Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Vozu
2012-07-28, 16:59
Kilka pytan
Autor Wiadomość
Ytek 
Chłop


Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 6
Wysłany: 2010-07-26, 12:45   Kilka pytan

1. Przy rozpoczeciu gry wybrałem opcje maga czyli żeby rzucać dwa zaklecia w jednej turze. Niech mi ktos wytlumaczy jak to dziala bo jakos nie moge rzucac dwuch.
2. Czy zrecznosc dziala na czary? Czy zwieksza sie szansa na krytyczny czar? Warto dodawac to magiem?
3. Łucznik legionów ma umiejetnosc zamiany w posąg i bycia odpornym na obrazenia jak pisze w opisie. Przy zamianie mimo wszystko dostaje obrazenia. Czy to bug?
4. Co wlasciwie daje budowla dla zlodzieji? Pisze, ze jakies umiejetnosci ale jakie?
5. W jaki sposób można zdobyć punkty osłony? Niektórzy mają 1/1 a niektorzy 0/0.
6. Kiedy uaktywnia sie osłona?
7. Jak stworzyc rune? Pisze ze nie ma nikogo kto moglby ja stworzyc.
8. Jak uzyć w walce nauczonego zaklecia?

Narazie tyle pytan jakby ktos odpowiedzial bylbym wdzieczny.

Pozdrawiam :-)
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-26, 12:55   

1. Powinieneś być w stanie w jednej turze rzucić dwa zaklęcia na mapie świata, zakładając że masz je wynalezione i dysponujesz odpowiednimi zasobami many.

2. Podobno działa na wszystkie ataki, ale nie sprawdzałem tego gdy grałem.

3. Nie korzystałem z tej zdolności, szkoda mi było kolejki ataku, więc nie wiem. czy ona po prostu nie zwiększa opancerzenia?

4. Przydatność złodzieja w D3 jest tak znikoma względem poprzedniczek, że nawet nie chciało mi się sprawdzać.

5. To wartość określona dla konkretnej jednostki, nie można ich zdobyć.

6. Teoretycznie jeżeli dwie twoje jednostki stoją obok siebie na polach stykających się z polem na którym jest wróg atakujący jedną z nich, to druga, jeżeli ma punkty osłony, może wtedy podjąć się tego działania. W praktyce wypada dość losowo i chaotycznie.

7. Runy można tylko znaleźć, nie tworzy się ich. A przynajmniej ja o czymś takim nie wiem.

8. Zaklęć nie używa się w walce, tylko na mapie świata. Jedyna forma użycia zaklęcia w walce to runy.
_________________
 
 
Darkodin 
Chłop


Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 10
Wysłany: 2010-07-26, 16:34   

1. To jest błąd bynajmniej ja tak mam obojętnie jaki rodzaj Lorda wybiorę żadna specjalna zdolność nie działa czyt. nie ma regeneracji, nie ma 2 zaklęć ani tańszych budynków.
2.Owszem zręczność działa na czary w sensie ataki jednostek magów najłatwiej to zobaczyć legionami, gdyż większość magów ma tam zdolność powiększającą zręczność o 50 na parę tur
5.Tak jak pisał Vozu to zależy od konkretnej jednostki i jej poziomu. Jednostki stojące na wysokich szczeblach mają przeważnie więcej pktów osłony od tych na początku co jest logiczne ale pkt te mają chyba tylko jednostki walczące wręcz (ktoś to potwierdzi albo mnie poprawi bo skleroza)
7. Runy przeważnie wypadają po każdej walce z stworkiem na mapie także ja na ich brak nigdy nie narzekałem
8. Runy są jedynym źródłem magii w walce z wyjątkiem umiejętności specjalnych
_________________
A warrior takes sword in hand,
clasping a gem to his heart
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-26, 16:38   

Cover pointsy mają wojownicy wszystkich ras i demony Legionów, tak gwoli ścisłości.
_________________
 
 
Ytek 
Chłop


Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 6
Wysłany: 2010-07-27, 09:00   

1. Co do podwójnych zaklęć vozu miał racje. Nie wiedziałem, że chodzi tutaj o zaklęcia na mapce. Rzeczywiście mogę rzucić dwa zaklęcia na turę. Więc chyba klasy lorda działają. Imperialistami PW sie odnawia lekko po każdej turze. Co do dochodów to nie sprawdzałem.
2. Darkodin dzieki za odpowiedz.
7. Opcja tworzenia runy pojawia się po nauce czaru. Tylko pisze, że nie ma nikogo w bazie kto by mógł ja stworzyć. Po nauce czaru przycisk zmienia sie na "stwórz runę". Może poprostu wystarczy byc w bazie. Sprawdze to jak bede grać.
 
 
Darkodin 
Chłop


Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 10
Wysłany: 2010-07-27, 10:07   

Hmm to dziwne u mnie się nie regenerują chyba że stoją w zamku a budynki wcale mniej nie kosztują no nie wiem. A co do tego, że nie ma kto stworzyć może to jakaś umiejętność bohatera maga ? Jak nie zadziała to może to miał być skill ale coś im nie poszło
_________________
A warrior takes sword in hand,
clasping a gem to his heart
 
 
Ytek 
Chłop


Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 6
Wysłany: 2010-07-27, 11:03   

Ale tu chyba chodzi o to że dostajesz 30% wiecej zysku z surowców co ture a nie że budynki tańsze. Tak pisze w opisie klasy o ile sie nie myle.

Odrazu chciałbym zapytać dlaczego Haarhus zatrzymał sie na 5 levelu. Nie dostaje juz expa. Czyżby to max level w 1 akcie?
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2010-07-27, 12:34   

Cytat:
6. Kiedy uaktywnia sie osłona?


Ja to rozgryzłem. Po pierwsze, jak wiadomo muszą stać obok siebie dwie jednostki ( przynajmniej jedna z osłoną ). Po drugie przeciwnik musi stanąć tak, by te dwie jednostki mogły bez dochodzenia do wroga móc go zaatakować, ale nadal muszą się stykać. Po trzecie osłona się uaktywni jeżeli przeciwnik zaatakuje jednostkę bez osłony ( lub z osłoną jeżeli dwie jednostki z osłona stoją obok siebie i bez dochodzenia do przeciwnika mogą go zaatakować ), wtedy nasza jednostka z osłoną zaatakuje przeciwnika i zamiast tej drugiej oberwie ( lepiej to widać gdy walczymy z jednostkami, które mają osłonę). Np. stoją obok siebie giermek i mag, nasz przeciwnik goblin chce zaatakować maga ale mu nie wychodzi, ponieważ mag i giermek stoja obok siebie i giermek bez dochodzenia do przeciwnika ma możliwaśc ataku i broni tego maga atakując goblina i przyjmując cios.

Wiem że możecie mnie nie zrozumieć ale nigdy nie potrafiłem tłumaczyć.

Osłona uaktywnia się jeszcze gdy wróg chce przejść obok jednostki z osłoną.
_________________

 
 
Darkodin 
Chłop


Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 10
Wysłany: 2010-07-27, 13:53   

Ogólnie to Mozora mówi, że osłona działa na polach oznaczonych tarczą jak jednostki się ruszają to posiadające zdolność osłony mają koło siebie tarczę. Jak przeciwnik uderzy w jednostkę stojącą na tarczy w taki sposób, że dobiega do niej i ustawia się koło niej a obrońcy to obrońca go walnie i sam weźmie na siebie kontratak. Z tym że więcej surowców to sprawdzałem na początku i nie działało mi a brat gdzieś wyczytał że to budynki mają być tańsze ale to też nie działa także mała kropka.
_________________
A warrior takes sword in hand,
clasping a gem to his heart
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-27, 19:59   

Darkodin napisał/a:
Z tym że więcej surowców to sprawdzałem na początku i nie działało mi a brat gdzieś wyczytał że to budynki mają być tańsze ale to też nie działa także mała kropka.
_________________

To było w Disciples II i dotyczyło miast, w DIII nigdzie nie widziałem o tym wzmianki zwłaszcza że miast się już nie rozbudowuje a ruszenie cen budynków w stolicy byłoby zniszczeniem znikomego balansu jaki się cudem w grze uchował
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Darkodin 
Chłop


Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 10
Wysłany: 2010-07-29, 09:46   

Vogel jak masz tzw Hot seat to wybierz jako lorda guildmastera i najedz żeby wyświetlił się opis to zobaczysz, że jest o tańszych budynkach bynajmniej jest u mnie. Żeby nie być gołosłownym to robię print screen ale wklejony screen jest cały czarny to wam nie pokaże ale no jak jest u mnie to w opisie to u wszystkich też musi być. Wyraźnie napisane że budynki 50% tańsze wcześniej nie zauważyłem bo nie patrze na opisy lordów bo znam na pamięć z poprzednich Disów
_________________
A warrior takes sword in hand,
clasping a gem to his heart
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-29, 10:02   

"Bynajmniej" oznacza, że u ciebie tego właśnie nie ma. "Przynajmniej" by oznaczało, że u ciebie jest. Uczymy się polskiego ;>
Podejrzewam, że Vogel, tak samo jak ja, nie ma opcji sprawdzenia tego, bo graliśmy w wersję rosyjską, w której Hot seat nie był implementowany, a jakoś nie chce mi się wierzyć, by Vog dokonał zakupu nowego wydania.
_________________
 
 
Ytek 
Chłop


Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 6
Wysłany: 2010-07-29, 13:13   

A wiecie może dlaczego nie moge uzyć runy na niektorych przeciwnikach? Jest jeden łucznik na którego nie moge rzucić czaru. Pisze, ze "nie mozesz tego użyć na tym celu" :shock:
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-29, 13:15   

Jaki czar, jaki łucznik? Napisz wszystko konkretnie może to się zobaczy czy da się coś powiedzieć.
_________________
 
 
Ytek 
Chłop


Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 6
Wysłany: 2010-07-29, 13:27   

Vozu napisał/a:
Jaki czar, jaki łucznik? Napisz wszystko konkretnie może to się zobaczy czy da się coś powiedzieć.


No jestem pod koniec Aktu 2 legionem. Czeka mnie trudna walka. Jest dwuch gości z takimi małymi kuszami na rekach. Stoją koło siebie. I to oni mi najwięcej przeszkadzają. Chciałem sie ich szybko pozbyc czarem co zadaje 900 PW od ognia. Jednego sie pozbyłem dobijając go 500 PW czarem. Ale na drugiego nie moge rzucić. Stoja koło siebie. Na innych moge rzucac ale na tego nie.
 
 
Darkodin 
Chłop


Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 10
Wysłany: 2010-07-29, 14:01   

Vozu jaki dokładny ;p dobrze przynajmniej. Hmm no właśnie zauważyłem coś jak mamy kampanie i wybór lorda to guildmaster ma inny opis tam, a inny jak wybierzemy go na hot seat. Nie wiem czy to błąd w opisie czy tak powinno być ale jeśli macie możliwość to zobaczcie sami. Co do czaru też tak miałem ale jak przeciwnik ruszył się na inne miejsce to czar już zadziałał nie wiem może czasami gra nie widzi że klika się na przeciwnika.Z łucznikami będzie ciężko bo nie ruszą się dopóki nie podejdziesz czymś
_________________
A warrior takes sword in hand,
clasping a gem to his heart
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-29, 15:36   

Darkodin napisał/a:
Żeby nie być gołosłownym to robię print screen ale wklejony screen jest cały czarny to wam nie pokaże

Pamiętam jedną osobę, która miała w DII statystykę uniku u jednostek, ale nie jemu PrintScreen nie działał i u kolegi tez się popsuł :mrgreen: A właśnie spróbuj zainstalować jakiś program do robienia zrzutów my tu uwielbiamy smaczki o wszelkich błędach w DIII.

Może ktoś się po prostu pomylił i (jeżeli to polska wersja) w CDP tłumaczeniem tej części zajął się jakiś gracz DII i z pamięci to wpisał :mrgreen: Podkreślam jednak, że nawet jeśli to jest celowe to nie może chodzić o te budynki w stolicy.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Darkodin 
Chłop


Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 10
Wysłany: 2010-07-30, 10:12   

No dla mnie to nie problem tylko do zrzutów to nie wiem jaki program. Znam się co najwyżej na frapsie i camtasi ale to filmiku nie będę kręcił który pokazuje tylko opisy. A co do tego przytoczonego kolegi to śmieszne ale po co miałbym kłamać skoro każdy z podobną wersją może to potwierdzić :D

Edit: Udało mi się zrobić screen (Podziękowania dla Kaz'a z Kalypso forum) tylko ze gra je ustawia jako pliki z rozszerzeniem tga. Wie ktoś czym to otworzyć ?
_________________
A warrior takes sword in hand,
clasping a gem to his heart
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-08-02, 22:38   

http://tinyurl.com/39dy5oj
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Darkodin 
Chłop


Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 10
Wysłany: 2010-08-04, 10:08   

Infran view mam i jak otwieram nim screeny z Disa 3 to są całe czarne. Próbowałem windowsowym przeglądaniem, paintem, i jeszcze tym śmiesznym media centerem i wszystko otwiera to jako czarny obraz
_________________
A warrior takes sword in hand,
clasping a gem to his heart
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum