Ja nie będę narzekać póki tego nie zobaczę jak to na prawdę ma wyglądać. Ale poza znacznym podwyższeniem liczby lvli to czas potrzebny na osiągnięcie maksymalnego lvlu chyba będzie dość podobny. W końcu na początku nie może trwać zbyt długo wbijanie pierwszego poziomu.
Mam nadzieję, że się nie mylisz, było dobrze tak jak teraz i wcale nie musi się zbytnio zmieniać
Podejrzewam, że przy 80 lvlach i tak będzie się je wbijać dłużej niż do tej pory, oby tylko nie było zbyt dużej różnicy.
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
Pierwsza połowa filmiku to powtórki z tego, co już zostało pokazane, ale druga... mmmmm
Nie mogę sie już doczekać tej gry. Do tej pory wszystko wygląda przepięknie i zapowiada się bardzo obiecująco... (jeśli nie liczyć Asurów, których spartolili na ostro ;/ .... ale za to Charrowie przeszli moje oczekiwania ;D ).
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
Lol, otworzyłem sobie ten topic i topic z komentarzami I byłem pewien, że czytam wrażenie Verthissa po obejrzeniu zapowiedzi dodatku D3 I dziwnie mi sie to czytało
Załapałem się o co chodzi jak doszedłem do Charrow.
Ten filmik widziałem już 3 razy, istne cudo, GW było extra ale to jest istny majstersztyk, szkoda, że się mistrz Kekai nie wypowiedział, no na pocieszenie coś tam Dociou się odezwał, ale ja czekam na diary tylko o artach, i zbieram kasę na artbook.
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
Mam informacje na temat Leczenia i śmierci, nie będzie klasy Healera
W grze każda klasa będzie posiadała rozkład zdolności na atak i wspomaganie, owszem, u każdej będą inne, ale każda będzie mogła leczyć innych, mieć jakieś buffy, czy inne bajery. Po części jest to spowodowane możliwością łączenia klas dla zrobienia własnego miksu, a po części po prostu pragnieniem twórców do usunięcia zbędnych 3h latania po mieście aby znaleźć healera do temu by leczył drużynę i ją wskrzeszał.
Drugą sprawą jest śmierć, postać jako taka nie ginie aby znaleźć się gdzieś w mieście na cmentarzu - będziemy tracić przytomność.
Oznacza to że nie potrzeba zdolności reinkarnacji czy innych zabawek, bez posiadania żadnej konkretnej umiejętności, po oswobodzeniu się z walki, każdy gracz będzie mógł podbiec i ocucić przegranego, aby mógł dalej wspierać drużynę bez maratonu Cmentarz -> Miasto -> nasz spot.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall
Z tym healerem to chyba nie do końca przemyślana sprawa, nawet jeśli każda klasa postaci będzie mogła się uzdrowić to bez prawdziwego specjalisty healera się nie obejdzie, czyli tutaj akurat jest to źle rozwiązane, a na pewno nie lepiej niż było wcześniej. Może niedzielni gracze to odczują, bo skopią sobie bulid postaci, ale nawet średniozaawansowany nie będzie swojego np. tanka rozbudowywać o leczenia.
Druga sprawa zaś już jest ciekawsza i znacznie bardziej sensowna, tutaj nie ma się czego czepiać.
No zastanawiam się jak będzie z tankami jeśli będzie mógł polegać tylko na 1-2 umkach leczenia. IMO boh stricte na heal powinien zostać. Bo taki heal dla każdej postaci ograniczać będzie chyba ilość umek na build - zresztą poczekam na przykład umek z krytyką.
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
To z healem nie jest żadną nowością, omówili to przecież na filmiku ;/
No i nie ma czym się emocjonować jeszcze, nie wiadomo, jak to będzie działać, nie można jeszcze pisać niczego "na pewno".
Podejrzewam, że system umiejętności będzie tak zbudowany, że nie będzie problemów, które przewidujecie. Ja jak na razie im ufam
Było wiadomo że "inaczej spojrzeli na sprawę śmierci" a z tego co ja się doczytałem nie będzie healera bo taki czy inny support będzie u każdej klasy, a jak ktoś nie ma spella "heal" to nie znaczy że nie może się leczyć potionami.
Właśnie ja też im ufam, ponieważ jakby nie spojrzeć - w większości mmo jest klasa "strice heal" a jak dojdzie co do czego, to wszyscy szukają gościa który nią gra, bo solo przecież nie wyrobią, no i może się okazać, że ktoś taki nie wyrobi z obsługą całej drużyny, co sprawiało że nigdy nie był pewny. Tutaj każdy będzie mógł dać jakiś buff, podleczyć czy podnieść z ziemi nieprzytomnego, w czym widzicie problem?
podział "damage, support, and control" jak trafnie ktoś go ujął na mmorpg.com strasznie deformował obraz, ponieważ zmuszał do budowania konkretnego party, a się zapowiada że teraz do będzie potrzeba konkretnej taktyki, aby zrobić użytek z party, więc mamy interesującą odwrotność.
pokaz tego na trailerze był na pewno w jednej scenie, gdzie elementalistka puszcza na Charr'a-rangera magię elektryczności a on wystrzeliwuje dzięki temu pocisk nią obdarzony.
Trzeba również pamiętać że w grze ma być gama statusów, i za przykład pokazali nam "bleeding" możliwe że jakaś klasa będzie dobra na krwawienie i złamania, inna będzie leczyła wszystko po trochu? Who knows, poczekamy - zobaczymy.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall
Rey co do healera to chyba sobie żarty stroisz. Robiąc jakiegoś ofensywnego maga destruktora zmarnujesz punkty żeby wyskillować sobie leczenie? ^^
Tak się po prostu nie da, jeśli chcę się grać na poważnie trzeba mieć jakąś specjalizację, efektywniejsze jest jeśli jest dwóch konkretnych wojowników i healer niźli trzech ni to wojów ni to healerów. Przy okazji musiałby być wprowadzony jakiś innowacyjny system skilli, na przykład podzielenie ich na trzy drzewka i co poziom dostawał byś punkty skilli na każde konkretne drzewko. Coś takiego akurat mi by się nie podobało, bo mocno by pogłębiało różnice poziomowe między postaciami, co przy zwiększeniu liczby poziomów byłoby nieciekawe.
Na szczęście o niczym takim nie mówili, po prostu jakieś udziwnienia wprowadzili tylko po to, żeby było tak samo jak dawniej :P
when a player loses all of their health in Guild Wars 2, they are put into "downed mode." In this mode, the player has a number of downed skills they can use to target enemies and fight for a chance to survive
w fpsach znane jako padanie na ziemię z pistolecikiem w ręce
Cytat:
Some professions will have special skills that will instantly rally a fallen ally. For example, when a warrior uses "I Will Avenge You," and then kills an enemy nearby his fallen allies, his allies will rally. While you are downed or defeated, any other player can come to you and interact with you to bring you back to life. We call this "reviving," and everyone, regardless of profession, can do this starting at Level 1.
to co mówiłem o wskrzeszaniu wszystkich przez wszystkich.
Cytat:
Players who have recently been downed several times will take longer to revive each time
Powyższe zdanie to jedyna kara za śmierć
Cytat:
Guild Wars 2 does not have a dedicated healing class.
Cytat:
Support players (...) want to stand in the line of fire and block attacks. They want to surround their allies with a swirling dome of air that keeps enemy projectiles from passing through it. It's not about clicking on a health bar and watching it go up, it's about being there for your friends when they need you.
Tego nie da się podważyć.
Cytat:
Instead of the traditional trinity, every Guild Wars 2 profession is self reliant--not only can they all help each other by reviving in combat, but all professions have ways to build their characters differently to make them more versatile for group play.
Sądzę Saemielu, że tak (bez healera) jak najbardziej się DA. To dość proste, drużyna będzie znacznie drożej płacić za swoje błędy. Jeśli np mag pozwoli się podejść, zginie, nie mogąc polegać na dedykowanym healerze, jak to miało miejsce wcześniej. W przypadku, gdy drużyna mimo to będzie dostatecznie silna, zwycięży w walce i "przywróci" swojego kompana, jeśli nie, cała poniesie klęskę. Wcale nie musi tu być postaci leczącej, bez niej rozgrywka powinna być wręcz bogatsza.
Jeśli chodzi o "specjalizację", nie będzie również tego problemu. Na filmiku wyjaśniono, że każda z postaci będzie mieć najprawdopodobniej dedykowany dla skilla leczącego slot. Logiczne wydaje się, iż nie będzie konieczna rezygnacja z potęgi na rzecz samoleczenia, gdyż będzie ono czymś odrębnym, "zapewnionym".
any other player can come to you and interact with you to bring you back to life. We call this "reviving,"
So now you can hit your enemy with your weapon and end his life! We call it "killing"
So now you can put any kind of food in your mouth chew it and then swallow it! We call it "eating"
Ech, nazywanie rzeczy po imieniu i mówienie o tym jak o jakiejś nowości to chyba cecha wszystkich devs'ów
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
Nie wiem, ja sobie tego nie wyobrażam. Zawsze bardziej opłaca się mieć ścisłą specjalizację. W przypadku wojen między gildiami dziwnie by wyglądał brak healerów. Moim zdaniem prawdziwy healerzy będą istnieć dalej, chyba, że na prawdę twórcy będą robić wszystko, żeby nie dało się specjalizować w leczeniu. W MMO brak healerów dla mnie jest po prostu dziwny. W Diablo nigdy prawdziwych healerów nie było, ale tam były poty, w Diablo III mają być te kulki zbierane, ale Diablo to nie jest MMO.
Mi się nie podoba ograniczanie i brak healera i zastępowanie tego substytutami i tyle. Trzeba czekać na więcej materiałów, żeby było wiadomo jak dokładnie ma to wyglądać.
Uffff, gigantyczna ulga. Bałem się, że nekromanta może się nie pojawić wśród grywalnych klas, niektórzy lubią wykręcać takie numery...
Na filmiku niestety niewiele widać, dlatego czekam niecierpliwie na wpis na oficjalnej stronie GW 2, do tej pory 3 ujawnione klasy przedstawione zostały tam miodnie...
< http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/ >
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
O Mesmera raczej się nie boję, klas podstawowych będzie chyba 7 i podejrzewam, że w tej siódemce znajdzie się 5 klas z Prophecies, czyli wszyscy.... poza Monkiem xD
Na ostatnie miejsce wskoczy chyba klasa specjalizująca się w posługiwaniu się bronią palną (który to pomysł po dłuuuuugim czasie oswajania się i kilku filmikach <o zgrozo!> mi się spodobał...). Jest więc trochę zapasu, nie m się co o Mesa bać.
Za monkiem też chyba nie będzie sensu płakać Z tego, co zrozumiałem, w nowym systemie walki każda klasa dostanie osobny slot na skilla leczącego, który to ma być dość skuteczny i (co bardzo ważne), zwiększanie jego siły będzie czymś odrębnym od zwiększania siły innych umiejek. W praktyce każdy będzie musiał radzić sobie sam jeśli chodzi o utrzymanie się przy życiu, ale nie będzie musiał rezygnować przy tym ze specjalizacji np w dziedzinie zadawania obrażeń, by mieć wystarczający heal, gdyż on będzie niejako "zapewniony".
System może będzie dobry, może nie, w każdym bądź razie monk z założenia nie powinien się w nim znaleźć... Właściwie to ten system jest tworzony wlaśnie po to, by go nie było xD
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum