Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Disciples III - Wasza koncepcja fabuły
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 27
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-11-26, 14:25   

"Lepsze" tak z cyklu grammar nazi.

Albo ja źle zrozumiałem Reya, albo mu szło o modele dla postaci fabularnych itp. Co nie zmienia faktu, że my tu gadu-gadu, a temacik powoli umiera bo zapał pierwszy już minął ;>
Co do robienia tego w D3 - ja myślę, że jak już by się całość zrobiło, to najlepiej robić wersje pod obie gry. Ktoś do DII, ktoś do D3. Nie wiem czy faktycznie edytor D3 ma aż taką przewagę w praktyce nad tym z DII, ale wiem, że nie idzie w nim wstawić normalnych składów krasnoludzkich, dodać kilku mrocznych elfów itp, a to może być stosunkowo ważne w tym całym "wypieku".
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 27
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-11-26, 14:31   

Faktycznie, w tym przypadku zostają nam tylko półśrodki typu: zastąpienie mrocznych elfów zwykłymi ożywieńcami i sklecanie krasnoludzkich wojsk z tych jednostek, które już mamy...czyli dwóch.

Vozu napisał/a:
"Lepsze" tak z cyklu grammar nazi.

Pośpiech, ten cholerny pośpiech ;-)
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 106
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-11-26, 16:06   

Lepiej zajmijcie się wątkiem głównym i szkieletem, a nie tworzeniem jakiś modeli czy innych wariactw.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-11-26, 22:07   

Aro,
Masz mnóstwo możliwości itd, ile ci zajmie sklejenie tego? Dla jednej frakcji wyjdzie co najmniej po 20 misji i masą questów pobocznych, jeżeli naprawdę chcemy zrobić coś na stopień kontynuacji disa, czyli pełnoprawna fabuła, jakaś...1/3 całej roboty nad grą? Parę projektów robiłem w prostych programach do tworzenia gier, były banalnie proste i nie miały takich upierdliwych zadań w sobie jak pisanie w wordpadzie dialogów czy stawianie jednostek na mapach (o ile pamiętam edytor miał braki w tych miejscach?).

Co do fabuły, przydałoby się powiedzieć na czym obecnie stoimy twardo i czego jej aktualnie brakuje aby można zacząć szersze prace?
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-27, 09:03   

Przede wszystkim, trzeba podsumować to, co już wiemy i na czym stoimy, bo tu już kilka razy wyszło, że nie we wszystkim się zgadzamy.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum