Ostatnio kilka osob wykazywało chec wziecia udzialu w turnieju w D2BE. Temat przeznaczony do zglaszania sie i przedyskutowania formuly i zasad rozgrywki.
A plany są aby grać na normalnym BE, czy na modzie?
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
ja w to wchodzę
@Vogel przestań się już tak użalać, farta miałem i tyle ;)
_________________ ~Widziałem śmierć od ścięcia, widziłem też powolną,
widziałem jak mordercy dzieci wychodzą na wolność
widziałem ogrom zniszczeń jakie wyrządził człowiek
więc zanim ocenisz moją historię przyjrzyj się swojej...
Rozumiem też, że klasycznie gramy w weekendy. Bawimy się w turniej (grupy, ćwierćfinały, półfinały...) czy każdy z każdym?
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Rozumiem też, że klasycznie gramy w weekendy. Bawimy się w turniej (grupy, ćwierćfinały, półfinały...) czy każdy z każdym?
Nie będzie tylu chętnych, żeby zrobić grupy. Każdy na każdego to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie.
_________________ ~Widziałem śmierć od ścięcia, widziłem też powolną,
widziałem jak mordercy dzieci wychodzą na wolność
widziałem ogrom zniszczeń jakie wyrządził człowiek
więc zanim ocenisz moją historię przyjrzyj się swojej...
A jak ma wyglądać to konkretnie? Jest już to ustalone, czy wszystko będzie ustalane po zgłoszeniu odpowiedniej liczy chętnych? Czy np. każdy wybiera rasę, którą będzie grał przez cały turniej i jedną w zastępstwie?
_________________ ~Widziałem śmierć od ścięcia, widziłem też powolną,
widziałem jak mordercy dzieci wychodzą na wolność
widziałem ogrom zniszczeń jakie wyrządził człowiek
więc zanim ocenisz moją historię przyjrzyj się swojej...
Jest nas na ten moment czterech: Vog, Laan, Was i Ja. Szukamy jeszcze dwoch chetnych. Kazdy wybierze pierwsza rase i rase zastepcza. Gramy systemem kazdy z kazdym, w kazdej bitwie zbieramy punkty ktore pozniej zdecyduja o ostatecznej kolejnosci. Dwoch najlepszych zagra na koniec finał.
Mini liga to znacznie lepsze rozwiązanie dla małej ilości graczy.
Trzeba się jeszcze zastanowić czy będziemy grac na standardowych mapach czy może tych z późniejszego okresu z respawnem moobków i dodatkowym bohaterem.
Proponowałbym też dodatkowo rozgrywanie rewanżów przy wykorzystaniu nacji obranych jako dodatkowe.
Zrezygnowałbym z używania małych punktów rozstrzygając kolejność wynikami starć bezpośrednich. Nie są one miarodajne w przypadku gdy jedne mecze rozgrywane będą do końca, a inne kończyć się walkowerem.
Chciabym z wami zagrać ale nie mam jeszcze internetu w mieszkaniu więc mogę nie mieć możliwości ;/
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
Czyli wstepnie mamy graczy do turnieju. Teraz kwestia ustalenia regulaminu. Może ustalmy na ktorym z rozegrnych turniei chcemy sie wzororowac. Jakie mapy, co na mapach, jak punktujemy walke i chyba najwazniejsza kwestia jak czesto gramy?
Mi odobiście najbardziej do gustu przypadł turniej w którym mieliśmy do dyspozycji 2 przywódców i respiące się neutrale. To przedostatni bodajże?
(Jeśli dobrze pójdzie, będę mieć w końcy stały dostęp do szerokopasmowego neta w tym tygodniu, więc się wypowiadam ;) ).
Proponuję też mapy 72x72 ze stosunkowo dużą ilością neutralnych miast i wody (większa ilość wody mogłaby interesująco wpłynąć na strategie)
Najchętniej zagrałbym na mapach ze stosunkowo łatwą dostępnością złota i doświadczenia, natomiast bardzo silnie limitowaną maną.
Jeśli chodzi o wersję gry, co powiecie na mod ligowy, który wspólnie stworzyliśmy na potrzeby wcześniejszych turniejów?
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Mapy podane przez Verthissa dyskryminował przede wszystkim Klany z wiadomych powodów. Mod musiałbym sobie przypomnieć, bo już nie pamiętam wszystkich zmian, ale chyba dobrze się sprawdzał, ewentualnie można byłoby wprowadzić jakieś zmiany. Zasady z tamtego turnieju też mi pasują, choć byłbym za większymi mapkami (bez takiej ilości wody po bokach).
Wiszu ma rację. Jeśliby grać modem ligowym (jeśli dobrze pamiętam to pkt ruchu jednostek były dwukrotnie mniejsze) i byłoby dużo wody na mapie to klany nie mają żadnych szans.
_________________ ~Widziałem śmierć od ścięcia, widziłem też powolną,
widziałem jak mordercy dzieci wychodzą na wolność
widziałem ogrom zniszczeń jakie wyrządził człowiek
więc zanim ocenisz moją historię przyjrzyj się swojej...
Jeśli rzeczywiście były zmniejszone punkty ruchu jednostek, to znaczy, że była wersja moda o której nie wiedziałem :) Chodziło mi więc o wcześniejszą jego wersję. Proponuję mapy 72x72 aby zmniejszyć zależność przebiegu całej rozgrywki od jednej, decydującej bitwy (dlatego też postuluję małą dostępność dochodów many) :P Jak przypuszczam, ograniczenie punktów ruchu jednostek służyć miało podobnemu celowi.
Cytat:
Mapy podane przez Verthissa dyskryminował przede wszystkim Klany z wiadomych powodów.
Rozumiem, że bronisz interesów swojej ulubionej nacji, lecz Twoja opinia jest zgoła nieprawdziwa. Po pierwsze, większa mapa daje nieco więcej czasu na rozwój co jest kluczowe dla klanów ze względu na potrzebną im ilość xp do awansu. Po drugie, duża ilość wody daje przewagę nad klanami jedynie Legionom Potępionych, a to rasa, która nie była ani przez chwilę popularna w naszych rozgrywkach multi. Co do pozostałych:
Przymierze - ich jedyną jednostką latającą jest Driada, szalenie mało popularna w turniejach. Duża ilość wody znacząco ogranicza mobilność pozostałych przywódców elfickich, a duża mapa działa na niekorzyść ze względu na siłę elfów leżącą m.in. w szybko awansujących wojskach.
Hordy Nieumarłych - lata jedynie Rycerz Śmierci, przywódca - wojownik. Lepsze to, niż Driada, lecz wciąż znacznie ogranicza.
Imperium - jak wyżej.
Dla porównania Górskie Klany wprawdzie nie posiadają latających przywódców (nie licząc dwóch latających przyzwańców), lecz w zamian mają oparte na manie runicznej, TANIE zaklęcie pozbawiające ich całkowicie kar za poruszanie się po wodzie oraz zaklęcie odnawiające cały ruch, dobrze synergizujące z poprzednim. Taki zestaw sprawia, iż Krasnoludy poruszają się wprawdzie nieco wolniej w zwyczajnych okolicznościach, lecz mają gigantyczną przewagę w kluczowych momentach pojedynków.
Stawia to Karasi w najlepszej (po Legionach) sytuacji w niemal każdym scenariuszu.
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum