Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:47
Komentarze, część 2.
Autor Wiadomość
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2012-04-06, 16:41   

Podoba mi się cyklop, chociaż to wszystko jest strasznie... wtórne? Wpasowane w kanon i skostniałe w swojej formie. Odrzuca, dość mam tych luster i schematów w fantastyce.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2012-04-06, 19:29   

Arosal napisał/a:
Podoba mi się cyklop, chociaż to wszystko jest strasznie... wtórne? Wpasowane w kanon i skostniałe w swojej formie. Odrzuca, dość mam tych luster i schematów w fantastyce.

Wydaje mi się, że gdyby ich ubrali w tony pancerza to by to twojej opinii (ani niczyjej innej) nie poprawiło, a to chyba jedyny przykład ich 'innowacyjności' jaki się dało zaobserwować przy tego typu jednostkach.
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2012-04-06, 20:05   

Vozu napisał/a:

Wydaje mi się, że gdyby ich ubrali w tony pancerza to by to twojej opinii (ani niczyjej innej) nie poprawiło, a to chyba jedyny przykład ich 'innowacyjności' jaki się dało zaobserwować przy tego typu jednostkach.


I to mnie boli... Niestety, eksperymenty w wykonaniu tych ludzi to jakaś makabra. Lepsze niczym się niewyróżniające, niewychodzące z cienia kopie niż coś co wywołuje mdłości. Trza poprzeczką trzymać stale na niskim poziomie, krasnoludy dawały mi jednak podstawy by ją nieco podnieść.
Zresztą, nie od dziś to wiadomo, szukam sobie problemu jak zawsze...

EDIT:

Właśnie zauważyłem tego nowego screena... podoba mi się gra światła. Kamera jest teraz bliżej, co daje widok na detale jednostek, nie ma już tego efektu drobinek ustawionych rzędem na płaskiej jak pole golfowe planszy. Jest okej

EDIT II:

Trailer skomentuję tak: liczyłem na więcej...

:haha:
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-04-06, 23:41   

Lol. Widzę, że niewiele się tu zmieniło :P

Trailer po prostu nie wiele pokazuje, nie ma pokazanych żadnych zmian w mechanice.

Gobliny fajne, lepsze niż w oryginale.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 29
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2012-04-07, 01:21   

W przypadku dwóch pierwszych screenów zgodzę się z Arosalem, że to przerabianie starych oklepanych schematów ale może i lepsze to niż ich próby kombinowania, bo w wielu przypadkach wychodzi im to na złe. Tak więc mogę zaakceptować stare dobre jednostki. Zaś cyklop coby nie gadać jest dla mnie rewelacyjny. To jest po prostu to czego było trzeba. Mam mierną nadzieję, że go nie zniszczą przekładając art na model w grze... No i co do wideo to szczerze mówiąc nie wiem, czy tylko ja tak mam, że drażnią mnie te kolorowe linie zaznaczające jednostki?
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2012-04-07, 08:41   

Michal787 napisał/a:
No i co do wideo to szczerze mówiąc nie wiem, czy tylko ja tak mam, że drażnią mnie te kolorowe linie zaznaczające jednostki?


Też mnie to irytuje, poza tym... powiem szczerze, gra wizualnie prezentuje tę samą tandetę co przedtem. Gdy zobaczyłem stare animacje ataku, badziewne czary takie jak te wywoływane przez teurga białe paski, uderzenie Timatha* wręcz niepasujące do całości, paskudne, kanciate drzewka dookoła płaskiej planszy pomyślałem "Do jasnej cholery, przecie grafika poszła do przodu, a tu Disciples 2 nadal miażdży trójkę" (chodzi głównie o czary).

Aha... trawa na ziemiach Legionów jednak zostaje. Jeszcze trochę i postawię na tym wszystkim krzyżyk. Nie wiem jak z fabułą i mechaniką, poczekam jeszcze trochę. Niech tylko przestaną zachwycać się swoją trawą i wodą, może wtedy uda mi się ocenić czy warto na to wydawać pieniądze.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2012-04-08, 21:18   

W stosunku do tego, co było zaprezentowani Zielonoskórzy są w porządku. Są, że tak napiszę, akceptowalni. Co prawda szkoda mi idei cyklopa z D2, miała w sobie pewien urok, no ale... niech już będzie. Goblin łucznik kojarzy mi się nieco z Gumisiami ;) Szkoda, że mordkę Starszego pokazali, z czachą na twarzy wyglądał bardziej tajemniczo/złowieszczo/zwariowanie.

Trailer... Hm. Napiszę tylko o syndromie słonia Dumbo u goblina występującego na początku ;) Bo uszy to u niego robią wrażenie.

A. BTW. Widzę, że u Qumiego nic się nie zmieniło. Ten tego, lol!
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2012-04-08, 23:01   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Trailer... Hm. Napiszę tylko o syndromie słonia Dumbo u goblina występującego na początku ;) Bo uszy to u niego robią wrażenie.


To jest chochlik ;-)
 
 
Fast 
Opętany
Newbie



Wiek: 28
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 17
Wysłany: 2012-04-17, 21:00   

Yyy dobry wieczór.

Ja chciałem skomentować to czym raczy nas Akella.
Nie podoba mi się. Jakiś tam progres jest, ale jak danie samo w sobie jest niestrawne to duża ilość przypraw go nie zbawi.

Są jakieś szanse na Disciples IV pod patronatem jakiejś innej - może większej; może bardziej doświadczonej firmy? :-/
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2012-04-18, 12:03   

Fast napisał/a:
Są jakieś szanse na Disciples IV pod patronatem jakiejś innej - może większej; może bardziej doświadczonej firmy?


Po pierwsze D4 jest tak nierealne, że nawet marzenie o nim zdaje się być głupie i naiwne. Po drugie musiałoby dojść do zbycia praw autorskich przez Akellę. Zlecenie prac innemu studiu uważam nic nie da, ciężar akellańskiej wizji tego, jak ma wyglądać Nevendaar jest za duży, by powstała gra nie nosząca piętna Disciples 3.

Chociaż z drugiej strony mogę się mylić w tej kwestii i Akella dałaby nowemu studiu zielone światło na restytucję Nevendaaru znanego z Disów 1 i 2 LUB stworzenie nowej odsłony gry w jego duchu.

Niemniej Odrodzeniem, czy jak się zwie dodatek z Klanami, zajmuje się specjalnie do tego utworzone studio Hex i raczej ono zajmowałoby się ewentualnym i bardzo wątpliwym D4. O ile nie jest efemerydą pokroju .dat.

Tuszę, że o próbie podejścia do D4 zdecydują przede wszystkim łączne wyniki sprzedaży D3 i D3:Odrodzenie. Jeśli gra przyniesie im kasę, to pewnie zrobią Rusendaar 2.0, czyli Disciples 4. A jeśli kasy będzie za mało, to albo porzucą markę w cholerę, albo tchnie się w nią nowego ducha, nieważne czy to za sprawą nowego studia, czy posiadacza praw autorskich.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Fast 
Opętany
Newbie



Wiek: 28
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 17
Wysłany: 2012-04-18, 15:28   

Z Twojego postu wynika, że i tak będzie źle i tak niedobrze.
To z czystej złośliwości życzę studiu Akella jak najniższych wyników sprzedaży.

Jedyne co to pozostaje niesmak i wypalona świetna seria gier.

BTW:
Cytat:
Disciples III: Rebirth (russian version) is Out!


Co to oznacza? Nie żebym nie znał angielskiego, ale brzmi trochę jakby Rebirth został anulowany.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2012-04-18, 20:02   

Po prostu dobrze będzie, jeśli w D4 powróci się do tego, co decydowało o sukcesie D1 i D2. Niezależnie od tego, czy będzie to robić Akella, czy ktoś inny.

Swoją drogą pewnym światełkiem w tunelu są chociażby ostatnie arty krasnoludów - nomen omen wyglądające całkiem sensownie. Ale to tylko światełko w tunelu. Według mnie.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
mortis 
Chłop
początek końca



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-18, 20:36   

Rebirth nie został anulowany - wręcz przeciwnie, dzisiaj ma swoja premierę. To co napisał Feanor oznacza tyle, że Rebirth wyszedł, pojawił się.
Co do Disciples, to studio hex nie jest żadnym novum, ponieważ większość jego członków to dawni pracownicy studia .dat. W związku z tym nie należy spodziewać się diametralnie odmiennej koncepcji czy wizji Nevendaaru ani w dodatku z klanami ani też w ewentualnym Disciples 4.
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 29
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2012-04-22, 13:59   

Może mi ktoś wytłumaczyć to całe Rebirth? Ja słyszałem kiedyś, że mają wydać w postaci bezpłatnego patcha poprawki do gry na szeroką skalę, które mają sprawić, że Dis III będzie grywalny. Na początku słyszałem, że mają to dać i do podstawki i do złotej edycji. Później usłyszałem, że tylko do tego drugiego. W ogóle zastanawiam się, gdzie popełniłem błąd przy czytaniu postów, więc proszę by ktoś mi to łopatologicznie wyłożył...
 
 
mortis 
Chłop
początek końca



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-22, 15:00   

Powitać.
Rebirth to coś na kształt złotej edycji Disciples 3, ale nie takiej jak u nas, gdzie złota edycja oznacza po prostu Renaissance i Resurrection w jednym pudełku. Tutaj jest jedna gra, zawierająca wszystkie kampanie z podstawy i tę z dodatku. Zmianom poddano większość elementów w grze, np. drastycznie obcięto jednostkom punkty zycia( o 80% albo i więcej).
Twórcy wprowadzili też zmiany w ekwipunku, m.in. dodano sztandary i totemy. Ponadto całkowicie od nowa zrobiono misje poszczególnych kampanii, wprowadzając misje poboczne. Dodano możliwość podróży statkiem i bitew morskich oraz uzupełniono bestariusz o kilka nowych stworzeń neutralnych. Bezpłatny miał byc zaś nie patch, ale cyfrowa wersja gry Rebirth dla posiadaczy oryginalnych Renaissance i Resurrection, po uprzednim zrobieniu fotki ich opakowań, klucza i przesłaniu ich na maila do Akelii. Z tego co się orientuję kilkanaście osób uzyskało dostęp do gry w ten sposób, ale są to Rosjanie. To chyba tyle. 8-)
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2012-04-22, 20:23   

Chwiiiiila.
Wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę oczywiście.
18 kwietnia wyszedł Disciples Rebirth - a dwa dni później pierwszy patch? Czy tylko ja tu widzę bezsens takiej dystrybucji gry?
_________________

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2012-04-22, 20:29   

Nie no... to akurat przy dzisiejszych realiach norma. Ważne, że jest.
 
 
mortis 
Chłop
początek końca



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-22, 22:27   

Z tego filmiku wynika, że całkowicie pozmieniali nie tylko system statystyk jednostek, ale także zdolności specjalne. Tym bardziej nie mogę się doczekać, by samemu to przetestować. Inna sprawa, że nie mogło oczywiście zabraknąć błędu w czasie gry. Zdaje się,że to jest chyba ich znak firmowy.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-04-23, 10:19   

Mortis- wiele rzeczy które się nie podoba ludziom tutaj, jak choćby system walki, zostało narzuconych przez Strategy First, nie przez .dat.

Ja czekam niecierpliwie na polską wersję :P
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-04-23, 17:29   

Bitwy nadal o wiele za długie. Grając na multi będzie mozna sie pobawic co najwyzej w pojedyncze bitwy (bez fazy strategicznej). Choc to mozna poprawic modem. Cieszy natomiast duża ilosc umiejetnosci, wlasciwosci jednostek. Na pewno krok w dobra strone, tylko nie wiem czy odpowiednio duzy by D3 wreszcie zaczeło byc grywalne (bo do tej pory nie było i tu kazdy sie zgodzi.)

Qumi jak to rozumieć. Strategy First odsprzedaje pełne prawa autorskie i przy tym jeszcze ma prawo decydować o podstawowych mechanikach gry? Ok, w momencie gdy jeszcze SF uczestniczyło w projekcie, Pozniej to juz była decyzja tylko i wyłacznie Akelli i Dat. Jezeli uznali by, ze to jednak nie działa to mieli duzo czasu by systemy zmienic.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum