Czy mógłby ktoś wrzucić portrety postaci z D1 (anty-paladyn przede wszystkim)w większej rozdziałce (takiej jak wyskakują nieraz po zdobyciu miasta) do nie ma tego nigdzie w sieci a wyśmienicie się nadają na tapety do tel Próbowałem robić printScreeny ale jakieś całe czarne wychodziły nie wiem czemu Co do zdobycia stolicy w D1 jest to bardzo trudne ale kilka razy mi się udało ,niestety jest to zawsze równoznaczne z zakończeniem gry (w D2 można było grać dalej)
Szkielet
Jeśli się nie mylę, to ten przyzywany szkielet ma taki sam portret i ten z neutrali - łucznik. Co ciekawe Szkielet przyzwany z magii działa przez cztery dni - jak dobrze pamiętam.
Edytor do Sacred Lands. Konkretniej - ustawiamy miasto i przy opcjach miasta są tam portrety pokazujące się właśnie w większym rozmiarze, jak te wyskakujące po podbiciu miasta. Zrobiłem zrzuty Frapsem z edytorka, później żmudnie obcinałem (w IrfanView) do takiej postaci, jak np. mój awatar na forum/na last.fm
Otóż niczym nie poprawiałem obrazków. Jak widać Fraps dobrze się spisał. Z drugiej strony nie ma charakterystycznego dla danej rasy - tła przy wspomnianym przeze mnie wyciąganiu portretów, a te typowe dla neutrali.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-02-17, 13:59
"Upiór
Różni się od tego z Disciples 2 tym, że atakuje 6 celi miast jednego. "
Upiór w Disciples Sacred lands paraliżuje 1 istotę.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Mam pytanie czy w jedynce można było zdobyć stolicę wroga?
Kiedyś udało mi się zdobyć każdą rasą, każdą stolicę. Często było to jednak niemożliwe ze względu na:
- rasę (Górskimi Klanami idzie najciężej dokonanie tego z powodu braku jednostek leczących i paraliżujących/zamieniających w kamień),
- zbyt małą ilość miksturek ( szczególnie tych ochrony i z kory, które dawały troszkę pancerza),
- brak lub słabsze sztandary oferujące ochronę całej armii, wymagało to też odpowiedniej umiejętności u bohatera (Chorąży),
- brak czarów ochronnych (np. Święta Zbroja, Psalm Hartu, Tarcza Vithara),
- ograniczenie poziomu jednostek w misji (chociaż to może nie być przeszkodą, jak dysponujemy sporą ilością mikstur ochrony i czarami wspomagającymi oraz jednostkami jak Inkub czy paroma Patriarchami).
- wybór profesji ma różnorakie znaczenie, tzn. opłaca się wziąźć Arcymaga w przypadku takich ras jak Górskie Klany czy Nieumarłe Hordy; można też wybrać Mistrza Gildii wtedy, gdy gramy przeciw rasie, której możemy wykraść wiedzę o czarach wspomagających (Imperium i Górskie Klany). Komesa można również wziąźć, ale prócz umiejętności Naturalna Zbroja dla bohatera to można go zastąpić pozostałymi dwoma specjalnościami władcy.
Średnio, przy pełnej obsadzie w drużynie (5 jednostek + bohater) zgarniamy 1700-2000 XP.
Zdecydowanie łatwiej jest podbić stolicę w części drugiej i gra toczy się dalej, a ponadto możemy zdobyć wszystkie czary po pokonanej rasie, włącznie z tymi, które przywołują potwory. Moim zdaniem, w trzeciej części robi się to najłatwiej z wszystkich części Disciples. Nie robi to już takiej furory jak kiedyś ;p
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum