Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Vozu
2011-09-14, 23:28
Problem z doświadczeniem
Autor Wiadomość
miras79 
Chłop


Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-03-30, 18:55   Problem z doświadczeniem

słuchajcie czy ktos z was miał w dodatku problem z expem ja dostaje za walki 10 20 expa max dostalem 50 jestem po 13 walkach i moj bohater ma 220 expa cos tu chyba nie tak jest przeinstalowałem gre i nic:(
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2011-09-14, 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-03-30, 18:58   

miras79 napisał/a:
słuchajcie czy ktos z was miał w dodatku problem z expem ja dostaje za walki 10 20 expa max dostalem 50 jestem po 13 walkach i moj bohater ma 220 expa cos tu chyba nie tak jest przeinstalowałem gre i nic:(


Efekt uboczny patcha, bodajże najświeższego, o którym co nieco ostrzegałem - poprawia kilka rzeczy, ale zostawia taką oto niespodziankę. Dziwne tylko, że reinstalacja nic nie dała, u mnie nie było problemu z wywaleniem gry i niespatchowaniem jej po prostu.
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-03-30, 19:17   

Z Nekromantą rzecz powinna zadziałać, jak się nie mylę to jest mapa gdzie na początku jest wampir z zadaniem - spróbuj zmienić kolejność wykonania.

Co do doświadczenia to mi już się wyrównało - po 100 turze jak daję nową grę to otrzymuję normalne poziomy PD a nie śmieszne 3.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
miras79 
Chłop


Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-03-30, 19:32   

oooooooooooooooooooooooo czyli co wystarczy 100 tur przeklikac i potem dac od nowa i bedize ok?
 
 
 
Juvart 
Chłop


Wiek: 43
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-03-30, 19:34   

A gdzie pobrać ten pacz? bo w dziale download są tylko te do podstawki
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-03-30, 19:53   

Czy starczy - nie wiem, tak jest u mnie.

Skąd patch? Najlepiej z oficjalnej strony http://www.akella.com a konkretniej z http://ru.akella.com/News.aspx?id=2742
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Juvart 
Chłop


Wiek: 43
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-03-30, 20:02   

hmm dziwna sprawa mam grę w wersji 1.05 a to jest path w wersji 1.04, gram od wczoraj wiec pewnie na moich płytkach jest najnowsza wersja.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-03-30, 20:10   

Nie ma takiej możliwości - sprawdź plik updater,exe czy coś wykryje, jak nie to masz maksymalnie zupgradowany. Ewentualnie, masz cracka i z tego tytułu nie widzi.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Juvart 
Chłop


Wiek: 43
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-03-30, 20:25   

To orginał (kolekcjoner) może gra się sama zaktualizowała w tym głównym menu gry mam na dole napisane Version: 1.05
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-03-30, 20:29   

Kolekcjoner miał mieć nieco więcej bajerów względem podstawki, więc podejrzewam że stąd te 1.05. Ale w takim wypadku wszystko powinno działać jak u mnie. Masz tam na dolnym pasku granicę konca tury? Masz klepsydrę nad obronę? W mieście możesz rekrutować dwie wywerny? Jak neutral zabije jakąś jednostkę twoją to otrzymuje dodatkowy ruch? Jeżeli kolejno jest Tak; Tak; Tak; Nie to oznacza, że wszystko jest dobrze.

Powiedz lepiej konkretnie co Ciebie boli to lepiej wyłapię.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Juvart 
Chłop


Wiek: 43
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 5
  Wysłany: 2011-03-30, 20:50   

Mam klepsydrę, mam granice końca tury, 2 wiwern nie mogę rekrutować, a chciałem tylko spaczować grę
do aktualnej wersji jaka jest obecnie. ;-)
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-03-30, 21:01   

No to poinformuję, że masz najnowszą wersję, chociaż niemożliwość rekrutacji 2 wiwern mi się nie podoba (bo u mnie już można).

Zawsze używaj updater.exe a będziesz wiedział czy jest jakiś nowy patch. Tyle na przyszłość.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Juvart 
Chłop


Wiek: 43
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-03-30, 21:16   

Podziekował :mrgreen:
 
 
SimpleMotions 
Adept
W służbie nocy



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 11
Skąd: Księżycowy gaj
Wysłany: 2011-04-03, 10:18   

1. Czy w dodatku powrócono do systemu rekrutacyjnego z części drugiej? Mianowicie, czy duże jednostki jak np wiwerna zajmują dwa pola? Mam jeden wolny punkt drużyny ale nie moge posiadać wiwerny, a pozostałe małe jednostki tak.
2. Jak już ktoś zauważył, strasznie mało doświadczenia po bitwie moja drużyna zdobywa.

Dodam że dodatek kupiłem w empiku. Nie instalowałem żadnych patchy. Jedynie wersje podstawową (Odrodzenie) mam spatchowaną.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-04-03, 11:03   

SimpleMotions napisał/a:
1. Czy w dodatku powrócono do systemu rekrutacyjnego z części drugiej? Mianowicie, czy duże jednostki jak np wiwerna zajmują dwa pola? Mam jeden wolny punkt drużyny ale nie moge posiadać wiwerny, a pozostałe małe jednostki tak.
2. Jak już ktoś zauważył, strasznie mało doświadczenia po bitwie moja drużyna zdobywa.

Dodam że dodatek kupiłem w empiku. Nie instalowałem żadnych patchy. Jedynie wersje podstawową (Odrodzenie) mam spatchowaną.


CDProjekt skrewił i sprzedaje wersję zaktualizowaną do patcha który rąbie expa. Nie pograsz normalnie dopóki ktoś tego nie zmoduje albo nie wyjdzie kolejny patch naprawiający ten błąd.

Dwupolowe jednostki zajmują jedno pole w drużynie, ale dwa punkty dowodzenia.
_________________
 
 
miras79 
Chłop


Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-04-03, 17:23   

siemanko :mrgreen:
jest sposób na expa :) tzn pisała juz o tym machaK sprawdziłem i rzeczywiście mam podobnie a więc zacznijmy od tego że mam oryginał(tak tak zaszalałem mimo tylu złych recenzji) na początku też sie wkurzałem bo za walki za które powinno być koło 100 expa dostawałem 11 20 za pokonanie 3 pajakow dostałem 50 wow...szybko skapnąłem się ,że coś jest nie tak ale jak pisałem wcześniej z nie jedngo pieca sie chleb jadło(większość gier kończone na najwyższym lvl :devil3: ) mówię sobie mimo wszystko dam radę(ale niestety na poziomie średnim gram) i przypadkowo wpadłem na to że te bug nie działa w wieżach czyli oposzczone tawerny wieze z zombiakami itp w nich exp leci normalnie wiadomo że na początku cięzko pokonać 4 zombiaki ale da się bo tu chyba twórcy gry nadal nie pomysleli i w zamku mozna kupic przegieta rune drzewca za 200szt złota...na poczatku bitwy stawiajac go przed np 3 zombiakami bez problemu je rozwalamy drzewiec ma 170 atak na krytyku jakos 250 zadaje i ma 2 zasłony wiec 2 pierwsze zombaiki zawsze oberwa na jakies 3 tury je drzewiec zajmuje soba a my je dobijamy z oddali :) i tak troche wiecej czasu to trwa ale na 1 planszy oponent nas nie atakuje i spokojnie mozna takimi wiezami sie naexpić :mrgreen: i wbic nasze wojo na chociaz 2 lvl :) i to co mówiła machak po kilkudziesieciu turach im dalej idziemy problem expa chyba sam sie naprawia jeszcze nei w 100% walk ale juz w wiekszosci normalnie expimy :) i czekamy na patcha :mrgreen: :mrgreen:
podsumowujac da sie grać troche niestety to dluzej trwa ale da sie bez problemu przejsc 1 plansze co właśnie czynię bede informował czy w kolejnych jest problem z expem czy juz normalnie sie exp machaK pisała ze zaczela od nowa i juz jest ok:) potwierdze to pozniej :)
generalnie czepiałem sie tego na poczatku ale uwazam teraz ze pomysl z inicjatywa sprawdza sie super przez to gra jest trudniejsza ale ciekawsza bo pameitacie z odrodzenia jak sie mailo rozbudowane jednsotki to te orki nawet 2 tur nie żyły nie zdążyły podejść tu przynajmniej coś się dzieje :)
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-04-03, 22:47   

Jak ktoś nie chce się bawić w mój sposób normalizacji PD to mogę zrobić taki modzik, którzy zwiększałby ilość przyznawania, przynajmniej na niskopoziomowe jednostki.

Pytanie tylko - czy towarzystwo chętne?
No i warto by było, aby towarzystwo powiedziało ile powinno być PD za taki to a taki poziom/typ.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum