Wiek: 29 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 188 Skąd: Czy to ważne?
Wysłany: 2010-10-09, 20:54
Dla mnie starcie z DC i Wiszem to niezbity dowód na OP nekrońskiej armii.
1. Darmowe oddziały ciężkiej piechoty.
2. Tylko jeden surowiec.
3. Absurdalnie szybkie pojazdy.
4. Absurdalnie silny i wszechstronny bohater.
5. Możliwość teleportacji prawie wszystkich swoich jednostek do dowolnego miejsca na mapie.
6. Większość jednostek może podnieść się po przegranej, jest odporna na ostrzał, doskonale radzi sobie w obu rodzajach walki(Wyjątkami są Rozdzieracze i Upiory) i posiada ciekawe umiejętności(Parszywi Pariasi).
7. MONOLIT.
No chyba że to po prostu ja marudzę, ponieważ oczekiwałem skrycie na zwycięstwo Wisza nad DC(Który wcale a wcale nie jest dobrym graczem :P) i dobrania się do karasia, kiedy ten będzie się zbierał po walkach z truposzami. Rozwinąłem się w miarę możliwości, odbierałem kluczowe pozycje Mike'owi(Bo przy walce z Gwardią walka na pozycje kluczowe jest dość trudna, bowiem pojedynczy Sentinel wystarcza do odbicia takowych), no ale Wisz ewidentnie miał problem z posługiwaniem się Tau. Hej, ostatecznie przetrwałem całe 7 minut dłużej :)
_________________ Your hope ends here... And your meaningless existence with it!
1. W tamtej walce to wszyscy mieli mase zasobów wiec darwmowe czy nie to nie wiele to zmieniolo, nie mowiac juz o tym ze nadal mialem najniższa możliwą szybkość produkcji.
2. Jak już mówiłem surowce mało sie liczyly gdy gralismy z ich masą.
4. Nie jest niezniszczalny i pare razy go straciłem.
5. Really? Chyba caly czas zapominam o tej opcji.
6. Mogą się ale to nie jest takie częste, co innego możliwość zebrania zwłok i smontowania dodatkowych oddziałów.
7. Tak to już jest z tymi koncowymi mega jednostkami.
Cytat:
No chyba że to po prostu ja marudzę, ponieważ oczekiwałem skrycie na zwycięstwo
No ja powiem tylko tyle, że dopiero po kilku minutach zauważyłem, że gramy na szybkim rozpoczęciu z surowcami, a nie standard Ale poza tym miło się grało, w końcu mam orków odblokowanych i mogę poprowadzić swoje wiszowe ŁAAAAAAAAA!!!, więc mogę grać więcej.
Ja Necronami nie mialem dużego problemu, choć grałęm na najniższym poziomie trudnosci.
Zagrałem Chaosem na łatwym i podbiłem planetę, zdziwiony prostota odpaliłem Gwardie i doszedłem do wniosku, ze wcześniejszy pat był na średnim poziomie. Na najniższym po małym okopaniu się przeciwnik nawet nie jest w stanie podejść na tyle blisko by zobaczyć co do niego strzela. No ale nic dokończę Imperium na tym poziomie i spróbuję Nekronami na średnim powinno być dobrze w końcu wcale nie jest dużo trudniej.
W Gwardii dobija mnie brak jednostek jakoś radzących sobie w zwarciu (Ogryri to trochę mało) i podnoszenie limitu jednostek przez dostawianie budynków rekrutacyjnych do czego potrzeba dużo miejsca
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum