Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2014-01-27, 22:00
PRZYMIERZE ELFÓW - Jednostki
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-07, 16:41   PRZYMIERZE ELFÓW - Jednostki



Wieszcz - Mag z niższym INI, za to większa ilością życia. Źródło ataku: Powietrze.

Druid - Mag z opcja samoprzemiany (możliwe, ze z automatycznym przeniesieniem się do pierwszej linii w momencie przemiany - w zaleznosci od potrzeb zwiazanych z balansem)

Gryfi Szaman - wspomaganie, jednostka zwiększa szanse wystąpienia obrażeń krytycznych.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2014-06-23, 22:40, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-26, 17:43   

Hmmm... w D1 była fajna elfia jednostka, która nie pojawiła się w d2 i d3... Elfia Księżniczka: http://disciples.phx.pl/i...1/sw_jednostki5

Czy jest szansa na jej pojawienie się gdzieś tu? Wkońcu krasnoludy mają królewską jednostkę, więc szlachectwo nie powinno być problemem.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-10-08, 19:02   

Nowe Jednostki Przymierza Elfów
Proponowane rozwinięcia dla niektórych jednostek Elfów. Bezcielesna oparta o pomysł Arosala z tematu "Nowe Jednostki w Swiecie Disciples".

Bezcielesna (Awans z Sylfidy)
Poziom: 5
HP: 12
Ochrony: -
Odporności: Oręż

Atak: Ochrona przed Powietrzem/Uzdrowienie
Uzdrowienie: 6
Cele: 6

(Pomysł dodatkowy: Jako, że ta forma może się wydawać bardzo potężna można by uznać, ze Sylfida osiągnęła w ten sposób swój maksymalny poziom tj. nie zdobywa doświadczenia. Jej statystyki nie mogą się już podnieść, może je natomiast podnosić decydując się na blokadę stadium Sylfidy)

Rytualistka (Awans z Tancerki Słońca)
Poziom: 5
HP: 14
Ochrony: -
Odporności: -

Atak: Ochrona Przed Ogniem (Ukojenie)/ Uzdrowienie
Uzdrowienie: 5 [Ukojenie: 2(+1)]
Cele: 6

(Ukojenie: W momencie ognistego Ataku jednostki tracą ochronę przed ogniem (przyznana przez rytualistke) jednak przywraca się im dodatkowa ilość HP (+1 wchodzi w momencie gdy wrogi atak był „krytyczny”) w pewnym stopniu działa jak blokada taktyczna. Podstawowe uzdrowienie względem statystyk Tancerki Słońca nie wzrasta)

Monarcha* (Awans z Wartownika)
Poziom: 4
HP: 18
Ochrony: -
Odporności: Woda

Atak: Mroźna Strzała /Odmrożenie (Kumulacja)
Obrazenia: 7/2(+1)
Cele: 1

(Kumulacja: Każdy kolejny atak zwiększa obrażenia jakie otrzyma jednostka z racji działania statusu „Odmrożenia” o 1)

Smoczy Gwardzista* (Awans z Obrońcy Gaju)
Poziom: 4
HP: 16
Ochrony: -
Odporności: Ogień

Atak: Ognista Strzała /Oparzenie (Wyniszczenie)
Obrazenia: 8/2
Cele: 1

(Wyniszczenie: Każde trafienie w jednostkę która ma już status „oparzenia” spowoduje zadanie jednostce dodatkowych obrażeń w wysokości równej obrażeniom jakie zadaje status )

Wódz Plemienny* (Awans z Dzikiego Centaura)
Poziom: 4
HP: 25
Ochrony: -
Odporności: -

Atak: Potężna Maczuga/Obrażenia Krytyczne (25%)
Obrazenia: 13
Cele: 1

Maksymalna Ilość w armii: 1*
(Obecność w armii zapewnia premie pasywne (zwiększa procent obrażeń krytycznych Dzikich Centaurów z 10 do 20%, oraz Obrażenia zadawane przez Strażników o 20%))
*Nazwy Robocze.

Cdn... (przed wami jeszcze Pierworodny i kilka innych pomysłów). Czekam na propozycje, opinie i przemyslenia :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-10-08, 20:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-10-08, 20:37   

Zacznę od tego że kopiując staty zostawiłeś u wszystkich "Uzdrowienie" zamiast obrażeń.

Athelle napisał/a:
(Kumulacja: Każdy kolejny atak zwiększa obrażenia jakie otrzyma jednostka z racji działania statusu „Odmrożenia” o 1)

To dość mocne zakładając że mamy trzech takich łuczników to w drugiej turze odmrożenie jest już niemal równe podstawowym obrażeniom.
Athelle napisał/a:
(Wyniszczenie: Każde trafienie w jednostkę która ma już status „oparzenia” spowoduje zadanie jednostce dodatkowych obrażeń w wysokości równej obrażeniom jakie zadaje status )

To już co najmniej 10 obrażeń u kolejnego takiego łucznika.

Ja tam nigdy nie uważałem ze te gałęzie wymagają wzmocnienia :mrgreen:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-10-08, 21:11   

Trzech łuczników w składzie w DH mieć nie będziesz mógł (o tym innym razem) Nie ma jednak wątpliwości, ze łucznicy to ostatnie czego nam jeszcze Elfom potrzeba.

Sprawa wygląda tak, ze potrzebujemy dla Elfów drugie źródło podstawowych jednostek. Mam na myśli, takie jednostki na których można oprzeć budowanie armii. Brakuje opcjonalności i wybór ogranicza się raczej zawsze do pytania "który rodzaj łucznika wybiorę", to z jednej strony siła, a z drugiej przekleństwo Elfów. Chcemy ten problem wyeliminować.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-10-08, 21:20   

Eeee to w takim razie po co kolejni łucznicy skoro potrzeba czegoś innego :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-10-08, 21:22   

Rzucone tak bardziej jako dodatek :D , żebyście mogli ponarzekać na sile dodatkowych efektów, chciałem sie po prostu ogólnie dowiedziec co o nich sadzicie bo to dwa bardzo stare juz moje projekty.
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-10-09, 10:45   

Czy jeżeli zwiększacie ilość jednostek u elfów inne rasy też będą miały zwiększone?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-10-09, 10:54   

Tak. Machak.. ilość jednostek w każdej rasie będzie bardzo podobna.. (różnica jednej, maksymalnie dwóch) Elfy tych jednostek miały do tej pory najmniej.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-10-21, 11:32   

Co do tych nowych efektów to chciałbym wspomnieć, że coś takiego jak wyniszczenie już kiedyś dawałem, bodajże w propozycji na dowódcę, no i miało to źródło oręż.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-11-05, 18:46   

Aktualizacja w pierwszym poście :D
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum