Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedmioty
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3029
Skąd: Temperance

Wysłany: 2011-11-23, 20:15   Przedmioty

Ogólnie nie jestem zwolennikiem takiego rozdrabniania się przy przedmiotach. Dzielenie ich nie tylko pod kątem klas ale jeszcze ras prowadzi do zalegania ogromnej ilości złomu, z którego nikt nie bedzie miał pożytku.

Opis "Modlitewnika" nie jest do końca jawny. On zawiera te wszystkie psalmy czy tylko jeden z nich?

Przydałaby się jakaś rozpiska odnośnie tego ile i w zamian za jakie przedmioty można je zakładać.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2225
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-11-23, 21:36   

Przedmioty klasowe zostały wprowadzone w celu zapewnienia graczowi większego wpływu na rozwój bohatera. Musiałem ten rozwój dość poważnie uprościć z racji ukierunkowania projektu (stricte planszowka). Bohaterzy maja trzy poziomy rozwoju, nie ma wyboru umiejętności. Dostajemy dwie na pierwszym poziomie i po jednej po każdym awansie. Także ze wszystkich możemy w czasie gry korzystać. Ekwipunek jest praktycznie jedynym elementem przez który wpływamy na bohatera.

Dowódca ma cztery sloty na ekwipunek. Zostawiłem jedynie te najważniejsze, rozdrabnianie się nie ma sensu. Chciałem uniknąć nadmiaru tych dodatkowych właściwości. Wydaje mi się tez, ze im mniej tych właściwości, tym bardziej każda kombinacja staje się wyjątkowa.

Oręż – tutaj znajdują się wszystkie przedmioty wpływające na podstawowy atak postaci.

Artefakt – przedmiot zapewniający wszelakie magiczne właściwości lub wpływający na statystyki poza atakiem. (HP, AP, Pancerz, Ochrony)

Sztandar – za pomocą tego przedmiotu wpływamy na nasze jednostki.

Przedmiot Klasowy – czyli wyjątkowy dla każdego dowódcy przedmiot wpływający na umiejętności lub zapewniający dodatkowa mechanikę.

Oręż, Artefakt i Sztandar można zdobyć w sposób znany nam z gry. Znaleźć na mapie, czy w splądrowanych ruinach lub też przejąć w momencie pokonania wroga. Dla przedmiotów klasowych szukam innej, alternatywnej drogi. Wszystko powinno się kręcić bardziej wokół samych dowódców. Ich historii, rzemiosła. Na przykład, Seneszal może sam „napisać” Psalm i głosić go na polu bitwy, ale Relikt zdobędzie dopiero w momencie awansu na najwyższy poziom. Nie musi go szukać, tak wiec nie zaśmiecamy podstawowych mechanik, a jedynie dodajemy nowa. Tych przedmiotów jest średnio 5 na dowódcę. Te które umieściłem zostaną jeszcze dopracowane i będę chciał razem z wami wybrać najlepsze opcje.

Vogel ten Modlitewnik to rzeczywiście trochę chaotycznie opisałem. Myślałem wcześniej nad jakimś specjalnym sposobem na zrobienie tego. Jednak niesie to ze sobą za dużo problemow z balansem. W ten sposób doszedłem do wniosku, ze psalm traktujemy jak zwykły przedmiot. Można posiadać jeden.
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2225
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-11-26, 20:06   

Doradca
Immunitet (Akt Prawny dający mu możliwość uniknięcia obrażeń itp.)

Efekty jeszcze nie nazwanych Aktów. Nagash mógł by walnąć coś w łacinie. Nie obrazę się.

- Nakłania wroga jednostkę do powtórzenia rzutu na trafienie.

- Wybiera jednostkę której blokowana jest ucieczka sam uciekając natychmiastowo.

- Obrażenia punktowe zadane zostaną sąsiedniej jednostce.

- Można atakować Doradcę dopiero w momencie gdy ten wykona ruch ofensywny (Marionetka Władców nie jest ruchem ofensywnym chyba ze nie trafi, wtedy Doradca zostaje zdemaskowany)

- Gracz musi zdecydować czy obrażenia obszarowe zostaną zadane reszcie jednostek w zasięgu czy jedynie Doradcy.

- Doradca nie może wykonywac zadnych czysto ofensywnych akcji (Wielokrotny Strzał, Podstawowy atak, Sąd nie zada obrażen), ale nie może zostac w ogole zaatakowany.
_________________

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 29
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1558
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2011-11-27, 14:25   

Dopiero dzisiaj dorwałam pliki które mi przesłałeś Athelle i powiem szczerze - pomysł super. Mam wrażenie, że miejscami tylko aż nazbyt rozbudowany - nie będzie problemu z ogarnięciem tego wszystkiego?

A co do nazw, to oprócz "Artefaktów Śmierci" (powtórzenie, już wcześniej gdzieś były Artefakty) i "Piekielnej Kaplicy" którą zmieniłabym na "Piekielny Ołtarz" nie mam się do czego szczególnie przyczepić :-)
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2225
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-11-27, 21:34   

Myslisz, ze nazwanie przedmiotów zwiazanych z Lisza Królowa "Regaliami Smierci" nie bedzie budzilo niepotrzebnych skojarzen? Pytam, bo ostatnio chcialem nazwac jeden czar Elfów "Wilgoc" i Nagash go odrzucil bo mial skojarzenia.
_________________

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 29
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1558
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2011-11-28, 09:25   

Nieee, Regalie brzmią super. Nie są takie oklepane jak te nieszczęsne Artefakty!

Ale chwilka, czy Regalie już czasem gdzieś nie użyłeś?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum