Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie na temat disciples 2
Autor Wiadomość
Maikeru 
Giermek
Imperialny Zabójca



Wiek: 28
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-28, 21:51   Pytanie na temat disciples 2

Jak najłatwiej pokonać strażnika stolicy w Disciples 2:Mroczne proroctwo???
_________________

http://www.ermail.pl/link...ml7eN7AaN2aCTTm
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-28, 21:57   

Jesli grasz Klanami to podstawą jest Syn Ymira najlepiej z wbitym dodatkowym poziomem. A jesli chcesz najlepszy skład to 2xSym Ymira i Arcydruidla/Alchemik.

Jeśli grasz Legionem Inkub jest obowiązkową jednostką w oddziale, dwa to już pewne zdobycie murów.

Imperium to oczywiście Imperialny zabójca z kilkukrotnym nabiciem poziomu by wzmocnić truciznę i Prorokini do leczenia zadanych przez strażnika obrażeń.

W Hordach jeżeli masz możliwość zdobycia eliksiru zwiększającego celność osobiście doradzam zablokowanie rozwoju paralizatora na Widmie i rozwiniecie wojowników do Widmowych. Danie takiemu składowi minimum pancerza by przeżyli pierwsze uderzenie powinno wystarczyć do podboju.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-07-28, 22:09   

Dodam tylko, że w przypadku Przymierza niezbędna jest Tancerka Ognia/Sylfida oraz Wartownik/Obrońca Gaju. No, ci dwaj aż tak niezbędni nie są... :]
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-28, 22:15   

Najlepiej oszczędzać wszelkie miksturki w czasie misji na tą chwile, także zwoje z zaklęciami wzmacniającymi, nawet kosztem ataku na bossa misji (i tak nie będzie taki groźny jak Strażnik w Stolicy). Najlepiej mieć kogoś z atakiem na wszystkich i jego atak tez wzmocnić i inicjatywę by wybił pierwszy szereg na początku (bohater mag najlepszy). Kule i talizmany też przydatne , no i artefakty (z trucizna lub paraliżem).
Z atakiem najlepiej poczekać aż wróg wypuści kolejna drożynę i będzie miał pierwszy szereg wolny, można też próbować jednostkami przywołanymi osłabić wroga lub tez wybić jednostki z pierwszej linii , ale to ryzykowne bo po takim 5 levelemym przywołaniu jednostki w stolicy mogą awansować.
Najlepiej zacząć od stolic Imperium i Klanów bo dzięki nim można zdobyć dodatkowe zaklęcia wzmacniające.
_________________
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-28, 22:17   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Dodam tylko, że w przypadku Przymierza niezbędna jest Tancerka Ognia/Sylfida oraz Wartownik/Obrońca Gaju. No, ci dwaj aż tak niezbędni nie są... :]

Powrót Galleana Shogu tam jeszcze elfy chowają się po lasach
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-07-28, 22:30   

Nawet nie PG, a Mroczne Proroctwo ^^
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
ImpPL 
Wojownik
Super Andrzej



Wiek: 28
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 36
Skąd: Wlkp
Wysłany: 2010-08-05, 16:10   

http://www.youtube.com/watch?v=6xRr4Zo58yU Mój filmik :D
Wystarczą dobre mikstury i artefakty a strażnik nie ma szans ;)
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-08-05, 16:22   

No Ameryki nie odkryłeś. Choc trzeba przyznać, że z takim składem, jaki miałeś, zdobycie stolicy to jednak wyczyn. I pierwszy raz widziałem, by strażnik stolicy chybił, i do tego w dwie jednostki naraz.

PS: pisze się "obejrzenie".
PS2: zgadzam się z gościem, który pisze, że muzyka jest kiepska :D
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-05, 16:40   

Żaden wyczyn, moja siostra się takim właśnie (chociaż nie, ona miała anioły) na stolice porywała ustawicznie. Walka nudna,bo Ashkael i tak nie zadawał dosyć obrażeń, żeby przeważyć uzdrowienie, ale nuda to problem typowy dla wszystkich nie-klanowych walk ze strażnikami.
_________________
 
 
Wacho 
Berserker
Analfabeta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-08-05, 20:22   

Ja tam stolice wroga rozwalam bez żadnych potów w 2 turze ;p . Biorę mojego doradce (100+ ini , róg inkuba , szanse 100% ) i pozamiatane ;p.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-08-05, 20:36   

No kozak z Ciebie Wacho, w dwie tury stolicę położyć :roll:
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-08-05, 23:21   

O kurde. To chyb masz damage 4500 =/ ja też tak chce.
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-05, 23:28   

7-8tur to chyba najszybsze tempo jakim zniszczyłem stolice przy pomocy Syna Ymira, a zgładzenie strażnika w dwie jest niemożliwe niezależnie od dowódcy który i tak może uderzyć za max 30.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-08-05, 23:56   

Co Ty mowisz, on w dwie tury zbija. Podważasz jego autorytet? Jego dowódca ma 100+ ini i róg inkuba! i 100% szansy na trafienie!
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Wacho 
Berserker
Analfabeta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-08-06, 01:18   

Oczywiście doradca musi mieć przynajmniej 12 lvl :D ( umiejętność która daje +50% ini można brać na tym poziomie ). Obrońca stolicy nawet nie dojdzie do głosu . A pisząc dwie tury to miałem na myśli jakieś małe mapy 48x48 bo na większych się po prostu nie dostaniesz do stolicy wroga tak szybko.

Rond napisał/a:
O kurde. To chyb masz damage 4500 =/ ja też tak chce.


A co to ma do rzeczy ? Będę go bił po 15 ale go ubije ;p
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-08-06, 14:02   

2 tury to raczej w walce są, jak coś to w 2 dni Ty go zbijasz ^______^.
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-06, 14:11   

Wacho nie sprecyzował, że chodzi mu o dwie tury na mapie świata. W walce też są tury, dlatego łatwo o niejasne stwierdzenia.
_________________
 
 
Wacho 
Berserker
Analfabeta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-08-06, 14:38   

Nie sprecyzowalem bo myślałem że to oczywiste . O żadnych turach w walce nie slyszalem a napewno nie o nazywaniu w tej grze tury "dniem".


usuńcie ten cały offtop a ja edytuje jakos tamtego posta dla myslacych inaczej. :shock:
 
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-08-07, 11:34   

Z tą pierwszą linią to znoobiłeś. Powinieneś czekać i atakować całą linią strażnika po tym jak mag załatwi wszystkich wyznawców.

Kocham, Imperium :D Ale osobiście więcej zabawy jest rozwalanie stolicy za pomocą Legionów i Klanami. Hordami za rzadko gram na takie zabawy.
_________________
 
 
 
superwojtek 
Wtajemniczony
Pogromca Zła



Wiek: 30
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 77
Skąd: Danków
Wysłany: 2010-08-07, 16:04   

Jak atakowałem stolicę Klanów Elfami to zniszczyłem ją w jakieś 6 tur.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum