Król krasnoludów ma ochronę przed wodą, kiedy żadna jednostka niekrasnoludzka nie ma ataku wodnego. Przydałoby się to czymś zastąpić.
EDIT
Bitwa pierwsza. 3 dowodzenia. Krasnoludy vs elfy.
Armia krasnoludzka (Vozu)
---/---
---/Król krasnoludów
Syn Ymira
Armia elficka (Byzsla)
Żądlec/Szarżujący centaur
---/---
---/Szarżujący centaur
Ponieważ inicjatywy się nie pokrywają brak rzutów na inicjatywę. Kolejność działania "Żądlec - sz-centaur - sz-centaur - syn ymira - kr. krasnoludów".
1. tura.
Żądlec atakuje Syna Ymira - pudło
Szarżujący atakuje króla - trafia (król ma 15)
Drugi szarżujący atakuje króla - trafia (król ma 11)
Syn Ymira atakuje szarżującego dolnego - trafia/trafia (12+odmrożenia)
Król atakuje szarżującego dolnego - pudło
2. tura
Żądlec atakuje króla - pudło
Szarżujący dolny traci 3 od odmrożeń (9); atakuje króla - trafia (król ma 7)
Drugi atakuje króla - pudło
Syn Ymira w centaura dolnego - pudło
Król atakuje centaura dolnego - pudło
3. tura
Żądlec atakuje króla - trafia/trafia (król ma 4+trucizna)
Centaur dolny traci 3 od odmrożeń (6); się broni
Centaur górny atakuje króla - trafia (król umiera)
Syn Ymira atakuje dolnego centaura - (seria zastanowień nt. właściwości obrony) - trafia (centaur ma 2)
4 tura
Żądlec na Ymira - pudło
Dolny centaur umiera od odmrożeń
Górny atakuje Syna Ymira - trafia (SY 33)
Syn Ymira w centaura - pudło
5 tura
Żądlec w SY - trafia (27+trucizna)
Centaur się broni
SY 1 od trucizny (26) - atak w centaura - trafia/trafia (16+odmrożenia)
6 tura
Żądlec w SY - pudło
Centaur 3 od odmrożeń (13) - atak w SY - trafia (SY 19)
SY 1 od trucizny (18) - atak w centaura - trafia (centaur 5)
7 tura
Żądlec w SY - trafia/pudło (SY 12 brak przedłużenia trucizny)
Centaur 3 od odmrożeń (2) w SY - pudło
SY -1 od trucizny (11) - w centaura - trafia (centaur umiera)
8 tura
Żądleć w SY - trafia/trafia (5 + trucizna)
SY -1 od trucizny (4) - w żądlca - trafia/trafia (3+odmrażenia)
Tura 4
* Obaj obrońcy trafiają i zabijają wampira.
Zwyciężyło Imperium z sir Waskosem z Masłowego Brodu na czele.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Tura I
Zgłębiczart ścina Pż dolnego Króla o 8, do 11
Pustelnik rani oba demony za 3 punkty obrażeń, brak redukcji inicjatywy. (Inkub 8, Zgłębi 35)
Król Klanu zbija Zgłębiczarta do 27 PŻ
Król Klanu chybia.
Inkub skamienia obu Królów.
Tura II
Pustelnik trafia oba demony (Inkub 5, Zgłębiczart 24)
Zgłębiczart czeka
Mija tura obu KrólówInkub skamienia wrogą drużynę
Zgłębiczart rani Króla do 3 PŻ
Tura III
Zgłębiczart czeka
Krasnoludy stoją skamienione, w międzyczasie Inkub czeka
Zgłębiczart zabija jednego z Królów
Inkub przemienia żywego Króla w kamień
Tura IV
Pustelnik rani oba demony (Inkub 2, Zgłębiczart 21). Zgłębiczart zostaje spowolniony do 3INI
Oba demony czekają
Zgłębiczart trafia i skamienia Króla (11 PŻ)
Inkub chybia
Tura V
Pustelnik rani Zgłębiczarta, do 18 PŻ
Zgłębiczart czeka
Król stoi skamieniony
Zgłębiczart chybia w Króla
Tura V
Pustelnik zbija inicjatywę Zgłębiczarta do 2 oraz redukuje jego PŻ do 15
Król uderza Zgłębiczarta, zostaje mu 7 PŻ
Zgłębiczart skamienia Króla, zbijając go do 3 PŻ
Tura VI
Pustelnik trafia Zgłębiczarta, redukując jego życie do 4 PŻ
Zgłębiczart czeka
Król stoi skamieniony
Zgłębiczart dobija Króla
Tura VII
Pustelnik chybia
Zgłębiczart chybia
Tura VIII
Pustelnik redukuje INI i PŻ Zgłębiczarta do 1
Zgłębiczart rani Pustelnika, zostawiając go na 11 PŻ
Tura IX
Pustelnik zabija Zgłębiczarta.
PS. Nienawidzę pisania tych raportów, po co mamy się tak katować? ;x
Horda - cień
Horda (zbanowana śmierć)
Imperium (zbanowany hierofanta)
Imperium - golem
Horda - żmij
Imperium - śnięty
T1.
Święty pudłuje w żmija
Święty trafia raz w żmija - 38
Golem trafia we wszystko cień 10 żmij 34
Żmij trafia w golema 15 i śniętego 16(zatruty
Cień pudłuje
T2
Śnięty od trucizny 14 w żmija 24
Golem trafia we wszystko cień 6 żmij 20
Żmij w golema trafia 14
Cień pudłuje
T3
Śnięty od trucizny 12 w żmija pudłuje
Golem trafia w cień 2
Żmij w obu śnięty 8 golem 13
Cień pudłuje
T4
Śnięty od trucizny 6 (koniec trucizny) w żmija trafia 10
Golem trafia we wszystko cień umiera żmij 6
Żmij trafia w śniętego 2
T5
Śnięty od trucizny ded
Golem w żmija trafia żmij 2
Żmij w golema 12
T6
Golem trafia, żmij ded
PS.
Ode mnie, że chciałem sprawdzić skuteczność najgorszego możliwego składu. Dlatego po golemie wybrałem żmija. Zgodnie z przewidywaniami nie dali rady.
Górskie Klany (W) Waskos vs Przymierze Elfów (V) Vogel Serapel
W: Pustelnik do przedniej linii
V: ban na Synu Ymira
W: Ban na Szarżującym Centaurze
V: Leśny Elf przednia linia; Żądlec tylna linia
W: Wilczy Władca przednia linia; Miotacz Płomieni Tylna linia
V: Opiekunka Gaju tylna linia
Tura 1
Leśny elf przechodzi do obrony
Żądlec atakuje Miotacz płomieni trafia MP 7HP + zatrucie
Miotacz zatruty 6HP atakuje całość; Leśny obrywa 16 HP; Opiekunka obrywa 8 HP : Żądlec unika
Wilczy władca atakuje i trafia Leśnego elfa 13HP
Pustelnik atakuje Leśnego chybia
Opiekunka leczy Leśnego do 18HP i nadaje ochrony
Tura 2
Żądlec atakuje Miotacz płomieni trafia i ubija pokurcza
Leśny atakuje Wilczego i trafia WW 14HP
Wilczy Władca zmienia się w Duch Fenrira 21HP
Duch Fenrira atakuje i trafia Leśnego 9HP
Pustelnik przechodzi do obrony
Opiekunka gaju leczy Leśnego do 15HP i nadaje ochrony
Tura 3
Żądlec atakuje i trafia pustelnika 19HP
Leśny elf atakuje Ducha i chybia
Duch Fenrira atakuje i trafia Leśnego 6HP
Pustelnik przechodzi do obrony
Opiekunka gaju leczy Leśnego do 12HP i nadaje ochrony
Tura 4
Żądlec atakuje i trafia Ducha 15HP zatruwa go
Leśny elf atakuje Ducha i chybia
Duch Fenrira zatruty 14HP atakuje i trafia Leśnego 3HP
Pustelnik przechodzi do obrony
Opiekunka gaju leczy Leśnego do 9HP i nadaje ochrony
Tura 5
Żądlec atakuje i trafia pustelnika 16HP i zatruwa go
Leśny elf przechodzi do obrony
Krasnoludy w panice uciekają gubiąc onuce
Drobne objaśnienie Początkowy wybór Wasa bardzo mnie ucieszył choć liczyłem na wystawienie SY. Mając jednak już po przeciwnej stronie jednostkę bijąca żywiołem zablokowałem SY zabezpieczając się przed obrażeniami i kolejnym atakiem o źródle wodnym. Blok pozwolił mi te z ukryć swoje plany Was obawiając się gry na blok zlikwidował jednostkę z pancerzem (+ za trafność osadu) ja jednak od początku chciałem postawić na inicjatywę stąd Leśny i Żądlec (Klany nie mają ochron przed trucizną). Ku mojej radości Was nie postawił na silna druga linie i dodał Władce i Miotacz co sprawiło, iż wygrałem walkę już w momencie wstawienia Opiekunki Gaju.
Tura 1
* Górny RP atakuje w górnego MR, pudłuje
* Dolny RP atakuje dolnego MR, trafia, MR na 18hp
* Strażnik atakuje w Inkuba, trafia, Inkub na 4 hp
* Górny MR atakuje 2 razy w górnego RP, trafia, RP na 12hp
* Dolny MR atakuje 2 razy w dolnego RP, dwa razy pudłuje
* Inkub skamienienia całą drużynę GK
Tura 2
* Górny RP atakuje w górnego MR, trafia, górny MR na 18hp
* Dolny RP atakuje dolnego MR, trafia, MR na 11hp
* Krasnoludy czekają po skamienieniu
* Inkub skamienienie strażnika
Tura 3
* Górny RP atakuje w górnego MR, trafia, górny MR na 11hp
* Dolny RP atakuje dolnego MR, trafia, MR na 4hp
* Górny MR atakuje 2 razy w górnego RP, trafia, RP na 2hp
* Dolny MR atakuje dolnego RP, raz trafia, RP na 17hp
* Strażnik czeka po skamienieniu
* Inkub skamienienia dolnego MR i strażnika
Tura 4
* Górny RP atakuje w górnego MR, trafia, górny MR na 4hp
* Dolny RP atakuje dolnego MR, pudłuje
* Górny MR zabija górnego RP i trafia w dolnego, dolny RP na 12hp
* Dolny MR i strażnik czekają
* Inkub skamienienia strażnika i dolnego MR
Tura 5
* Dolny RP zabija dolnego MR
* Górny MR atakuje 2 razy dolnego RP, trafia, RP na 2hp
* Inkub nie trafia skamienieniem w nikogo
Tura 6
* Dolny RP nie trafia w górnego MR
* Górny MR zabija RP i Inkuba
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
T1
Żądlec w sukkubę trafia/trafia 8+zatrucie
Leśny w górnego RP trafia - 15
RP w szarżującego trafia - 15
Drugi w szarżującego pudło
Szarżujący w górnego RP trafia - 8
Sukkuba traci od zatrucia 7 trafia w centaura i żądlca
T2
Leśny w górnego RP trafia - 1
RP atakuje szarżującego chochlika trafia - 8
RP atakuje szarżującego chochlika trafia - 1
Szarżujący chochlik wychodzi z polimorfii - atakuje górnego RP trafia - ded
Żądlący chochlik nie wychodzi - broni się
Sukkbua traci od zatrucia 6 - trafia w centaura
T3
Leśny w dolnego RP trafia - 15
RP w szarżującego chochlika pudło
Żądlący chochlik nie wychodzi - broni się
Szarżujący chochlik nie wychodzi, atakuje dolnego RP trafia - 13
Sukkuba zmienia leśnego w chochlika
T4
RP w szarżującego trafia - ded
Żądlący się nie zmienia - obrona
Leśny nie zmienia się, broni się
Sukuba się broni
T4
RP w leśnego chochlika trafia - 14
Żądlący wychodzi z polimorfii atakuje RP pudło
Leśny chochlik wychodzi z polimorfi atak w RP trafia - 6
Sukkuba chochlikuje żądlącego
Hordy wybierają Widmowego Wojownika
Legiony wybierają Sobowtóra i Wiedźmę
Hordy wybierają dwa Lisze
Legiony wybierają Wiedźmę
Tura I
Sobowtór przemienia się w Widmowego Wojownika
Sobowtór trafia Widmowego Wojownika i paraliżuje go, redukując życie do 14
Lisz rani górną Wiedźmę, redukując jej życie do 7
Lisz rani obie Wiedźmy
Wiedźma przemienia Lisza w Chochlika
Wiedźma przemienia Lisza w Chochlika
Tura II
Mija paraliż Widmowego
Sobowtór chybia
Przemieniony Lisz broni się
Drugi Lisz odmienia się, atakuje wiedźmy, trafia dolną (obie na 2 PŻ)
Wiedźma przemienia Lisza w Chochlika
Wiedźma przemienia Widmowego w Chochlika
Tura III
Sobowtór zbija PŻ Widmowego do 7 i paraliżuje go
Widmowy kończy paraliż, ale pozostaje Chochlikiem
Lisz odmienia się i zabija obie wiedźmy
Przemieniony Lisz broni się
Tura IV
Sobowtór zabija Widmowego
Hordy poddają walkę
Słowem komentarza chciałbym polecić czytającym zwrócenie uwagi na to, jak szybko udało mi się przegrać - już w fazie doboru drużyny, przez spanikowanie na widok Sobowtóra i przyjęcie głupiej i niedziałającej taktyki, która zadziałałaby tylko przy wielkim szczęściu.
Druidka wzmacnia środkowego pustelnika do 7dmg
Widmowy wojownik atakuje wzmocnionego pustelnika i chybia
Lisz atakuje ogniem i trafia całą wrażą drużynę (pustelnicy do 17hp, druidka do 7hp)
Wzmocniony pustelnik chybił
Widmo pudłuje w dolnego pustelnika
Dolny pustelnik trafia widmowego wojownika obniżając jego hp do 17 i inicjatywę do 4
Tura 2
Druidka wzmacnia dolnego pustelnika
Środkowy pustelnik chybił (ślepy czy co?)
Widmo paraliżuje dolnego pustelnika
Dolny pustelnik traci turę na przerwanie paraliżu
Widmowy wojownik trafia środkowego pustelnika zmniejszając liczbę jego hp do 10 jednak chybiając paraliżem (znów...)
Lisz ponownie trafia całą wrażą drużynę (dolny pustelnik do 12hp, środkowy do 5hp, druidka do 2hp)
Tura 3
Druidka przechodzi do obrony
Widmo ponownie paraliżuje dolnego pustelnika
Środkowy pustelnik (w końcu) trafił widmowego wojownika zbijając jego hp do 10 i redukując inicjatywę do 3
Lisz swoim atakiem uśmierca środkowego pustelnika, dolnego trafia (7hp), chybia natomiast w druidkę
Widmowy wojownik dobija dolnego pustelnika
Klany poddają walkę
_________________
Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
Tura 1
* OW trafia w MR, ten do 17hp
* Golem uderza w MR i dolnego WW, w tego drugiego pudłuje, MR do13hp
* SK atakuje w WŻ, pudłuje
* WŻ atakuje w SK, pudłuje
* Górny WW przemienia się w Ducha Fenrira(DF) i uderza OW, ten do 9hp
* MR atakuje 2 razy w OW, ten do 3hp
* Dolny WW przemienia się w DF i uderza golema, ten do 11hp
Tura 2
* OW broni się
* Górny DF zabija OW
* Dolny DF uferza w golema, ten do 7hp
* SK strzela w golema, ten do 5hp
* Golem uderza w MR i dolnego DF, MR do 9hp, DF do 24
Imperium kapituluje
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
T1
Pierwszy zbójca atakuje w prorokini trafia/pudło - 6
Drugi zbójca atakuje w prorokini trafia/trafia - ded
Anioł w środkowego dzikiego centaura pudło
Święty atakuje w centralnego pudło/trafia - 16
Władca w centralnego centaura trafia - 7
Pierwszy Dziki w świętego trafia/trafia - 8
Drugi dziki w świętego trafia/trafia - ded
T2
Pierwszy zbójca we władcę pudło/trafia - 8
Drugi zbójca we władcę trafia/trafia - ded
Anioł w środkowego centaura trafia - ded
Dziki centaur w anioła trafia - 10
T3
Zbójca w anioła trafia/trafia - 2
Zbójca w anioła pudło/trafia - zgon
Imperium (Allemon) vs. Vozu (Klany)
Prawo pierwszego wyboru: Vozu.
Klany:
P: SY - MR - X
T: SY - DRU - X
Imperium:
P: X - OW - X
T: H - IZ - IZ
Kolejność:
Druidka > Obrońca wiary> 2* Imperialny zabójca > Mistrz runów > Syn Ymira > Druidka
T1:
* Druidka wzmacnia SY do +18 DMG
* Obrońca wiary w SY - 8 do 32 HP
* Zabójcy 2* w druidkę RIP
* MR w OW -6 HP do 10l
* SY w OW RIP
* Hierofanta wskrzeszą OW z HP = 8
T2:
* OW chybia. (cel: SY)
* 2*Zabójcy na SY -12 HP + truc do 20 HP
* MR czeka
* SY na OW: RIP; od trucizny SY -2 do 18 HP
* 2*MR na Hierofantę: RIP
T3:
* 2*zabójca na SY: do 12 HP + truc
* MR 2* po zabójcy: środek, do 3 HP
* SY do 10 HP od truc, w zabójcę środek: chyba
T4:
* 2* zabójca na SY: RIP
* MR atak 1*na zabójca-środek: RIP, 1*zabójca-prawy do 8 HP
T5:
* zabójca na MR do 19 HP +truc
* MR do 17 HP od truc 1* trafia 1* chyba w zabójcę do 3 HP
T6:
* zabójca na MR do 11 HP
* MR (-2 do 9 HP od truc) trafia w zabójcę: RIP
Klany z 1 jednostką pokonują Imperium :(
_________________ Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
Imperium
Imperialny Zabójca / Obrońca Wiary
Golem
--/--
Hordy
Śmierć / Mroczny Władca
---/---
Śmierć / Mroczny Władca
T1.
Zabójca w górnego władcę trafia/trafia - 14
Obrońca w górnego władcę trafia - 6
Górny władca traci 2 od zatrucia (4) atak w obrońcę - trafienie - 11
Dolny władca trafia w Golema trafia - 13
Górna śmierć w imperialnego trafia/pudło - 5
Dolna śmierć w imperialnego trafia/trafia - zgon
Golem trafia w obu władców - tracą ochrony
T2
Obrońca w górnego władcę pudło
Górny władca traci 2 od zatrucia - 2 - trafia w Golema - 11
Dolny władca w golema pudło
Górna śmierć atakuje golema - trafia traci ochronę
Golem atakuje - trafia w obu władców - górny umiera, dolny 15
Dolna śmierć atakuje golema trafia - 8
T3
OW w dolnego władcę trafia - 7
Władca w golema trafia - 6
Dolna śmierć atakuje golema trafia - 3
Górna śmierć atakuje golema trafia - ded
Imperium się poddaje
Inkwizytor rani Zgłębiczarta (do 31)
Inkwizytor chybia
Władca rani Zgłębiczarta (do 22)
Zgłębiczart rani i obraca w kamień Inkwizytora (do 7)
Władca rani Zgłębiczarta (do 13)
Tiamath rani wszystkich poza jednym Władcą; trafiony mag ma zaniżone obrażenia
Tura II
Inkwizytor - przerwanie skamienienia
Inkwizytor rani Zgłębiczarta (do 6)
Zgłębiczart rani i skamienia zdrowszego Inkwizytora (do 3)
Władca chybia Zgłębiczarta
Władca zabija Zgłębiczarta
Tiamath zabija obu Inkwizytorów, rani i zaniża obrażenia Władców
Tura III
Władca chybia Tiamatha
Władca rani Tiamatha (do 24)
Tiamath zabija jednego z Władców i osłabia drugiego
Tura IV
Władca rani Tiamatha (do 17)
Tiamath zabija Władcę
Widmowy wojownik -> Koszmar/śmierć/SK -> Starszy -> Król klanu
Klany
Strażnik kuźni/Król Klanów
---/---
Starszy
Hordy
Koszmar
Śmierć/Widmowy wojownik
---/---
T1
Widmowy atakuje starszego trafia/trafia - 28+paraliż
Śmierć w SK pudło
Koszmar trafia we wszystkich - KK traci ochronę, Starszy 23; SK 11
SK w widmowego trafia - 14
Starszy traci paraliż
KK w widmowego trafia - 6
T2
Widmowy atakuje Króla trafia/pudło - 14
SK w widmowego trafia - ded
Koszmar trafia we wszystkich - KK 12; SK 7; Starszy 19
Śmierć w starszego trafia 11+zatrucie
Starszy -2 od trucizny 9 trafia we wszystkich - śmierć 5 koszmar 28
KK w koszmara trafia - 20
T3
Koszmar trafia we wszystkich - KK 10; Starszy 5; SK 6
SK trafia w Koszmara - 13
Śmierć w Starszego trafia - ded
Klany się poddają
T1.
Zgłębiczart atakuje dzikiego trafia/trafia - 10+skamienienie
Szarżujący trafia w zgłębiczarta - 31
Dziki traci skamienienie
Wiedźma górna w górną opiekunkę trafia - chochlikowanie
Wiedźma dolna w dolną opiekunkę trafia - chochlikowanie
Górny opiekun chochlików wychodzi i leczy dzikiego - 16+ochrona żywiołów
Dolny opiekun chochlików nie wychodzi - broni się
T2
Szarżujący atakuje zgłębiczarta i trafia - 24
Zgłębiczart atakuje dzikiego trafia/trafia - 5 i zdjęcie ochrony
Dziki atakuje zgłębiczarta trafia/trafia - 12
Wiedźma górna atakuje górną opiekunkę pudło
Wiedźma dolna atakuje górną opiekunkę trafia - chochlikowanie
Górny opiekun chochlików nie wychodzi - obrona
Dolny opiekun chochlików nie wychodzi - obrona
T3
Zgłębiczart w dzikiego trafia/trafia - ded
Szarżujący w zgłębiczarta trafia - 5
Górna wiedźma w szarżującego trafia - chochlikowanie
Dolna wiedźma czeka
Górny opiekun chochlików nie wychodzi - obrona
Dolny opiekun chochlików wychodzi - nakłada na szarżującego ochronę na żywioły
T4
Zgłębiczart w szarżującego chochlika pudło
Szarżujący chochlik nie wychodzi - broni się
Górna wiedźma chochlikuje dolną opiekunkę
Dolna wiedźma broni się
Górna opiekunka nie wychodzi - obrona
Dolna opiekunka wychodzi - obrona
T5
Zgłębiczart w szarżującego trafia/pudło - 14
Szarżujący chochlik wychodzi atakuje zgłębiczarta - ded
Legiony się poddają
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum