Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:47
Komentarze, część 2.
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-09-02, 19:51   

Raczysz żartować.
Jak widać po tych zrzutach, nadal mapa jest robiona na bazie ścieżek, więc dla szybkiej podróży i tak będzie się nimi chadzało, czyli labiryntowość jest usunięta jeno w teorii. Ale tak, na filmiku musieli nam pokazać, że da się lecieć przez trawę ignorując dróżkę tuż obok - ok, cośtam to czasem pomoże, ale i tak pewnie w podobnym tempie by dotarł lecąc tymi drogami które miał tuż obok.

Strzał z łuku - komedia xDDD
Bo przecież każdy wie, że strzelając na łące z łuku rozbujam wszystkie rośliny na linii strzału... to jest kurde drewniana strzała z metalowym grotem, a nie Messerschmitt!
Bujanie się po ciosie w walce wręcz też jest totalną pomyłką (a przynajmniej kretyńsko wygląda jak Lambert wali mieczem w wilka - żadne z nich nie wykonało ruchów dość gwałtownych by spowodować coś takiego).
Tylko atak maga (i to nie każdego pewnie, ale tych które pokazali) fizycznie może rozbujać trawę i tam to jest ok detal.
Tylko by ją trochę skrócili bo niektórym sięga do pasa...

Generalnie gaci przez głowę nie zrywa, nie wygląda źle na mapie świata, ale jakaś komedia się odstawia w czasie walki (o jakości animacji nie będę nic mówił, bo jest nawet gorsza niż gumowej laski, ale to już powiedziano).
_________________
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-09-02, 20:35   

No nie widzę tych ścieżek... drogi? Są, były w D2, korytarze? Nie, nie ma.

Animacje ruchu traw? Jeszcze w trakcie pracy, szlifowania i tworzenia, to co pokazali to wstępna wersja.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-09-02, 20:54   

Map kampanijnych zbytnio przerabiać nie mogą. Mówili o tym gdzieś tam. Zatem te mapy-labirynty kampanii zbyt wiele się nie zmienią. Ale jest materiał dla scenarzystów od tym misji pojedynczych, że będą bardziej sensowne, gdzie można wymanewrować wroga.

Trawa - to nie jest kwestia o którą warto kruszyć kopie. Taki dodatek, najpewniej będzie można go usztywnić, wyłączyć czy co innego.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2011-09-02, 21:09   

Mogliby dodać trawę w paru miejscach, a nie na całej mapie i arenie walki.

Jak dla mnie przyjemny dodatek.
_________________

 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-09-02, 22:23   

Mi się wydaje, że będą właśnie mapy kampanijne przerabiać. Pisali o tym. Fabuła będzie ta sama, ale rozbudowana o nowe wątki.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-09-02, 22:54   

Kampanie będą przerabiane, ale przerobienie nie będzie permanentne. Przykładowo nigdzie nie będzie mapy morskiej, bo w kampanii nigdzie akcja nie działa się nad morzem.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 29
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2011-09-09, 17:15   

No co do tej trawy, to dla mnie osobiście to jest tragedia. Po pierwsze rozumiem pojedyńcze miejsca od czasu do czasu wypełnie trawą ale nie tyle tego naćkane, bo uznali, że dodadzą trawę. Po drugie są tereny, które podobają mi się bez trawy, a dodatkowo niektóre w ogóle mieć jej nie powinny, np. Legiony, w końcu ich terytoria to wypalone pustkowia. Natomiast podoba mi się iż w końcu dodali statki. Potwory w wodzie zaś... no powiedzcie mi, czy jednostka w tej grze przestanie być jednostką jak jej się nie doda jakiejś zbroi? Przecież kraken w zbroi to jakiś paradoks.
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-10-01, 11:04   

Pojawił się dość ciekawy news godny komentarza. Nowy filmik przedstawia nam zmniejszone pole bitwy, poza tym dostrzec można zredukowane statystyki jednostek przede wszystkim wartość punktów życia. Nie wiem na ile jest to zgodne z ostateczną wersją gry, wszystko wskazuje, że działania twórców nakierowane są na przyśpieszenie rozgrywki.
Zwracam na to uwagę ze względu na niedawne wstawki Elledana na temat multi. Stare statystyki faktycznie wydłużały niepotrzebnie starcia co w rezultacie męczyło gracza... przymykam na razie oko na fakt zmniejszenia obrażeń u niektórych jednostek, zaobserwowałem że biały czarodziej zadaje jedynie 44 punkty obrażeń. Z ostateczną oceną wstrzymam się do momentu wydania gry i podsumowania zmian.
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2011-11-03, 19:15   

Odnośnie nowych linków feanora. Wygląd tej wody pozostawia wiele do życzenia, mam nadzieje, że poprawią to w ostatecznej wersji. Ale bardziej niepokoi mnie to, że twórcy zdaje się przygotowali specjalne miejsca, z których będzie mozna przejść do żeglugi, więc poczucie klaustrofobii pozostanie.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-11-03, 22:45   

Woda wygląda dobrze, co ci w niej nie pasuje? Zrób Screena.

A co do miejsc to ci się wydaje... po prostu pływał głównie i tylko jednym zejściem wszedł na statek. Tak jak w D2, tak i tutaj można z dowolnego brzegu wejść do wody. Co oczywiście, tak jak w D2, nie oznacza, że w niektórych miejscach dostęp do wody może być utrudniony.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-11-04, 09:36   

Brakuje mi prądów morskich, jakieś drobne fale i zmarszczki by się przydały, ale ogólnie to to oceniam na plus, gra nabrała wyrazu.
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2011-11-04, 15:35   

Mi się woda nie podoba. Wygląda to jakby pływało się po stoicko spokojnym zbiorniku wodnym dodatkowo w bezwietrzną pogodę bo nie ma na niej nawet najdrobniejszej zmarszczki. Lustrzana tafla... a miała być chyba rzeka?
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2011-11-04, 15:43   

Może gra przestanie być takim korytarzem, ale nie mogę oprzeć się wrażeniu, że ta woda to jedynie dodatek kosmetyczny i nie otrzymamy wolnej przestrzeni jak w D2 czy w D1.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-11-04, 16:06   

waskos napisał/a:
Może gra przestanie być takim korytarzem, ale nie mogę oprzeć się wrażeniu, że ta woda to jedynie dodatek kosmetyczny i nie otrzymamy wolnej przestrzeni jak w D2 czy w D1.

Waskos takiego czegoś jak w Disciples 2 już nie dostaniesz, musiałoby wrócić latanie. Las/góry nadal stanowią przeszkodą nie do ominięcia, do tej pory woda pełniła podobną funkcję, teraz uległo to zmianie. Zawsze to jakiś skrawek wolnej przestrzeni… a jak ktoś ma klaustrofobię to i w HoMMa grać nie może.

<Wycięto>
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2011-11-04, 20:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-11-04, 17:41   

Aro.. woda graficznie wypada miernie, juz Bitwa o Srodziemie 2 (gra z 2006 roku) :) miała lepsza.

http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-11-04, 17:52   

Napisałem już czego tej wodzie brakuje, nie będę się powtarzał...
Zadziwiające, szlachetne grono komentuje jedynie to co zasługuje na negatywną opinię. Gdzie Wasze odniesienie co do zmniejszenia pola walki, statystyk jednostek, nowych interaktywnych obiektów, powrotu sztandarów i ksiąg?

<Wycięto>
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2011-11-04, 20:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2011-11-04, 18:01   

Arosal napisał/a:
Gdzie Wasze odniesienie co do (...)


Specjalnie ich nie napisaliśmy. Tobie na złość oczywiście. A tak na poważnie to po co mam marnować czas na chwalenie, że zrobili lub wprowadzili coś co od samego początku powinno tam być? Nie rozumiem.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2011-11-04, 18:11   

Woda była od początku serii owszem. To nie usprawiedliwia w żaden sposób spartaczenia tego w trójce.
Księgi i sztandary? Zmniejszenie pola bitwy? Mniejsze statystyki? To powinno być od początku w D3. Nie będę ich chwalił za to, że starają się teraz milionami patchy i poprawkami naprawić to co spartaczyli.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-11-04, 18:15   

Jedna i ta sama śpiewka...
Dlaczego mówisz, ze spartaczyli? Ja bym powiedział, że co najwyżej jest zbyt spokojna, płaska. Porównaj ją z tym co mieliśmy na początku, zresztą tafla w D2 tez była pozbawiona wyrazu...
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2011-11-04, 18:21   

Arosal napisał/a:
zresztą tafla w D2 tez była pozbawiona wyrazu...


Marne usprawiedliwienie dla spartaczenie wody w 3. Dzisiejsza technika komputerowa potrafi wyczyniać cuda. Z resztą Ell pokazał Ci jak wyglądała woda w BoŚ2. Gra wyszła 5 lat temu a miała ją o niebo lepszą.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum