RASA : Legiony Potępionych
Awans Rycerza Piekieł
Nazwa : Upadły Anioł
Poziom : 5
PD : 0\2250
PŻ : 300\300
Pancerz : 0
Odporność : Ogień
Ochrona : brak
Atak : Przeklęta Włócznia
Szanse : 80%
Obrażenia : 125
Źródło : Oręż
Inicjatywa : 50
Zasięg : Sąsiednie jednostki
Cele : 1
Opis : Upadli Aniołowie to najgroźniejsi przedstawiciele piekielnych odmętów. Ich włócznie zniszczą każdego kto ośmieli się im sprzeciwić
Wygląd : Są ubrani w poszarpane szaty, koloru ciemnej czerwieni, ich twarze są okryte przez kaptur. Mają skóre w kolorze podobnym do skały, poprzecinanej jaskrawo czerwonymi liniami.
W prawej ręce trzymają ubrudzoną od krwii włócznię, której używają w walce. Ich oczy są koloru czarnego, brak im nosa, ust i uszu.
Atak : Atakując zaczynają emanować czerwoną aurą, po czym ich ciało ulega destrukcji, niszcząc okrywającą ich szatę, spod której wychodzi Imperialny Anioł z jedną zasadniczą różnicą : Jego skrzydła są prawie 2 razy większe, i zamiast być białe jest czarny, z czerwonymi "paczydłami" ( oczami ), po czym uderzają przeklętą włócznią w nieszczęśnika.
Słabe, ale nie miałem weny
[/b]
_________________ Niech Mortis Cię błogosławi, przybyszu.
Słabe - sam to dobrze przyznałeś. I takie banalne.
Awans w takiej postaci dla Rycerza Piekieł jest jak dla mnie nie na miejscu. Bardziej widziałbym upadłego jako neutralną jednostkę Legionów... Tylko przed stworzeniem czegoś takiego trzeba zadać sobie pytanie - czy w Nevendaar jest miejsce dla takich istot? W końcu Bethrezena nie można określić jako upadłego anioła, prędzej jego niecnych krewnych. :>
Wiek: 24 Dołączył: 22 Wrz 2012 Posty: 1 Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-22, 12:41 Truciciel
[color=green]Przynależność: Przymierze Elfów
Drzewko rozwoju: Strzelcy
Nazwa jednostki: Truciciel
Opis: Wychowania na mokradłach wśród trujący oparów, Bractwo Trucicieli nauczyło ich wszystkiego na temat trucizn i śmiercionośnych ataków. Pobyt na bagnach wyrobił u nich odporność na trucizny.
Dodatkowe tło fabularne: Bractwo Trucicieli powstało by niedoświadczeni Żądlcy nauczyli się wykożystywać trucizny na wiele śmiercionośnych sposobów.
Opis wyglądu: Elf w lekkiej kolczudze i skórzenych butach, rękawicach i zbroi, na plecach natomiast nosi płaszcz z liści z mokradeł. Posiadają też skórzany pas, a za nim schowane dwa sztylety.
Poziom: 4
PD: 1500
PŻ: 175
Pancerz: 0
Odporności: Śmierć
Ochrona: Brak
Atak: Strzały/Trucizna
Szanse: 70%/100%
Obrażenia: 70/45
Źródło: Oręż/Śmierć
Inicjatywa: 65
Zasięg: Dowolna jednostka
Cele: 1
Dodatkowe informacje: Brak
Przynależność: Neutralny - ludzie
Nazwa jednostki: Kondotier
Opis jednostki: Najemnicy, którzy zyskali wielką sławę i doświadczenie, mogą zostać ich przywódcami. Najlepsi przyjmują miano kondotierów.
Dodatkowe tło fabularne: Wraz z ekspansją terytorialną Imperium, Przymierza i innych głównych sił przywódcy wolnych miast-państw, drobnych królestw są pod ciągłą presją. W każdej chwili może przybyć oddział zbrojny pod sztandarem Imperium lub Przymierza aby dokonać "połączenia z macierzą" albo jakaś zgraja Hord czy Legionów, myśląca o jakiś własnych brudnych sprawach lub Klany pod swoimi sztandarami będą chcieli "bronić swoich interesów". Do tego dochodzą także stałe zagrożenia od strony zielonoskórych, bandytów, bagiennego ludu lub innych potworów. Te małe, niezależne królestwa, potrzebowały większej siły militarnej niż same mogły sobie zapewnić. Przy takich warunkach pojawili się kondotierzy. Oferują oni usługi całej armii profesjonalnych najemników, co przy sławie i doświadczeniu przywódców, stanowią realne wsparcie obronności. Niestety, ale najemnicy (jak to najemnicy) służą dla pieniędzy a nie dla sprawy i nie mają problemów aby porzucić chlebodawcę.
Opis wyglądu: jeździec z kirisem, na głowie szturmak. Bufiaste ramione oraz pumpy na nogach. Jako broni używa buławy. Ubrania czerwono-żółte paski.
Poziom: 3
PD: 1250
PŻ: 250
Pancerz: 10
Odporności: brak
Ochrony: brak
Atak: buława / dodatkowy atak
Szanse: 80% / 100%
Obrażenia: 80 / nd
Źródło: broń / życie
Inicjatywa: 50
Zasięg: sąsiednie / dowolna jednostka
Cele: 1
Dodatkowe informacje: Funkcjonuje jako dowódca. Neutralne jednostki ras głównych (np. chłop, leśny elf) uzyskują premię +30% maksymalnego HP, +5 INI oraz +20% DMG. Bonus tracony, jeżeli umiera w czasie bitwy. Złodzieje mają wobec niego specjalną akcję przekupienia (wraz ze wszystkimi siłami zmienia stronę, jeżeli zostanie opłacony a akcja się powiedzie).
Brak pomysłu na nazwę i działanie? Skoro ma dodatkowy efekt ze źródłem życia i 100% to zapewne chodzi o jakiś buff.
byzsla napisał/a:
Złodzieje mają wobec niego specjalną akcję przekupienia (wraz ze wszystkimi siłami zmienia stronę, jeżeli zostanie opłacony a akcja się powiedzie).
Konieczny byłby osobny modyfikator szans na sukces, zwiększany nie tylko poziomem dowódcy ale i ilością jednostek jakie prowadzi. A nawet jeśli nie na szanse to na koszt takiej łapówki.
1. Jako buff. Dodatkowo mógłby być ograniczony on tylko do neutralnych + jednostek rasowych poniżej 3 poziomu.
2. Chyba domyślnie szansa na sukces spada wraz z awansem. A wzrost kosztów wraz ze zwiększeniem siły oddziału to chyba norma (względem miast, bo jakoś mi kojarzy że puste miasta są tańsze niż te z drużyną).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum