Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Templariusz i Mroczny Władca
Autor Wiadomość
Lucas the Great 
Opętany



Wiek: 31
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 20
Wysłany: 2012-08-09, 20:56   Templariusz i Mroczny Władca

Jak w temacie. Co sądzicie o tej ścieżce rozwoju Wojownika Hord? Owszem, może i jest to mniej rozbudowana ścieżka, a i punktów życie nieco mniej. Ale jednak uważam iż ochrona przed zywiołami to naprawdę mega-użyteczna zdolność, często umożliwiająca odwrócić losy pojedynku. Za mrocznym władcą przemawia także aspekt ekonomiczny oraz fakt, że bardzo szybko nabija kolejne poziomy.
 
 
 
Laan-Dul 
Wtajemniczony
Opat Zakonu



Wiek: 24
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: Klasztor zła
Wysłany: 2012-08-27, 10:37   

Osobiście uważam, że na Templariusza i Mrocznego Władcę warto zainwestować, gdy możliwość zdobycia widmowego wojownika jest zablokowana (np. w pierwszych misjach kampanii). Dla mnie 50% paraliżu jest lepsze od ochrony przed żywiołami.
_________________
~Widziałem śmierć od ścięcia, widziłem też powolną,
widziałem jak mordercy dzieci wychodzą na wolność
widziałem ogrom zniszczeń jakie wyrządził człowiek
więc zanim ocenisz moją historię przyjrzyj się swojej...
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2012-08-27, 13:32   

Akuratnie ta wersja rozwoju wojownika praktycznie zdominowała IMHO rozgrywki na multi. Szybkość awansowania i ochrona przed żywiołami to naprawdę spore atuty, zwłaszcza, jak przychodzi do starcia z Klanami i ichniejszymi Pustelnikami.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-08-27, 15:28   

Pustelnikami i chyba częściej olbrzymami. Ale na multi trzeba się liczyć z kosztami i szybkością awansów co niemal zawsze wyklucza dłuższe drzewka. W grze przeciwko kompowi jednak faktycznie Widmowi wypadają znacznie lepiej.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
ImpPL 
Wojownik
Super Andrzej



Wiek: 25
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 36
Skąd: Wlkp
Wysłany: 2012-09-06, 21:13   

Największe zalety templariuszy? Wróg może Cie zarzucać co ture po 10 czarów zadawające obrażenia, ich nie ruszy w ogóle :)
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-09-07, 09:36   

Ale ubije dowódcę i całą druga linie :mrgreen:

Jednak Imp ma racje, ochrona przed żywiołami daje tej jednostce immunitet na obrażenia zadawane z poziomu mapy świata, co w przypadku "szybkich" pojedynków multi często ma decydujące znaczenie (są wśród graczy niegodziwcy, zdobywający w ten sposób przewagę w bitwie).
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Mathias 
Giermek


Wiek: 25
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 20
Wysłany: 2012-12-15, 20:13   

W początkowych misjach kampanii ta ścieżka jest jeszcze w miarę przydatna, ale jest za krótka, co znacznie deprecjonuje wartość Templariuszy. Trochę jak z Inkwizytorem w Imperium.
_________________

www.mathias.egildia.pl - polityka, literatura, historia, prawo.
 
 
 
xperios 
Giermek
xperios



Wiek: 22
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 18
Skąd: Z Nieba
Wysłany: 2012-12-16, 20:58   

Ja miałem do czynienia z drzewkiem rozwoju templariusza wiele razy, stwierdzam iz ten rozwój jest najbardziej ze tak powiem wydajny, az do osiągnięcia widmowego, ale powiem wam ze gdy dobije mu sie 10/15lev to daje w kość ;) + eliksir jakiś huhu miodzio :D Moze nawet mu widmowy nie dorównać ale to sprawa dyskusyjna 8-)
_________________
,,Nie ma takiej chwili żebym nie był przy tobie''
 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 27
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 593
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2012-12-16, 22:11   

Nie zgadzam się z tym zdaniem o inkwizytorach. Odporność i ochrona Wielkiego Inkwizytora, wysokie HP i przede wszystkim szybkość awansu to wielkie atuty zarówno przeciw kompowi jak i przeciw żywemu graczowi. To z resztą wielokrotnie wałkowane na forum, a dla większości doświadczonych graczy to jest główna gałąź rozwoju, choć Obrońca Wiary jest zdecydowanie zbyt przykoksowany
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Mathias 
Giermek


Wiek: 25
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 20
Wysłany: 2012-12-22, 00:59   

Dziękuję za uświadomienie mi tego faktu, w D2 gram od kilku zaledwie tygodni, do tej pory wędrowałem jedynie po Świętych Ziemiach w jedynce, gdzie możliwość awansowania była dosyć okrojona.
_________________

www.mathias.egildia.pl - polityka, literatura, historia, prawo.
 
 
 
Kamczester 
Chłop
Niszczyciel Światów



Wiek: 24
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-04-23, 15:38   

Mroczni Władcy pod kilkoma względami są lepszym wyborem od Widmowych. Przede wszystkim wyexpienie Wojownika przez Templariusza do Mrocznego jest bardzo ale to bardzo szybkie w porównaniu do drogi Widmowego. I jest o wiele tańsze bo budujemy tylko 2 budowle! :-) Ponadto sam Mroczny też może szybko nabijać kolejne poziomy i rosnąć dzięki temu w siłę. Dodatkowo już sam Templariusz jako jednostka 2 poziomu ma świetną ochronę przez żywiołam! (taki mały offtop.... czy ochrony mają limity? chyba tak ale jakie jeśli można wiedzieć?) Wszystko to sprawia, że te jednostki są idealne na szybkie rozgrywki (małe mapy, mało silnych potworków dla expa). Jednak, gdy dochodzi do Widmowego to ten ma już też mnóstwo zalet, bo dotychczas to taki Mroczny może spokojnie zastąpić nawet kostka Czempiona, który co prawda ma więcej hp i obrażeń, ale liczne zalety Mrocznego to niwelują moim zdaniem. Widmowy zaś oprócz większego hp i obrażeń ma też 50% szans na paraliż co jest wręcz niezbędne przy podbijaniu stolic. Moim zdaniem jednak z Mrocznymi też da radę... pod warunkiem, że mamy Widmo z zablokowanym awansem do Cienia. Tak wiem, Cień razi paraliżem wszystkich ale ma tylko 50% szans na trafienie. A jak chybimy w ultra hiper extra przepakowanego w kosmos i strażnika stolicy to może być nieciekawie. A Widmo ma 70% szans na trafienie i trafienie w jeden kluczowy cel czyli strażnika stolicy to wszystko co nam trzeba. Tylko Widmo trzeba trochę wzmocnić - głównie pancerz i ewentualnie celność. Ale to jest do zrobienia :) Wracając do Mrocznych to jeszcze lepiej dla mnie wygląda ich atak i oni sami (chociaż u Widmowych też jest fajnie). Po prostu uwielbiam wygląd Mrocznych Władców! 8-)
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-04-26, 12:06   

Niedawno Hordami przechodziłem PG i na miałem okazję porównać te dwa typy jednostek.


Tu masz pokazane jak te jednostki się rozwijają względem siebie przy tej samej ilości PD.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Kamczester 
Chłop
Niszczyciel Światów



Wiek: 24
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-04-26, 19:00   

No no, Vogel z Twoich badań wynika jak wół, że Mroczny wypadł lepiej :) Ale paraliż Widmowego wciąż może być przydatny.
Ostatnio zmieniony przez Kamczester 2014-04-27, 11:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 27
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 593
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2014-04-26, 19:07   

Ale zwróć uwagę na poziomy tych jednostek. Nabić tyle expa na pewno zbyt szybko nie idzie, a i podejrzewam, że to sytuacja, w której mroczny dopiero wyprzedza widmowego. Wcześniej, jak Vog relacjonował, widmowy był cały czas do przodu.

Ja w sumie itak wybieram zawsze drogę na mrocznego władcę, ale to raczej spowodowane tym, że zawsze chce jak najszybciej rozbudować armie i większą częstością w awansowaniu, lecz porównując to większą siłę ognia przez dłuższy czas miałbym przy wyborze widmowego
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 30
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-04-26, 20:11   

Warto też zauważyć na cechy specjalne - MW może minimalnie lepiej się sprawować na szybkie bitwy z armią nastawioną na magię, zaś WW będzie dobrze się sprawował na walkach przedłużających się oraz wszystkich standardowych. Te kilka marnych HP i DMG to niezbyt wiele przydatnego jest.

Wybór na MW bardziej chyba idzie ze względów na gospodarkę oraz zarządzanie doświadczeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum