Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Obrazki
Autor Wiadomość
Axhezer 
Wtajemniczony



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 65
Wysłany: 2008-06-24, 14:25   

Piękne Bóstwa :D

vsevish.jpg
Imperium
Plik ściągnięto 25026 raz(y) 29,17 KB

votan.jpg
Górskie klany
Plik ściągnięto 25025 raz(y) 35,48 KB

mortis.jpg
Nieumarłe chordy
Plik ściągnięto 25025 raz(y) 33,54 KB

betrezen.jpg
legiony potępionych
Plik ściągnięto 25025 raz(y) 34,42 KB

Ostatnio zmieniony przez Axhezer 2011-06-27, 11:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Aratron Velox 
Chłop
Łowca polityków



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 26
Skąd: z Nieba
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-06-29, 03:12   

Pierwotnie wizerunki bogów miały pojawić się również w D2>

http://image.com.com/game...2_screen006.jpg
http://image.com.com/game...2_screen007.jpg
http://image.com.com/game...2_screen008.jpg
http://image.com.com/game...2_screen005.jpg
_________________
Fata viam invenient.
 
 
 
beny792 
Opętany


Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-02-15, 12:31   

Czy mógłby ktoś wrzucić portrety postaci z D1 (anty-paladyn przede wszystkim)w większej rozdziałce (takiej jak wyskakują nieraz po zdobyciu miasta) do nie ma tego nigdzie w sieci a wyśmienicie się nadają na tapety do tel ;-) Próbowałem robić printScreeny ale jakieś całe czarne wychodziły nie wiem czemu :-/ Co do zdobycia stolicy w D1 jest to bardzo trudne ale kilka razy mi się udało ,niestety jest to zawsze równoznaczne z zakończeniem gry (w D2 można było grać dalej)
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-02-15, 13:19   

Proszę, ot i portret Antypaladyna

Dzięki Eben.
(VHS)


To wrzucę inne portrety - tak przy okazji.
Pegazi Rycerz (brak)

Myśliwy

Arcymag (brak)

Archanioł (brak)

Złodziej Imperium - portret alternatywny (brak)

Żołnierz

Rycerz

Rycerz Imperium (brak)

Paladyn

Anioł (brak)

Łowca Czarownic

Inkwizytor

Akolita

Kapłan (brak)

Kapłan Imperium (brak)

Duchowny

Patriarcha

Łucznik

Snajper

Czeladnik (brak)

Mag

Czarodziej

Portret władcy

też władca Imperium

Książe (brak)

Doradca

Arcydiabeł (brak)

Baronowa

Złodziej Legionów - portret alternatywny (brak)

Owładnięty

Berserker

Mroczny Paladyn

Kultysta

Czarnoksiężnik

Czarownica (brak)

Demonolog (brak)

Piekielnik

Inkub

Portret władcy u Legionów...]Strażnik Króla

Inżynier (brak)

Mędrzec

Złodziej Klanów - portret alternatywny

Krasnolud

Wojownik

Góral (brak)

Weteran

Czcigodny Wojownik (brak)

Król Krasnoludów (brak)

Topornik (brak)

Kusznik

Miotacz Płomieni

Uczeń

Nowicjusz

Alchemik

Walkiria

Klany - portret władcy

Rycerz Śmierci

Nosferatu

Królowa Liczy

Banshee

Złodziej Hord - portret alternatywny

Wojownik

Templariusz

Mroczny władca

Zombie

Szkielet
Jeśli się nie mylę, to ten przyzywany szkielet ma taki sam portret i ten z neutrali - łucznik. Co ciekawe Szkielet przyzwany z magii działa przez cztery dni - jak dobrze pamiętam.

Mistrz Szkieletów

Inicjat

Wiedźmiarz

Upiór (brak)
Różni się od tego z Disciples 2 tym, że atakuje 6 celi miast jednego.

Nekromanta

Licz (brak)

Wampir

Duch

Widmo (brak)

Wilkołak

Jeden z portretów władców u Hord
wąsato-wampirzy portret

Chłop

Zbrojny

Włócznik (brak)

Leśny Elf

Centaur (brak)

Elf z Wyroczni

Goblin (brak)

Ork (brak)

Wódz Orków (brak)

Król Orków (brak)

Jaszczuroczłek (brak)

Meduza (brak)

Syrena (brak)

Bandyta

Barbarzyńca

Co do portretów alternatywny złodziei - takie są dostępne przy wsadzaniu wojsk do miast, grzebiąc w edytorze.
_________________
Deal with it.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2013-04-19, 17:43, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
 
beny792 
Opętany


Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-02-16, 19:26   

THX :-D :-D :-D
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-16, 21:22   

Eben co za źródło masz tych obrazków? Złodziei pierwszy raz na oczy widzę.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-02-16, 21:27   

Edytor do Sacred Lands. Konkretniej - ustawiamy miasto i przy opcjach miasta są tam portrety pokazujące się właśnie w większym rozmiarze, jak te wyskakujące po podbiciu miasta. Zrobiłem zrzuty Frapsem z edytorka, później żmudnie obcinałem (w IrfanView) do takiej postaci, jak np. mój awatar na forum/na last.fm
_________________
Deal with it.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-16, 21:29   

Hmmm nie musiałeś dodatkowo poprawiać obrazków? Ja kiedyś używałem jakiegoś programu i dodatkowo w paint musiałem uzupełniać czarne piksele.

Ale skąd złodzieje?
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-02-16, 21:53   

Otóż niczym nie poprawiałem obrazków. Jak widać Fraps dobrze się spisał. Z drugiej strony nie ma charakterystycznego dla danej rasy - tła przy wspomnianym przeze mnie wyciąganiu portretów, a te typowe dla neutrali.
_________________
Deal with it.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-02-17, 13:59   

"Upiór
Różni się od tego z Disciples 2 tym, że atakuje 6 celi miast jednego. "

Upiór w Disciples Sacred lands paraliżuje 1 istotę.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-02-17, 14:06   

Nie-e MachaK, pomyliły się nam jednostki (polskie podpisy brałem z disciples.phx.pl)

Ja miałem na myśli upiora, którego można pozyskać z Wiedźmiarza, o tego http://grono.net.s3.amazo...ry-71744649.jpg

A co do paraliżującego Widma to owszem, ma jeden cel na atak.
http://grono.net.s3.amazo...ry-71744651.jpg
_________________
Deal with it.
 
 
 
pk0 
Opętany



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: Płonący Legion
Wysłany: 2011-05-08, 13:29   

Arkathor napisał/a:
Mam pytanie czy w jedynce można było zdobyć stolicę wroga?


Kiedyś udało mi się zdobyć każdą rasą, każdą stolicę. Często było to jednak niemożliwe ze względu na:
- rasę (Górskimi Klanami idzie najciężej dokonanie tego z powodu braku jednostek leczących i paraliżujących/zamieniających w kamień),
- zbyt małą ilość miksturek ( szczególnie tych ochrony i z kory, które dawały troszkę pancerza),
- brak lub słabsze sztandary oferujące ochronę całej armii, wymagało to też odpowiedniej umiejętności u bohatera (Chorąży),
- brak czarów ochronnych (np. Święta Zbroja, Psalm Hartu, Tarcza Vithara),
- ograniczenie poziomu jednostek w misji (chociaż to może nie być przeszkodą, jak dysponujemy sporą ilością mikstur ochrony i czarami wspomagającymi oraz jednostkami jak Inkub czy paroma Patriarchami).
- wybór profesji ma różnorakie znaczenie, tzn. opłaca się wziąźć Arcymaga w przypadku takich ras jak Górskie Klany czy Nieumarłe Hordy; można też wybrać Mistrza Gildii wtedy, gdy gramy przeciw rasie, której możemy wykraść wiedzę o czarach wspomagających (Imperium i Górskie Klany). Komesa można również wziąźć, ale prócz umiejętności Naturalna Zbroja dla bohatera to można go zastąpić pozostałymi dwoma specjalnościami władcy.

Średnio, przy pełnej obsadzie w drużynie (5 jednostek + bohater) zgarniamy 1700-2000 XP.
Zdecydowanie łatwiej jest podbić stolicę w części drugiej i gra toczy się dalej, a ponadto możemy zdobyć wszystkie czary po pokonanej rasie, włącznie z tymi, które przywołują potwory. Moim zdaniem, w trzeciej części robi się to najłatwiej z wszystkich części Disciples. Nie robi to już takiej furory jak kiedyś ;p
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-04-17, 14:30   

linki z postu Eben się zdezaktualizowały, czy ktoś jest w stanie je ponownie wrzucić?

Chodzi oczywiście o portrety.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum