Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
news
Autor Wiadomość
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-12-29, 20:14   



Chłopaki z Akelli idą za ciosem i dalej przenoszą Nevendaar w wersję papierową. Tym razem poszli po rozum do głowy i miast pocić fabuły na poziomie "Rozmów w toku" postawili na sól sceny Disa. Fanów, znaczy się.

Komisyjnie wybrali 18 opowiadań, które zmieściły się w prezentowanym zbiorze. Niestety translator nie daje rady ani z tytułem zbioru, ani z tytułami opowiadań.

Fakt, że jest to robota fanów pozwala łudzić się, że treść trzyma się kanonu, choć z drugiej strony opowiadania dobierane były przez ludzi Akelli, więc... ;)

Tradycyjnie ludzie czytaci znajdują się tylko w Rosji, w związku z czym na próżno owego zbioru można szukać poza granicami matecznika Akelli. Biorąc pod uwagę marketingową nieudolność tego wydawcy - wcale mnie to nie dziwi.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2011-01-02, 22:58   

Mane, tekel, fares... Disciples 3.

Link dzięki uprzejmości Gedeona.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-03, 17:08   

http://www.sendspace.com/file/1g2da6

Niesamowite! Kolejny dowód na to, że twórcom brakowało czasu... w grze są niemal wszystkie efekty zaklęć globalny z Disciples 2! Plik jest mapą która ma triggery, które uruchamiają te efekty!

Jest łapa bethrezena, ogniowy i ziemny smok hord, deszcz kamieni, itd itd :D
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-01-10, 17:35   

Zbytnio nie wiem gdzie dać, więc piszę tutaj (ewentualnie moderator przeniesie)

http://winegrepl.blog.one...2,ID418788051,n

Mod dewolucja dla Resurrection.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
marcin710 
Chłop


Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 1
Wysłany: 2011-01-17, 15:54   

http://www.zavvi.com/game...s/10296499.html

Disciples III Undead Hordes
jeśli dobrze przeczytałem to jest tam podane że wysyłka 25 Lutego :?:
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-20, 17:12   

Q&A from devs:

google translator napisał/a:
Możesz zadawać pytania w języku angielskim także. Odpowiedzi z developers'll być w języku rosyjskim i angielskim.

Nowe! Pozdrowienia od deweloperów:

Spoiler
Dobry wieczór, panie i graczy.
W imieniu studio przeprosić za dość długa cisza z naszej strony. Faktycznie, od 25.12 do 10.01 trwało przejście do nowego biura, równolegle utworzenie nowego studio developerskie.
W tej chwili mamy zaplanowane następujące działania:
Wydanie nowego patcha, około 1.27, wynajmu dodatkowych pracowników, poprawy biurowych i decyzji o nazwę nowego studia .
Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami, w nowym studio stało się większość pracowników bezpośrednio zaangażowanych w rozwój Disciples 3: Resurrection , a mianowicie:

Ilyin Alexei - Producent.

Projektanci:
Akimov, Dmitry - Kierownik Projektu / Senior Designer Game
Denis Bogomolov - Projektant gier
Vladimir Landyshev - Projektant gier
Borisyuk Michael - Senior Level Designer
Programiści:
Kuzmin Andrei - Senior Programmer
Akimov Vitaly - Programista
Wykonawcy:
Gregory Sukhov - Senior Artist / modeler / Teksturschik.

Także teraz będzie zatrudnić dodatkowych pracowników we wszystkich działach.
1. Projektant poziomów.
2. Programista.
3. Sketchist.
4. Animator.
5. Teksturschik.

Stopniowo ilość prac zostanie przeprowadzona w celu zwiększenia interakcji między nami. Jako przykład - od tego momentu zostaną utworzone FAQ, który jest co tydzień w czwartki będą wypełnione odpowiedzi na swoje pytania. Poza tym, ten FAQ będzie tłumaczona na język angielski, oraz, oczywiście, zostanie zaakceptowany i w pełni uwzględnione we wszystkich sprawach, w tym angielskiego.

Pragnie również bardzo podziękować Akella, i osobiście, Dmitry Archipow, Aleksiej Ilyin i Svetlana Gorobets, za współpracę i pomoc dla programistów, w trudnym dla nas okresie.

Z poważaniem,
Akimov "Dmitrij Schastliffchik .


Nowe! odpowiedzi. Part One. 20.01.2011 Rosyjski wersja
Spoiler

Jak nazywa się studio? Ile osób pracuje w nowym studiu? Kto z dattsev przyszedł w?
Odpowiedź:
Spoiler

1. Nazwa studia jest teraz pod uwagę. Wpadliśmy kilka nazwisk, ale wszyscy w ten czy inny sposób żmij i samokrytycyzmu. Dlatego w tej chwili nazwy nie jest wybrany, a my nadal pracować w tej sprawie.
2. Obecnie pracują w studiu większość pracowników, którzy pracowali w studiu DAT.
3. Bezpośrednio do nazwisk pracowników, którzy pracują w studiu, swoje stanowiska, jak również listę ludzi, wynajem, napisałem powyżej.

Czy hot fix poprawia rezerwacji i gromadzenia doświadczeń do kolejnego patcha?
Odpowiedź:
Spoiler
Nie, poprawka nie zostanie zgodnie z planem w 1927 roku liczba nowych poprawke zbroje i wiele innych błędów. Jeśli chodzi o doświadczenie, to problem zostanie omówiony osobno, ponieważ nie wszystkie takie proste.

Czy wrócił testerów forumnym? Kto teraz zajmuje się błędy / życzenia itp?
Odpowiedź:
Spoiler
Tak, to będzie. Jak dokładnie to się uda, zostanie rozwiązany wkrótce. W tej chwili błędy z forum deweloperów, ale to się zmieni w kierunku większej interakcji z tobą.


Kiedy będzie nowa strona? Dla wciąż stoi w miejscu w 2009, gdzie jest to po prostu najstarszych infa
Odpowiedź:
Spoiler
Nowa strona będzie wkrótce, że jest w trakcie finalizacji.

Czy nowe neutralne w Gold Edition?
Odpowiedź:
Spoiler
Ciężko pracujemy, aby uczynić je. Bardziej prawdopodobny niż nie. Ale w pełni z złota edycja zostanie ogłoszona później.

Ponad to, co jest teraz programiści pracują?
Odpowiedź:
Spoiler
Poprawki, zatrudnianie nowych pracowników, podróży, pracy nad nowymi hotsitovymi saldo karty, pracy w angielskiej wersji, predprodakshen złota edycja.

W grze znajdują się pliki fx efekty czarów z Disciples 2, takie jak Chain Lightning lub Bethrezen Claw. Czy masz jakieś plany wykorzystania tych fx w grze? Może jakieś zmiany w rasowej Księgi czarów lub powrócić do starego Disciples 2 Księgi czarów?
Odpowiedź:
Spoiler
Niestety, nie planujemy korzystać z danych w Disciples3 FX. Ale planujemy sfinalizować książki pisowni w przyszłości, to się nie podoba.

Kiedy możemy się spodziewać nowego materiału na klanów górskich?
Odpowiedź:
Spoiler
Jak tylko Górskie Klany zostaną ogłoszone i fazy predprodakshena. Najprawdopodobniej nie będzie pierwszym w sztuce, o parę trzy miesiące.

Kiedy ogłoszono w wiosną złota i że tam będzie?
Odpowiedź:
Spoiler
Teraz nie jestem gotowa dać Ci dokładnej odpowiedzi na to pytanie. Na początku lutego pojawi się więcej niż wyczerpujące informacje na temat złotej edycji gry.

Kiedy gnomy, rozpoczął prace nad nimi, kiedy sztuka zaczyna się rozprzestrzeniać?
Odpowiedź:
Spoiler
Około końca tego roku - na początku następnego. Ale to bardzo, bardzo z grubsza, jak predprodakshena fazie przez gnomy nie istnieje.

Kiedy następny patch do rozszerzenia i co patche do renesansu?
Odpowiedź:
Spoiler

W modzie renesansu była pełna, aby dodać nową postać w D3, pająka. W dodatku jest dużo więcej zabawy: wszystkie orki, ale zdolność nie widziały, gry, choć możliwości nie ma tu wyjątkowy i ma możliwości duńskiej pająka. Czy mogę uzyskać każdy z pozostałych programistów z tochkadat projektu-D3 konsultacje na ten temat? A w ogóle nadal modding ktoś z programistów jest D3 specjalizuje konsultacje co do czego?
Odpowiedź:
Spoiler
Niestety, nie mogę odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ, zgodnie z Andrey Kuzmin, odpowiedzieć na jego potrzeby wznoszenia do kodu i faktycznie rozważyć tę kwestię jako błąd. W chwili obecnej, Andrew zbyt zajęty, montaż patch i nie może robić swoje pytanie. I przeniesiono go do błędów, więc Andrew wziął swój wolny czas, w najbliższej przyszłości.
W odniesieniu do konsultacji z programistów, należy podnieść tę kwestię na forum. W przypadku, ma wystarczającej liczby pytań, poproszę Andrew rozpraszał podczas pracy i reagowania na nie. Z góry przepraszam za to, że nie jesteśmy w stanie w tym momencie do pełni popieram modersky sekcji. Niestety, nie mamy zbyt wiele pracy i zbyt mało wsparcia programistów do normalnego modmeykerov.

Wcześniej, przed wydaniem D3 bsuzhdalos wprowadzenie Beast mistrzów, ale w końcu stało się trzymać różdżki wszystko, ale palkotyki zniknął w klasie. Windows wynajmu 5 dni zajęć i 4 - Warrior / Mage / spy / sabotażysta, tak jakby. Czy mogę vernt palkotykov takiej nowej roli - wsparcie techniczne? Nie dlatego, że wszystko zależy od tego jakie zdolności do skillgrid rzeczy, i unikalnych klas w D2 były prawie wszystkie palkotykov wyjątkiem tego, że starsi - ale z decyzją opcji jest taka sama: jak wojownik o artykule, ale skillgrid zupełnie inny niż Royal Guardian (dowódca wojowników-karzeł) - i to jest tutaj wsparcie we wszystkich jej chwały.
Odpowiedź:
Spoiler
Niestety, w produkcji "palkotykatelya" jak każdy inny bohater to nie tylko model, animacji i głosu, ale także umiejętności, rezerwacja aktywów, bilansu i wiele więcej. W tej chwili ta praca nie jest planowane, bo są bardziej priorytetowych zadań, takich jak: - utworzenie dodatkowych neutralne dla przykładu.

Czy istnieją plany wprowadzenia przycisk dzięki forum?
Odpowiedź:
Spoiler
Dziękuję, szczerze mówiąc jestem przeciwko tej svistelok rodzaju i pyhtelok, ale jeśli ludzie są proszeni, zobaczymy, co można zrobić. Praca na Forum jest planowane, ale w nieco inny sposób, a mianowicie, nacisk położony będzie na komunikacji między nami, w celu poprawy golosovalok mechanizm, przyjmowania i rozpatrywania błędów i życzeń.

Czy naprawić zachowania AI w Khotso (jestem o tych chwilach, gdy przechodzi przez AI jednostek) i gdy zostanie ona umieszczona na?
Odpowiedź:
Spoiler
W AI będą podejmowane. Ale czekać na zmiany w najbliższym miesiącu nie warto, ze względu na dobre AI musi być napisany od podstaw, co będziemy robić w najbliższej przyszłości.

Kiedy zmiana w ostateczny wzrost jednostkowych statystyki oddziałów (assassin, Tiamat, itp.) bardziej akceptowalne (przynajmniej w Disah 2 - 10-20% życia i uszkodzenia)? Teraz + 1 do wszystkich statystyk jednostek, które należy wykręcić z 5000 i powyżej doświadczenia wydaje się, delikatnie mówiąc, śmieszne!
Czy będą dalsze wprowadziła nowe artefakty może być coś na podobieństwo pod banderami Disov daje bonusy do całego zespołu?
Odpowiedź:
Spoiler
1. Teraz logika gry powiedział, że jednostka N-poziomu ziemi jest w przybliżeniu równa się liderem na tym samym poziomie, plus lub minus różnych umiejętności i przedmiotów. Jeżeli wzrost artykułów levelapom zostanie zmieniona, wówczas poziom trzydziestego rolnik będzie dużo silniejsza jako lidera na tym samym poziomie.
2. Być może wprowadzimy coś podobnego flagi. Ale nie w najbliższej przyszłości

Czy wrócił obrońców rezerwacji miasta i stolicy?
Odpowiedź:
Spoiler
Bezpieczeństwo premie miast i stolic zostały wprowadzone w grze przez długi czas, może nie działają one w połączeniu z najnowszymi błąd zbroi w ogóle, co należy poprawić w następnym patchu.

Czy możemy spodziewać się salda w odporności? Szczególnie, odporność na umysł i WZROST opór śmierci. Teraz duch może sparaliżować niemal automatycznie jednostek.
Odpowiedź:
Spoiler
Tak, test inteligencji, bezpieczeństwa, i innych źródeł będą w grze NLB.

Jak szybko otrzymasz multiplayer? Przynajmniej przybliżony rok, proszę
Odpowiedź:
Spoiler
2011 roku. Czwarty lub szóstym miesiącu. W szczególności, zostaną ogłoszone później.

Czy będzie wersja angielska zmartwychwstania i po D3 wydania przez Akella? Czy będzie patch do wersji angielskiej D3 renaissence wydany przez Kalypso?
Spoiler
Disciples III: Resurrection lokalizacji i publikuje na rynku międzynarodowym, firma Kalypso Media. Poczekaj na nowe komunikaty prasowe
W kwestii patch do Disciples III: Rennaissance, prosimy o kontakt z naszym partnerem, Kalypso.

Czy jest możliwe, aby umożliwić pasywne gracza do gry neutralne w bitwie hotseat gry? To będzie się za słaba AI i nie powinny być trudne do kodu jako opcja.
Odpowiedź:
Spoiler
Dziękuję za ciekawą propozycją. W patch do 27 numer wersji rosyjskiej postaramy się zawierać następujące wydawać. W grze Khotso - gracze mogą wyłączyć AI jednostek neutralnych. W tym przypadku oddział neutralne będą walczyć na żywo gracza przeciwnika.

Czy można skoncentrować się nieco więcej na beta testy zamiast puszczania nowych rzeczy? Gra jest szorstka klejnot, który desperatly potrzeby polerowania.
Odpowiedź:
Spoiler
To pytanie zadają sobie . Niestety, nie możemy mieć zespół testerów. Ale postaramy się rozwiązać ten problem, więc dla nas przykre i żenujące, gdy plamy są błąd.

Czy będzie złoto wydanie nowej spółki / maps?
Odpowiedź:
Spoiler
Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie, czekać na oficjalne ogłoszenie złota edycja.

Czy możemy mieć nadzieję na pojawienie się w złota edycja dyplomacji?
Odpowiedź:
Spoiler
Nie, bo dyplomacja nie jest obecnie opłacalna. Aby było to ciekawe i przydatne trwa dłużej, które nie będzie dopóki Gold Edition.

Planowany powrót do banshee Baroness gry, archanioł? (Ponieważ okna liderów wynajmu w miastach ukierunkowane na sześć)
Odpowiedź:
Spoiler
W tej chwili, jak produkcja dodatkowe znaki nie są planowane.

Czy nowe areny?
Odpowiedź:
Spoiler
Co do areny, ich wielkości i kamery, nadal nie mogę odpowiedzieć na to pytanie. Ale niedługo zostanie wybrany do tej kwestii.

Jakie masz plany na celu poprawę AI, zarówno jak zachowuje się na mapie przygody, a także w walkach?
Odpowiedź:
Spoiler
Tak, planujemy zrobić AI natychmiast po multiplayer.

Jestem bardzo zaniepokojony problem: że w przyszłości będzie źródłem informacji na kamień? Czy ręcznie poprawić miasta czy coś innego? Boleśnie dostaje dużo połowę! Czy na rynku to, co byłoby dla złota i many się zmienić?
Odpowiedź:
Spoiler
Środki te zostaną przetworzone, Rzymu. Jak dokładnie nie mogę powiedzieć, bo nie chcę obiecywać. Ale będziemy pracować w tym kierunku.


Odpowiedzi w języku angielskim będzie jutro. Mam nadzieję
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-25, 15:08   

Po angielsku, nieco bardziej zrozumiałe:

Cytat:
Hello dear gamers.
We have been silent for quite a while and I would like to apologize about that on behalf of the company. The thing is, we have been organizing a new studio and moving to a new office at the same time, from December 12th until January 10th.
Here is what we plan to do in the nearest future:
Release a new patch (approximately on Jan 27th); choose a name for the new company; hire new staff and set up the new office.
We have told you before that most people of the Disciples 3: Resurrection team are now the part of the new studio, in particular:

Alexey Ilyin - Producer.

Designers:
Dmitry Akimov - Project Manager \ Senior Game Designer
Denis Bogomolov - Game Designer
Vladimir Landyshev - Game Designer
Mikhail Borisyuk - Senior Level Designer
Programmers:
Andrey Kuzmin - Senior Programmer
Vitalik Akimov - Programmer
Artists:
Grigory Sukhov - Senior Artist\Modeller\Texture Artist

Also we are going to hire:
1. A level designer
2. A programmer
3. A sketch artist
4. An animator
5. A texture artist

We are going to work with the community as well. For example, we are going to create a FAQ (in both Russian and English) that will include all your questions. The FAQ will be updated once a week, on Thursdays.

Also, I would like to thank Akella, Dmitry Arkhipov, Alexey Ilyin and Svetlana Gorobets for their cooperation and help in these difficult times.

With best regards,
Dmitry Akimov

Quote:
New! The answers, part one. 20.01.2011

Спойлер
What is the name of the studio? How many people work there? Who of the ex-DAT people have been hired?
Answer:

Спойлер
1. We are still thinking about a name for the new studio. We have several variants so far, but they all sound spiteful and self-critical to us, so we are still working on this issue.
2. Most of the ex-DAT people have been hired by the new studio.
3. The list of the team members, as well as the list of the people we are going to hire are posted above.


Are you going to make a hotfix that fixes the problems with the armor and the XP accumulation before the next patch?
Answer:
Спойлер

No we are not. We are going to release the next patch that fixes the armor and many other bugs on January 27th. As for the XP accumulation, this problem is not easy to fix, so we are going to address that separately.


Will the people from this forum test the game once again? Who is working with bug reports, suggestions etc.?
Answer:
Спойлер
Yes, the people from the forum will take part in the testing. We will decide how it is going to work shortly. The developers read the bug reports on the forum at the moment, but we are going to work more closely with the community in the future.



When a new site will be opened? The current one has not been updated for a very long time.
Answer:
Спойлер
The new site is almost done, it will be opened shortly.


Are you going to include new neutral factions in the Gold Edition.
Answer:
Спойлер
We'll do our best. It is very likely that new neutral factions will appear in the Gold Edition, but the information about its content will be released later.

What are the developers are working on now?
Answer:
Спойлер
We are fixing bugs, hiring new staff, relocating to the new office, working on new maps for the hot-seat mode and improving the game balance. Also we are working on the English version of the game and the Gold Edition.


In the game files there are sound fx for spells from Disciples 2, such as Chain Lightning or Bethrezen Claw. Do you have any plans of using these fx in the game? Maybe some changes to the Racial Spellbooks or return to the old Disciples 2 Spellbooks?
Answer:
Спойлер
Unfortunately, we do not plan to use these FX in Disciples 3. As for the spellbook, we are going to improve it because we do not like it very much.


When are you going to release the new info about the Mountain Clans?
Answer:
Спойлер
We are going to release the new info as soon as the Mountain Clans have been announced and gone past the pre-production phase. Some art will probably will be released first in a couple of months.


When will the Gold Edition be released? What will it include?
Answer:
Спойлер
I am not ready to answer this one yet. You will have the complete information about the Gold Edition in the early February.


When are going to release the info about the dwarves? Have you started working on them? When will the first art will be published?
Answer:
Спойлер
We are going to release the new info at the end of the year or early next year. But it is not set in stone, as the dwarves have not gone past the pre-production phase yet.


When will the next patch for the add-on be released? And what about patches for Renaissance?
Answer:
Спойлер
The patch for the add-on will be released on January 27th.
The patch for Renaissance will be released later. I cannot give you the exact date yet, but the patch will be released.


I've created a mod for Renaissance: new Spider character was added into the game. It works in Renaissance but things are more complicated in the add-on: the mod works but the game does not see the spider's ability but adds another one instead. Can I get some advice from one of the ex-DAT programmers? Is it possible to get advice from Disciples 3 programmers about similar problems in the future?
Answer:
Спойлер
Unfortunately, I cannot give an answer on this one. Andrey Kuzmin says that he will have to look at the code and basically treat this problem as a bug. But Andrey is working on the patch now and cannot look into this problem. I have moved your question to the bug section so that Andrey will look at it when he has a chance.

Regarding the advice from the programmers: we invite the people from the forum to submit questions. If there are many questions and problems like this one, then I will ask Andrey to spend some time and respond to them. I apologize for the fact that we are unable to support the modemakers section of the forum. Unfortunately, we are very busy and do not have time to support the modders.


Before D3 was released, there was a talk about beastmasters making an appearance, but in the end all the characters have the ability to plant rods, and the specialized rod planters are gone. However there are five recruit slots and only four character classes - warrior, mage, scout and saboteur. Is it possible to include rod planters as a kind of support troops? Basically, it all comes down to the abilities the character has, and almost all of rod planters have the unique abilities in D2.
Answer:
Спойлер
Unfortunately, a rod planter (and every other character for that matter) is not only a model but also a a set of skills, armour assets etc., and all of those things need to be balanced. We do not plan to make rod planters because we have other priorities at the moment - new neutral factions, for example.


Is there going to be a "thank you" button on these forums?
Answer:
Honestly, I am not crazy about these bells and whistles but we'll see what we can do about it. Also, we will work more closely with the community, improve the poll program and we'll be looking at the bug reports and suggestions more carefully.

Are you going to improve the AI in the hot-seat mode? (I am talking about the moments when the AI units go through the player's units). When will it be done?
Answer:
Спойлер
We are going to work on the AI. I can't promise you anything for this month though, as we believe that the AI needs to be re-written from scratch. We plan to do it shortly.


When are you going to change the stats increase for the top units (Assassin etc.) to at least 10-20% of health and damage, as it has been done for Disciples 2? 5000+ XP for +1 in all stats is ridiculous!
Are you going to create new artifacts for the entire army, like flags in Disciples 2?
Answer:
Спойлер
1. As it is, a unit of level X is almost as strong as the leader of the same level, give or take some skills and items. If we change the stats increase, then a peasant of, let's say, 30th level will be much more stronger than a leader of the same level.
2. We'll probably make something similar to flags, but it is not in our current plans.

Are you going to give armor to the defenders of cities and the capital?
Answer:
Спойлер
The cities and the capitals do have defensive bonuses. But it is possible that they do not work properly because of the armor bug that will be fixed by the next patch.


Can we expect any balance in resistances? Particularly, mind resistance and death resistance increase. Now ghost can paralyze almost automatically units.
Answer:
Спойлер
We plan to re-balance mind resistance and other resistances for the multiplayer game.


When will we have the multiplayer mode?
Спойлер
The multiplayer mode will be available in April or June of 2011. The exact date will be provided later.


Will there be an English version of Resurrection and following D3 releases by akella ? Will there be a patch for the English version of D3 Renaissance released by kalypso?
Спойлер
Kalypso Media will localize and publish Disciples III: Resurrection in the international market. Please wait for the press releases.
Regarding the patch for Disciples III: Rennaissance please refer to our partner, Kalypso Media.


Is it possible to allow a passive player to play neutrals in battle in hotseat game ? This will make up for the weak AI and shouldn't be hard to code as an option.
Answer:
Спойлер
Thank you for your interesting suggestion. The Jan 27 patch will probably include the following feature: the players will be able to turn off the AI of the neutrals in the hot-seat mode. In this case, the neutrals will be commanded by a human player.


Is it possible to concentrate a bit more on beta testing instead of releasing new stuff ? The game is a rough gem which desperatly needs polishing.
Answer:
Спойлер
I ask myself the same question. Unfortunately, we can't afford a team of testers for now. But we'll try to address this question as we feel bad and ashamed when people find bugs in our patches.


Are you going to include new campaigns/maps in the Gold Edition.
Answer:
Спойлер
I cannot answer this one yet. You'll have to wait for the official announcement.


Will there be a diplomacy system in the Gold Edition?
Answer:
Спойлер
No there won't be a diplomacy system, because it is very weak at the moment. We'll have a lot to do in order to make it fun and useful but we won't have time to do it before the release of the Gold Edition.


Are you going to bring the baroness, the banshee and the archangel back to the game? (The recruitment window has six character slots now).
Answer:
Спойлер
We are not at the moment, because we do not have plans to make new characters right now.


Will there be new arenas?
Answer:
Спойлер
I cannot tell you anything about arenas and the camera right now. But we are going to look at these problems shortly.


What plans do you have to improve the AI; both how it behaves on the adventure map as well as in battles?
Answer:
Спойлер
We plan to start working on the AI as soon as the multiplayer mode is released.


Are you going to do anything about the Stone resource? Its amount is huge by mid-game and there is nothing to spend it on. Maybe you can make a market so we can trade it for the mana or gold,
Answer:
Спойлер

The resources and the cities will be re-worked. I can't promise you anything right now, but we are going to work on that.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-31, 22:12   

Ok, jest nowy patch: http://ru.akella.com/News.aspx?id=2742

Oprócz tego co jest w notkach dodali opcję wyłączenia AI w Hot seat :) Zaznacza się to w opcjach gry :)
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-09, 14:20   

Polska premiera: http://www.gram.pl/news_8...rlych_Hord.html
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-11, 18:47   

Nowa wersja dewolucji i spolszczenia dla D3:Resurection

http://winegrepl.blog.onet.pl/
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-16, 11:37   

Przedsprzedarz Disciples 3: Resurrection PL: http://www.gram.pl/news_8...ie_gram_pl.html

Edycja specjalna - 99 zł



stylowe opakowanie
gra Disciples III: Wskrzeszenie
T-shirt rozmiar L (60 x 75 cm)
artbook
instrukcja obsługi

Normalna - 69 zł
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-03-02, 09:34   

Nic specjalnego Wam tutaj nie linkuje.

Pełna animacja Arcywampira (ruch, atak itp.)
http://www.youtube.com/wa...Y9VusxsZQQ&NR=1

Salar:
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Amina:
http://www.youtube.com/wa...feature=related

... i Thanatos będący największą porażką tego tytułu:
http://www.youtube.com/wa...7NTh3TrRyQ&NR=1

OoO i jeszcze takie coś:
http://www.youtube.com/wa...EoOGuoXX60&NR=1

muzyka całkiem całkiem :D
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-03-16, 17:13   

Nowe studio powstałe z .dat nazywa się.... Hex! Wydaje mi się to nieco ironiczne ze względu na projekt gry którą tutaj robicie...

Cytat:
Komentarz przez Dmitry Akimov:

"Tytuł" studio hex "pojemny, krótkie, oddaje istotę naszej działalności -. Hex związane z TBS, gry planszowe i strategii z wielu opcji wybrano taką opcję, jako wskazujące kierunek i myśleć o naszym studio."


_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-04-01, 16:08   

Jak ktoś ma wątpliwości propos wyglądu jednostek, czarów czy zabudowań klanów to może do 3 kwietnia zadać pytanie w odpowiednim temacie na alldisciples a artyści HEXa odpowiedzą.

http://alldisciples.ru/mo...le=view&sid=675
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-05-05, 14:13   

http://alldisciples.ru/mo...le=view&sid=698

Studia HEX szuka testera i jakąś menadżerkę społecznościową (lub jakoś tak). Najbardziej by chcieli, aby chętni byli w możliwie największym stopniu obeznani ze światem Nevendaaru lub byli fanami strategii turowych.

Podejrzewam, że coś dla was (po moich pomysłach to raczej byłby wśród was płacz i zgrzytanie zębów).
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-06-02, 18:05   

Z tłumacza google:



Cytat:
Firma Akella i hex studio zaszczyt zaprezentować projekt " Rebirth: D isciples III "! Ten projekt pokazuje gracz uzupełnienia i poprawy historia opowiedziana w " Renaissance "i" hordy nieumarłych , na recyklingu karty w pełni.
Twórcy starali się zachować najlepsze, co było w poprzednich projektów od podstaw wszystko remake innego. Ponad 90% kart do kampanii zostały wykonane od podstaw. Pozostałe karty stanowią z kolei zostały przekształcone, a całkowita liczba zadań zwiększyła się prawie 2 razy . Bilans i elementu graficznego został gruntownie zmieniony, odnowiony i rozbudowany. Nie zapomnij o twórcy i długo oczekiwany multiplayer.
Dmitry Akimov , kierownik projektu i starszy projektant gier, powiedział: "Kiedy przyszło do podejmowania Gold Edition, który połączy" Renaissance "i" Undead Horde "my nie chciał zrobić proste połączenie dwóch projektów, ponieważ obie gry są lepsze dla niego nie będzie. W rezultacie, połączyliśmy siły z bardzo aktywnymi uczestnikami społeczności całkowicie przerobił te aspekty, które powodują najwięcej krytyki. W końcu teraz, z oryginalnej gry był chyba główny wątek fabularny, zmienione i uzupełnione poważnie i sztuka wymagania, które są najbardziej lubi " .
Jak obiecałem wcześniej, wszystkich nabywców z dwóch poprzednich gier Disciples
otrzymują cyfrową wersję " Rebirth "absolutnie za darmo .


Czyli wygląda na to, że fabuła Disciples 3 ulegnie rozbudowie, zmianie i możliwej poprawie. Mechanika ma być też poprawiona, grafika również, ilość zadań w misjach większa, więc zapewne mapy będą ciekawsze i bardziej rozbudowane, no i dojdzie multiplayer. Dla tych, których mają podstawę i dodatek wersja Gold jest za darmo. Ogólnie całkiem nieźle. Premiera zapowiedziana jest na jesień tego roku.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-06-03, 08:49   

Na nowo ruszyła strona Disciples 3

http://disciples3.ru/

(narazie jest jeszcze w budowie, co widać na pierwszy rzut oka, ale po tym przeszło rocznym zastoju to dość obiecująca zmiana)


napisał/a:
Zakończenie projektu " Rebirth: D isciples III "planowane jest na jesień 2011 roku.

A nad tym screen inkwizytora próbującego ubić trolla to chyba coś powinno nam zasugerować
:-P
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-01, 20:05   

Nowe arty do dodatku krasnoludów:

http://alldisciples.ru/mo...le=view&sid=725
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2011-07-05, 23:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-07-05, 22:26   

Skoro linki wyżej nie działają dodam nieco nowych :mrgreen:

Tym razem powinny przypaść do gustu nawet wampirzowi :admin:

http://nevendaar.com/photo/42-0-545-3
http://nevendaar.com/photo/42-0-415-3
http://nevendaar.com/photo/42-0-405-3
http://nevendaar.com/photo/42-0-408-3
http://nevendaar.com/photo/42-0-441-3
http://nevendaar.com/photo/42-0-439-3
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-07, 11:53   

Nowe jednostki w wersji Gold, neutralne:

http://nevendaar.com/news/2011-07-07-372

Wyglądają na zielonoskórych. Co tydzień mają być nowe.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum