Rozpoczęliśmy testy. Pierwszy tydzień walk przyniósł ze sobą wiele zmian których lista znajduje się poniżej.
Hordy Nieumarłych
Seneszal
- Dodany całkowicie nowy bohater – Seneszal który zastąpi Rzeźbiarza Ciał.
Lisza Królowa
- Lisza Królowa została całkowicie przebudowana. Nowy zestaw umiejętności jest już na forum. Obecnie znajdują się one w fazie testów.
Rycerz Śmierci
- Umiejętność „Wieczny Bój” Rycerza Śmierci zastąpi usunięta umiejętność Zniewolenie w puli umek Nosferata.
- Bitewne Okrucieństwo kosztuje Rycerza Śmierci 1/1/2/2 AP. Użycie dla sojuszniczych jednostek zostaje bez zmian.
- Zmiany w umiejętności Nieumarta Horda. Wojownik stojący w drugiej linii nie ma zniżonych statystyk. Ograniczona poziomem umiejętności jest ilość wojowników mogących stać w drugiej linii.
- Bohater znajduje się w przebudowie.
Mara
- Wrzask Mortis ma szanse trafienia 80% i zadaje 75% podstawowych obrażeń mary (obszarowo).
- Zmiana zasad działania Trwogi. Status może zostać wykupiony po celnym ataku.
Nosferat
- Umiejętność Zniewolenie zostaje usunięta.
- Nowa umiejętnością Nosferata jest Wieczny Bój.
Przymierze Elfów
Prorok
- Zmiana w działaniu umiejętności Fortel. Działanie zostaje ograniczone do jednego ataku (nie dotyczy obszarowych), jednak niewykorzystane przechodzi na następna turę.
Gwardzista
- Usunięta umiejętność „Gniew Natury”. Trwają prace nad nowa umiejętnością dla bohatera.
Driada
- Rozszerzone działanie umiejętności „Równowaga Natury”. Zadziała ona również za na takie efekty jak polimorfia czy skamienienie.
Pan Lasu
- Zmiana działania umiejętności „Obrońca Lasu”. Pan Lasu ma możliwość kosztem AP blokować ataki wymierzone w niego lub sąsiednich mu sojuszników. Blok ma procentowa szanse. Nadal współdziała z umiejętnością „Elfickie Ostrza”.
- Umiejętność „Koncentracja” Pana Lasu ma zwiększony koszt (3/4/5 Ap) oraz skrócony czas działania (1/2/2 tury). Użycie umiejętności nie zabiera kolejki.
Strażnik
- Zwiększona procentowa szansa na pozostanie w ukryciu, dzięki umiejętności „Gęstwiny”.
Imperium
Rycerz Pegazów
- Umiejętność „Za Imperium!” działa poza tura.
Obrońca
- Umiejętność Anioł Stróż zabiera kolejkę.
- Umiejętność Ostatnia Nadzieja może zostać na jednej jednostce użyta tylko raz, później może być tylko podtrzymywana.
- Bohater jest w przebudowie.
Tropiciel
- Bohater w przebudowie.
Legiony Potępionych
Książe & Piekielnik
- Zdecydowaliśmy się usunąć jednego dowódcę wojownika.
- Prace w toku.
Suweren
- Zmiany w statystykach Suwerena. Dowodzenia spada do 2 , PD potrzebne do awansu obniżone.
- Umiejętność Groza staje się umiejętnością pasywna.
- Zmiana w obliczaniu obrażeń płynących z umiejętności „Wyrok”.
Arcyczart
- Bohater w przebudowie.
Górskie Klany
Strażnik Królewski
- Umiejętność Asekuracja oraz Defensywa zostają usunięte.
- Umiejętność „Niezłomność” dostaje koszt w AP za każde uzdrowienie.
- Prace nad dowódca w toku.
Walkiria
- Zmiany w umiejętności „Błogosławieństwo Wotana”. Będzie ona uzdrawiała w zależności od poziomu o 3/5/7.
Wilczy Władca
- Zwiększone procentowe szanse na przyzwanie Wilczych Duchów „Zewu Krwi” . Dodatkowo również jednostki sojusznicze mogą generować duchy. (jednak ze znacznie mniejsza szansa)
Inżynier
- Bohater jest testowany.
Mędrzec
- Prace w toku.
Testy tymczasowo wstrzymane, gdyż konieczne przebudowy dużej ilości bohaterów zubożyły wybór testerom do stopnia uniemożliwiającego płynne i pełne testy.
O wznowieniu powiadomimy.
Obecnie grają dla nas i z nami: Saemiel, Vogel, Cethu, Rond, Nagash. Jak ktoś po wznowieniu będzie też chciał grać - nie ma problemu. Tylko prosimy o zapoznanie się z zasadami gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum