Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2018-04-01, 20:39
Na mapie świata...
Autor Wiadomość
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-08-17, 10:30   

Tylko trzeba wytrenować sobie 3 porządne oddziały. Poza tym Imperium i Elfy z miejsca byłby do przodu, ciężko byłoby ruszyć stolicę w której siedziała by prorokini czy inna tancerka słońca. Imperium to nie dość, że ma dobrze przy obleganiu stolicy to miało by dobrze przy okazji odparcia jej oblężeń.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-17, 10:33   

Maks jedna walka z neutralami - możesz pustoszyć ruiny i mordować drużyny w ramach własnego ruchu. Dlatego też jest właśnie to doświadczenie z początkiem tury, żeby nie spowalniać akcji.

Mała plansza będzie miała 66 pól, średnia 94, duża 137 a bardzo duża 188.

EDIT: zakładamy wiele armii, ale też wiele z nich w założeniach pójdzie do piachu stosunkowo szybko.

Pole Hexowe 9x7 (mała).PNG
Plik ściągnięto 258 raz(y) 30,63 KB

Pole Hexowe 10x9 (srednia).PNG
Plik ściągnięto 277 raz(y) 43,11 KB

Pole Hexowe 12x11 (duza).PNG
Plik ściągnięto 270 raz(y) 62,7 KB

Pole Hexowe 14x13 (bardzo duza).PNG
Plik ściągnięto 286 raz(y) 84,63 KB

_________________
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-08-17, 21:45   

Raczej wydaje mi się, że mapa powinna być w kształcie hexu, jak w Osadnikach Z Cattanu. To spisuje się najlepiej i równoważy rozgrywkę, bo prostokąt jest raczej niezbyt uczciwy :P
_________________
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-17, 21:53   

I do takiej planszy dołączycie po dwa komplety (2x66/94/188) hexów z terenem typowym dla grającej rasy :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-08-18, 08:58   

@Vog - raczej plik który sobie wydrukujesz :D
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-18, 09:01   

Właśnie z racji wielkości mapek raczej pójdziemy metodą robienia już gotowych, zaprojektowanych mapek z wolnymi miejscami na (drukowane oddzielnie) hexy stolic i zasobów, żeby można było na każdej mapce grać dowolną kombinacją ras.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-18, 12:35   

Cethu napisał/a:
@Vog - raczej plik który sobie wydrukujesz

Hmm ale jak to sobie wyobrażacie na mapie kładziesz Hex z przekształconym terenem a potem na nim taki z drużyną, którą gdy ruszysz to poprzesuwasz inne robiąc bałagan niczym z płonącego zamtuzu.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-18, 12:42   

Dlatego mówię, że najpewniej będzie schludna mapka wydrukowana z miejscami na położenie hexów zasobów i stolic, żeby była uniwersalna. Przekształcenie można załatwić poprzez położenie jakichś żetonów, bo nie będzie aż tyle pól co w disie sie zmieniało, poza tym znacznik rózgi jest jednoznaczny z tym, że teren na tym hexie jest przekształcony dla rasy która rózgę postawiła. A armie to przecież będą jakieś pionki, więc ruszenie nią nie oznacza zaraz poruszania planszą.
_________________
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-08-23, 11:47   

Jestescie pewni, ze przyznawanie PDkow za sam pobyt w armii uczyni rozgrywke bardziej dynamiczna? Taktycznie rzeczywiscie wydaje sie to byc swietnym rozwiazaniiem, ale z drugiej strony wyobrazcie sobie ta "spora ilosc armii" i obliczanie expa dla wszystkich jednostek w kazdej z nich...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum