu.

Ogr

PŻ: 36
Pancerz: 0
Ochrony: Brak
Odporności: Brak
Atak: Maczuga
Źródło: Oręż
Obrażenia: 12
Inicjatywa: 2
Szanse: 3+
Cele: Sąsiednie

"Udało nam się uciec... Ten potwór szuka nas teraz w ruinach. Słyszymy jego ociężałe kroki i to jak węszy. Zabarykadowaliśmy się w jednej z sal jednak nikt nie ma wątpliwości, że w końcu i tak nas dopadnie. Nikt nie wie jak to się stało. Natknęliśmy się na tego ogra plądrując ten porzucony posterunek. Początkowo nie wydawał się agresywny kiedy nagle bez powodu wpadł w szał... Zbliża się... już dobija się do wrót... Lada chwila i..." Anonim znaleziony w ruinach nieopodal doliny Arkngthand

Dobosz

PW: 14
Pancerz: 0
Ochrony: Brak
Odporności: Brak
Atak: Wojenna pieśń (Trwałe wzmocnienie + nadanie ochrony przed źródłem umysł)
Źródło: Życie
Obrażenia: + 25%
Inicjatywa: 7
Szanse: 0+
Cele: Wszystkie sojusznicze jednostki

"A huk i łomot były nie do zniesienia. Ich wojownicy
szturmowali mury raz za razem za nic mając sobie nasze włócznie i ostrza. Wrzaski umierających i rannych oraz bojowe okrzyki były tylko tłem dla rytmicznego, zwiastującego naszą rychłą zgubę dum-dum-dum..." Anonim


Kiedy orkowie zbierają swoje wojska by grabić i plądrować zawsze towarzyszy im dobosz zagrzewając wojowników do boju wojenną pieśnią.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
Ostatnio zmieniony przez Raven 2013-05-05, 12:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-05, 11:50   

Trolla szło by zapisać wygodniej po prostu robiąc mu dwa ataki, z których jeden to Samouzdrowienie.
Ogr jest ciężko upośledzony w porównaniu z Synem Ymira.
Orkowy za to jest blisko tego, jak wygląda KK, ale minimalne różnice utrudniają jednoznaczną ocenę, jakkolwiek wygląda dobrze.

Na ten moment martwi mnie to, że szkielet jaki się wyłania z tych opisów to trochę takie Klany 2.0
_________________
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 30
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-05-05, 19:47   

Tak z własnej propozycji - może zamiast ogra dać cyklopa, jako dwupolowego strzelca z dużym HP i DMG? Taka swoista forma gargulca, który zamiast pancerza ma kupę HP?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum