Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Gry Online

Czy grasz w gry On-line??
Tak
81%
 81%  [ 64 ]
Nie
13%
 13%  [ 11 ]
A co to jest??
5%
 5%  [ 4 ]
Głosowań: 79
Wszystkich Głosów: 79

Autor Wiadomość
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-08-08, 18:34   

Ciekawa informacja:
Jakiś czas temu w jednym wywiadzie była mowa, iż Blizzard zapowiada że WoW przejdzie w system Free2Play pod warunkiem że firma stworzy nowe mmo. Było to coś bardziej w rodzaju obietnicy niż standardowego "może".
Tekst był raczej mało interesujący bo wszystkie informacje na temat pracy blizzarda nad nowym mmo były tylko plotkami.

Teraz jednak mamy małą zmianę.

Blizard oficjalnie zapowiedział że tworzy wraz z ActiVision nowe mmo, będzie ono odbywało się w nowym uniwersum, Blizzard nie wykreował ich zbyt wiele, ale wszystkie są świetne, więc zapowiada się interesujący tytuł, a także możliwość iż Word Of Warcraft będzie w końcu grą na kolejnej z wersji zasady Free2Play.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
ImpPL 
Wojownik
Super Andrzej



Wiek: 28
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 36
Skąd: Wlkp
Wysłany: 2010-08-18, 21:58   

Oby WoW nie był za darmo! Ja gram na polskim prywatnym serwerze Hellground w WoW'a oczywiscie, gram w hordzie blood elfem, paladynem ;p

WoW nie może być za darmo bo to już by rozwaliło gre, przyszło by dużo dzieci neo itp, zresztą każdy wie o co chodzi, na prywatnym serwie tak dużo dzieci nie ma, może raz od czasu ale to lepiej takich noobków omijać xD
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-08-19, 09:13   

Słyszałeś kiedyś o WoWScape? Serwer stał 3 lata, sprzedawał kubki, koszulki, itemy w grze i brał dotacje na utrzymanie ogromnych serwów, jeden z największych privów (nie aby grały tam takie armie, ale więcej ludzi się znaleźć nie dało).
Blizzard zauważył ich po 2 latach, teraz serwer dostał w sądzie karę na 88milionów dolarów, zamkną tak z dwa serwery, to kilka upadnie samo z racji że będą się bali.
A jak WoW stanie się free2play to i tak większość noobków będziesz mógł ominąć, ktoś taki blood elfem nie da rady wejść na szczyt wieży żywiołów, aby dorwać pierwszego bossa w grze.
Poza tym, nie sądzę, aby Free2Play blizzarda mogło się obejść bez dodatku subskrypcji albo B2P
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2010-08-19, 09:16   

ImpPL, uważam, że w takim przypadku jak noobki to powinieneś się cieszyć iż będzie free2play bo większa szansa na to, że pójdą na OFFa, a nie będą szukać priva. No chyba, że sam masz zamiar tam zacząć grać.
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-08-19, 13:27   

Do wszystkich którzy grali w Cabal Online
Pokazał się pierwszy trailer drugiej wersji
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Wnioski?
- Tylko w Cabal 2 możesz wcielić się w pół nagą magiczną wojowniczkę której towarzyszy mecha-tygrys!
- Gdy jesteś sam w domu nie rzucaj w niebo miecza i różdżki jednocześnie, bo możesz przywołać epickiego summona
- Tylko w Cabal online 2 każdy Summon posiada własnego Mega Zorda!

Inaczej mówiąc, zapowiedź nowej części Cabal Online na razie prezentuje się jako wielki FAIL, i jak jeszcze pomyśleć, że zapowiedzieli klasę o nazwie Force Master, to tym bardziej się boję...chociaż...dobra zrobię Yodę, może dostanę mega zorda w kształcie dark vadera
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 33
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-08-19, 17:41   

Bajer xD
Mamy do czynienia z kolejnym przełomem w dziedzinie rycia psychiki młodych, biednych dzieci o.O
Rodzi się właśnie MMORPG przeznaczone stricte dla dziesięcioletnich fanów power Rangers i Dragon Balla... i o ile do tych produktów nic nie mam, wyobraźcie sobie, że przyszłe pokolenia będą spędzać tysiące godzin swojego dzieciństwa właśnie przy czymś takim...
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-08-19, 19:30   

Co najlepsze Cabal Online cieszy się mianem jednego z lepszych mmo, posiada epickie bitwy nacji, całkiem oryginalny klimat, sporo klas, i w miarę mniej nużący od Point&Click system walki.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 33
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-08-19, 21:45   

Wiem, co to jest Cabal Online, próbowałem kiedyś w to grać. Według mnie było przerysowane i nudne, przeszkadzał mi brak fabuły i dałem sobie spokój po kilku dniach. Mimo wszystko pierwsze wrażenie sprawiał całkiem niezłe i jak na MMO pokroju MU Online rzeczywiście mógł być dobry, ale to, co pokazuje trailer do dwójki w bani się nie mieści, fani poprzedniczki poczują się po nim baaaardzo źle...
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-08-20, 10:55   

Cytat:
przeszkadzał mi brak fabuły

Coś ty człowieku w becie grał? XD
Teraz questów fabularnych jest więcej niż tych pobocznych, które są raczej dla zasady, że mają być, i czasami trzeba z czegoś dobić expa.
Co prawda fabuła jest średnia, ale jakaś tam jest, więc średnio da się narzekać, to głównie ściany tekstu robiące z bohatera boskiego wybrańca i preteksty aby zasuwać do instancji.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-21, 11:48   

To jakieś połaczenie Pokemoonów i Transformersów :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-29, 10:30   

Reyned napisał/a:
jeszcze się z tym bijesz? To przepraszam że nie doinformowałem, chwilowo zapowiedziano że po testach gra zostanie zablokowana dla wszystkich z poza shanghaju


Hmmm ma ktoś tyle cierpliwości by sprawdzić czy to pomoże grać w Heroes Online, niby pozwala logować się z chińskiego IP.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-08-29, 13:52   

Czy ktoś tutaj kojarzy klasyk od Koei, Uncharted Waters? Cóż…jego wersja online właśnie weszła do europy.

Na początku nie byłem pewien, Koei słynie z dynasty Warrior czyli nawalanki, a nie gier rpg-symulacyjnych, do tego niektóre postacie na trailerze wyglądały nieco nie europejsko jak na kapitanów statków pirackich, no cóż…Później było równie ciekawie, 6h pobierania 3GB klienta, który po włączeniu instalki wypakowuje kolejne 3GB danych i wgrywa je gdzieś na dysku pobierając na przełomie 2/3GB miejsca…dopiero wtedy można zwolnić 6GB potrzebnych instalce do rozruchu.

Mimo iż start był słaby, ujrzałem interesująco skonstruowaną grę jak na mmorpg, posiadającą dosyć sporą ilość elementów personalizacji dla postaci. Grafika jest słaba, ale gdyby była lepsza, klient miałby z 12GB.
Czemu? Ta gra jest ogromna!
-6 Nacji z których każda ma inną oś fabuły głównej bazując na elementach historycznych,
-gigantyczne ilości statków wzorowane na historycznych (plus opcja tworzenia statków oryginalnych), przeznaczonych do walk morskich 100 vs 100.
-3klasy podstawowe (odkrywca/podróżnik, Handlarz, Żołnierz) 7klas drugorzędnych do każdej z nich, 4 trzeciorzędne i 14 klas czwartego stopnia, w sumie mające stanowić 75klas (nie wiem czy liczba jest taka sama dla każdego odłamu, podaję na przykładzie klasy podstawowej podróżnika) między którymi można się zmieniać w każdej chwili bez najmniejszego problemu.
-Brak nabijania poziomów jako takich, zdolności rozwijają się gdy ich używamy, a w konkretnych klasach podstawowych nabijamy zdolności definiujące naszą sławę.
-Mapa świata której poznawanie zalążka (startowego kawałka Anglii) zajęło mi 2 dni. Ilość miast w samej becie wynosi około 200, ponadto można zwiedzać ziemię między nimi.
-Systemy realizmu, należy jeść, dbać o czystość na statku i samopoczucie załogi, ubrania definiują reakcje ludzi na nasz widok, a należy tu uwzględnić, że inaczej patrzą na siebie ludzie Europy, Azji, czy jakiejś specyficznej kultury. Do tego typowe dla mórz sztormy, deszcze, zmiany pogodowe, choroby na statku, myszy w ładowniach czy ataki piratów-npc.
-Encyklopedia pozwalająca przeczytać informacje o miastach, zwierzętach, odkryciach, ruinach i tym podobnych w wiekach odkryć.
-Systemy gildii czy zakładania Spółek Handlowych pozwalające zabawić się w swoistego Tai Pana, z racji że ceny zmieniają się co dzień, i zależą od tego czym, jak i kiedy handlują gracze.

Długo by jeszcze wymieniać na co się w grze natknąłem, a wszystko w gruncie rzeczy mi się podobało, może nie licząc banalnego systemu walki, gra jest złożona ale prosta.
Co bym wymienił z wad? Toturial, ściany tekstu, mało praktyki i w dodatku…podzielone na klasy, zdanie z pierwsze do drugiej zajęło mi cały dzień, potem wstrzymałem te questy i wrócę do nich jak uznam za potrzebne, nikt nie zabrania ich pominąć.
Zaletą toturiala jest fakt, że dzieci nie potrafią go przejść ani pominąć, więc piszą na Word chacie że gra jest za trudna i po pięciu godzinach znikają na zawsze.

Grę u nas wydaje Netmarble, mało popularna i doświadczona firma.
http://global.netmarble.com/uwo/main.asp

Obecnie trwa ‘Zamknięta Beta Otwarta” nie widziałem jakiś Bugów, grać można spokojnie, jednak po becie usuną postacie, więc zalecam wstrzymanie się do poznania gry ogólnie i co najwyżej sprawdzenia fabuły którejś z nacji, aby po becie, móc wybrać inną bez żalu.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2010-09-02, 19:43   

Gdyby ktoś szukał znajomych w Need for Speed World to jestem tam jako Jabez. Aktualnie prowadzę zielonego 240SX z naklejkami o numerze 25 na każdej.
Jak jest z tą grą? Ano na starcie (po uprzedniej rejestracji i pobraniu klienta do gry) tworzymy profil naszego kierowcy - nick, awatar. Po tym wybieramy (na starcie mamy 35 000 waluty) jeden z kilku samochodów z najniższej klasy, są to odpowiednio - Dodge Challanger R/T lub Charger R/T (te starsze modele, trv muscle cars), Mazda Speed 3 (w Europie znana jako MPS), Volkswagen Scirocco, Nissan 240 SX, Mitsubishi Eclipse i Toyota Corolla AE86 (chyba ten sam model, którym ściga się Takumi Fujiwara z Initial D). Po dokonaniu formalności wchodzimy do świata gry jako pierowszopoziomowy kierowca (a kończymy na poziomie dziesiątym, jeśli nie zakupimy starter packa, który umożliwi nam dostęp do rozwijania kierowcy do pięćdziesiątego poziomu i możliwości wyboru aut lepszych klas; w EA store wycenili to na 49 zł, oj moja przygoda z NfSW skończy się szybciej niż sądziłem). Co mamy dostępne? Można się ścigać po kilku trasach, tak z AL (singleplayer) jak i z żywymi graczami (multiplayer). W tym drugim przypadku gra szuka porównywalnych do nas "drajwerów", chyba co do poziomu, a na pewno co do klasy i możliwości auta. Jeśli ktoś się trafił - przenosi nas do... hmm, nie jestem mocny w MMORPG, to jest instancja? Potwierdzamy swój udział, czekamy na innych graczy, maksymalnie siedmiu (przynajmniej na dostępnych startowo trasach). Następnie przenosimy się na zamknięty odcinek trasy i gnamy z resztą, by zyskać jak najlepszą pozycję. Im wyższa pozycja na końcu, tym więcej kasy trafia na nasze konto, podobnie z punktami respektu (doświadczeniem w grze).
Inne niuanse związane z grą:
w trakcie wyścigu mamy dostępny power console, z którego wybieramy power-upy (w safehouse dostosujemy sobie jakie będziemy stosować podczas wyścigów sprint, dla circuit (okrążenia) i jeszcze w trakcie ucieczki przed stróżami prawa. Dostępne są np. nitro (dopalacz), ready (czyszczenie nas z wykorzystanych power-upów, by móc użyć ich, jeśli są dostępne - natychmiast), juggernaut (taran, przydatne na policyjne blokady), run flat tires (ratunek dla nas, jeśli przejeżdżając przez blokadę najechaliśmy na kolczatkę, bo choć jedzie się dalej, to w takim tempie, że ścigający nas gliniarze nie mają problemów z dogonieniem nas).
Po awansie kierowcy wybieramy z listy kolejną z możliwych imprez, w której możemy uczestniczyć jak i jedną z umiejętności pasywnych, np. wzmocnienia power-upów, możliwość widzenia ścigających nas policjantów (na początku nie widzimy gdzie są), wyższe nagrody za wyścigi/pościgi, poprawianie osiągów naszego wozu (tylko nie wiem czy to się tyczy wszystkich przez nas posiadanych). Będę tego pewny po uzyskaniu kilku poziomów, zanim będę mógł sobie poprawić przyśpieszenie/prędkość maksymalną lub przyczepność (statystyki sterowanych wozów).
A propos pościgów, żeby taki rozpocząć trzeba znaleźć radiowóz i przez punknięcie takiego rozpocząć akcję. Kiedy nie mają z nami styczności wzrokowej można użyć power-upu cooldown, by od razu doszło do naszej ucieczki (poza tym miejsca, gdzie można ukryć się przed wzrokiem szeryfa, jeśli podjedziemy tam i zatrzymamy się na chwilkę, działają na zasadzie cooldownu). Niestety, to wszystko dzieje się z udziałem AL (kierowcy radiowozów)... chociaż na trailerze widziałem, że pościgi są dostępne i z żywymi graczami, ale zostało mi jeszcze "trochę" do zrozumienia/odkrycia w World'zie.
Poza tym można też organizować wyścigi ze znajomymi z gry, jeśli jest taka możliwość.
Wracając do safehouse - w menu są do wyboru zmiana samochodu (o ile mamy jakiś inny), można odwiedzić dealera, by sprzedać naszą maszynę lub wypożyczyć inną, wprowadzić zmiany w naszym wozie (tuning mechaniczny - poprawienie osiągów, dostępny w trzech różnych formach wyglądu, każda poprawka oferuje takie same wartości; nie pamiętam tylko od którego poziomu są pierwsze z tych zmian możliwe do zakupu, 6 lub 7, później usprawnienia można wnosić od 12 lvlu; oczywiście poza performance można też zmieniać wygląd naszych czterech kółek przez przemalowanie - można kolorować różne części nadwozia; dodawać naklejki - różne formy, paski, kółka, cyfry, płomienie, nie wszystkie z wzorów dostępne są od początku).
A teraz kwestie techniczne - klient do gry waży ok. 1,5 GB, na moim laptopie śmigam przy rozdzielczości 1024x, przy średnich detalach otoczenia i z aktywnym v-sync w dwudziestu klatkach na sekundę. Wygląda to tak:
http://p0.grono.net/101/101297/101297484.jpg
http://p0.grono.net/101/101297/101297433.jpg
http://p0.grono.net/101/101297/101297434.jpg
http://p0.grono.net/101/101297/101297436.jpg
http://p0.grono.net/101/101297/101297439.jpg

Wady produkcji EA Black Box? W przypadku ścigania się z żywymi graczami dziwi system kolizji, oponenci są twardzi. W przypadku gry z AL wygląda to inaczej.
Dobrze jest znać dostępny dla nas obszar w trakcie pościgów - zdarza mi się gnać w zablokowany fragment trasy, a mając sporo na ogonie i brakuje nam wspomagaczy do ucieczek...
Właśnie, wspomagacze, z nimi też trzeba być ostrożnym - zdarzało mi się być zablokowanym przez radiowozy i odepchnąć je, by po chwili zostałem aresztowany (za co dostajemy doświadczenie, a im większe szkody wyrządziliśmy, tym większa kara pieniężna nas czeka; bez obaw jednak, nie są one aż tak wysokie, by po kilku nieudanych ucieczkach mielibyśmy czyste konto).
_________________
Deal with it.
 
 
 
Maikeru 
Giermek
Imperialny Zabójca



Wiek: 28
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-09-11, 18:20   

Ja polecam grę MonsterGame.W tej grze chodzi o to,że wyb ierasz albo wampira,albo wilkołaka i walczysz przeciw wrogiej rasie.
www.monstergame.pl
_________________

http://www.ermail.pl/link...ml7eN7AaN2aCTTm
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-09-11, 21:55   

Zacząłem ostatnio tą grę i strasznie mi wieje nudą, a pominę już fakt że to bezczelna zrzynka z BiteFight.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Reyned 
Wojownik Szkieletów



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 666
Wysłany: 2010-09-21, 17:25   

traliery mmo z tgs - http://www.mmorpg.org.pl/...ideo,n1246.html

Tylko pierwszy (Langrisser Schwarz) jakkolwiek potrafi zainteresować, pozostałe to nic nowego albo przesłodzona chała. I nie, tiara concerto nie jest powiązane z Enteral sonata, jakkolwiek by nie brzmiał tytuł.
Traliera nie doczekało się Phantasy Star Online 2, ponieważ powiedziano tylko tyle, że będzie w 2011.
Nieco zaskakujące poza tym, że gra ta doczekała się za równo rzeszy fanów jak i kontynuacji, w końcu powiązanie trybu single player z multiplayer spowodowało, że gracze używając kodów i tralierów w SP spokojnie podrasowywali sobie postacie przed wejściem do MP.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall

That's why love theories are bad.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-09-28, 10:59   

http://warcery.com/Default.aspx

Ciekawa gra w której tworzymy postać "czarowoja", ustalamy taktykę (tj. kolejność rzutu zaklęć) i toczymy walki. Czym więc różni się to od masy podobnych i często irytujących gier?

1. Obiecano brak jakiegokolwiek wpływu konta premium na siłę i możliwości postaci. Premium istnieje, bo gra jest prywatna, ale jego wykupienie daje dostęp tylko do poszerzonych statystyk rozgrywki, a więc dla fanów wykresów, tabelek itp.

2. Zaklęcia specjalnie liniowe nie są. Wyjaśnię na przykładzie: zaklęcie Błyskawica składa się z komponentów Powietrze (nadaje żywioł) i Pocisk (nadaje kształt) do tego dochodzi komponent Rzuć na wroga (cel).
Mimo, że zaklęcia dostępne są tylko gotowe i mają minimalną ilość komponentów obowiązkową (te, które podałem wcześniej są przykładem dla Błyskawicy) to możemy bez problemu dodać dodatkowe Powietrze lub Pocisk, żeby zwiększyć jego siłę, tak samo jak (po nauczeniu się) komponenty typu Wzmocnienie czy Harmonia (zmniejsza wymaganą koncentrację).

3. Walka nie odbywa się na zasadzie "czar za czar" - zamiast tego nasze zaklęcia, podczas ustalania taktyki, mają podany czas rzutu w sekundach. Każdy komponent zwiększa czas rzutu, zatem przesadne ich nagromadzenie może spowodować, że nie skończymy tkać czaru a już będziemy martwi. Walka trwa do wyzerowania jednego z typów zdrowia graczy lub 60 sekund - drugi wypadek to remis.

4. Istnieje, obok zdrowia fizycznego, zdrowie mentalne, powiązane z koncentracją; każdy komponent wpływa (zazwyczaj zwiększa, tylko kilka specjalnych może zmniejszyć) na wymaganą do rzutu koncentrację, jeżeli jest ona większa od naszego zdrowia mentalnego, czar eksploduje w dłoniach, zadając równe swej energii obrażenia fizyczne i mentalne. Tworzenie wielkich czarów jest zatem, jak widać, niebezpieczne.

5. Nie jest to gra dla no-life'ów: gracz tylko ustala taktykę i czeka, walki odbywają się automatycznie o północy. Raz na tydzień można eksplorować Wieżę, czyli specjalny budynek w którym znajdują się wrogowie-NPC. Poza tymi dwiema aktywnościami pozostają nam tylko ewentualne zakupy, zatem na grę można poświęcać tylko 10 minut dziennie i nie pogorszy to w żaden sposób naszych notowań.
_________________
 
 
jediwojt 
Chłop



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-11-24, 20:54   

Szukając w wujku Google czegoś do Sacred Lands... wyświetliła mi się ta strona z tym tematem, poczytałem chwilkę i.... czytałem te 16 stron przez 5 dni.... dlaczego aż tyle???? bo przeskakiwałem do linków podawanych przez was.... i chwała wam za to .

Może zobaczcie tę grę : Deathend
Jest to gra przeglądarkowa , ale wyróżnia ją postapokaliptyczny klimat.....
Co ciekawe podczas wykonywania misji, gdy jedzie się do miejsca wykonania tejże misji samochodem, można włączyć radio samochodowe z niezłą , zróżnicowaną muzyką .
Coś jak w Grant Theft Auto .

Vogel masz te goldy ode mnie w eRepublice, dopiero 10 lev ale (bardzo) powoli do przodu .
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-11-24, 21:11   

Chciałbym niestety reflink działa wybiórczo na pięć osób, które z niego skorzystały tylko dwie mam w znajomych i czerpie drobny bonus.

Jedi dodaj mnie do znajomych to w razie czego może będę
http://www.erepublik.com/...profile/4030578 mógł Ci pomóc.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
jediwojt 
Chłop



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-11-24, 21:33   

Vogel - zrobione .
Mam pytanie odnośnie Venatios.... czy jeszcze ktoś tam gra ?????????
bo jak ja się tam loguję to jestem zawsze jedyny online, a loguję się o różnych porach dnia i nocy.
A propos gier karcianych... znam taką która nie była tu wymieniana :
Eredan iTCG link do strony głównej ale jest tam też filmik przedstawiający grę .

[ Dodano: 2010-11-28, 01:10 ]
Tu macie kolejną, dobrą grę.
Total Influence to gra MMO o charakterze zbliżonym do Fallout Tactics, który prawdopodobnie był pierwowzorem. Jednakże w moim odczuciu prezentuje lepszą grafikę i co najważniejsze grywalność. Rozgrywka toczy w trybie turowym, wszystkie czynności na mapce kosztują nas punkty akcji. Bohaterzy na polu bitwy zyskują doświadczenie, szlifują swoje umiejętności, zdobywają kolejne poziomy i zarabiają kredyty, za które można nabyć w sklepie ekwipunek. Interface przygotowano w trzech językach także nie ma problemu gdy ktoś nie zna cyrylicy.
Link do klienta (niewielkiego) Total Influence
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum