Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Disciples III: Reincarnation - Komentarze
Autor Wiadomość
Boryssobieski 
Wtajemniczony
Uther's brother



Wiek: 40
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 18
Wysłany: 2013-03-24, 17:17   

Czesc...Jezeli ktos chce zakupic Disciples 3 Reincarnation to moze to zrobic na stronie GamersGate (wpisac w google i wyskoczy:) Po zakupieniu gry otrzymujemy klucz na Steam. Tam go aktywujemy i sciagamy. Mi sie wlasnie zasysa. Niemoge sie doczekac:P


.........................................

Ok. Gra sie zainstalowala i pogralem okolo 3 godzin. W takiej wersji gra powinna sie ukazac na samym poczatku. Bardzo dobra stabilnosc. Gra ani razu (az niemozliwe) mi sie nie wysypala. Zadnych bledow nie wylapalem. Co do mechaniki to tez nieco sie pozmienialo. Wszystkie statystyki ulegly zmianom. Jednostki zmieniaja postac co trzy levele co jednak nie przeskadza bo kazdy awans dodaje cos do statystyk. Gdy zablokujemy przemiane jednostki bedzie ona az do bodajze 12 levelu dostawac bonusy do statystyk. Co do wody to wszystko dziala bardzo dobrze. Jedyny minus to to ze do wody da sie wejsc tylko w okreslonych miejscach. AI dalej jest glupie jak lewy but ale przy grze Hot Seat czy tez w necie potwory neutralne moze strowac twoj przeciwnik. Ogolnie gra sie zacnie. Polecam sprobowac chociaz cena zaporowa bo trzeba 30 eu zaplacic co jest lekkim przegieciem.
Aha! Jeszcze jedno! Magicy maja ograniczony zasieg. Musza byc 3 hexy od przeciwnika by wypalic co powoduje iz trza ich pilnowac (oczywiscie przeciwko AI mozna se magami hasac do woli bo komputer atakuje wrecz losowo...)

PS. Przepraszam za brak polskich czcionek.
_________________
Born to be dead.
 
 
 
kdkade 
Chłop


Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 15
Wysłany: 2013-04-20, 15:09   

Disciples: Reincarnation można już kupić w muve.pl za 55zł!

Pograłem trochę... I faktycznie wszystko wydaje się lepsze :) Co prawda patchy nie będzie a balans w grze jest dalej czysto amatorski, ale w porównaniu z podstawową trójką i wskrzeszeniem to niebo a ziemia :) Można powiedzieć, że po paru większych patchach poprawiających balans i ew. wydaniu dodatku z krasiami mielibyśmy co najmniej godnego następcę dwójki.

Wieeeele głupot z D3 zostało tu usuniętych - Itemy do zakładania nie są przeznaczone dla konkretnych klas (!), więc jeśli pasują nam statystyki, możemy wszystkie je założyć na kim chcemy - w końcu więc np. Lambert będzie w stanie kupić coś fajnego dla siebie w sklepie. Walki są ciekawsze, bo nawet taka akolitka od Imperium może leczyć tylko w konkretnym zasięgu - nie ma więc stania w miejscu jak najbardziej z tyłu, a jeśli chcemy stanąć nią w miejscu podwajającym magię, często musimy zmienić pozycje całej drużyny. No i mapy - nareszcie są ciekawie zaprojektowane, dużo questów i bajerów na nich, w niektórych kryptach potężni przeciwnicy zamiast 2x zombie/spider w kółko :) Nawet główne questy zostały przeprojektowane i wzbogacone o nowe mechaniki. Nawet samouczek jest nowy (można na nim popływać :-) ).

Nareszcie gram w nowe Disciples, w którym gameplay nadgania za klimatem :) Polecam, bo 55zł to nie tak dużo, a frajda dużo większa niż w podstawowej trójce.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-20, 15:24   

kdkade napisał/a:
Co prawda patchy nie będzie a balans w grze jest dalej czysto amatorski, ale w porównaniu z podstawową trójką i wskrzeszeniem to niebo a ziemia :) Można powiedzieć, że po paru większych patchach poprawiających balans i ew. wydaniu dodatku z krasiami mielibyśmy co najmniej godnego następcę dwójki.

Jakbyście się (gracze posiadający ten dodatek) zebrali, to przy łatwości modowania poprzednich "wydań" jestem pewien, że dalibyście radę zmieniać statystyki i wybalansować to jak należy, metodą prób i błędów w najgorszym wypadku.
Ja póki co nadal temu nie ufam, ale w razie tego typu inicjatyw możecie liczyć na wydzielanie miejsca na forum etc. ze strony administracji.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-04-20, 15:30   

kdkade napisał/a:
olecam, bo 55zł to nie tak dużo, a frajda dużo większa niż w podstawowej trójce.

Nie jest, chyba że już się wydało 100 lub nieco mniej na dwie poprzednie odsłony gry. Obecnie oczekuje na odpowiedź w sprawie przyznania mi darmowej wersji jako posiadaczowi podstawki i dodatku.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-20, 16:06   

Z balansem to też bez przesady - naprawdę zrównoważone stronnictwa w grze to mają szachy i warcaby. Nawet Disciples 2 Bunt Elfów nie był cacy na tym punkcie ;)

Tak przejrzałem ogólnie i widzę jeden element słabo wykorzystany - rozwój ponadnormatywny (jak to ja nazwałem). Dzięki niemu jednostki z krótszej gałęzi mogłyby nadrabiać braki statystyk dzięki umiejętnościom uzyskanym później. Np. 2 poziom ducha ma niewrażliwość na punkty osłon w późniejszych stadiach a cień nie. U innych to czegoś takiego na razie nie zauważyłem.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-20, 16:14   

Cytat:
Z balansem to też bez przesady - naprawdę zrównoważone stronnictwa w grze to mają szachy i warcaby. Nawet Disciples 2 Bunt Elfów nie był cacy na tym punkcie ;)

Ale balans fanowski DII nie był prosty i oczywisty, a D3 ma z tym lepiej, dlatego podpowiadam opcję wzięcia sprawy w swoje ręce.
_________________
 
 
kdkade 
Chłop


Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 15
Wysłany: 2013-04-20, 23:11   

Po dłuższym testowaniu gry (wciąż na pierwszej mapie imperium - jest dość spora :)) muszę przyznać, że podoba mi się jeszcze bardziej - jest trochę lepiej, niż się spodziewałem, mimo iż do ideału daleko. Wiem, że mało jest info o tej grze, dlatego dla ciekawskich takich jak ja przed zakupem spiszę swoje wrażenia:

- Mnóstwo skilli aktywnych zostało wywalonych na rzecz pasywów, które odpalają się przy konkretnej okazji - np. pierwsza ewolucja łucznika imperium dostaje dodatkową inicjatywę, gdy zada śmiertelny cios. Inkuby zamieniają w kamień podczas zwykłego zadawania obrażeń, a szkielety ranią wszystkich dookoła siebie, gdy dostaną obrażenia krytyczne. Jedna z nowych jednostek, dzik, dostaje inicjatywę za każdym razem, gdy dostaje obrażenia. To w połączeniu z zasięgiem magów i łuczników sprawia, że walki nareszcie są ciekawe i wciągające.
- Ło dżizas, ile sidequestów - Na pierwszej mapie imperium odkryłem około 60% terenu, a już mam 9 wpisów w sekcji zadań dodatkowych w dzienniku. Coś, co mnie totalnie zaskoczyło - zadania są w miarę ciekawe. Wiadomo, że koniec końców chodzi o to żeby iść do jakiegoś punktu lub kogoś zabić, ale dzięki niezłym dialogom nie są to takie typowe zapchaj-dziury jak w D3.
- Gra lubi osadzać trudnych przeciwników w wieżach/lochach - Jeśli ktoś jest perfekcjonistą i lubi 'czyścić' mapy, w Reincarnation znajdzie sporo roboty i wyzwań. Jak dla mnie plus.
- używanie run/mikstur podczas walki jest ograniczone energią, skończyło się więc bezstresowe niszczenie stolic przeciwnika poprzez spam runami :)
- Małe natężenie węzłów do przekształcania terenu - i dobrze, w D3 większość z nich była tylko dla wystroju i odwracania uwagi głupich jednostek wroga od stolicy.
- Sztandary faktycznie powiewają niedaleko naszej drużyny w trakcie bitwy, gdy je kupimy :)
- Lambert nie zdaje się już być OP i nie zapowiada się na to, by nim był - nie zauważyłem jeszcze jak gra rozwiązuje lvl up w odniesieniu do statystyk, ale tym razem gracz już ich nie rozdaje. Aktualnie mój knight bardziej nadaje się do walki od Lamberta.
- System czarów totalnie odnowiony i lepszy - dużo czarów ma podwójne działanie i nie każdy czar może być runą. Ponadto, już od początku możemy zdobywać manę od górskich klanów.
- Nawet w kampanii Imperium podczas walk można usłyszeć muzykę z Ressurection.
- Wygląda na to, że multi po steamie nie działa - Kolejny powód by mieć nadzieję, że opieka nad grą wraz z produkcją Mountain Clans zostanie wznowiona.
- W przeciwieństwie do wersji steamowej D3, D:R nie obsługuje achievementów.
- Angielski lektor brzmi bardzo podobnie do lektora z D2.
- Typ obrażeń 'od broni' został rozdzielony na obrażenia sieczne, przygniatające itd.
- Klikając prawym przyciskiem na jednostkę mamy dostęp do wielu statystyk, często ładnie zobrazowanych (m. in. wpływ bazowych statystyk postaci na statystyki faktyczne, np. Ile obrażeń dała nam zwinność a ile siła).
- Magowie mają mały zasięg mimo obrażeń obszarowych, więc grając nimi ofensywnie trzeba nieco ryzykować - łucznicy za to mają niezły zasięg, lecz by pozbyć się magów w drugiej linii często muszą sami ruszyć zadki z bezpiecznych pozycji, co naraża ich na atak jednostek walczących w zwarciu. W końcu jakakolwiek równowaga! :)

Narazie to tyle, wracam grać :D
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-20, 23:18   

Cytat:
- Wygląda na to, że multi po steamie nie działa - Kolejny powód by mieć nadzieję, że opieka nad grą wraz z produkcją Mountain Clans zostanie wznowiona.


Może nie działać, bo aktualnie nie ma otwartych stolików. Przynajmniej tak wynika z komunikatu u mnie i chciałbym to z kimś przetestować. Jakbyś był chętny to łap mnie na chacie.

PS.

W grze pojedyncze scenariusze nie załamuj się od razu, jak jest za trudno. Niektóre scenariusze (przez swoje rozmiary) zostały dopasowane do mnożnika 5x doświadczenie, Standardowy x1 na małych po prostu nie daje rady i będziesz ganiał z giermkami, kiedy jesteś otoczony goblińskimi procarzami i orkami.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-04-20, 23:54   

kdkade napisał/a:
olejny powód by mieć nadzieję, że opieka nad grą wraz z produkcją Mountain Clans zostanie wznowiona.

Nie produkują Górskich Klanów
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
kdkade 
Chłop


Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 15
Wysłany: 2013-04-21, 10:13   

byzsla napisał/a:
Może nie działać, bo aktualnie nie ma otwartych stolików. Przynajmniej tak wynika z komunikatu u mnie i chciałbym to z kimś przetestować. Jakbyś był chętny to łap mnie na chacie.


Gdzieś już wyczytałem, że ten matchmaking nie działa - zresztą zauważ, jak szybko po kliknięciu 'Join' gra wyrzuca komunikat o braku dostępnych gier. To, co mnie ciekawi, to czy da się zaprosić znajomego ze Steama - okienko ze znajomymi się otwiera (acz w moim przypadku było puste) - Moglibyśmy przetestować, czy w ten sposób działa, jeśli będzie na to chwilka.

Vogel Serapel napisał/a:
Nie produkują Górskich Klanów


Wiem. Stąd moje użycie słowa 'wznowiona'. Projekt jest zamrożony, co nie zmienia faktu, że jest już w jakiejś fazie - jeśli Akella do porządku się otrząśnie lub ktoś wykupi Hex/prawa do marki to możliwym jest, że dokończy górskie klany i wesprze reincarnation.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-22, 16:10   

Zrobiliśmy z kdkadem szybki test na multiplayer online - on działa.
 
 
mortis 
Chłop
początek końca



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-25, 19:45   

Kupiłem wczoraj na muve pl. Graficznie ładnie sie prezentuje, chociaż akurat pod względem grafiki Disciples 3 już wcześniej trzymało przyzwoity poziom. Umiejętności rzeczywiście ogrom, zwłaszcza pasywnych i nie ukrywam - jeszcze się w tym nie odnalazłem, zresztą dopiero 3 misję kampanii imperium przechodzę.
W przypadku wielu jednostek całkowicie dotychczasowych skilli sie pozbyto, dając w zamian nowe, np. anioł stracił teleportacje na rzecz " gniewu niebios", czy jak się to tam nazywa, ale zmiana moim zdaniem na plus. System osłon funkcjonuje jak w Renaissance, czyli jak już ktoś wyżej napisał, najpierw nas walą w łeb, żeby potem samemu dostać łomot. Mi akurat poprzedni system zastosowany w Resurrection jakoś nie przeszkadzał, więc akurat do tej kwestii mam stosunek obojętny. Pola walki rzeczywiscie mniejsze, zasięg ruchu jednostek tak samo. Magowie i łucznicy, jak już wcześniej wspomnieli byzsla i kdkade, nie mogą juz atakować dowolnych celów, ale mają ograniczony zasieg i muszą się przemieszczać. Wszystkie te zmiany spowodowały że bitwy są ciekawsze i trzeba się nieraz postarać aby wygrać, choć zaznaczam że AI poziomu znacznie nie zwiększyło. Jedna rzecz, którą zauważyłem do tej pory a która ewidentnie mi sie nie podoba, to przemiany jednostek dopiero za 3 awansem. Kompletny niewypał jak dla mnie, zwłaszcza że w kampanii( w scenariusz jeszcze nie grałem, więc nie wiem) doświadczenie leci bardzo powoli a przeciwnicy juz na wczesnym etapie mapy są silni, tak że bez eliksirów i czarów leczących się nie obędzie. Pewnym rozwiązaniem jest korzystanie z obozów treningowych i zdobywanie doświaczenia za złoto, ale myśle że odbiera to frajdę z rozgrywki i generalnie nie o to w tym biznesie chodzi:). Tyle na chwile obecną. Myślę że Reincarnation jest warte tego aby je wypróbować, nawet przez zupełnych sceptyków 3 odsłony apostołów-Vozu, i am talking to you :-D
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-25, 20:00   

mortis napisał/a:
Myślę że Reincarnation jest warte tego aby je wypróbować, nawet przez zupełnych sceptyków 3 odsłony apostołów-Vozu, i am talking to you :-D

"Pożycz" mi ktoś, to wypróbuję; 55zł to za dużo, żebym je wydał w ciemno, a nagle mi się przypomniało, że podobno po zalogowaniu na Steam kogoś, kto ma kupioną grę da się pobrać jej pliki i zagrać - czy jest to prawda? Jeżeli tak, poszukuję kogoś, kto byłby chętny udostępnić mi taką formę testowania.
_________________
 
 
kdkade 
Chłop


Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 15
Wysłany: 2013-04-25, 20:21   

mortis napisał/a:
Jedna rzecz, którą zauważyłem do tej pory a która ewidentnie mi sie nie podoba, to przemiany jednostek dopiero za 3 awansem. Kompletny niewypał jak dla mnie, zwłaszcza że w kampanii( w scenariusz jeszcze nie grałem, więc nie wiem) doświadczenie leci bardzo powoli a przeciwnicy juz na wczesnym etapie mapy są silni, tak że bez eliksirów i czarów leczących się nie obędzie.


Mnie to akurat cieszy - trochę trzeba się namęczyć, żeby mieć lepszą wersję jednostki. Ale to wciąż trochę. W D3 'ewolucje' były raczej kwestią zbudowania budynku i ani się człowiek nie obejrzał, już miał nową jednostkę. Teraz z jednej strony trzeba powalczyć, pokombinować i poczekać, a więc gra wymaga trochę pracy od gracza, ale tym razem już nie mozolnej (bo system walki jest po prostu dobry). Z drugiej strony, gra daje bonusy do konkretnych statystyk po każdym lvl up, więc coś się z tego po drodze ma. Ja bym nawet dał później o parę poziomów te ewolucje.

Co do silnych przeciwników - nie wszyscy w lochach nadają się do zabicia na początku, bo są losowani i to jest akurat fajne moim zdaniem. Poza tym Ci silniejsi przeciwnicy pojawiający się wcześnie na mapie często mają już trochę ujechane hp lub mają skromną obstawę/ nie mają jej w ogóle, więc od biedy z użyciem błyskawicy Inoel + łuczników/magów można ich nadwyrężyć na tyle, że po dojściu do pierwszego rzędu stanowili małe zagrożenie.

@Vozu, Reincarnation oprócz Steam DRM ma zabezpieczenie aktywacyjne, które zapewne nie pozwala na aktywację gry w dwóch miejscach jednocześnie, a jeśli udostępnianie komuś innemu swojego konta Steam w jakiś sposób zostanie wykryte, udostępniający może je stracić (wraz z wszystkimi swoimi grami). 55zł to nie jest dużo jak na tą edycję Disciples, naprawdę.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-25, 20:38   

Mortis - w przypadku małych scenariuszy, które nie do końca zostały dostosowane, wystarczy ustawić mnożnik doświadczenia x3 i wówczas wszystko idzie poprawnie. Przynajmniej jak sam testowałem.
 
 
INSEKT 
Krasnolud
Aasgoroth



Wiek: 36
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 13
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-04-28, 23:35   

Witam po długiej przerwie.

Przyglądam się właśnie ofercie na muve.pl, ale mam wątpliwości. Powiedzcie, chłopaki, tak szczerze - warto? Wskrzeszenia umarlaków nie kupowałem, gdyż mocno zraziłem się podstawką, teraz jednak wszyscy mówią o wersji Gold w takich superlatywach... Sam już nie wiem. Nie chciałbym po raz kolejny żałować swojego zakupu.
_________________

 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-29, 08:32   

Moim zdaniem warto, ale wiele zależy od indywidualnego podejścia. Jeżeli powiem, że mi D3+hordy mi się nie podobały, a to co teraz mi się podoba, to częściowo coś może Ci o tym powiedzieć ;-)

Możesz zadać pytania o szczegóły tego wydania, a ja postaram się na nie odpowiedzieć zgodnie z prawdą.
 
 
kdkade 
Chłop


Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 15
Wysłany: 2013-04-29, 10:25   

@INSEKT, Jeśli absolutnie nic Ci się w trójce nie podobało (w tym klimat/muzyka/art), to lepiej dwa razy się zastanów, zanim zakupisz, bo w Reincarnation jest praktycznie to samo. Z drugiej strony, jeśli do trójki zraziłeś się przez gameplay i fakt, że gra przenosi zbyt mało elementów z dwójki - warto spróbować, bo to akurat jest odnowione i bardziej czuć, że człowiek gra w Disciples.

Tak przy okazji - doszedł już ktoś do piątej mapy imperium? Na niej to dopiero jest trudno... Gdyby nie ten Lambert na 20 (który tym razem nie jest OP) ciężko miałbym zabić cokolwiek, co znajduje się na mapie. Nie żebym narzekał - podoba mi się fakt, że większości walk w Reinkarnacji nie mogę ani nie mam ochoty "przewijać", po prostu ciekawie jest.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-29, 14:22   

Wydzieliłem temat z Katedry do Dyskutorium, bo tutaj jego miejsce.
Propsy dla Aro za zwrócenie uwagi.
_________________
 
 
INSEKT 
Krasnolud
Aasgoroth



Wiek: 36
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 13
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-04-29, 14:23   

Tak, głównie nie leżał mi brak klimatu z poprzedniej części (np. te klauny zamiast demonów ;p), ale przede wszystkim gra zraziła mnie do siebie poprzez błędy, niedociągnięcia i ogólnie jakiś taki toporny gameplay.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Vozu 2013-04-29, 14:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum