Podoba mi się cyklop, chociaż to wszystko jest strasznie... wtórne? Wpasowane w kanon i skostniałe w swojej formie. Odrzuca, dość mam tych luster i schematów w fantastyce.
Podoba mi się cyklop, chociaż to wszystko jest strasznie... wtórne? Wpasowane w kanon i skostniałe w swojej formie. Odrzuca, dość mam tych luster i schematów w fantastyce.
Wydaje mi się, że gdyby ich ubrali w tony pancerza to by to twojej opinii (ani niczyjej innej) nie poprawiło, a to chyba jedyny przykład ich 'innowacyjności' jaki się dało zaobserwować przy tego typu jednostkach.
Wydaje mi się, że gdyby ich ubrali w tony pancerza to by to twojej opinii (ani niczyjej innej) nie poprawiło, a to chyba jedyny przykład ich 'innowacyjności' jaki się dało zaobserwować przy tego typu jednostkach.
I to mnie boli... Niestety, eksperymenty w wykonaniu tych ludzi to jakaś makabra. Lepsze niczym się niewyróżniające, niewychodzące z cienia kopie niż coś co wywołuje mdłości. Trza poprzeczką trzymać stale na niskim poziomie, krasnoludy dawały mi jednak podstawy by ją nieco podnieść.
Zresztą, nie od dziś to wiadomo, szukam sobie problemu jak zawsze...
EDIT:
Właśnie zauważyłem tego nowego screena... podoba mi się gra światła. Kamera jest teraz bliżej, co daje widok na detale jednostek, nie ma już tego efektu drobinek ustawionych rzędem na płaskiej jak pole golfowe planszy. Jest okej
W przypadku dwóch pierwszych screenów zgodzę się z Arosalem, że to przerabianie starych oklepanych schematów ale może i lepsze to niż ich próby kombinowania, bo w wielu przypadkach wychodzi im to na złe. Tak więc mogę zaakceptować stare dobre jednostki. Zaś cyklop coby nie gadać jest dla mnie rewelacyjny. To jest po prostu to czego było trzeba. Mam mierną nadzieję, że go nie zniszczą przekładając art na model w grze... No i co do wideo to szczerze mówiąc nie wiem, czy tylko ja tak mam, że drażnią mnie te kolorowe linie zaznaczające jednostki?
No i co do wideo to szczerze mówiąc nie wiem, czy tylko ja tak mam, że drażnią mnie te kolorowe linie zaznaczające jednostki?
Też mnie to irytuje, poza tym... powiem szczerze, gra wizualnie prezentuje tę samą tandetę co przedtem. Gdy zobaczyłem stare animacje ataku, badziewne czary takie jak te wywoływane przez teurga białe paski, uderzenie Timatha* wręcz niepasujące do całości, paskudne, kanciate drzewka dookoła płaskiej planszy pomyślałem "Do jasnej cholery, przecie grafika poszła do przodu, a tu Disciples 2 nadal miażdży trójkę" (chodzi głównie o czary).
Aha... trawa na ziemiach Legionów jednak zostaje. Jeszcze trochę i postawię na tym wszystkim krzyżyk. Nie wiem jak z fabułą i mechaniką, poczekam jeszcze trochę. Niech tylko przestaną zachwycać się swoją trawą i wodą, może wtedy uda mi się ocenić czy warto na to wydawać pieniądze.
W stosunku do tego, co było zaprezentowani Zielonoskórzy są w porządku. Są, że tak napiszę, akceptowalni. Co prawda szkoda mi idei cyklopa z D2, miała w sobie pewien urok, no ale... niech już będzie. Goblin łucznik kojarzy mi się nieco z Gumisiami ;) Szkoda, że mordkę Starszego pokazali, z czachą na twarzy wyglądał bardziej tajemniczo/złowieszczo/zwariowanie.
Trailer... Hm. Napiszę tylko o syndromie słonia Dumbo u goblina występującego na początku ;) Bo uszy to u niego robią wrażenie.
A. BTW. Widzę, że u Qumiego nic się nie zmieniło. Ten tego, lol!
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Ja chciałem skomentować to czym raczy nas Akella.
Nie podoba mi się. Jakiś tam progres jest, ale jak danie samo w sobie jest niestrawne to duża ilość przypraw go nie zbawi.
Są jakieś szanse na Disciples IV pod patronatem jakiejś innej - może większej; może bardziej doświadczonej firmy?
Są jakieś szanse na Disciples IV pod patronatem jakiejś innej - może większej; może bardziej doświadczonej firmy?
Po pierwsze D4 jest tak nierealne, że nawet marzenie o nim zdaje się być głupie i naiwne. Po drugie musiałoby dojść do zbycia praw autorskich przez Akellę. Zlecenie prac innemu studiu uważam nic nie da, ciężar akellańskiej wizji tego, jak ma wyglądać Nevendaar jest za duży, by powstała gra nie nosząca piętna Disciples 3.
Chociaż z drugiej strony mogę się mylić w tej kwestii i Akella dałaby nowemu studiu zielone światło na restytucję Nevendaaru znanego z Disów 1 i 2 LUB stworzenie nowej odsłony gry w jego duchu.
Niemniej Odrodzeniem, czy jak się zwie dodatek z Klanami, zajmuje się specjalnie do tego utworzone studio Hex i raczej ono zajmowałoby się ewentualnym i bardzo wątpliwym D4. O ile nie jest efemerydą pokroju .dat.
Tuszę, że o próbie podejścia do D4 zdecydują przede wszystkim łączne wyniki sprzedaży D3 i D3:Odrodzenie. Jeśli gra przyniesie im kasę, to pewnie zrobią Rusendaar 2.0, czyli Disciples 4. A jeśli kasy będzie za mało, to albo porzucą markę w cholerę, albo tchnie się w nią nowego ducha, nieważne czy to za sprawą nowego studia, czy posiadacza praw autorskich.
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Po prostu dobrze będzie, jeśli w D4 powróci się do tego, co decydowało o sukcesie D1 i D2. Niezależnie od tego, czy będzie to robić Akella, czy ktoś inny.
Swoją drogą pewnym światełkiem w tunelu są chociażby ostatnie arty krasnoludów - nomen omen wyglądające całkiem sensownie. Ale to tylko światełko w tunelu. Według mnie.
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Rebirth nie został anulowany - wręcz przeciwnie, dzisiaj ma swoja premierę. To co napisał Feanor oznacza tyle, że Rebirth wyszedł, pojawił się.
Co do Disciples, to studio hex nie jest żadnym novum, ponieważ większość jego członków to dawni pracownicy studia .dat. W związku z tym nie należy spodziewać się diametralnie odmiennej koncepcji czy wizji Nevendaaru ani w dodatku z klanami ani też w ewentualnym Disciples 4.
Może mi ktoś wytłumaczyć to całe Rebirth? Ja słyszałem kiedyś, że mają wydać w postaci bezpłatnego patcha poprawki do gry na szeroką skalę, które mają sprawić, że Dis III będzie grywalny. Na początku słyszałem, że mają to dać i do podstawki i do złotej edycji. Później usłyszałem, że tylko do tego drugiego. W ogóle zastanawiam się, gdzie popełniłem błąd przy czytaniu postów, więc proszę by ktoś mi to łopatologicznie wyłożył...
Powitać.
Rebirth to coś na kształt złotej edycji Disciples 3, ale nie takiej jak u nas, gdzie złota edycja oznacza po prostu Renaissance i Resurrection w jednym pudełku. Tutaj jest jedna gra, zawierająca wszystkie kampanie z podstawy i tę z dodatku. Zmianom poddano większość elementów w grze, np. drastycznie obcięto jednostkom punkty zycia( o 80% albo i więcej).
Twórcy wprowadzili też zmiany w ekwipunku, m.in. dodano sztandary i totemy. Ponadto całkowicie od nowa zrobiono misje poszczególnych kampanii, wprowadzając misje poboczne. Dodano możliwość podróży statkiem i bitew morskich oraz uzupełniono bestariusz o kilka nowych stworzeń neutralnych. Bezpłatny miał byc zaś nie patch, ale cyfrowa wersja gry Rebirth dla posiadaczy oryginalnych Renaissance i Resurrection, po uprzednim zrobieniu fotki ich opakowań, klucza i przesłaniu ich na maila do Akelii. Z tego co się orientuję kilkanaście osób uzyskało dostęp do gry w ten sposób, ale są to Rosjanie. To chyba tyle.
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2012-04-22, 20:23
Chwiiiiila.
Wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę oczywiście.
18 kwietnia wyszedł Disciples Rebirth - a dwa dni później pierwszy patch? Czy tylko ja tu widzę bezsens takiej dystrybucji gry?
Z tego filmiku wynika, że całkowicie pozmieniali nie tylko system statystyk jednostek, ale także zdolności specjalne. Tym bardziej nie mogę się doczekać, by samemu to przetestować. Inna sprawa, że nie mogło oczywiście zabraknąć błędu w czasie gry. Zdaje się,że to jest chyba ich znak firmowy.
Bitwy nadal o wiele za długie. Grając na multi będzie mozna sie pobawic co najwyzej w pojedyncze bitwy (bez fazy strategicznej). Choc to mozna poprawic modem. Cieszy natomiast duża ilosc umiejetnosci, wlasciwosci jednostek. Na pewno krok w dobra strone, tylko nie wiem czy odpowiednio duzy by D3 wreszcie zaczeło byc grywalne (bo do tej pory nie było i tu kazdy sie zgodzi.)
Qumi jak to rozumieć. Strategy First odsprzedaje pełne prawa autorskie i przy tym jeszcze ma prawo decydować o podstawowych mechanikach gry? Ok, w momencie gdy jeszcze SF uczestniczyło w projekcie, Pozniej to juz była decyzja tylko i wyłacznie Akelli i Dat. Jezeli uznali by, ze to jednak nie działa to mieli duzo czasu by systemy zmienic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum