Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakim władcą najchętniej gracie?

Jakim władcą najchętniej gracie?
Komes
43%
 43%  [ 25 ]
Arcymag
37%
 37%  [ 22 ]
Mistrz gildii
18%
 18%  [ 11 ]
Głosowań: 58
Wszystkich Głosów: 58

Autor Wiadomość
Ashkael 
Adept
Strażnik Serca Lasu



Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 9
Skąd: Z Serca Lasu
Wysłany: 2008-09-20, 10:01   

To zależy:
-Imperium:Rycerz Pegazów
-Klany:Mędrzec
-Legiony:Książe
-Hordy:Nosferat
-Elfy:Strażnik
 
 
Ansgar Malthe 
Wojownik
Wojownik z Gór



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Z Vandel
Wysłany: 2008-09-20, 10:22   

Ja wybieram zazwyczaj Komesa - często gram krasnoludami (więc leczenie bardzo się przydaje) i elfami (tutaj też bo medyka mają średniego raczej) i wolę nie roztrwaniać fortuny na miksturki.
Arcymaga mimo jego potęgi nie wybieram nigdy, bo po prostu nie lubię się bawić w kontrolę many i czarowanie.
Czasem zdarzy się Mistrz Gildii - chociaż mało używam złodziei to już sama tania rozbudowa miast jest genialna.
_________________
Audaces fortuna iuvat

Piękne kobiety zostawmy mężczyznom bez wyobraźni.

Życie jest jak jajko- trzeba je znieść.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2966
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-09-20, 11:26   

Skjoldsvar napisał/a:
Czasem zdarzy się Mistrz Gildii

Nigdy go nie wybieram ze względu na to, że złodzieje się nie rozwijają. Co z tego ze maja dodatkowe opcje skoro przy silniejszej drużynie szanse na wykonanie czynności spadają do 40% albo niżej.
Ashkael napisał/a:
To zależy:
-Imperium:Rycerz Pegazów
-Klany:Mędrzec
-Legiony:Książe
-Hordy:Nosferat
-Elfy:Strażnik

To nie zależy, spójrz nieco wyżej na opcje ankiety, to właśnie o tych władcach jest ten temat.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Ansgar Malthe 
Wojownik
Wojownik z Gór



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Z Vandel
Wysłany: 2008-09-20, 11:32   

To prawda, że nie awansują co nie zmienia faktu, że w początkowych fazach walki (a przewagę trzeba wyrabiać od początku) może trochę namieszać nimi przed walką i szybciej rozwinąć miasto. Jednak IMHO komes jest bardziej użyteczny - zależy od stylu gry.
_________________
Audaces fortuna iuvat

Piękne kobiety zostawmy mężczyznom bez wyobraźni.

Życie jest jak jajko- trzeba je znieść.
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 31
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1905
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-09-20, 11:43   

Nie wyobrażam sobie grania Nsferatem bez rozszerzonego wachlarza działań złodzieja, jaki daje Mistrz Gildii. O ile na wyższych poziomach Nosferat radzi sobie, o tyle na początku bez "specjalnego" złodzieja radzi sobie cieniutko... To zależy może nie tyle od stylu gry, co pewnych wymogów, które narzuca dany bohater. Mistrz Gildii w każdej rasie ma raczej "cienkich" pod względem obrażeń bohaterów, dlatego wymaga posiłkowaniem się w początkowych fazach gry złodziejem.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Ansgar Malthe 
Wojownik
Wojownik z Gór



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Z Vandel
Wysłany: 2008-09-20, 13:57   

W zasadzie wybór Mistrza Gildii nie oznacza przymusu gry Łowcą, Nosferatem tudzież Doradcą. Wybór bohatera to sprawa właśnie stylu gry danej osoby - grając Arcymagiem i tak korzystałem z usług bohatera-wojownika, choć uważam, że najlepiej spisuje się bohater przypisany do władcy - tak po prostu.
W każdym razie nie można nie uznać przynajmniej częściowej przydatności złodzieja w tym wypadku.
Każdy władca ma swoje zady i walety :-) .
_________________
Audaces fortuna iuvat

Piękne kobiety zostawmy mężczyznom bez wyobraźni.

Życie jest jak jajko- trzeba je znieść.
 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2008-12-27, 02:03   

Tu jest mowa przeciez chyba o D1... wiec tu elfow nie ma :-P

a wracajac do tematu... tylko wlasciwe i prawdziwe imperium daje rade na arcymagu... reszta musi dzialac raczej na komesie bo leczyc sie nie da rady...
a mistrzem gildii sie bawilem ale zaduzo biegania i targania tej poczwary z zamku i miast... :mrgreen:
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Ukashq
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2008-12-27, 13:59   

Dlatego istnieje coś takiego jak złodziej i bardzo przydatna w jego wypadku opcja zapisz/wczytaj przy okradaniu sklepów.
Choć to w multi nie przejdzie, singiel jednak wolę wpierw przejść jak najkorzystniej dla mnie, poznać wpierw otoczkę gry i później jeśli nabierze się chęci - zabierać się za konkretniejsze planowanie, bardziej hardcoreowe podejście do gry.
_________________
Deal with it.
 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2008-12-27, 16:02   

Ebenezer Meshullam napisał/a:
Choć to w multi nie przejdzie, singiel jednak wolę wpierw przejść jak najkorzystniej dla mnie, poznać wpierw otoczkę gry i później jeśli nabierze się chęci - zabierać się za konkretniejsze planowanie, bardziej hardcoreowe podejście do gry.


w misjach czasami nie ma czasu na nabieraie checi... a to trzeba uthera ubic jak sie gra hordami a on ucieka... poza tym o wiele wygodniej sie gra komesem niz mistrzem gildii, ta 15% regeneracja daje duzo jak jest sie odseparowany na obycm i nieznajomym terenie, a kombinowanie zlodziejami tylke meczy, bo ich komp czesto mi summonami zabija... a w starciu i tak nic nie zastapi kokretnej armii :mrgreen:
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 27
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-12-27, 16:33   

Zapewniam cię, że dla Hord najlepszy jest Mistrz Magów :D cały arsenał przepięknych klątw jest nie do pogardzenia :-) jedyny problem to to, że najlepiej od razu zmienić dowódcę na Rycerza Śmierci...
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 31
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1905
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-12-27, 22:26   

Komes w przypadku nie-Imperium jest dla noobów :mrgreen: Brak możliwości leczenia wspaniale rekompensuje paraliż, czy skamienienie. O wzmacnianiu uderzenia nie wspomnę.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 27
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2009-01-02, 23:39   

Sorry że odgrzebuje tak starą dyskusję ale...

Zagrałem driadą w kampanie i przekonałem się, że mieliście rację. Rzeczywiście jest o niebo lepsza od Pana Lasu i innych magów.
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-01-03, 08:17   

Nie dziwne Ona ma najlepsze ststystyki jeśli chodzi o dowódców- magów.
Tak samo jak w innych rasach jeden dowódca ma lepsze parametry niż drugi z innnej rasy.
 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-01-10, 23:27   

Hmm ogólnie rzecz biorąc arcymagem da się grać siłami dobra gdyż mają leczenie i suportowe czary... Hordy i Legiony muszą opierać się na miastach inaczej padną... Wiem że Legiony maja fajny czas ukrywający do czasu jakiejś akcji...

Uważaj z tymi bykolami. R'ed.
Ostatnio zmieniony przez R'edoa Yevonea 2009-01-13, 15:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gorba34 
Chłop
gorba34


Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-13, 11:47   

Najlepiej grać magiem... zawsze możemy liczyć na przyzwania... co prawda komes ma zdolność do regeneracji ale dzięki czarom możemy to nadrobić... oczywiście jeśli mamy wystarczającą ilość many...


Many nie potrzeba do pisania poprawą polszczyzną - R'edoa.
Ostatnio zmieniony przez R'edoa Yevonea 2009-01-13, 15:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mathias 
Giermek


Wiek: 23
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 19
Wysłany: 2011-12-09, 16:56   

Osobiście zagłosowałem w ankiecie na Arcymaga. Tańsze zaklęcia i większa możliwość ich rzucania to ogromny plus i przewaga nad Komesami, których uważam za najbardziej poszkodowanych (regeneracja zdrowia się przydaje, ale jest to moim zdaniem mniejsze wsparcie aniżeli pozostałe dwa; wypada on po prostu blado). Co się tyczy natomiast Mistrza Szpiegów, to jest to ciekawa alternatywa, aczkolwiek jak już ktoś tu napisał... kwestia przyzwyczajenia, jaką taktykę obierzemy. Ja generalnie stawiam na czary, gdyż na wyższym poziomie rozgrywki przeciwnik przeważnie ciska w nas wyjątkowo potężne zaklęcia i trzeba mu czymś odpowiedzieć :). A na przykład czary lecznicze kanonu życia zastąpić mogą częściowo premie komesa.

Dodam tylko, iż niestety z przyczyn niezależnych ode mnie grałem wyłączenie single player (kiedyś po prostu miałem spore problemy z siecią) i swoje stanie opieram wyłącznie na tej formie rozgrywki. Zapewne multi sprawa wygląda trochę inaczej.


P.S. Mam nadzieję, że nie uznacie mnie za "archeologa", że odkopuję temat sprzed dwóch lat, jednak jego treśc należy chyba do w dalszym ciągu aktualnych ;-) .
_________________

www.mathias.egildia.pl - polityka, literatura, historia, prawo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum